Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.5% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.7% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64.2% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.7% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.1% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.2% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.8% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.5% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.3% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.8% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.6% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77.5% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

28.2% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2022-10-05, 10:30 | 1

Prie kabineto 47 parlaukiau savo eiles valanda, ir kam reikalinga registratūra kuri duoda laiką ? jai turejau laiką 09:39 o priėmė mane 10:45ir po visu pacientu kurie turejo vėlesni laiką už mano. Suprantu ligonine turi daug darbo, bet kai daktarės nėra savo vietoje ir vėliau pasirodo lyg nieko nebuvę šiek tiek užsilaike kavute gerdama. Ir priėmė paskutini nors turejau laiką ankstesni nei kiti pacientai. Likau tikrai ties tuom nepatenkintas.

2022-09-20, 14:25 | 2

Niekada nesuprasiu ligoninėse paskiriamo laiko vizitui,ieškai tinkamo laiko kad prisitaikyti prie darbų,atvažiuoji iš tolimo raj.nėra kur pastatyti automobilio,30 min. ieškai vietos, lauki registratūroje iki 40min.kad duotų lapą,tada lauki prie gydytojo kabineto apie 2 val.nes kol praeina be jokių eilių visi pažystami tai jau prarandi viltį ,kad išvis pakliūsi.Kas darosi mūsų gydymo sistemoje,kodėl niekas nesikeičia.Mąstant kaip jie :tada kasininkė turėtų praleisti kasoje visus pažystamus,kavinėse aptarnavauti padavėjai visus savo draugus,taksistai teikti pirmenybę giminaičiams ir pan.Kur dingo visi žmonės lygus. Baisu ir gėda eilinį kartą ...apie gydytojo mandaguma išvis neturiu žodžiu,buvo pasakyta nepatinka nelaukit, visi eina kaip kas nori nėra čia pagal laiką.super,Lazdynai taip ir toliau!

2022-09-19, 16:52 | 1

Turėjau operaciją dienos stacionare. Gydytojas buvo profesionalas, puikiai viską atliko, kalbėjo aiškiai ir suprantamai. Didžiausi komplimentai ir nuoširdžiausia padėka seselės ir slaugytojams: su rūpesčiu ir atidumu atliko visas procedūras, viską aiškino, net guodė ir ramino.

2022-09-08, 09:55 | 2

Dažnai susiduriu su medikais, bet prisimenu ne visus. Atmintyje išlieka tie, kurių laiku suteikta pagalba, o ne kartą ir ištartas geras žodis, padeda išsaugoti mums brangiausią turtą – sveikatą.
Kreipiuosi į jus mieli mano RVUL neurochirurginio skyriaus dirbantieji ir nuoširdžiai noriu padėkoti
neurochirurgijos skyriaus vedėjui gyd. V. KIEDAI , gydytojui Artūrui Tamuliui , bei visam šio skyriaus perdonalui , Jūsų rankos , žodžiai , šypsenos daro stebuklus. Man RVUL neurochirurginis skyrius yra antri namai …
Visą gydymosi laiką jutau nuoširdumą, atjautą, norą padėti.
Gyvenimo siūlas toks trumpas ir trapus, kad irstantis siūlas nenutrūktų gelbėja nuostabūs tam atsidavę žmonės.
Linkiu visiems Jums sveikatos ir ištvermės Jūsų sunkiame ir labai atsakingame darbe!
Didelis ačiū Jums visiems brangieji. Išlikite tokie, kokiais esate.❤️❤️❤️

2022-08-29, 22:28 | 1

6 valandas laukiau gyditojo ir nesulaukiau

2022-08-18, 22:41 | 1

Labiausiai negatyvias asociacijas sukelianti gydymo Įstaiga, visam gyvenimui like, tik nemalonus prisiminimai. Pries 15m teko nukrist nuo laiptu, susizeist du sonkaulius, greitajai atvezus i ligonines priemamaji, lakste aplink personalas, ir vietoj to, kad padeti, reke ant greitosios darbuotoju, kam cia vezet, ka nematote, kokios eiles, kanciose, skausmuose, reikejo laukt 2h kol busiu apziureta pagaliau. Veliau buvau paguldyta i ligonine, gydymas suteiktas, kaip ir butu viskas pasimirse, jei po metu, man tada buvo 23m, nebutu i ta ligonine paguldyta mano mamyte, kuri sirgo didele venu tromboze, opomis, jai buvo tik 52, po mazdaug savaites gydymo, mama padave recepta, sake, kad israse jai vaistu gydytoja, paprase nupirkt, nuejus i vaistine vaistininke labai nustebo, sake jus tikrai toki kieki pirkti turite? gal neimkite tiek? gal suklysta cia? sakiau, kad tiek israse, tie vaistai turejo buti leidziami mamai tiesiai i aorta per pastatyta kateteri, buvau, jauna ir kvaila, nesusiprotejau isidemet tu vaistu ir pasidomet apie juos, tik tiek, kad po poros dienu mama pasijuto labai prastai, gruodzio 31, nauju metu isvakarese ji buvo isvezta i reanimacija, ten mamos nebepazinau, ji buvo gyvas lavonas, tas vaizdas nuolat stovi akyse, darbuotoja leidus trumpai pabv, sake vaziuot namo, jei bus blogiau atseit paskambins, po daugiau nei pusdienio, nesulaukus jokiu ziniu, paskambinau pasiteirauti kaip mamytei? ten atsake, o gerai, kad paskambinote jusu mama nupire pries pora valandu ir yra isvezta i Olandu šarvojimo namus? kas cia db? kodel nepranese? kodel Olandu? gal as ten visai nenoriu? kas manes atsiklause? tik po daug metu kai subrendau viskas atsiskleide kitomis spalvomis.. aisku kad istaiga veike jai naudinga veikla.. baisu pagalvot kokia, liko didziulis gailestis, kad tada 2008 m nesikreipiau i teisma, ir visko neisiaiskinau.. bet ta istaiga man iki siol asocijosi tik su prastomis emocijomis

2022-08-17, 08:31 | 1

Sveiki, rašau skunda dėl trijų dalykų, pirmas dalykas tai kad narkomanus ir alkoholikus greičiausiai aptarnauja dvi dienas po eiliui, dėl jų neįmanoma laukti savo eilės, antras dalykas kai atkieliavos savoms jiegoms tai mums dave geltona bileta, kai graitoji pagalba atvežė tai dave žalią bilietą, skausmai buvo didesnį už praeta diena. Trečias dalykas tai yra gydytojai ka pirma diena ka antra diena, neko neranda ir siunčia gydytis namie, jai žmogus negali nuo ištverti skausmo.

2022-08-10, 18:10 | 2

Šita įstaiga susijusi su blogiausiais atsiminimais. Atvažiavau pėdos operacijos su infekcija, kuri buvo atlikta, bet ko lasekoje kilo dar didesnė infekcija infekcija, visa pėda raudona, tie nieko nedaro, gydytojas apskritai man aiškina kaip gyventi. Kol jį pasiunčiau ant trijų raidžių ir išvažiavau į Santarą, kur buvo normaliai padarytas pasėlis, nustatyta rezistenciška bakterija ir paskirta reta antibiotikų rūšis, kuri sutvarkė problemą. Kitaip sakant, per šitą ligoninę vos netekau pėdos. Reikia būti visiškai atsilikusiam, kad nesugebėti padaryti pasėlio matant, jog antibiotikai neveikia.

Na, jau nekalbant apie kitas įstaigos problemas, kaip valandų valandas laukimo, kad ir su užsirašymu, registratūra irgi kažkoks košmaras, gerai pinigų praplauta.

2022-07-15, 09:46 | 1

Gydytoja Gintarė Banytė yra priežastis, kodėl tikiu medicinos ateitimi. Tokio šiltaus ir atsakingo bendravimo ilgai nesu patyrusi. Tikras profesionalas, kuris nusipelnė buti pagirtas viešai ! (2022.07)

2022-07-13, 18:22 | 5

Per paskutinius 4 metus teko aplankyti nemažai gydymo įstaigų dėl kitų bėdų, tai čia apsilankius ištiko šioks toks šokas. Darbo organizavimas ir pacientų konsultavimas tiesiog tragiškai suorganizuotas. Turėjau planinę konsultaciją, kuri, pasirodo, vyko ne konsultacijų centre, o tiesiai skyriuje, kurį pati turėjau susirasti (registratūroje pateikta informacija dėl kabineto ir kaip jį pasiekti buvo netiksli). Atėjus praktiškai bendra eilė kartu su ką tik planines operacijas turėjusiais pacientais, pralaukiau virš 2 val. Stovėjau tiesiogine šio žodžio prasme prie operacinės, į kurią bet kada būčiau galėjus užeiti, girdėjau, kaip po narkozės budinamas žmogus. Keli laukiantieji iš neturėjimo ką veikti, pradėjo slampinėti po skyrių, kuriame guli pacientai, nes durys buvo atdaros, niekam iš personalo tai nebuvo įdomu, būtų galėję užeiti į bet kurį kabinetą, ar palatą visiškai netrugdomi. Personalo bendravimas nepagarbus ir nemalonus, nuo gydytojo jautėsi stiprus rūkalų kvapas, iš bendravimo tono ir tai, kas buvo sakoma, susidarė įspūdis, jog buvo nepatenkintas, kad atėjau ir sutrugdžiau laiką.

2022-06-19, 17:48 | 1

Personalas tragiškas!!! Nemandagus nuo seseles iki valytojos, grubios darbuotojos kurios žemina ir apsneka pacientus, pataikius ten pasijutau lyg tapęs žmogum be teisių ir pagarbos man. Padėkoti noriu tik daktarui, kuris mane operavo, taktiškas, profesionalus. Daktarai, tikrai profesionalai. Dėl personalo, tai niekad net ne būčiau pagalvojęs, kad Lietuvoje, sostinės ligoninėje, šiais laikais, gali būti toks grubus, nemandagus ir visiškai neprofesionalaus personalas.

2022-06-16, 18:47 | 2

Labai rūpestinga, profesionali, korektiška. Labai dėkingas gyd. Loretai L. ir jos komandai!

2022-05-04, 07:42 | 2

Esame labai dėkingi priėmimo seselei kuri dirbo geguzės 3/4 naktį. Tokio gero ir nuoširdaus žmogaus tikrai nei viena kita įstaiga neturi. Deja nežinau jusu pavardes bet esu be galo dekinga uz rupesti ir demesi mano mamai, uz man atnesta kavyte kad laikas belaukiant neprailgtu. Linkiu Jums didziausios sekmes! Visas kitas personalas profesionalus ir tiesiog atlieka savo darbą. Jokiu neigiamu skundu siai ligoninei tikrai neturime.

2022-04-10, 20:17 | 8

Ko tikisi pacientas, atvykęs į gydymo įstaigą? Jis nori jaustis saugus, paskirtu laiku nori būti priimtas ir profesionaliai aptarnautas. Taip ir galima apibūdinti mano vizitą į Lazdynų ligoninės Konsultacinį centrą. Turėjau siuntimą pas neurochirurgą. Prie durų pasitiko darbuotoja, pamatavo temperatūrą, įteikė Covido anketą. Pasinaudojau dezinfekciniu skysčiu, vienu paspaudimu užsiregistravau konsultacijai. Laukiamajame patogiai atsisėdau (sėdimos vietos išdėstytos laikantis atstumų). Kol laukiau registratorės pakvietimo,- užpildžiau anketą. Neprailgo-ir buvau nukreiptas pas gydytoją. Buvau maloniai nustebintas, nes pas gydytoją kabinete taip pat buvo laikomąsi saugaus atstumo( mano diagnozei nustatyti nebuvo būtinybės liestis) Diagnozės patikslinimui reikėjo rengeno nuotraukų pas traumatologą. Gavau nukreipimą rengenui. Apsidžiaugiau -nes nereikėjo grįžti siuntimo pas šeimos gydytoją. Diagnozė buvo nustatyta. Labai esu dėkingas įstaigos vadovui už labai tvarkingai parengtas pacientų priėmimo ir aptarnavimo tvarkas.

2022-02-24, 20:31 | 1

Priimamajame pas chirurga tai į jo klausimą, tai turėjau po 3 kart ta pati atsakyma kartoti

2022-02-08, 09:59 | 351

Labai dėkoju gydytojui Šarūnui Bogušiui už sėkmingai atliktą stuburo operaciją.
Didelė padėka slaugos personalui.
Pagarbiai Bronius Masiulis

2022-01-30, 11:54 | 38

Esu labai nusivylusi dr. neurochirurgu dr..Šatkausku kompetencija ir paslaugumu pacientams po konsultacijos vizitu praeitą sav.Tikrai buvo visi pacientai sutrikę ir nusivylę kai jis pavėlavo į konsultaciją , ligonių priėmimą beveik geram pusvalandziui.Visi pradėjo panikoti,skubėdami į darbą patys.Buvo daktaras sunėrimęs ir skubotas,ne visai supratome jo elgėsio,kadangi iki jo atvykimo teko nei vieną kartą ieskoti daktarą per registratūrą.Bet kada ir atvyko,tai manęs asmeniskai netgi normaliai neapziūrėjo,nei medikamentų jokių neišrasė,neįsigilino į mano problemą ir visai nieko nepaaiskino,neisnagrinėjo diagnozės ligos.Kaip atėjau su savo stuburo problema /minidisko plysymas.taip ir isėjau.Taigi ,atnesiau MRT stuburo,siuntimą nuo neurologo,kaip reikia viskas atlykau.,bet pagalbos nesulaukiau..
Bet deja su tais pacias skausmais isejau namo..Vis tiek,Taigi yra ultragarso,sildymo proceduros ligonineje.injekcijos,,Tai jeigu zmogus tokioje būkleje kreipiasi pagalbos,tai nors tą laikiną pagalbą privalote suteikti ligoniui,,pasalinti skausmą.O dabar tik pasakė chirurgiskai nieko nereikės daryti,be apziūros,be jokių tyrimų.Tai dabar vėl kad patekti pas neurologą ,reikės laukti maziausiai 1,5 m4n. nors taip skauda nugara.Tai kokia naudą ir pagalbą gavau kaip pacientė is to dr?Nulis, jokios.,Baisu.
.Gėda tokiam medikui-dr.ŠATKAUSKUI turėtų būti.Mes,pacientai, atvykstame , daktarė,ne laiko praleidimui,o su skausmu,supraskite tai gerbiamieji,ne valia taip tyciotis is pacientų daktarui.,oj,ne valia.. , Nerekomenduoju niekam.Bet vienas Dievas zino tą ligonių skausmą ir gryną tiesa

2021-12-25, 16:38 | 8

Palinkėjimai Lazdynų ligoninės kolektyvui:
Šv. Kalėdos kaskart ateina nešinos nauja Viltimi, stebuklo nuojauta, skatindamos permąstyti, kas yra išties svarbu ir suteikia prasmę. Džiaugsmas gyventi neabejotinai yra tarp jų – tai ir dovana, ir sutelkto darbo rezultatas.
Džiugaus šventinio laikotarpio, prasmingai išjaučiant šio ypatingo laiko tėkmę! Būkite stiprūs ir sveiki. Tegul atkeliauja į Jūsų ir Jūsų artimųjų širdis šventinė nuotaika, o namuose vyrauja atjauta, darna, gerumas.

2021-12-21, 18:21 | 38

Seniai esu labai nusivylusi šitos ligoninės slaugos personalu ir prastu aptarnavimu.Nuo to laiko kai gulėjau prieš kelis metus po riešo operacijos 7 aukstas,,operavo gyd. A.Š.Situacija tikrai buvo tragiška-, slaugytojos grubios, nemandagios, savo darbą atlieka l.prastai .Po operacijos netgi nepadėjo man atsikelti nuo operacinio stalo normaliai ir pereiti į vezimėlį, o stovėjo ir linksmai juokiasi kaip aš sliauzioju vos gyva ,,niekas nei spaudimo,nei temp. nepamatavo išrašė po keletą val. namo su temp ,nejautra o daktaras Andrius.Šimkus. kiek artsimenu su lagaminu savo dingo,net nepasiteiravo kaip jauciosi Rengtis teko irgi su pacientų pagalba iš palatos, o slauga buvo uzimta nuolat.Tai ar tokiam daktarams ir med. personalui vietą ligonin4je,?tai pasirodo cia blogiau niegu kalejme pas jus elgiasi su ligoniais,Gėda.Kiek save prisimenu niekada jokioje sveikatos prieziuros įstaigoje,netgi sovietiniais laikais tokios arogancijos ir betvarkės nebuvo su ligoniais.,Jus pamiršote kad mes pacientai zmonės,kad jus turite garbingai ir kokybiskai atlikti savo pareigas ir priziūrėti be kišio ligonius,O dabar kas vyksta?Korūpcija ir betvarkė.
Tikrai esu girdėjusi daug neigiamų atsiliepimų apie jūsų įstaigą kai lankausi ligoninėje.Taip yra keletą gerų daktarų ir atsakingų,bet jovalo ir haoso irgi daug turite.Be to daktarų konsultacijos visi pastebejo kad praeina ne visada atitinkamai ir l. prastam lygiuje, kartais formalumas ir tiek.

2021-11-24, 12:29 | 7

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-11-24, 12:29 | 7

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-11-24, 12:29 | 7

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-10-17, 14:57 | 2

Tik priemimo skyriaus darbuotojai profesionaliai atlieka savo darbą. Palatos gydytoją (chirurg. skyr. 8 auk) mačiau tik vieną kartą per parą - 9 ryte. Jokių paaiškinimų, jokių rekomendacijų. Tualetai švari tik iš ryto((( Baisu!!!!

2021-10-14, 11:39 | 4

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-14, 11:39 | 4

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-07, 07:29 | 351

4 spalio dariausi operacija , paguldė į hirurgija 8 aukšte , slaugos ir seseliu ligys tragiškas , visiškai netinkami komentarai , išėjau paprašyt nuskusmintoju su tokiais veidais pasitiko , ačiū kad ne pasiuntė ko toliau ????????.
4 valanda nakties atėjo valytoja pasižiūrėjo WC ir išėjo nieko nedarydama ( kam buvo įsibrauti taip ir nesupratau ) nes ryte apie 630 vel atėjo ????
Iš ryto atnešė pusriciu negalėjo praskleisti staliuko sakė valgisi kaip bare
Mandagumo , pagarbos pacientam - NULIS!
O aplamai toks skurdas ligoninei nėra net mokamu kavos aparatu , neduoda vienkartinių rubu prieš operacija
Pasistengsiu išvengti tokiu įstaigų

2021-10-07, 07:29 | 351

4 spalio dariausi operacija , paguldė į hirurgija 8 aukšte , slaugos ir seseliu ligys tragiškas , visiškai netinkami komentarai , išėjau paprašyt nuskusmintoju su tokiais veidais pasitiko , ačiū kad ne pasiuntė ko toliau ????????.
4 valanda nakties atėjo valytoja pasižiūrėjo WC ir išėjo nieko nedarydama ( kam buvo įsibrauti taip ir nesupratau ) nes ryte apie 630 vel atėjo ????
Iš ryto atnešė pusriciu negalėjo praskleisti staliuko sakė valgisi kaip bare
Mandagumo , pagarbos pacientam - NULIS!
O aplamai toks skurdas ligoninei nėra net mokamu kavos aparatu , neduoda vienkartinių rubu prieš operacija
Pasistengsiu išvengti tokiu įstaigų

2021-08-12, 15:45 | 9

Tiek vizitais,tiek operacija labai patenkinta.Džiaugiuosi,kad teko operuotis puikiame traumatologijos skyriuje.Perfect.

2021-08-05, 09:44 | 1

Nerekomenduoju, nes nemanau, kad yra normalu kai išrašo pacientą iš neurochirurginio skyriaus sunkios būklės kuris po poros valandų miršta. Mano supratimu ligoninė skirta tam, kad žmogų pagydytų. O gal aš klystu. Gal dabar yra kitokia tvarka.

2021-08-02, 10:03 | 1

Per gyvenimą sutikti žmonės, išgyventi jausmai - viskas daro įtaką mūsų esybėms. Stebuklui prilygsta buvimo kely sutiktų atida, neapsimestinė pagalba, ypač jeigu tie sutiktieji - GYDYTOJAI!
Daliaus Daunecko vardu nuoširdžiai DĖKOJAME reanimacijos, neurologijos bei psichosomatinio skyrių šauniam - profesionalūs, nuoširdūs - personalui: skyrių vedėjoms (gyd. L. Šaltanavičienė, gyd. E. Baumilienė), gydžiusioms gydytojoms (gyd. Šitkauskienė, gyd. E. Mickutė), med. seselėms, slaugutėms. Saugu ir viltinga, kai sveikata rūpinasi TIKRI MEDIKAI! Geros JUMS kloties puoselėjant / rūpinantis pacientų sveikata!
Pagarbiai / Nuoširdžiai
Daliaus Daunecko artimieji

2021-07-26, 16:55 | 4

Ačiū LOR skyriaus seselėms, be galo malonios, rūpestingos - pasijutau kaip privačioje įstaigoje.

2021-04-01, 14:01 | 1

Profesionaliai ir ruspestingai priziurejo mano vyra po slaunikaulio luzio. Esam labai dekingi visai traumatologinio skyriaus komandai.

2021-01-27, 09:52 | 1

Sveiki pas jus covid-19 skyriuj gulėjo mano močiute,3 aukšte. Močiutė labai prašo perduoti padėka slaugytojos padėjejai Jelenaj Černiavskaj,nuoširdus žmogus labai atsakingai dirba savo darbą. Dėkoja jai už tikrai profesionale priežiūra,už tai kad visa savo dušia aukoja ligoniams,švelni,maloni,linksma darbotoja.užėjus jai i palatą tai iš karto darėsi močiutei linksmiau. Močiutes žodžiais švelnesnio žmogaus nemačiusi dar. Močiutė prašo perduoti Jelena Černiavskaj didelis ačiū ir kad jos nuotaika visada būtų gera.

2021-01-11, 11:45 | 3

Dėkoju, priimamojo, laukiamojo, ortopedinio skyriaus personalui už rūpestingą požiūrį į pacientus. Linkiu šiems nuostabiems žmonėms laimės, sveikatos ir kantrybės. Gyvenimas yra gražus, kada sutinki žmones, kurie geranoriškai rūpinasi tavimi, kai pats to negali padaryti. Ačiū.

2021-01-11, 11:45 | 3

Dėkoju, priimamojo, laukiamojo, ortopedinio skyriaus personalui už rūpestingą požiūrį į pacientus. Linkiu šiems nuostabiems žmonėms laimės, sveikatos ir kantrybės. Gyvenimas yra gražus, kada sutinki žmones, kurie geranoriškai rūpinasi tavimi, kai pats to negali padaryti. Ačiū.

2020-12-25, 19:31 | 3

Labai jau slaugytojos aplaidžios,pavesta darba padaro 40 proc is 100.Galiu girti gydytojus,bet slaugytojos,tai atsiprašau,atėjau ,padariau ir nesužiūrejau..oi tai gi ne mano vyras,tėtis...Jai ir kas atsitiks licenzijos neatims...Pykta!!Kalbu konkrečiai apie insulto klinika.Neduok Dieve Jūsų artimieji ten papuls.

2020-11-01, 16:03 | 3

Atvykau į skubios pagalbos skyrių sekmadienį, iškart priėmė ir greitai suteikė pagalbą. Ačiū gydytojai oftomologei Rūtai Daliai Žuklytei!

2020-11-01, 16:03 | 3

Atvykau į skubios pagalbos skyrių sekmadienį, iškart priėmė ir greitai suteikė pagalbą. Ačiū gydytojai oftomologei Rūtai Daliai Žuklytei!

2020-10-16, 16:48 | 4

Teko lankytis Lazdynų universitetinėje ligoninėje-buvau maloniai nustebintas tvarka, pasijutau saugus, nes pacientų priėmimas taip gerai suorganizuotas, kad tikrai kelia pasitikėjimą. Aptarnavę gydytojai labai malonūs, profesionalūs. Dėkingas ligoninės direktorei gerb. Jelenai Kutkauskienei, kuriai vadovaujant Karoliniškių poliklinikai irgi mačiau, kaip keitėsi šios poliklinikos darbas ir aplinka, o dabar Lazdynų ligoninės personalas ir pacientai tikrai turi džiaugtis profesionalia vadove,jos darbo organizavimu

2020-10-12, 19:43 | 1

Nuoširdi padėka VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams:
Giedriui Strazdui
Jevgenijai Buinickajai,
Aušrai Jurčiukonienei,
Julianai Andreičik.
Linai Jurgaitienei

Noriu išreikšti nuoširdžiausią padėką už profesionalią pagalbą ir suteiktą gydymą VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams bei visam jo personalui.

Spalio pradžioje pablogėjus sveikatai, su ausies skausmais skubiai kreipiausi į Kardiolita kliniką, kurioje paskirtas gydytojas G. Strazdas operatyviai atlikęs reikalingus tyrimus - nustatė klausos nervo pažeidimą. Ryšium su nustatytu pažeidimu gydytojas susiskambino su ausų, nosies, gerklės ligų skyriaus specialiste gyd. J. Buinickaja, dirbančia Lazdynų ligoninėje, kuri geranoriškai ir aiškiai paaiškino priežastis, pasekmes bei rekomendavo gydymą. Taigi, jau po keletą valandų buvau pristatyta kitiems tyrimams. Ligoninėje buvo paskirta kita gydytoja – A. Jurčiukonienė, kuri nuolatos rūpestingai ir atsakingai užeidavo į palatą, domėjosi ne tik sveikata, tačiau ir bendra savijauta, stengėsi atlikti kuo daugiau įvairių tyrimų, rūpinosi bendra mano savijauta. Kita to paties skyriaus dyd. L. Jurgaitienė aiškiai ir išsamiai paaiškino apie mano sveikatos būklę, nuosekliai išdėstė mintis, davė daug naudingų patarimų, palaikė morališkai. Taigi, jautėsi didelis dėmesys ir rūpestis iš viso skyriaus darbuotojų, kurie kaip tikra komanda vienas kitą papildydami suteikė visapusišką ir kompleksišką pagalbą bei gydymą. Gyd. A. Jurčiukonienė įkalbino pasitikrinti ir pas kitus gydytojus, pasinaudoti medicinine reabilitacija. Gyd. Buinickaja paskyrė vizitą po mėnesio atvykti pakartotiniams tyrimams, dar kartą pasidaryti audiogramą ir įvertinti sveikatos pokyčius. Taigi, šie skyriaus gydytojai visi be išimties rūpestingai atliko savo darbą, rūpindamiesi ne tik žmogaus sveikata bet ir pačiu žmogumi. Esu dėkinga gydytojams už rūpestį, nuoširdų bendravimą, suteiktą pagalbą. Gydytojai, net jei reikėdavo pasilikdavo ir po darbo valandų, tokiu būdu išreikšdami prioritetą žmogui, ir jo sveikatai. Seselės ir slaugytojos taip pat be galo rūpestingos, paslaugios ir malonios. Palatose ir koridoriuose tvarkinga ir švaru. Maistas taip pat skanus ir sveikas.
Džiaugiuosi, kad savo kelyje sutikau pačios aukščiausios kvalifikacijos medikus. Ir tuo pačiu jautrius ir išklausančius žmones.
Linkiu skyriaus komandai stiprybės, ištvermės ir kantrumo, gelbstint žmonių gyvybes, suteikiant jiems galimybę džiaugtis gyvenimu.
Nuoširdus ir didelis Jums AČIŪ.
Galina Siudikienė

2020-10-11, 21:45 | 3

Labai dėkoju savo ir mamos iš Ukmergės vardu gyd.Ramunei Gudonienei (kaulų tankio nustatymas, Lazdynų konsultacinė poliklinika)...už žmogiškumą...to kurio šiais laikais reta, už duotą svarbią idėją / mintį, (!!) realią pagalbą registruojantis, patarimą, už pasidalijimą patirtimi, skirtą brangų laiką, už papildomus tris skambučius, kurių Ji tikrai neprivalėjo daryti...
Kartais žodis ir geranoriškumas yra aukso vertės, tuo privalu džiaugtis garsiai... Sėkmės ir sveikatos Jums ❤️
Dėkojame Večiaslavui Karanevskiui už tyrimą ir supratingumą... Pagarbiai Jovita

2020-08-20, 07:36 | 9

Nuoširdžiausiai dėkoju chirurgei LAPINAITEI LORETAI ir visiems I chirurginio skyriaus darbuotojams už profesionalumą, rūpestingai , atsakingai atllekant savo pareigas. Ačiū, ačiū, ačiū. Jums dėkoja pacientė Mikalonienė Danutė

2020-07-03, 08:52 | 1

Butu gerai administracijai sutvarkyti reikalus su priemimo skyriaus informacine sistema, nes pastoviai klausyti, kad |ponai" priemimo skyriuje nemato elektroniniu 027 siuntimu - pabodo.
Tik klausimas ar tikrai nemato ar tiesiog tingi esveikata.lt naudotis

2020-06-22, 16:01 | 38

Vienintelė gydytoja kurį tiksliai diagnozavo mano liga,kada operavo nosį, man buvo kraujojantys polipas nosyje -Gyd. Irina Arehva, ji atliko man operaciją keletą metų atgal .buvo puikus operacijos rezultatas ir nuostabiai ir rūpiestingai priziūrėjo mane po operacijos.Pagarba tokiems daktarams ,dėkoju jai uz profesionalumą ir atidumą pacientui, atsidavimą savo darbui.
Dėja siais metais rudenį turejau operaciją pas gyd. A.Šimku, tai nelabai daktarui pavyko,,pirmiausiai diagnozavo tik dallį problemos,kreipiausi privaciai dėl tikslios diagnozės į NORTHWAY kliniką,siuntimo į priesoperacinės proceduras nedavė,po operacijos buvo karsciavimas ,aukstą temp ir rankos skausmai, patinimas islikdavo ilgą laiką,, norėjom kviesti greitają,siaip po realibitacijos viskas susitvarkė bet tik mazdaug per keletą mėn.
Manau kad labiausiai man padėjo jusu reabilitologai, tikrai- tikri profesionalai,labai dziaugiuosi kad patekau i ambulatorinė reabiilitaciją pas jus RVUL.Taigi būtent cia pajutau kad manimi rūpinasi realiai.

2020-06-21, 17:23 | 2

Registratūros darbuotoja bendravo grubiai, pirmos apžiūros seselė buvo nepaprastai maloni ir rūpestinga didelis ačiū jai, gydytojas traumatologas Dmitrij Gorbačev - didžiausia tragedija... Aprėkė ko čia atvažiavau, reikia į polikliniką dėl tokių smulkmenų kreiptis ir t.t. Ligoninės priimamajame greitai atvykusiems žmonėms, kurie pamiršo kaukes ar nespėjo jų pasimti nebuvo duodamos kaukės, o vat narkomanei, kuri atėjo prašyti kažko kas padėtų išnaikinti žmogeliukus haliucinacijose buvo duota kaukė, tada dar užsimanė pas dantistą užsirašyti...Kitoms močiutėms, kurios vos vaikšto, net neatveža vežimėlio, o girtuokliui, kuris tik su mėlynėmis ant kojų ir be jokių traumų atvyko, tai labai greit atkeliauja vežimėlis (kurio net neprireikė, nes po kelių sekundžių jau pasikėlė ir nuėjo savais keliais), dar šiam girtuokliui parūpinama visa apsauginių palyda, išvedimas su apsauga parūkyti ir pan. Siaubas, kad mes mokame už tokių žmonių gydymą, o patys jokio rūpesčio ar net menkiausio gydymo nesulaukiame.

2020-04-16, 08:07 | 4

Nuoširdžiai dėkoju RVUL gyd. traumatologui-ortopedui Giedriui Mazarevičiui, sk. vedėjui Igoriui Šatkauskui ir visam skyriaus personalui už nuoširdų ir profesionalų savo pareigų atlikimą, linkiu ir toliau būti tokiems, kokie esate. Ištvermės Jums jūsų pasiaukojančiame darbe.
Algirdas Kaupys

2020-02-26, 14:58 | 1

Vizito dar neturėjau, nes priėmime laukiu ilgiau nei 4 valandas, o dar nei vienas paciantas nebuvo pakviestas. Tai nėra logiška, kai turi laukti puse dienos priėmime (neižine kiek laiko dar teks laukti pas gydytoją). Esu nepatenkintas šią įstaigą.

2020-02-13, 13:21 | 1

Greitosji prieš savaitę atvežė mamą, 80 m. moterį. Diagnozuotas šlaunikaulio lūžis. Pargriuvo savo kambaryje prie lovos. Priimamajame ilgai laukti nereikėjo ir tai nuteikė gerai. Operuota buvo dar po dienos, nes visos operacines buvo užimtos. Mama nuolat gavo nuskausminančius vaistus. Ji serga Parkinsono liga. Artimiesiems niekas žmoniškai nepaaiškino, kas bus adroma, kokia bus gydymo eiga. Telefonu informacijos neteikė, nes sakė, kad per telefoną nesimato, jog skambina duktė. Atėjus į ligoininę vakare med. seserys teišratdavo - mes nieko nežinome, ką tik atėjome į budėjimą. Paskaityti, kas yra įrašyta byloje kiekvieną kartą teko reikalauti. Pati mama nelabai suvokė, kokia jos būklė. Gulėjo ir sakė, kad skauda. Byloje pamatėme reabilitologo įrašą - astisako vykdyti gydytojų nurodymus. Mums paaiškino, kad toks įrašas reiškia, kad raabilitacijos neskirs, suprask - beviltiška. O jei vaikas pas gydytoją neišsižioja, tai jo irgi galima negydyti? Kaip galima suversti atsakomybę už būklę ligoniui? Gydančio gydytojo taip ir neopagavome. Asistentas pasakė - duosime sąrašą slaugos įstaigų, skambinkitės ir ieškokite, kas priims. Visgi realžbilitaciją skyrė, bet apie tai sužinojome paskutinę akimirką. Lauke ne vasar, visi lauko rūbai liko namie. Iš personalo pusės - jokios pagarbos žmogui, nei ligoniui, nei artimiesiems. Slaugės seną žmogų užgaulioja, kalba su panieka - "na ką, babusinka, prisišokinėjai?". Jei žmogus senas, silpnas ir reikalingas pagalbos, tai galima jį menkinti? Kur elementarus mandagumas? Ji ne babusinka, jo Žmogus. Pakliuvus į šią ligoninę pradedi suprasti, kokioje žiaurioje visuomenėje mes gyvename. Jei tai nėra savaime suprantama, organizuokite mandagumo kursus savo personalui, nes Jus dirbate su gyvais žmonėmis. Dėl operacijos atlikimo pretenzijų neturime, galbūt ji buvo atlikta gerai, laikas parodys. Bet taip bendrauti negalima. Tai tiesiog nežmoniška. Susidaro įspūdis, kad tyčia yra sukurta visa nebendravimo sistema. Kad patekęs pasijustum kaltas, kad sergi ir iš viso, kad esi ir kažko nori.

2020-01-03, 12:30 | 2

noriu padėkoti visam 7 skyriui už puikiai atliktą tonzilektomiją, priežiūrą ir rūpestį!

2019-12-31, 12:33 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti RVUL personalą, ypač 9-o aukšto " Neurochirurgijos skyrius" personalą ir profesorių Sauliu Ročką
Ačiū už kokybišką atlikta operacija kuri toliau leidžia darniai gyventi ir mėgautis rega.
Jeigu Jus skaitote žinokite, jog esate tikras DAKTARAS iš didžiosios raidės. Jus darote gera įtaka tokiai profesijai.
Dar kartelį nuoširdžiai dėkoju, už galimybę matyti pasaulį.

Ačiū, kad esate!

Su pagarba,
Žana Kozlovska