Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.4% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.9% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.5% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.9% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.7% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.3% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.6% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.6% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.3% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.9% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40.9% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.7% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

24.7% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2020-10-16, 18:48 | 4

Teko lankytis Lazdynų universitetinėje ligoninėje-buvau maloniai nustebintas tvarka, pasijutau saugus, nes pacientų priėmimas taip gerai suorganizuotas, kad tikrai kelia pasitikėjimą. Aptarnavę gydytojai labai malonūs, profesionalūs. Dėkingas ligoninės direktorei gerb. Jelenai Kutkauskienei, kuriai vadovaujant Karoliniškių poliklinikai irgi mačiau, kaip keitėsi šios poliklinikos darbas ir aplinka, o dabar Lazdynų ligoninės personalas ir pacientai tikrai turi džiaugtis profesionalia vadove,jos darbo organizavimu

2020-10-12, 21:43 | 1

Nuoširdi padėka VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams:
Giedriui Strazdui
Jevgenijai Buinickajai,
Aušrai Jurčiukonienei,
Julianai Andreičik.
Linai Jurgaitienei

Noriu išreikšti nuoširdžiausią padėką už profesionalią pagalbą ir suteiktą gydymą VŠĮ Respublikinės Vilniaus Universitetinės ligoninės gydytojams bei visam jo personalui.

Spalio pradžioje pablogėjus sveikatai, su ausies skausmais skubiai kreipiausi į Kardiolita kliniką, kurioje paskirtas gydytojas G. Strazdas operatyviai atlikęs reikalingus tyrimus - nustatė klausos nervo pažeidimą. Ryšium su nustatytu pažeidimu gydytojas susiskambino su ausų, nosies, gerklės ligų skyriaus specialiste gyd. J. Buinickaja, dirbančia Lazdynų ligoninėje, kuri geranoriškai ir aiškiai paaiškino priežastis, pasekmes bei rekomendavo gydymą. Taigi, jau po keletą valandų buvau pristatyta kitiems tyrimams. Ligoninėje buvo paskirta kita gydytoja – A. Jurčiukonienė, kuri nuolatos rūpestingai ir atsakingai užeidavo į palatą, domėjosi ne tik sveikata, tačiau ir bendra savijauta, stengėsi atlikti kuo daugiau įvairių tyrimų, rūpinosi bendra mano savijauta. Kita to paties skyriaus dyd. L. Jurgaitienė aiškiai ir išsamiai paaiškino apie mano sveikatos būklę, nuosekliai išdėstė mintis, davė daug naudingų patarimų, palaikė morališkai. Taigi, jautėsi didelis dėmesys ir rūpestis iš viso skyriaus darbuotojų, kurie kaip tikra komanda vienas kitą papildydami suteikė visapusišką ir kompleksišką pagalbą bei gydymą. Gyd. A. Jurčiukonienė įkalbino pasitikrinti ir pas kitus gydytojus, pasinaudoti medicinine reabilitacija. Gyd. Buinickaja paskyrė vizitą po mėnesio atvykti pakartotiniams tyrimams, dar kartą pasidaryti audiogramą ir įvertinti sveikatos pokyčius. Taigi, šie skyriaus gydytojai visi be išimties rūpestingai atliko savo darbą, rūpindamiesi ne tik žmogaus sveikata bet ir pačiu žmogumi. Esu dėkinga gydytojams už rūpestį, nuoširdų bendravimą, suteiktą pagalbą. Gydytojai, net jei reikėdavo pasilikdavo ir po darbo valandų, tokiu būdu išreikšdami prioritetą žmogui, ir jo sveikatai. Seselės ir slaugytojos taip pat be galo rūpestingos, paslaugios ir malonios. Palatose ir koridoriuose tvarkinga ir švaru. Maistas taip pat skanus ir sveikas.
Džiaugiuosi, kad savo kelyje sutikau pačios aukščiausios kvalifikacijos medikus. Ir tuo pačiu jautrius ir išklausančius žmones.
Linkiu skyriaus komandai stiprybės, ištvermės ir kantrumo, gelbstint žmonių gyvybes, suteikiant jiems galimybę džiaugtis gyvenimu.
Nuoširdus ir didelis Jums AČIŪ.
Galina Siudikienė

2020-10-11, 23:45 | 1

Labai dėkoju savo ir mamos iš Ukmergės vardu gyd.Ramunei Gudonienei (kaulų tankio nustatymas, Lazdynų konsultacinė poliklinika)...už žmogiškumą...to kurio šiais laikais reta, už duotą svarbią idėją / mintį, (!!) realią pagalbą registruojantis, patarimą, už pasidalijimą patirtimi, skirtą brangų laiką, už papildomus tris skambučius, kurių Ji tikrai neprivalėjo daryti...
Kartais žodis ir geranoriškumas yra aukso vertės, tuo privalu džiaugtis garsiai... Sėkmės ir sveikatos Jums ❤️
Dėkojame Večiaslavui Karanevskiui už tyrimą ir supratingumą... Pagarbiai Jovita

2020-08-20, 09:36 | 6

Nuoširdžiausiai dėkoju chirurgei LAPINAITEI LORETAI ir visiems I chirurginio skyriaus darbuotojams už profesionalumą, rūpestingai , atsakingai atllekant savo pareigas. Ačiū, ačiū, ačiū. Jums dėkoja pacientė Mikalonienė Danutė

2020-07-03, 10:52 | 1

Butu gerai administracijai sutvarkyti reikalus su priemimo skyriaus informacine sistema, nes pastoviai klausyti, kad |ponai" priemimo skyriuje nemato elektroniniu 027 siuntimu - pabodo.
Tik klausimas ar tikrai nemato ar tiesiog tingi esveikata.lt naudotis

2020-06-22, 18:01 | 9

Vienintelė gydytoja kurį tiksliai diagnozavo mano liga,kada operavo nosį, man buvo kraujojantys polipas nosyje -Gyd. Irina Arehva, ji atliko man operaciją keletą metų atgal .buvo puikus operacijos rezultatas ir nuostabiai ir rūpiestingai priziūrėjo mane po operacijos.Pagarba tokiems daktarams ,dėkoju jai uz profesionalumą ir atidumą pacientui, atsidavimą savo darbui.
Dėja siais metais rudenį turejau operaciją pas gyd. A.Šimku, tai nelabai daktarui pavyko,,pirmiausiai diagnozavo tik dallį problemos,kreipiausi privaciai dėl tikslios diagnozės į NORTHWAY kliniką,siuntimo į priesoperacinės proceduras nedavė,po operacijos buvo karsciavimas ,aukstą temp ir rankos skausmai, patinimas islikdavo ilgą laiką,, norėjom kviesti greitają,siaip po realibitacijos viskas susitvarkė bet tik mazdaug per keletą mėn.
Manau kad labiausiai man padėjo jusu reabilitologai, tikrai- tikri profesionalai,labai dziaugiuosi kad patekau i ambulatorinė reabiilitaciją pas jus RVUL.Taigi būtent cia pajutau kad manimi rūpinasi realiai.

2020-06-21, 19:23 | 2

Registratūros darbuotoja bendravo grubiai, pirmos apžiūros seselė buvo nepaprastai maloni ir rūpestinga didelis ačiū jai, gydytojas traumatologas Dmitrij Gorbačev - didžiausia tragedija... Aprėkė ko čia atvažiavau, reikia į polikliniką dėl tokių smulkmenų kreiptis ir t.t. Ligoninės priimamajame greitai atvykusiems žmonėms, kurie pamiršo kaukes ar nespėjo jų pasimti nebuvo duodamos kaukės, o vat narkomanei, kuri atėjo prašyti kažko kas padėtų išnaikinti žmogeliukus haliucinacijose buvo duota kaukė, tada dar užsimanė pas dantistą užsirašyti...Kitoms močiutėms, kurios vos vaikšto, net neatveža vežimėlio, o girtuokliui, kuris tik su mėlynėmis ant kojų ir be jokių traumų atvyko, tai labai greit atkeliauja vežimėlis (kurio net neprireikė, nes po kelių sekundžių jau pasikėlė ir nuėjo savais keliais), dar šiam girtuokliui parūpinama visa apsauginių palyda, išvedimas su apsauga parūkyti ir pan. Siaubas, kad mes mokame už tokių žmonių gydymą, o patys jokio rūpesčio ar net menkiausio gydymo nesulaukiame.

2020-04-16, 10:07 | 4

Nuoširdžiai dėkoju RVUL gyd. traumatologui-ortopedui Giedriui Mazarevičiui, sk. vedėjui Igoriui Šatkauskui ir visam skyriaus personalui už nuoširdų ir profesionalų savo pareigų atlikimą, linkiu ir toliau būti tokiems, kokie esate. Ištvermės Jums jūsų pasiaukojančiame darbe.
Algirdas Kaupys

2020-02-26, 15:58 | 1

Vizito dar neturėjau, nes priėmime laukiu ilgiau nei 4 valandas, o dar nei vienas paciantas nebuvo pakviestas. Tai nėra logiška, kai turi laukti puse dienos priėmime (neižine kiek laiko dar teks laukti pas gydytoją). Esu nepatenkintas šią įstaigą.

2020-02-13, 14:21 | 1

Greitosji prieš savaitę atvežė mamą, 80 m. moterį. Diagnozuotas šlaunikaulio lūžis. Pargriuvo savo kambaryje prie lovos. Priimamajame ilgai laukti nereikėjo ir tai nuteikė gerai. Operuota buvo dar po dienos, nes visos operacines buvo užimtos. Mama nuolat gavo nuskausminančius vaistus. Ji serga Parkinsono liga. Artimiesiems niekas žmoniškai nepaaiškino, kas bus adroma, kokia bus gydymo eiga. Telefonu informacijos neteikė, nes sakė, kad per telefoną nesimato, jog skambina duktė. Atėjus į ligoininę vakare med. seserys teišratdavo - mes nieko nežinome, ką tik atėjome į budėjimą. Paskaityti, kas yra įrašyta byloje kiekvieną kartą teko reikalauti. Pati mama nelabai suvokė, kokia jos būklė. Gulėjo ir sakė, kad skauda. Byloje pamatėme reabilitologo įrašą - astisako vykdyti gydytojų nurodymus. Mums paaiškino, kad toks įrašas reiškia, kad raabilitacijos neskirs, suprask - beviltiška. O jei vaikas pas gydytoją neišsižioja, tai jo irgi galima negydyti? Kaip galima suversti atsakomybę už būklę ligoniui? Gydančio gydytojo taip ir neopagavome. Asistentas pasakė - duosime sąrašą slaugos įstaigų, skambinkitės ir ieškokite, kas priims. Visgi realžbilitaciją skyrė, bet apie tai sužinojome paskutinę akimirką. Lauke ne vasar, visi lauko rūbai liko namie. Iš personalo pusės - jokios pagarbos žmogui, nei ligoniui, nei artimiesiems. Slaugės seną žmogų užgaulioja, kalba su panieka - "na ką, babusinka, prisišokinėjai?". Jei žmogus senas, silpnas ir reikalingas pagalbos, tai galima jį menkinti? Kur elementarus mandagumas? Ji ne babusinka, jo Žmogus. Pakliuvus į šią ligoninę pradedi suprasti, kokioje žiaurioje visuomenėje mes gyvename. Jei tai nėra savaime suprantama, organizuokite mandagumo kursus savo personalui, nes Jus dirbate su gyvais žmonėmis. Dėl operacijos atlikimo pretenzijų neturime, galbūt ji buvo atlikta gerai, laikas parodys. Bet taip bendrauti negalima. Tai tiesiog nežmoniška. Susidaro įspūdis, kad tyčia yra sukurta visa nebendravimo sistema. Kad patekęs pasijustum kaltas, kad sergi ir iš viso, kad esi ir kažko nori.

2020-01-03, 13:30 | 2

noriu padėkoti visam 7 skyriui už puikiai atliktą tonzilektomiją, priežiūrą ir rūpestį!

2019-12-31, 13:33 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti RVUL personalą, ypač 9-o aukšto " Neurochirurgijos skyrius" personalą ir profesorių Sauliu Ročką
Ačiū už kokybišką atlikta operacija kuri toliau leidžia darniai gyventi ir mėgautis rega.
Jeigu Jus skaitote žinokite, jog esate tikras DAKTARAS iš didžiosios raidės. Jus darote gera įtaka tokiai profesijai.
Dar kartelį nuoširdžiai dėkoju, už galimybę matyti pasaulį.

Ačiū, kad esate!

Su pagarba,
Žana Kozlovska

2019-10-25, 08:35 | 2

Ligoninė dangsto savo darbuotoją, kuris tiesiogiai prisidėjo prie kolegos žūties. Apgailėtina įstaiga su apgailėtinu profesorium Porvanecku. Laukiam daugiau aukų, nes juk tas kas su stogu gali elgtis kaip nori

2019-10-03, 09:04 | 1

Sveiki,
nekompetetingas personalas, žiausrus elgesys su 90-ies metu senoliu. Pridedu nuorodą facebooke paskiroje. Prašau peržvelkite ir pasidalinkite. 6 Aukštas, traumotolginis slyrius, naktis 10,01 į 10,02. Iškviesta policija. Liūdytojas praneša neva personalas tariamai grasino seneliui "duot į dantis", juokiesi iš jo ir tariamai dėjo pagalvę jam ant veido. Nebuvo suteikta medikamentinė pagalba, Nuo 12 nakties iki pietų gulėjo prirakintas be jokių vaistų!!!!!!Lūžusios lovos dalys kabėjo ant pririštos operuotos kojos. Diržų personalas negalėjo atrišti tad teko pjauti. Prašau pasidalinti įrašu mano facebooko puslapyje.
Dėkoju už dėmesį,
Pagarbiai,
https://www.facebook.com/julija.str?ref=bookmarks

2019-09-28, 08:00 | 2

Visais būdais reikia vengti šios įstaigos

;