Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.7% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.3% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.5% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.4% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.7% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.5% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.7% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.6% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.1% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.6% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.4% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

78.8% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

31.5% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2024-05-23, 19:04 | 2

Saraskina kontora ir tiek. Prasedejau jau 2val.ir dar jokiu pokiciu, dar pusvalandi palauksiu ir vaziuoju namo.

2024-05-23, 19:04 | 2

Saraskina kontora ir tiek. Prasedejau jau 2val.ir dar jokiu pokiciu, dar pusvalandi palauksiu ir vaziuoju namo.

2024-04-13, 13:08 | 2

Nuoširdžiai dėkoju daktarei Onai Garlaitei už profesionaliai atliktą vokų operaciją, Jūsų malonų bendravimą, rūpestį, padrąsinimą ir teigiamas emocijas operacijos metu, kurios padėjo man jaustis saugiai. Džiaugiuosi, kad sutikau šią nuostabią gydytoją. Tai Daktarė iš pašaukimo.

Didelis AČIŪ ir visai mane operavusiai darniai komandai už profesionalumą, žmogišką šilumą ir dėmesį.

Su dideliu dėkingumu,

Irina Portnova

2024-02-27, 17:17 | 6

Esu labai dėkinga visiems 1-ojo Traumatologinio skyriaus darbuotojams už geranoriškumą, profesionalumą, empatiją ir švarą. Ypatingai dėkoju gyd. Kristinai Reimerytei ir gyd. Laurynui Škikui už sulipintą čiurną ir šiltą bendravimą.
Linkiu visiems profesinės sėkmės ir niekada nenuleisti rankų.

2024-02-24, 20:05 | 2

Prieš rašant šį savo atsiliepimą perskaičiau daugybę kitų pacientų komentarų.
Klientų komentarų paskirtis yra gerinti įstaigos siūlomų paslaugų kokybę, o ne piktai išreikšti savo emocijas. Todėl kai kurių komentarų autoriams reiktu prisiminti nors elementarios kultūros ir korektiškumo pagrindus.
Ne dažnai susiduriu su medikais ir paskutinį kartą gulėjau ligoninėje prieš 10 metų.
Taip atsitiko, kad vasario 20-23 dienomis papuoliau į I-ąjį chirurginį skyrių
(8 aukštas).
Šio skyriaus vedėjas gyd. chirurgas Algimantas Stašinskas, aukšto lygio gydytojas ir vadovas puikiai organizavęs personalo darbą. Kiekvieną dieną asmeniškai užeidavo ir teiravosi dėl kiekvieno mūsų palatos paciento būklės, klausinėjo ir patarinėjo, skyrė visus reikalingus tyrimus.
Noriu padėkoti šio chirurgijos skyriaus personalui už nuoširdų bendravimą, už parodytą dėmesį, tikslias ir aiškias konsultacijas ir rekomendacijas.
Ypatingai dėkoju seselei Olgai (pavardės neprisimenu), gulėjau 817 palatoje. Ji tikra savo srities profesionalė ir verta vadovybės paskatinimų.
Širdingai dėkoju visam personalui, kuris nuoširdžiai rūpinosi visos mūsų palatos pacientais, tarp kurių, beje, po sunkios operacijos gulėjo ir vienos vidurio Azijos šalies atstovas, tolimųjų reisų vairuotojas, kuris taip pat buvo be galo nustebintas ir sužavėtas gydytojų ir med. personalo dėmesingumu ir profesionalumu.
Išėjus iš ligoninės iš tiesų susimąsčiau - kokį gi svarbų darbą atlieka mūsų sveikatos sargai. Kai dirbi kitus darbus negu jie ir esi sveikas apie tai net nesusimąstai...ir nereikia čia aiškinti neva mokam mokesčius, tegul gydo... ne, branginkim patys savo sveikatą.
Dar kartą milžiniškas ačiū visam šios ligoninės medicinos personalui.
Ligoninė tobulėja ir tai matosi.

Pagarbiai,
Vladas T.

2024-02-22, 13:27 | 2

2023-12-20 traumatologo Simono Vaisio buvo atlikta žastikaulio lužio operacija,
operacija pavyko puikiail Apsilankymo metu
labai gera ispudi paliko visas personalas, o ypac vyr. Sesuo Vijole ir sesele Grazina❤️
Po 7 savaicių atvykus pakartotiniam
rentgenui kaulas buvo pilnai sugijas,
motorika
nesutrikus, valdymas labai geras, tik per reabilitacija liko keli patobulinimai:)didziausias ačiū ir
rekomendacios taip ir toliau!!!
Mantvydas A.

2024-02-14, 12:57 | 1

Dar nebuvau.

2024-01-10, 14:29 | 1

Urologijos skyrius!Košmaras ne darbuotojai,atnešemia reikalingus daiktus, pavarė ant grindų (ten buvo duštančiu) bendravimas tarsi su "draugeliu". Gaila nežinome pavardžių,bet tragiškas elgesys!! Vertėtų pamąstyti koks darbuotoju elgesys!
Data: 2024 01 10

2023-11-26, 11:12 | 1

Pirma karta gyvenime susiduriau su ligonine, viskas puiku. Termotraumu skyrius, dziaugiuosi, kad mane atveze butent i sia ligonine.
Manau puiku, kad patekau pas gydytoja INDRĖ KUROPATKINAITĖ-VAITEKŪNĖ, ji sake padarys viska kas imanoma is jos puses, manau taip ir padare.

2023-10-29, 21:25 | 820

Aciu nuostabiam gydytojui ..

2023-09-19, 15:29 | 1

Šiandien lankiausi pas gydytoja Rūtą Dalią Žuklytę. Tai buvo antras mano vizitas. Pirmo apsilankymo metu buvo profesiolionaliai ištirtos akys, nustatyta problema ir jos sprendimo būdai bei planas. Šiandien jau buvo atlikta pirma procedūra. Dėkoju gydytojai už profesionaliai atliekamą darbą, išsamų paaiškinimą kas kaip veikia ir kodėl. Rūpestis ir dėmesys pacientui suteikia pasitikėjimą. Savo draugei taip pat rekomendavau kreiptis būtent pas gyd. Rūtą Dalią Žuklytę.
pagarbiai, Liucina Giedrienė

2023-09-11, 16:32 | 3

Sveiki, dėkoju Gydytojui Giedriui Mazarevičiui ir jo komandai už profesionaliai atliktą blauzdikaulio viršutinės dalies lūžio operaciją. Ačiū už parodytą dėmesį, tikslias ir aiškias konsultacijas ir rekomendacijas.
Pagarbiai Dalė Žąsinaitė

2023-07-07, 19:05 | 1

Sveiki. Norime padėkoti greitosios pagalbos vairuotojui, paramedikui Dovid (mašinos numeriai KSA 386) už operatyvią pagalbą, informacijos suteikimą, pirmąją pagalbą bei nuoširdų bendravimą.

2023-06-30, 07:11 | 2

Ausų, nosies ir gerklės skyriaus gydytojai ir personalas nuostabūs. Tik geriausi atsiliepimai. Dar kartą Ačiū seselėms už supratimą, kantrybę ir paslaugumą.

2023-06-02, 11:14 | 5

Noriu padėkoti dienos chirurgijos skyriaus personalui. Ypatingas ačiū kineziterapeutui, kuris nuoširdžiai paaiškino pratimus, kuriuos reiks daryti po operacijos, taip pat pateikė rekomendacijų. Taip pat noriu padėkoti slaugytojos padėjėjui/ai už darbų gausoje rastą laiką pokalbiui.

2023-04-29, 17:51 | 2

Kiek turėjus patirčių šioje ligoninėje apie gydytojus ir su jais dirbančiomis seselėmis esu pačios geriausios nuomonės. BET jūsų PRIĖMIMO SKYRIUS, jo PERSONALAS (registratorės ir darbuotojai, dirbantys priėmime) bei GREITSOSIOS PAGALBOS GYDYTOJOS (ar medikės, neapsiverčia liežuvis jų taip vadinti) yra žemiau plintuso. Šiems žmonėms reiktų pagalvoti, kad jei šaipomasi ir dergiamasi iš pacientų, gal jiems nevieta čia dirbti? Kitos įstaigos tokio darbuotojų elgesio ir arogantiškumo netoleruoja. Pamoka po kelių vizitų vežant pacientą ir pačiai tapus ja, kad yra Santarų klinikos, į kurias reikia atsitikus bėdai važiuoti, o jūsų ligoninę aplenkti 3 kilometrų spinduliu.

2023-04-29, 17:51 | 2

Kiek turėjus patirčių šioje ligoninėje apie gydytojus ir su jais dirbančiomis seselėmis esu pačios geriausios nuomonės. BET jūsų PRIĖMIMO SKYRIUS, jo PERSONALAS (registratorės ir darbuotojai, dirbantys priėmime) bei GREITSOSIOS PAGALBOS GYDYTOJOS (ar medikės, neapsiverčia liežuvis jų taip vadinti) yra žemiau plintuso. Šiems žmonėms reiktų pagalvoti, kad jei šaipomasi ir dergiamasi iš pacientų, gal jiems nevieta čia dirbti? Kitos įstaigos tokio darbuotojų elgesio ir arogantiškumo netoleruoja. Pamoka po kelių vizitų vežant pacientą ir pačiai tapus ja, kad yra Santarų klinikos, į kurias reikia atsitikus bėdai važiuoti, o jūsų ligoninę aplenkti 3 kilometrų spinduliu.

2023-04-21, 15:26 | 7

Norime nuoširdžiai padėkoti jaunajai Gyd. Beatričei (pavardės neprisimenu). Naktį atvykus į ligoninę Gydytoja nuodugniai ir rūpestingai rūpinosi manimi ir suteikė pagalbą.

2023-02-28, 21:17 | 5

Širdingai dėkoju visam personalui, kuris nuoširdžiai rūpinosi manimi stebėjimo palatoj. Gydytojui už įsigilinimą problemos, neatmestiną požiūrį. Buvau maloniai nustebinta. 2023 02 28

2023-01-11, 09:36 | 1

Atvykau su trūkusia sausgysle 2023 01 09 . Pirmadienis. Ledas. Pilnatis. Atvykau 19h. Manau žinantiems nereikia daugiau detalizavimų- ir darbo mastai, ir pacientų pobūdis aiškus. Tokie nelaimėliai kaip aš, arba tokie kuriems stogą rauna. Atvykau- greitai gyva eiilė užfiksuoti dėl ko atvyko (laukiau gal 5 min judėjo greitai) tada eilė spaudimą pamatuoti, temperatūrą (irgi labai greitai priėjau) , seselė pati nuvedė į kabinetą. Tada "blūdijant" pagavo nuvedė į rentgeną. Tada vėl vos ne už rankutės kita seselė prie kabineto. Aš toks pacientas:) pradedu panikuot- pakyla spaudimas ir pulsas tada labai blaškausi. Tačiau visam personalui neturiu nei vieno priekaišto. šypsojosi, greitai uždėjo gipsą ir paleido. :) 19,11 užfiksavo bėdą, 19,45 jau išeidinėjau su gipsu. Labai dėkinga visam personalui.

2023-01-01, 21:51 | 58

Noriu sirdingai padėkoti po pirmo etapo reabilitacijos reabilitologui . P.Valatkui ir visai RVUL reabilitacijos komandai,ypatingai kineziterapeutams ir masazistams.Savo srities auksto lygio specialistai,Labai komunikabilus,prof,kompetetingi ir silti specialistai,Geros kloties jums ir kantrybės.Ačiū.

2022-12-11, 23:04 | 2

Atvežus žmogų kuris negali nei sedeti nei stovėti dėl nugaros skausmo išrašė žalia taloneli į bendra eile, žmogus su 3-im išvaržom nebejaučia kojų. Rimantai į bendra eile? Antra karta per savaite atvykstame, nes siaubingi nugaros skausmai, nuo skausmo dave tablete ir tarė laukit visi laukia. Spaudimą matuoja per megztinį?

2022-12-11, 23:04 | 2

Atvežus žmogų kuris negali nei sedeti nei stovėti dėl nugaros skausmo išrašė žalia taloneli į bendra eile, žmogus su 3-im išvaržom nebejaučia kojų. Rimantai į bendra eile? Antra karta per savaite atvykstame, nes siaubingi nugaros skausmai, nuo skausmo dave tablete ir tarė laukit visi laukia. Spaudimą matuoja per megztinį?

2022-11-27, 12:37 | 1

Nerekomenduoju, nes atvaziavau su pusiau perkirstu pirstu, neimanoma sustabdyt kraujavimo, pirstas melynas, registratore pasake jog nieko rimto ir pirmosios lagalbos nesuteike, turejau vaziuot i kita gydymo istaiga…

2022-10-05, 10:30 | 1

Prie kabineto 47 parlaukiau savo eiles valanda, ir kam reikalinga registratūra kuri duoda laiką ? jai turejau laiką 09:39 o priėmė mane 10:45ir po visu pacientu kurie turejo vėlesni laiką už mano. Suprantu ligonine turi daug darbo, bet kai daktarės nėra savo vietoje ir vėliau pasirodo lyg nieko nebuvę šiek tiek užsilaike kavute gerdama. Ir priėmė paskutini nors turejau laiką ankstesni nei kiti pacientai. Likau tikrai ties tuom nepatenkintas.

2022-09-20, 14:25 | 2

Niekada nesuprasiu ligoninėse paskiriamo laiko vizitui,ieškai tinkamo laiko kad prisitaikyti prie darbų,atvažiuoji iš tolimo raj.nėra kur pastatyti automobilio,30 min. ieškai vietos, lauki registratūroje iki 40min.kad duotų lapą,tada lauki prie gydytojo kabineto apie 2 val.nes kol praeina be jokių eilių visi pažystami tai jau prarandi viltį ,kad išvis pakliūsi.Kas darosi mūsų gydymo sistemoje,kodėl niekas nesikeičia.Mąstant kaip jie :tada kasininkė turėtų praleisti kasoje visus pažystamus,kavinėse aptarnavauti padavėjai visus savo draugus,taksistai teikti pirmenybę giminaičiams ir pan.Kur dingo visi žmonės lygus. Baisu ir gėda eilinį kartą ...apie gydytojo mandaguma išvis neturiu žodžiu,buvo pasakyta nepatinka nelaukit, visi eina kaip kas nori nėra čia pagal laiką.super,Lazdynai taip ir toliau!

2022-09-19, 16:52 | 1

Turėjau operaciją dienos stacionare. Gydytojas buvo profesionalas, puikiai viską atliko, kalbėjo aiškiai ir suprantamai. Didžiausi komplimentai ir nuoširdžiausia padėka seselės ir slaugytojams: su rūpesčiu ir atidumu atliko visas procedūras, viską aiškino, net guodė ir ramino.

2022-09-08, 09:55 | 2

Dažnai susiduriu su medikais, bet prisimenu ne visus. Atmintyje išlieka tie, kurių laiku suteikta pagalba, o ne kartą ir ištartas geras žodis, padeda išsaugoti mums brangiausią turtą – sveikatą.
Kreipiuosi į jus mieli mano RVUL neurochirurginio skyriaus dirbantieji ir nuoširdžiai noriu padėkoti
neurochirurgijos skyriaus vedėjui gyd. V. KIEDAI , gydytojui Artūrui Tamuliui , bei visam šio skyriaus perdonalui , Jūsų rankos , žodžiai , šypsenos daro stebuklus. Man RVUL neurochirurginis skyrius yra antri namai …
Visą gydymosi laiką jutau nuoširdumą, atjautą, norą padėti.
Gyvenimo siūlas toks trumpas ir trapus, kad irstantis siūlas nenutrūktų gelbėja nuostabūs tam atsidavę žmonės.
Linkiu visiems Jums sveikatos ir ištvermės Jūsų sunkiame ir labai atsakingame darbe!
Didelis ačiū Jums visiems brangieji. Išlikite tokie, kokiais esate.❤️❤️❤️

2022-08-29, 22:28 | 1

6 valandas laukiau gyditojo ir nesulaukiau

2022-08-18, 22:41 | 2

Labiausiai negatyvias asociacijas sukelianti gydymo Įstaiga, visam gyvenimui like, tik nemalonus prisiminimai. Pries 15m teko nukrist nuo laiptu, susizeist du sonkaulius, greitajai atvezus i ligonines priemamaji, lakste aplink personalas, ir vietoj to, kad padeti, reke ant greitosios darbuotoju, kam cia vezet, ka nematote, kokios eiles, kanciose, skausmuose, reikejo laukt 2h kol busiu apziureta pagaliau. Veliau buvau paguldyta i ligonine, gydymas suteiktas, kaip ir butu viskas pasimirse, jei po metu, man tada buvo 23m, nebutu i ta ligonine paguldyta mano mamyte, kuri sirgo didele venu tromboze, opomis, jai buvo tik 52, po mazdaug savaites gydymo, mama padave recepta, sake, kad israse jai vaistu gydytoja, paprase nupirkt, nuejus i vaistine vaistininke labai nustebo, sake jus tikrai toki kieki pirkti turite? gal neimkite tiek? gal suklysta cia? sakiau, kad tiek israse, tie vaistai turejo buti leidziami mamai tiesiai i aorta per pastatyta kateteri, buvau, jauna ir kvaila, nesusiprotejau isidemet tu vaistu ir pasidomet apie juos, tik tiek, kad po poros dienu mama pasijuto labai prastai, gruodzio 31, nauju metu isvakarese ji buvo isvezta i reanimacija, ten mamos nebepazinau, ji buvo gyvas lavonas, tas vaizdas nuolat stovi akyse, darbuotoja leidus trumpai pabv, sake vaziuot namo, jei bus blogiau atseit paskambins, po daugiau nei pusdienio, nesulaukus jokiu ziniu, paskambinau pasiteirauti kaip mamytei? ten atsake, o gerai, kad paskambinote jusu mama nupire pries pora valandu ir yra isvezta i Olandu šarvojimo namus? kas cia db? kodel nepranese? kodel Olandu? gal as ten visai nenoriu? kas manes atsiklause? tik po daug metu kai subrendau viskas atsiskleide kitomis spalvomis.. aisku kad istaiga veike jai naudinga veikla.. baisu pagalvot kokia, liko didziulis gailestis, kad tada 2008 m nesikreipiau i teisma, ir visko neisiaiskinau.. bet ta istaiga man iki siol asocijosi tik su prastomis emocijomis

2022-08-17, 08:31 | 1

Sveiki, rašau skunda dėl trijų dalykų, pirmas dalykas tai kad narkomanus ir alkoholikus greičiausiai aptarnauja dvi dienas po eiliui, dėl jų neįmanoma laukti savo eilės, antras dalykas kai atkieliavos savoms jiegoms tai mums dave geltona bileta, kai graitoji pagalba atvežė tai dave žalią bilietą, skausmai buvo didesnį už praeta diena. Trečias dalykas tai yra gydytojai ka pirma diena ka antra diena, neko neranda ir siunčia gydytis namie, jai žmogus negali nuo ištverti skausmo.

2022-08-10, 18:10 | 2

Šita įstaiga susijusi su blogiausiais atsiminimais. Atvažiavau pėdos operacijos su infekcija, kuri buvo atlikta, bet ko lasekoje kilo dar didesnė infekcija infekcija, visa pėda raudona, tie nieko nedaro, gydytojas apskritai man aiškina kaip gyventi. Kol jį pasiunčiau ant trijų raidžių ir išvažiavau į Santarą, kur buvo normaliai padarytas pasėlis, nustatyta rezistenciška bakterija ir paskirta reta antibiotikų rūšis, kuri sutvarkė problemą. Kitaip sakant, per šitą ligoninę vos netekau pėdos. Reikia būti visiškai atsilikusiam, kad nesugebėti padaryti pasėlio matant, jog antibiotikai neveikia.

Na, jau nekalbant apie kitas įstaigos problemas, kaip valandų valandas laukimo, kad ir su užsirašymu, registratūra irgi kažkoks košmaras, gerai pinigų praplauta.

2022-07-15, 09:46 | 1

Gydytoja Gintarė Banytė yra priežastis, kodėl tikiu medicinos ateitimi. Tokio šiltaus ir atsakingo bendravimo ilgai nesu patyrusi. Tikras profesionalas, kuris nusipelnė buti pagirtas viešai ! (2022.07)

2022-07-13, 18:22 | 5

Per paskutinius 4 metus teko aplankyti nemažai gydymo įstaigų dėl kitų bėdų, tai čia apsilankius ištiko šioks toks šokas. Darbo organizavimas ir pacientų konsultavimas tiesiog tragiškai suorganizuotas. Turėjau planinę konsultaciją, kuri, pasirodo, vyko ne konsultacijų centre, o tiesiai skyriuje, kurį pati turėjau susirasti (registratūroje pateikta informacija dėl kabineto ir kaip jį pasiekti buvo netiksli). Atėjus praktiškai bendra eilė kartu su ką tik planines operacijas turėjusiais pacientais, pralaukiau virš 2 val. Stovėjau tiesiogine šio žodžio prasme prie operacinės, į kurią bet kada būčiau galėjus užeiti, girdėjau, kaip po narkozės budinamas žmogus. Keli laukiantieji iš neturėjimo ką veikti, pradėjo slampinėti po skyrių, kuriame guli pacientai, nes durys buvo atdaros, niekam iš personalo tai nebuvo įdomu, būtų galėję užeiti į bet kurį kabinetą, ar palatą visiškai netrugdomi. Personalo bendravimas nepagarbus ir nemalonus, nuo gydytojo jautėsi stiprus rūkalų kvapas, iš bendravimo tono ir tai, kas buvo sakoma, susidarė įspūdis, jog buvo nepatenkintas, kad atėjau ir sutrugdžiau laiką.

2022-06-19, 17:48 | 1

Personalas tragiškas!!! Nemandagus nuo seseles iki valytojos, grubios darbuotojos kurios žemina ir apsneka pacientus, pataikius ten pasijutau lyg tapęs žmogum be teisių ir pagarbos man. Padėkoti noriu tik daktarui, kuris mane operavo, taktiškas, profesionalus. Daktarai, tikrai profesionalai. Dėl personalo, tai niekad net ne būčiau pagalvojęs, kad Lietuvoje, sostinės ligoninėje, šiais laikais, gali būti toks grubus, nemandagus ir visiškai neprofesionalaus personalas.

2022-06-16, 18:47 | 3

Labai rūpestinga, profesionali, korektiška. Labai dėkingas gyd. Loretai L. ir jos komandai!

2022-05-04, 07:42 | 2

Esame labai dėkingi priėmimo seselei kuri dirbo geguzės 3/4 naktį. Tokio gero ir nuoširdaus žmogaus tikrai nei viena kita įstaiga neturi. Deja nežinau jusu pavardes bet esu be galo dekinga uz rupesti ir demesi mano mamai, uz man atnesta kavyte kad laikas belaukiant neprailgtu. Linkiu Jums didziausios sekmes! Visas kitas personalas profesionalus ir tiesiog atlieka savo darbą. Jokiu neigiamu skundu siai ligoninei tikrai neturime.

2022-04-10, 20:17 | 8

Ko tikisi pacientas, atvykęs į gydymo įstaigą? Jis nori jaustis saugus, paskirtu laiku nori būti priimtas ir profesionaliai aptarnautas. Taip ir galima apibūdinti mano vizitą į Lazdynų ligoninės Konsultacinį centrą. Turėjau siuntimą pas neurochirurgą. Prie durų pasitiko darbuotoja, pamatavo temperatūrą, įteikė Covido anketą. Pasinaudojau dezinfekciniu skysčiu, vienu paspaudimu užsiregistravau konsultacijai. Laukiamajame patogiai atsisėdau (sėdimos vietos išdėstytos laikantis atstumų). Kol laukiau registratorės pakvietimo,- užpildžiau anketą. Neprailgo-ir buvau nukreiptas pas gydytoją. Buvau maloniai nustebintas, nes pas gydytoją kabinete taip pat buvo laikomąsi saugaus atstumo( mano diagnozei nustatyti nebuvo būtinybės liestis) Diagnozės patikslinimui reikėjo rengeno nuotraukų pas traumatologą. Gavau nukreipimą rengenui. Apsidžiaugiau -nes nereikėjo grįžti siuntimo pas šeimos gydytoją. Diagnozė buvo nustatyta. Labai esu dėkingas įstaigos vadovui už labai tvarkingai parengtas pacientų priėmimo ir aptarnavimo tvarkas.

2022-02-24, 20:31 | 1

Priimamajame pas chirurga tai į jo klausimą, tai turėjau po 3 kart ta pati atsakyma kartoti

2022-02-08, 09:59 | 820

Labai dėkoju gydytojui Šarūnui Bogušiui už sėkmingai atliktą stuburo operaciją.
Didelė padėka slaugos personalui.
Pagarbiai Bronius Masiulis

2022-01-30, 11:54 | 58

Esu labai nusivylusi dr. neurochirurgu dr..Šatkausku kompetencija ir paslaugumu pacientams po konsultacijos vizitu praeitą sav.Tikrai buvo visi pacientai sutrikę ir nusivylę kai jis pavėlavo į konsultaciją , ligonių priėmimą beveik geram pusvalandziui.Visi pradėjo panikoti,skubėdami į darbą patys.Buvo daktaras sunėrimęs ir skubotas,ne visai supratome jo elgėsio,kadangi iki jo atvykimo teko nei vieną kartą ieskoti daktarą per registratūrą.Bet kada ir atvyko,tai manęs asmeniskai netgi normaliai neapziūrėjo,nei medikamentų jokių neišrasė,neįsigilino į mano problemą ir visai nieko nepaaiskino,neisnagrinėjo diagnozės ligos.Kaip atėjau su savo stuburo problema /minidisko plysymas.taip ir isėjau.Taigi ,atnesiau MRT stuburo,siuntimą nuo neurologo,kaip reikia viskas atlykau.,bet pagalbos nesulaukiau..
Bet deja su tais pacias skausmais isejau namo..Vis tiek,Taigi yra ultragarso,sildymo proceduros ligonineje.injekcijos,,Tai jeigu zmogus tokioje būkleje kreipiasi pagalbos,tai nors tą laikiną pagalbą privalote suteikti ligoniui,,pasalinti skausmą.O dabar tik pasakė chirurgiskai nieko nereikės daryti,be apziūros,be jokių tyrimų.Tai dabar vėl kad patekti pas neurologą ,reikės laukti maziausiai 1,5 m4n. nors taip skauda nugara.Tai kokia naudą ir pagalbą gavau kaip pacientė is to dr?Nulis, jokios.,Baisu.
.Gėda tokiam medikui-dr.ŠATKAUSKUI turėtų būti.Mes,pacientai, atvykstame , daktarė,ne laiko praleidimui,o su skausmu,supraskite tai gerbiamieji,ne valia taip tyciotis is pacientų daktarui.,oj,ne valia.. , Nerekomenduoju niekam.Bet vienas Dievas zino tą ligonių skausmą ir gryną tiesa

2021-12-25, 16:38 | 8

Palinkėjimai Lazdynų ligoninės kolektyvui:
Šv. Kalėdos kaskart ateina nešinos nauja Viltimi, stebuklo nuojauta, skatindamos permąstyti, kas yra išties svarbu ir suteikia prasmę. Džiaugsmas gyventi neabejotinai yra tarp jų – tai ir dovana, ir sutelkto darbo rezultatas.
Džiugaus šventinio laikotarpio, prasmingai išjaučiant šio ypatingo laiko tėkmę! Būkite stiprūs ir sveiki. Tegul atkeliauja į Jūsų ir Jūsų artimųjų širdis šventinė nuotaika, o namuose vyrauja atjauta, darna, gerumas.

2021-12-21, 18:21 | 58

Seniai esu labai nusivylusi šitos ligoninės slaugos personalu ir prastu aptarnavimu.Nuo to laiko kai gulėjau prieš kelis metus po riešo operacijos 7 aukstas,,operavo gyd. A.Š.Situacija tikrai buvo tragiška-, slaugytojos grubios, nemandagios, savo darbą atlieka l.prastai .Po operacijos netgi nepadėjo man atsikelti nuo operacinio stalo normaliai ir pereiti į vezimėlį, o stovėjo ir linksmai juokiasi kaip aš sliauzioju vos gyva ,,niekas nei spaudimo,nei temp. nepamatavo išrašė po keletą val. namo su temp ,nejautra o daktaras Andrius.Šimkus. kiek artsimenu su lagaminu savo dingo,net nepasiteiravo kaip jauciosi Rengtis teko irgi su pacientų pagalba iš palatos, o slauga buvo uzimta nuolat.Tai ar tokiam daktarams ir med. personalui vietą ligonin4je,?tai pasirodo cia blogiau niegu kalejme pas jus elgiasi su ligoniais,Gėda.Kiek save prisimenu niekada jokioje sveikatos prieziuros įstaigoje,netgi sovietiniais laikais tokios arogancijos ir betvarkės nebuvo su ligoniais.,Jus pamiršote kad mes pacientai zmonės,kad jus turite garbingai ir kokybiskai atlikti savo pareigas ir priziūrėti be kišio ligonius,O dabar kas vyksta?Korūpcija ir betvarkė.
Tikrai esu girdėjusi daug neigiamų atsiliepimų apie jūsų įstaigą kai lankausi ligoninėje.Taip yra keletą gerų daktarų ir atsakingų,bet jovalo ir haoso irgi daug turite.Be to daktarų konsultacijos visi pastebejo kad praeina ne visada atitinkamai ir l. prastam lygiuje, kartais formalumas ir tiek.

2021-11-24, 12:29 | 8

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-11-24, 12:29 | 8

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-11-24, 12:29 | 8

Viskas buvo puiku, aptarnaujantis personalas traumatologijos skyriuje idealiai tvarkosi su savo darbai. Visi tiek daktarai, tiek slaugytojos labai malonūs, šilti ir stengiasi “viešnagę” padaryti kuo komfortiškesne. Savo apsilankymo metu supratau kad tikrai reikia atkreipti dėmesį ne tiek į aptarnaujančio personalu kiek į ligonių elgiasi ir už kaikuriuos iš jų buvo gėda.
O jūs visi šaunuoliai! Taip ir toliau. Ačiū

2021-10-17, 14:57 | 2

Tik priemimo skyriaus darbuotojai profesionaliai atlieka savo darbą. Palatos gydytoją (chirurg. skyr. 8 auk) mačiau tik vieną kartą per parą - 9 ryte. Jokių paaiškinimų, jokių rekomendacijų. Tualetai švari tik iš ryto((( Baisu!!!!

2021-10-14, 11:39 | 6

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-14, 11:39 | 6

Viskas tenkino: gydymas, puikūs gydytojai, personalas,maistas.

2021-10-07, 07:29 | 820

4 spalio dariausi operacija , paguldė į hirurgija 8 aukšte , slaugos ir seseliu ligys tragiškas , visiškai netinkami komentarai , išėjau paprašyt nuskusmintoju su tokiais veidais pasitiko , ačiū kad ne pasiuntė ko toliau ????????.
4 valanda nakties atėjo valytoja pasižiūrėjo WC ir išėjo nieko nedarydama ( kam buvo įsibrauti taip ir nesupratau ) nes ryte apie 630 vel atėjo ????
Iš ryto atnešė pusriciu negalėjo praskleisti staliuko sakė valgisi kaip bare
Mandagumo , pagarbos pacientam - NULIS!
O aplamai toks skurdas ligoninei nėra net mokamu kavos aparatu , neduoda vienkartinių rubu prieš operacija
Pasistengsiu išvengti tokiu įstaigų