Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.1% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.8% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.9% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.3% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.1% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.1% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.7% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.4% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.9% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.4% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.9% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.3% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.3% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-09-05, 19:46 | 2

Tikrai planinės operacijos vyksta sklandziai pagal grafiką.,stengiasi operacijos metu personalas.
Bet dėja slaugytojos ir kartais daktarai neatlieka kokybiskai savo pareigų.Asmeniskai man pries operaciją daktaras neisdavė siuntymą tyrimams,pacientas pries operaciją visiskai daktaru yra neapziurimas- nepamatuoja nei spaudimo, nei temp,,slaugytojos yra grubios, nesiskaito su zodziais is operacinio stalo kaip reikejo nulipti i vezimelį tai nepadave niekas is stovinciu nei rankos, nei padejo islipti,o juokiasi sau linksmai.
Israsant is ligonines irgi nematuoja nei spaudimo, nei temp,neapziuri paciento tik greitai atnesa visus dokumentus ir israso.Na aisku tai blogai,Siaip esu nelabai patenkinta operacijos rezultatu, nes yra rimtos komplikacijos bet noretusi kad rupintusi personalas pacientu geriau.

2019-08-23, 18:36 | 1

Noriu padėkoti ligoninės akių ligų skyriaus (7a.) personalui už jautrumą ir paslaugumą. O ypač esu dėkingas gydytojai oftalmologei Rūtai Žuklytei už rūpestingą ir kokybišką gydymą. Gydytoja dėmesinga kiekvienam pacientui - atiduoda dalelę savo širdies.

2019-08-09, 18:14 | 2

Pirmą kartą pakliuvau i Jūsų įstaigą 2016 09 26 po traumos (su raktikaulio lūžiu). Aptarnavimas buvo kokybiškas. Antrą kartą apsilankiau pas okulistę Rūtą Žuklytę ir esu patenkinta jos suteikta pagalba.
Ačiū gydytojams ir visam personalui.
Pagarbiai-
Janė Gasiūnienė

2019-07-24, 10:30 | 2

Š. m. liepos 3 dieną dėl tulžies pūslės akmenligės sukelto pankreatito į Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės I chirurgijos skyrių pateko mūsų tėtis Henrikas Stankevičius, 81 metų paprastas kaimo žmogus iš Elektrėnų savivaldybės. Nors šiuo metu kovos su liga baigtis neaiški, bet mes esame šventai įsitikinę, jog medikai daro viską, kad būtų išgelbėta žmogaus gyvybė.
Nuoširdžiai dėkojame jį operavusiai ir gydančiai chirurgei Loretai Lapinaitei, I chirurginio skyriaus slaugytojoms ir jų padėjėjoms, reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus gydytojams ir visam personalui už tėčio priežiūrą, bei rūpinimąsi juo, gelbėjant paprasto seno žmogaus gyvybę, esant jo labai sunkiai būklei.
Nuoširdus Jums visiems AČIŪ

2019-06-30, 04:11 | 2

Po 12 valandų laukimo ir maldavimo išleisti namo-paleido nenustatę nei ligos,nei paskyrę gydymo.

2019-04-23, 22:55 | 1

Buvo paguldyta mano dukra sioje istaigoje net nepavadinsiu ligonine, kurioje
buvo praguleta penkias dienas be diagnozes nors norejo operuoti nezinant ka issivaozduojat NEZINANT KA REIKIA OPERUOT ,bendrauta nemandagiai netgi sunku patiket kad tai imanoma musu sostinej kai nuvikome pasiimt dukros israse is istaigos su irasu PACIENTE NETURI TEMPERATUROS nors kai nuvykom i santariskes uz pusvalndzio buvo nustatyta 37.8
Nesupratu uz ka mes mokme mokescius sitiem istaigos darbuotojam

2019-03-19, 23:43 | 20

Skubi traumatologinė pagalba buvo suteikta laiku. Darbuotojai ir gydytojas bendravo mandagiai, o kojos lūžis operatyviai peršviestas ir sugipsuotas. Rekomenduoju važiuoti jeigu reikia skubios pagalbos. Ačiū budintiems gydytojams ir personalui.

2019-02-07, 17:18 | 1

Noriu padėkoti greitosios pagalbos brigadai Nr. 0830 padėjusiai išgelbėti mano patevi širdies priepuolio metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčeriui už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, už geranoriškumą paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojui brigados Nr. 0830 už skubią pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie lygą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-31, 23:00 | 6

Noriu padėkoti visam greitosios pagalbos kolektyvui padėjusiam mamai nelaimingo atsitikimo metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčerei už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, priimamojo registratūros darbuotojoms už geranoriškumą, skyriaus seselėms už paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojams D.Gorbačev ir K. Skaisgiriui už skubiąją pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie patirtą traumą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-13, 23:09 | 1

Šendien atvikus 19 val pas terapeuta pralaukus 3 val gyditojo,smirdancioi aplinkoj teko isvaziot nesulaukus pagalbos,personalas seubingas,nemandagus,toks jausmas alkasus greiciau priema pas gyditoja kad nesmirdetu po nosim o tu su temperatura dusauji sedi 3 val. Ir supranti kad dar tiek sedesi,spjauni ir isvazioji namo!kyla klausimas kam mes mokam mokescius sitoj valstybei.

2019-01-13, 13:36 | 2

LOR skyriuje man buvo atlikta tonzilių šalinimo operacija. Gydytojai dėmesingi, malonūs, suteikia reikalingą informaciją, domisi savijauta. Sesėlės taip pat malonios, paslaugios. Jei prireikia vaistų nuo skausmo, tikrai jų negaili, "neburba" (žinoma, nekalbu apie atvejus, kai pacientai nori piktnaudžiauti vaistais). Palatos, žinoma nėra naujos, tačiau jose tikrai šilta (operavausi šaltuoju metų laiku), yra reikalingi patogumai. Neturėjau ko skųstis: guli ligoninėje, o ne sanatorijoje/SPA, todėl ir esi traktuojamas kaip ligonis. O "ponai", kuriems amžinai niekas netinka, tegul gydosi ten, kur "poniškas" aptarnavimas. Mažiausi šunys visada garsiausia loja.
LOR skyriumi tikrai esu patenkintas.

2019-01-02, 00:40 | 1

Pati blogiause ligonine prijemimas po 4-6valandas gyditojie patis blogiausi nesutiekia nei informasijos nieka skundai nepadedaa tokias ligonines tik tikrint ir tikrint reikia vienas daktaras ant visos ligonines tesiog nenormaluu jau bardakinas daugiau nieko gero apie ja negaliu pasakit ateinam pirmi o prija tos zmones kurie ateina po musuu tesiog bardakas

2018-12-07, 15:58 | 3

Gydžiausi LOR skyriuje, neturiu priekaištu personalui. Malonios, paslaugios, visada padedančios, greitai reaguojančio slaugės. Profesionalus mediku elgesys.

2018-09-26, 09:57 | 7

Konsultacinė poliklinika- tragedija! Milžiniškos eilė kortelės užsivedimui, prie kabinetų- sovietmetis! Kam tuomet reikalingi laikai skirtingi, jei vis tiek į juos niekas nežiūri??? Žmonės prie kabinetų barasi ir tt. Ar ne paprasčiau būtų tiesiog priimti visus iš eilės, pagal laiką, kaip daroma kitose gydymo įstaigose!?

2018-09-11, 20:09 | 1

turejau trauma 2018 09 09 apie sesta valanda buvau suzalojas ranka kure reikejo siuti ir krutines lasta buvo zeista prieme labai greitai dirbo rezidentas super asmuo manyciau gydytoajas bus auksto lygio ir asmeniskai noreciau jam padekot us bendravima net pamirsti kad tau trauma nors siuvo kaskur 13 kabiu aciu jam kad pasrinko sita sunkia profesija . Ir zinoma Verygai nu manes saugok gerus darbuotojus nemazyk ju nes geru specelistu neliks o kaip pacem reikes manyciau velu klaidas taisyt . ACIU LABAI UZ PAGALBA

;