Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.3% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.5% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.8% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64.7% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.8% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.7% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.6% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.6% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.9% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.2% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.2% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.9% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

42.5% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

27.1% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-10-17, 14:57 | 2

Tik priemimo skyriaus darbuotojai profesionaliai atlieka savo darbą. Palatos gydytoją (chirurg. skyr. 8 auk) mačiau tik vieną kartą per parą - 9 ryte. Jokių paaiškinimų, jokių rekomendacijų. Tualetai švari tik iš ryto((( Baisu!!!!

2021-10-14, 11:39 | 4

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-14, 11:39 | 4

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-07, 07:29 | 68

4 spalio dariausi operacija , paguldė į hirurgija 8 aukšte , slaugos ir seseliu ligys tragiškas , visiškai netinkami komentarai , išėjau paprašyt nuskusmintoju su tokiais veidais pasitiko , ačiū kad ne pasiuntė ko toliau ????????.
4 valanda nakties atėjo valytoja pasižiūrėjo WC ir išėjo nieko nedarydama ( kam buvo įsibrauti taip ir nesupratau ) nes ryte apie 630 vel atėjo ????
Iš ryto atnešė pusriciu negalėjo praskleisti staliuko sakė valgisi kaip bare
Mandagumo , pagarbos pacientam - NULIS!
O aplamai toks skurdas ligoninei nėra net mokamu kavos aparatu , neduoda vienkartinių rubu prieš operacija
Pasistengsiu išvengti tokiu įstaigų

2021-10-07, 07:29 | 68

4 spalio dariausi operacija , paguldė į hirurgija 8 aukšte , slaugos ir seseliu ligys tragiškas , visiškai netinkami komentarai , išėjau paprašyt nuskusmintoju su tokiais veidais pasitiko , ačiū kad ne pasiuntė ko toliau ????????.
4 valanda nakties atėjo valytoja pasižiūrėjo WC ir išėjo nieko nedarydama ( kam buvo įsibrauti taip ir nesupratau ) nes ryte apie 630 vel atėjo ????
Iš ryto atnešė pusriciu negalėjo praskleisti staliuko sakė valgisi kaip bare
Mandagumo , pagarbos pacientam - NULIS!
O aplamai toks skurdas ligoninei nėra net mokamu kavos aparatu , neduoda vienkartinių rubu prieš operacija
Pasistengsiu išvengti tokiu įstaigų

2021-08-12, 15:45 | 8

Tiek vizitais,tiek operacija labai patenkinta.Džiaugiuosi,kad teko operuotis puikiame traumatologijos skyriuje.Perfect.

2021-08-05, 09:44 | 1

Nerekomenduoju, nes nemanau, kad yra normalu kai išrašo pacientą iš neurochirurginio skyriaus sunkios būklės kuris po poros valandų miršta. Mano supratimu ligoninė skirta tam, kad žmogų pagydytų. O gal aš klystu. Gal dabar yra kitokia tvarka.

2021-08-02, 10:03 | 1

Per gyvenimą sutikti žmonės, išgyventi jausmai - viskas daro įtaką mūsų esybėms. Stebuklui prilygsta buvimo kely sutiktų atida, neapsimestinė pagalba, ypač jeigu tie sutiktieji - GYDYTOJAI!
Daliaus Daunecko vardu nuoširdžiai DĖKOJAME reanimacijos, neurologijos bei psichosomatinio skyrių šauniam - profesionalūs, nuoširdūs - personalui: skyrių vedėjoms (gyd. L. Šaltanavičienė, gyd. E. Baumilienė), gydžiusioms gydytojoms (gyd. Šitkauskienė, gyd. E. Mickutė), med. seselėms, slaugutėms. Saugu ir viltinga, kai sveikata rūpinasi TIKRI MEDIKAI! Geros JUMS kloties puoselėjant / rūpinantis pacientų sveikata!
Pagarbiai / Nuoširdžiai
Daliaus Daunecko artimieji

2021-07-26, 16:55 | 4

Ačiū LOR skyriaus seselėms, be galo malonios, rūpestingos - pasijutau kaip privačioje įstaigoje.

2021-04-01, 14:01 | 1

Profesionaliai ir ruspestingai priziurejo mano vyra po slaunikaulio luzio. Esam labai dekingi visai traumatologinio skyriaus komandai.

2021-01-27, 09:52 | 1

Sveiki pas jus covid-19 skyriuj gulėjo mano močiute,3 aukšte. Močiutė labai prašo perduoti padėka slaugytojos padėjejai Jelenaj Černiavskaj,nuoširdus žmogus labai atsakingai dirba savo darbą. Dėkoja jai už tikrai profesionale priežiūra,už tai kad visa savo dušia aukoja ligoniams,švelni,maloni,linksma darbotoja.užėjus jai i palatą tai iš karto darėsi močiutei linksmiau. Močiutes žodžiais švelnesnio žmogaus nemačiusi dar. Močiutė prašo perduoti Jelena Černiavskaj didelis ačiū ir kad jos nuotaika visada būtų gera.

2021-01-11, 11:45 | 3

Dėkoju, priimamojo, laukiamojo, ortopedinio skyriaus personalui už rūpestingą požiūrį į pacientus. Linkiu šiems nuostabiems žmonėms laimės, sveikatos ir kantrybės. Gyvenimas yra gražus, kada sutinki žmones, kurie geranoriškai rūpinasi tavimi, kai pats to negali padaryti. Ačiū.

2021-01-11, 11:45 | 3

Dėkoju, priimamojo, laukiamojo, ortopedinio skyriaus personalui už rūpestingą požiūrį į pacientus. Linkiu šiems nuostabiems žmonėms laimės, sveikatos ir kantrybės. Gyvenimas yra gražus, kada sutinki žmones, kurie geranoriškai rūpinasi tavimi, kai pats to negali padaryti. Ačiū.

2020-12-25, 19:31 | 3

Labai jau slaugytojos aplaidžios,pavesta darba padaro 40 proc is 100.Galiu girti gydytojus,bet slaugytojos,tai atsiprašau,atėjau ,padariau ir nesužiūrejau..oi tai gi ne mano vyras,tėtis...Jai ir kas atsitiks licenzijos neatims...Pykta!!Kalbu konkrečiai apie insulto klinika.Neduok Dieve Jūsų artimieji ten papuls.

2020-11-01, 16:03 | 3

Atvykau į skubios pagalbos skyrių sekmadienį, iškart priėmė ir greitai suteikė pagalbą. Ačiū gydytojai oftomologei Rūtai Daliai Žuklytei!

2020-11-01, 16:03 | 3

Atvykau į skubios pagalbos skyrių sekmadienį, iškart priėmė ir greitai suteikė pagalbą. Ačiū gydytojai oftomologei Rūtai Daliai Žuklytei!

2020-10-16, 16:48 | 4

Teko lankytis Lazdynų universitetinėje ligoninėje-buvau maloniai nustebintas tvarka, pasijutau saugus, nes pacientų priėmimas taip gerai suorganizuotas, kad tikrai kelia pasitikėjimą. Aptarnavę gydytojai labai malonūs, profesionalūs. Dėkingas ligoninės direktorei gerb. Jelenai Kutkauskienei, kuriai vadovaujant Karoliniškių poliklinikai irgi mačiau, kaip keitėsi šios poliklinikos darbas ir aplinka, o dabar Lazdynų ligoninės personalas ir pacientai tikrai turi džiaugtis profesionalia vadove,jos darbo organizavimu

2020-10-12, 19:43 | 1

Nuoširdi padėka VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams:
Giedriui Strazdui
Jevgenijai Buinickajai,
Aušrai Jurčiukonienei,
Julianai Andreičik.
Linai Jurgaitienei

Noriu išreikšti nuoširdžiausią padėką už profesionalią pagalbą ir suteiktą gydymą VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams bei visam jo personalui.

Spalio pradžioje pablogėjus sveikatai, su ausies skausmais skubiai kreipiausi į Kardiolita kliniką, kurioje paskirtas gydytojas G. Strazdas operatyviai atlikęs reikalingus tyrimus - nustatė klausos nervo pažeidimą. Ryšium su nustatytu pažeidimu gydytojas susiskambino su ausų, nosies, gerklės ligų skyriaus specialiste gyd. J. Buinickaja, dirbančia Lazdynų ligoninėje, kuri geranoriškai ir aiškiai paaiškino priežastis, pasekmes bei rekomendavo gydymą. Taigi, jau po keletą valandų buvau pristatyta kitiems tyrimams. Ligoninėje buvo paskirta kita gydytoja – A. Jurčiukonienė, kuri nuolatos rūpestingai ir atsakingai užeidavo į palatą, domėjosi ne tik sveikata, tačiau ir bendra savijauta, stengėsi atlikti kuo daugiau įvairių tyrimų, rūpinosi bendra mano savijauta. Kita to paties skyriaus dyd. L. Jurgaitienė aiškiai ir išsamiai paaiškino apie mano sveikatos būklę, nuosekliai išdėstė mintis, davė daug naudingų patarimų, palaikė morališkai. Taigi, jautėsi didelis dėmesys ir rūpestis iš viso skyriaus darbuotojų, kurie kaip tikra komanda vienas kitą papildydami suteikė visapusišką ir kompleksišką pagalbą bei gydymą. Gyd. A. Jurčiukonienė įkalbino pasitikrinti ir pas kitus gydytojus, pasinaudoti medicinine reabilitacija. Gyd. Buinickaja paskyrė vizitą po mėnesio atvykti pakartotiniams tyrimams, dar kartą pasidaryti audiogramą ir įvertinti sveikatos pokyčius. Taigi, šie skyriaus gydytojai visi be išimties rūpestingai atliko savo darbą, rūpindamiesi ne tik žmogaus sveikata bet ir pačiu žmogumi. Esu dėkinga gydytojams už rūpestį, nuoširdų bendravimą, suteiktą pagalbą. Gydytojai, net jei reikėdavo pasilikdavo ir po darbo valandų, tokiu būdu išreikšdami prioritetą žmogui, ir jo sveikatai. Seselės ir slaugytojos taip pat be galo rūpestingos, paslaugios ir malonios. Palatose ir koridoriuose tvarkinga ir švaru. Maistas taip pat skanus ir sveikas.
Džiaugiuosi, kad savo kelyje sutikau pačios aukščiausios kvalifikacijos medikus. Ir tuo pačiu jautrius ir išklausančius žmones.
Linkiu skyriaus komandai stiprybės, ištvermės ir kantrumo, gelbstint žmonių gyvybes, suteikiant jiems galimybę džiaugtis gyvenimu.
Nuoširdus ir didelis Jums AČIŪ.
Galina Siudikienė

2020-10-11, 21:45 | 3

Labai dėkoju savo ir mamos iš Ukmergės vardu gyd.Ramunei Gudonienei (kaulų tankio nustatymas, Lazdynų konsultacinė poliklinika)...už žmogiškumą...to kurio šiais laikais reta, už duotą svarbią idėją / mintį, (!!) realią pagalbą registruojantis, patarimą, už pasidalijimą patirtimi, skirtą brangų laiką, už papildomus tris skambučius, kurių Ji tikrai neprivalėjo daryti...
Kartais žodis ir geranoriškumas yra aukso vertės, tuo privalu džiaugtis garsiai... Sėkmės ir sveikatos Jums ❤️
Dėkojame Večiaslavui Karanevskiui už tyrimą ir supratingumą... Pagarbiai Jovita

2020-08-20, 07:36 | 7

Nuoširdžiausiai dėkoju chirurgei LAPINAITEI LORETAI ir visiems I chirurginio skyriaus darbuotojams už profesionalumą, rūpestingai , atsakingai atllekant savo pareigas. Ačiū, ačiū, ačiū. Jums dėkoja pacientė Mikalonienė Danutė

2020-07-03, 08:52 | 1

Butu gerai administracijai sutvarkyti reikalus su priemimo skyriaus informacine sistema, nes pastoviai klausyti, kad |ponai" priemimo skyriuje nemato elektroniniu 027 siuntimu - pabodo.
Tik klausimas ar tikrai nemato ar tiesiog tingi esveikata.lt naudotis

2020-06-22, 16:01 | 20

Vienintelė gydytoja kurį tiksliai diagnozavo mano liga,kada operavo nosį, man buvo kraujojantys polipas nosyje -Gyd. Irina Arehva, ji atliko man operaciją keletą metų atgal .buvo puikus operacijos rezultatas ir nuostabiai ir rūpiestingai priziūrėjo mane po operacijos.Pagarba tokiems daktarams ,dėkoju jai uz profesionalumą ir atidumą pacientui, atsidavimą savo darbui.
Dėja siais metais rudenį turejau operaciją pas gyd. A.Šimku, tai nelabai daktarui pavyko,,pirmiausiai diagnozavo tik dallį problemos,kreipiausi privaciai dėl tikslios diagnozės į NORTHWAY kliniką,siuntimo į priesoperacinės proceduras nedavė,po operacijos buvo karsciavimas ,aukstą temp ir rankos skausmai, patinimas islikdavo ilgą laiką,, norėjom kviesti greitają,siaip po realibitacijos viskas susitvarkė bet tik mazdaug per keletą mėn.
Manau kad labiausiai man padėjo jusu reabilitologai, tikrai- tikri profesionalai,labai dziaugiuosi kad patekau i ambulatorinė reabiilitaciją pas jus RVUL.Taigi būtent cia pajutau kad manimi rūpinasi realiai.

2020-06-21, 17:23 | 2

Registratūros darbuotoja bendravo grubiai, pirmos apžiūros seselė buvo nepaprastai maloni ir rūpestinga didelis ačiū jai, gydytojas traumatologas Dmitrij Gorbačev - didžiausia tragedija... Aprėkė ko čia atvažiavau, reikia į polikliniką dėl tokių smulkmenų kreiptis ir t.t. Ligoninės priimamajame greitai atvykusiems žmonėms, kurie pamiršo kaukes ar nespėjo jų pasimti nebuvo duodamos kaukės, o vat narkomanei, kuri atėjo prašyti kažko kas padėtų išnaikinti žmogeliukus haliucinacijose buvo duota kaukė, tada dar užsimanė pas dantistą užsirašyti...Kitoms močiutėms, kurios vos vaikšto, net neatveža vežimėlio, o girtuokliui, kuris tik su mėlynėmis ant kojų ir be jokių traumų atvyko, tai labai greit atkeliauja vežimėlis (kurio net neprireikė, nes po kelių sekundžių jau pasikėlė ir nuėjo savais keliais), dar šiam girtuokliui parūpinama visa apsauginių palyda, išvedimas su apsauga parūkyti ir pan. Siaubas, kad mes mokame už tokių žmonių gydymą, o patys jokio rūpesčio ar net menkiausio gydymo nesulaukiame.

2020-04-16, 08:07 | 4

Nuoširdžiai dėkoju RVUL gyd. traumatologui-ortopedui Giedriui Mazarevičiui, sk. vedėjui Igoriui Šatkauskui ir visam skyriaus personalui už nuoširdų ir profesionalų savo pareigų atlikimą, linkiu ir toliau būti tokiems, kokie esate. Ištvermės Jums jūsų pasiaukojančiame darbe.
Algirdas Kaupys

2020-02-26, 14:58 | 1

Vizito dar neturėjau, nes priėmime laukiu ilgiau nei 4 valandas, o dar nei vienas paciantas nebuvo pakviestas. Tai nėra logiška, kai turi laukti puse dienos priėmime (neižine kiek laiko dar teks laukti pas gydytoją). Esu nepatenkintas šią įstaigą.

2020-02-13, 13:21 | 1

Greitosji prieš savaitę atvežė mamą, 80 m. moterį. Diagnozuotas šlaunikaulio lūžis. Pargriuvo savo kambaryje prie lovos. Priimamajame ilgai laukti nereikėjo ir tai nuteikė gerai. Operuota buvo dar po dienos, nes visos operacines buvo užimtos. Mama nuolat gavo nuskausminančius vaistus. Ji serga Parkinsono liga. Artimiesiems niekas žmoniškai nepaaiškino, kas bus adroma, kokia bus gydymo eiga. Telefonu informacijos neteikė, nes sakė, kad per telefoną nesimato, jog skambina duktė. Atėjus į ligoininę vakare med. seserys teišratdavo - mes nieko nežinome, ką tik atėjome į budėjimą. Paskaityti, kas yra įrašyta byloje kiekvieną kartą teko reikalauti. Pati mama nelabai suvokė, kokia jos būklė. Gulėjo ir sakė, kad skauda. Byloje pamatėme reabilitologo įrašą - astisako vykdyti gydytojų nurodymus. Mums paaiškino, kad toks įrašas reiškia, kad raabilitacijos neskirs, suprask - beviltiška. O jei vaikas pas gydytoją neišsižioja, tai jo irgi galima negydyti? Kaip galima suversti atsakomybę už būklę ligoniui? Gydančio gydytojo taip ir neopagavome. Asistentas pasakė - duosime sąrašą slaugos įstaigų, skambinkitės ir ieškokite, kas priims. Visgi realžbilitaciją skyrė, bet apie tai sužinojome paskutinę akimirką. Lauke ne vasar, visi lauko rūbai liko namie. Iš personalo pusės - jokios pagarbos žmogui, nei ligoniui, nei artimiesiems. Slaugės seną žmogų užgaulioja, kalba su panieka - "na ką, babusinka, prisišokinėjai?". Jei žmogus senas, silpnas ir reikalingas pagalbos, tai galima jį menkinti? Kur elementarus mandagumas? Ji ne babusinka, jo Žmogus. Pakliuvus į šią ligoninę pradedi suprasti, kokioje žiaurioje visuomenėje mes gyvename. Jei tai nėra savaime suprantama, organizuokite mandagumo kursus savo personalui, nes Jus dirbate su gyvais žmonėmis. Dėl operacijos atlikimo pretenzijų neturime, galbūt ji buvo atlikta gerai, laikas parodys. Bet taip bendrauti negalima. Tai tiesiog nežmoniška. Susidaro įspūdis, kad tyčia yra sukurta visa nebendravimo sistema. Kad patekęs pasijustum kaltas, kad sergi ir iš viso, kad esi ir kažko nori.

2020-01-03, 12:30 | 2

noriu padėkoti visam 7 skyriui už puikiai atliktą tonzilektomiją, priežiūrą ir rūpestį!

2019-12-31, 12:33 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti RVUL personalą, ypač 9-o aukšto " Neurochirurgijos skyrius" personalą ir profesorių Sauliu Ročką
Ačiū už kokybišką atlikta operacija kuri toliau leidžia darniai gyventi ir mėgautis rega.
Jeigu Jus skaitote žinokite, jog esate tikras DAKTARAS iš didžiosios raidės. Jus darote gera įtaka tokiai profesijai.
Dar kartelį nuoširdžiai dėkoju, už galimybę matyti pasaulį.

Ačiū, kad esate!

Su pagarba,
Žana Kozlovska

2019-10-25, 06:35 | 3

Ligoninė dangsto savo darbuotoją, kuris tiesiogiai prisidėjo prie kolegos žūties. Apgailėtina įstaiga su apgailėtinu profesorium Porvanecku. Laukiam daugiau aukų, nes juk tas kas su stogu gali elgtis kaip nori

2019-10-03, 07:04 | 1

Sveiki,
nekompetetingas personalas, žiausrus elgesys su 90-ies metu senoliu. Pridedu nuorodą facebooke paskiroje. Prašau peržvelkite ir pasidalinkite. 6 Aukštas, traumotolginis slyrius, naktis 10,01 į 10,02. Iškviesta policija. Liūdytojas praneša neva personalas tariamai grasino seneliui "duot į dantis", juokiesi iš jo ir tariamai dėjo pagalvę jam ant veido. Nebuvo suteikta medikamentinė pagalba, Nuo 12 nakties iki pietų gulėjo prirakintas be jokių vaistų!!!!!!Lūžusios lovos dalys kabėjo ant pririštos operuotos kojos. Diržų personalas negalėjo atrišti tad teko pjauti. Prašau pasidalinti įrašu mano facebooko puslapyje.
Dėkoju už dėmesį,
Pagarbiai,
https://www.facebook.com/julija.str?ref=bookmarks

2019-09-28, 06:00 | 2

Visais būdais reikia vengti šios įstaigos

2019-09-05, 16:46 | 20

Tikrai planinės operacijos vyksta sklandžiai pagal grafiką.,stengiasi operacijos metu personalas.
Bet dėja slaugytojos ir kartais daktarai neatlieka kokybiškai savo pareigų.Asmeniškai man prieš operaciją daktaras neišdavė siuntymo tyrimams,pacientas prieš operaciją visiškai daktaru yra neapziūrimas- nepamatuoja nei spaudimo, nei temp,,slaugytojos yra grubios, nesiskaito su zodziais nuo operacinio stalo kaip reikejo nulipti į vežimelį tai nepadave niekas is stovincių nei rankos, nei padejo išlipti,o juokiasi sau linksmai.Ypatingai esu sokiruota vienos operacinės slaugytojos elgėsiu p. Valentinos/dirbo Nr. 24 operacinėi ,operavo daktaras A. Šimkus,2019-09-02/,kurį arogantiškai ir netaktiskai su manimi elgiasi,nepadėjo nei nulipti nuo stalo.apnuogino mano krūtį specialiai,vietoj to kad visur daktarai ir anesteziologai po operacijos klauso ligonį,apziūri.
..Ar tokiems zmonėns vietą slaugoje kaip p.Valentina? Baisu.Jeigu neturi noro ir tam tikrų savybių likti dirbti slaugoje manau neverta.Operacijos metu personalas kalbasi apie nebutus dalykus, pasigedytu ligonių,mes girdime turbūt viską.
Israsant is ligonines irgi nematuoja nei spaudimo, nei temp,neapziuri paciento tik greitai atnesa visus dokumentus ir israso.Na aisku tai blogai,Siaip esu nelabai patenkinta operacijos rezultatu, nes yra rimtos komplikacijos bet noretusi kad rupintusi personalas pacientu geriau.

2019-08-23, 15:36 | 1

Noriu padėkoti ligoninės akių ligų skyriaus (7a.) personalui už jautrumą ir paslaugumą. O ypač esu dėkingas gydytojai oftalmologei Rūtai Žuklytei už rūpestingą ir kokybišką gydymą. Gydytoja dėmesinga kiekvienam pacientui - atiduoda dalelę savo širdies.

2019-08-09, 15:14 | 2

Pirmą kartą pakliuvau i Jūsų įstaigą 2016 09 26 po traumos (su raktikaulio lūžiu). Aptarnavimas buvo kokybiškas. Antrą kartą apsilankiau pas okulistę Rūtą Žuklytę ir esu patenkinta jos suteikta pagalba.
Ačiū gydytojams ir visam personalui.
Pagarbiai-
Janė Gasiūnienė

2019-07-24, 07:30 | 2

Š. m. liepos 3 dieną dėl tulžies pūslės akmenligės sukelto pankreatito į Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės I chirurgijos skyrių pateko mūsų tėtis Henrikas Stankevičius, 81 metų paprastas kaimo žmogus iš Elektrėnų savivaldybės. Nors šiuo metu kovos su liga baigtis neaiški, bet mes esame šventai įsitikinę, jog medikai daro viską, kad būtų išgelbėta žmogaus gyvybė.
Nuoširdžiai dėkojame jį operavusiai ir gydančiai chirurgei Loretai Lapinaitei, I chirurginio skyriaus slaugytojoms ir jų padėjėjoms, reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus gydytojams ir visam personalui už tėčio priežiūrą, bei rūpinimąsi juo, gelbėjant paprasto seno žmogaus gyvybę, esant jo labai sunkiai būklei.
Nuoširdus Jums visiems AČIŪ

2019-06-30, 01:11 | 2

Po 12 valandų laukimo ir maldavimo išleisti namo-paleido nenustatę nei ligos,nei paskyrę gydymo.

2019-04-23, 19:55 | 1

Buvo paguldyta mano dukra sioje istaigoje net nepavadinsiu ligonine, kurioje
buvo praguleta penkias dienas be diagnozes nors norejo operuoti nezinant ka issivaozduojat NEZINANT KA REIKIA OPERUOT ,bendrauta nemandagiai netgi sunku patiket kad tai imanoma musu sostinej kai nuvikome pasiimt dukros israse is istaigos su irasu PACIENTE NETURI TEMPERATUROS nors kai nuvykom i santariskes uz pusvalndzio buvo nustatyta 37.8
Nesupratu uz ka mes mokme mokescius sitiem istaigos darbuotojam

2019-03-19, 21:43 | 23

Skubi traumatologinė pagalba buvo suteikta laiku. Darbuotojai ir gydytojas bendravo mandagiai, o kojos lūžis operatyviai peršviestas ir sugipsuotas. Rekomenduoju važiuoti jeigu reikia skubios pagalbos. Ačiū budintiems gydytojams ir personalui.

2019-02-07, 15:18 | 1

Noriu padėkoti greitosios pagalbos brigadai Nr. 0830 padėjusiai išgelbėti mano patevi širdies priepuolio metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčeriui už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, už geranoriškumą paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojui brigados Nr. 0830 už skubią pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie lygą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-31, 21:00 | 9

Noriu padėkoti visam greitosios pagalbos kolektyvui padėjusiam mamai nelaimingo atsitikimo metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčerei už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, priimamojo registratūros darbuotojoms už geranoriškumą, skyriaus seselėms už paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojams D.Gorbačev ir K. Skaisgiriui už skubiąją pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie patirtą traumą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-13, 21:09 | 1

Šendien atvikus 19 val pas terapeuta pralaukus 3 val gyditojo,smirdancioi aplinkoj teko isvaziot nesulaukus pagalbos,personalas seubingas,nemandagus,toks jausmas alkasus greiciau priema pas gyditoja kad nesmirdetu po nosim o tu su temperatura dusauji sedi 3 val. Ir supranti kad dar tiek sedesi,spjauni ir isvazioji namo!kyla klausimas kam mes mokam mokescius sitoj valstybei.

2019-01-13, 11:36 | 2

LOR skyriuje man buvo atlikta tonzilių šalinimo operacija. Gydytojai dėmesingi, malonūs, suteikia reikalingą informaciją, domisi savijauta. Sesėlės taip pat malonios, paslaugios. Jei prireikia vaistų nuo skausmo, tikrai jų negaili, "neburba" (žinoma, nekalbu apie atvejus, kai pacientai nori piktnaudžiauti vaistais). Palatos, žinoma nėra naujos, tačiau jose tikrai šilta (operavausi šaltuoju metų laiku), yra reikalingi patogumai. Neturėjau ko skųstis: guli ligoninėje, o ne sanatorijoje/SPA, todėl ir esi traktuojamas kaip ligonis. O "ponai", kuriems amžinai niekas netinka, tegul gydosi ten, kur "poniškas" aptarnavimas. Mažiausi šunys visada garsiausia loja.
LOR skyriumi tikrai esu patenkintas.

2019-01-01, 22:40 | 1

Pati blogiause ligonine prijemimas po 4-6valandas gyditojie patis blogiausi nesutiekia nei informasijos nieka skundai nepadedaa tokias ligonines tik tikrint ir tikrint reikia vienas daktaras ant visos ligonines tesiog nenormaluu jau bardakinas daugiau nieko gero apie ja negaliu pasakit ateinam pirmi o prija tos zmones kurie ateina po musuu tesiog bardakas

2018-12-07, 13:58 | 3

Gydžiausi LOR skyriuje, neturiu priekaištu personalui. Malonios, paslaugios, visada padedančios, greitai reaguojančio slaugės. Profesionalus mediku elgesys.

2018-09-26, 06:57 | 9

Konsultacinė poliklinika- tragedija! Milžiniškos eilė kortelės užsivedimui, prie kabinetų- sovietmetis! Kam tuomet reikalingi laikai skirtingi, jei vis tiek į juos niekas nežiūri??? Žmonės prie kabinetų barasi ir tt. Ar ne paprasčiau būtų tiesiog priimti visus iš eilės, pagal laiką, kaip daroma kitose gydymo įstaigose!?

2018-09-11, 17:09 | 1

turejau trauma 2018 09 09 apie sesta valanda buvau suzalojas ranka kure reikejo siuti ir krutines lasta buvo zeista prieme labai greitai dirbo rezidentas super asmuo manyciau gydytoajas bus auksto lygio ir asmeniskai noreciau jam padekot us bendravima net pamirsti kad tau trauma nors siuvo kaskur 13 kabiu aciu jam kad pasrinko sita sunkia profesija . Ir zinoma Verygai nu manes saugok gerus darbuotojus nemazyk ju nes geru specelistu neliks o kaip pacem reikes manyciau velu klaidas taisyt . ACIU LABAI UZ PAGALBA

2018-07-05, 10:29 | 3

Teko važiuoti į šios ligoninės priimamąjį su dideliu pilvo skausmu. Tiesa, reikėjo laukti apie valandą kol priims, nors buvo pacientų, kurie turbūt galėjo šiek tiek ilgiau palaukti pagalbos, nei kai kurie, pvz aš, su dideliu skausmu pilvo srityje ir ašaromis akyse iš skausmo. Tačiau kai sulaukiau savo eilės, gydytoja priėmė labai greitai ir iš karrto buvo diagnozuota kas yra, ir nieko nelaukus buvau operuota. Seselės malonios ir paslaugios, gydytoja po operacijos atsakė į visus rūpimus klausimus. Šioje įstaigoje lankausi pas gydytoja už savo pinigus, vien todėl, kad čia pacientai jiems rūpi, apžiūro nuodugniai, viską paaiškina, nei poliklinikoj, kai apžiūra tetrunka 5 min. Labai ačiū šios ligoninės gydytojams, bei seselėms.

2018-07-04, 18:59 | 4

Mama paguldyta į chirurginį skyrių 2018.07.02d. su skausmais,vidurių nepraeinamumu.Skausmą pašalino.2018.07.05d Bus trys paros,kai ji guli chirurginiame skyriuje,bet niekas taip ir nesuteikė jokios informacijos apie mamos buklę(deagnozę).Pasakyta nieko negertį,nevalgytį,nevartoti savo vaistų.2018.07.04.Po 17h.jai pasidarė bloga,slaugytoja iškvietė budintį gydytoją.Pamatavus kraujo spaudimą buvo 220-120.Ačiū budinčiai tarapiautei,spaudą sureguliavo ir leido gerti vaistus nuo kraujo spaudimo,kuriuos atsivežė iš namų į ligoninę.Nors per šias dvi paras ją žiūrėjusiems dviems gydytojams ,sakėme,kad balandžio mėn.ją buvo ištikes insultas.Kad ji turi gerti jai paskirtus vaistus.Bet jai buvo sakyta,kad jų negertį,jie patys skiria vaistus nuo padidinto kraujo spaudimo.Bet nuo jų skirtų vaistų pablogėjo buklė.Labai liūdna,kad taip ilgai ligoniui, reikia laukti ,,kada bus nustatyta chirurgo deagnozė.Ir kiek dar parų reiks nevalgytį ir negertį.O gal ištiks vėl insultas ir nereikės jų pagalbos!!!!!

2018-07-04, 18:59 | 4

Mama paguldyta į chirurginį skyrių 2018.07.02d. su skausmais,vidurių nepraeinamumu.Skausmą pašalino.2018.07.05d Bus trys paros,kai ji guli chirurginiame skyriuje,bet niekas taip ir nesuteikė jokios informacijos apie mamos buklę(deagnozę).Pasakyta nieko negertį,nevalgytį,nevartoti savo vaistų.2018.07.04.Po 17h.jai pasidarė bloga,slaugytoja iškvietė budintį gydytoją.Pamatavus kraujo spaudimą buvo 220-120.Ačiū budinčiai tarapiautei,spaudą sureguliavo ir leido gerti vaistus nuo kraujo spaudimo,kuriuos atsivežė iš namų į ligoninę.Nors per šias dvi paras ją žiūrėjusiems dviems gydytojams ,sakėme,kad balandžio mėn.ją buvo ištikes insultas.Kad ji turi gerti jai paskirtus vaistus.Bet jai buvo sakyta,kad jų negertį,jie patys skiria vaistus nuo padidinto kraujo spaudimo.Bet nuo jų skirtų vaistų pablogėjo buklė.Labai liūdna,kad taip ilgai ligoniui, reikia laukti ,,kada bus nustatyta chirurgo deagnozė.Ir kiek dar parų reiks nevalgytį ir negertį.O gal ištiks vėl insultas ir nereikės jų pagalbos!!!!!

2018-07-04, 18:59 | 4

Mama paguldyta į chirurginį skyrių 2018.07.02d. su skausmais,vidurių nepraeinamumu.Skausmą pašalino.2018.07.05d Bus trys paros,kai ji guli chirurginiame skyriuje,bet niekas taip ir nesuteikė jokios informacijos apie mamos buklę(deagnozę).Pasakyta nieko negertį,nevalgytį,nevartoti savo vaistų.2018.07.04.Po 17h.jai pasidarė bloga,slaugytoja iškvietė budintį gydytoją.Pamatavus kraujo spaudimą buvo 220-120.Ačiū budinčiai tarapiautei,spaudą sureguliavo ir leido gerti vaistus nuo kraujo spaudimo,kuriuos atsivežė iš namų į ligoninę.Nors per šias dvi paras ją žiūrėjusiems dviems gydytojams ,sakėme,kad balandžio mėn.ją buvo ištikes insultas.Kad ji turi gerti jai paskirtus vaistus.Bet jai buvo sakyta,kad jų negertį,jie patys skiria vaistus nuo padidinto kraujo spaudimo.Bet nuo jų skirtų vaistų pablogėjo buklė.Labai liūdna,kad taip ilgai ligoniui, reikia laukti ,,kada bus nustatyta chirurgo deagnozė.Ir kiek dar parų reiks nevalgytį ir negertį.O gal ištiks vėl insultas ir nereikės jų pagalbos!!!!!