Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.7% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.2% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.9% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.1% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.1% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.6% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.6% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.9% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.9% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.8% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40.3% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.1% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

18.9% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2020-01-03, 14:30 | 2

noriu padėkoti visam 7 skyriui už puikiai atliktą tonzilektomiją, priežiūrą ir rūpestį!

2019-12-31, 14:33 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti RVUL personalą, ypač 9-o aukšto " Neurochirurgijos skyrius" personalą ir profesorių Sauliu Ročką
Ačiū už kokybišką atlikta operacija kuri toliau leidžia darniai gyventi ir mėgautis rega.
Jeigu Jus skaitote žinokite, jog esate tikras DAKTARAS iš didžiosios raidės. Jus darote gera įtaka tokiai profesijai.
Dar kartelį nuoširdžiai dėkoju, už galimybę matyti pasaulį.

Ačiū, kad esate!

Su pagarba,
Žana Kozlovska

2019-10-25, 09:35 | 2

Ligoninė dangsto savo darbuotoją, kuris tiesiogiai prisidėjo prie kolegos žūties. Apgailėtina įstaiga su apgailėtinu profesorium Porvanecku. Laukiam daugiau aukų, nes juk tas kas su stogu gali elgtis kaip nori

2019-10-03, 10:04 | 1

Sveiki,
nekompetetingas personalas, žiausrus elgesys su 90-ies metu senoliu. Pridedu nuorodą facebooke paskiroje. Prašau peržvelkite ir pasidalinkite. 6 Aukštas, traumotolginis slyrius, naktis 10,01 į 10,02. Iškviesta policija. Liūdytojas praneša neva personalas tariamai grasino seneliui "duot į dantis", juokiesi iš jo ir tariamai dėjo pagalvę jam ant veido. Nebuvo suteikta medikamentinė pagalba, Nuo 12 nakties iki pietų gulėjo prirakintas be jokių vaistų!!!!!!Lūžusios lovos dalys kabėjo ant pririštos operuotos kojos. Diržų personalas negalėjo atrišti tad teko pjauti. Prašau pasidalinti įrašu mano facebooko puslapyje.
Dėkoju už dėmesį,
Pagarbiai,
https://www.facebook.com/julija.str?ref=bookmarks

2019-09-28, 09:00 | 2

Visais būdais reikia vengti šios įstaigos

2019-09-05, 19:46 | 2

Tikrai planinės operacijos vyksta sklandziai pagal grafiką.,stengiasi operacijos metu personalas.
Bet dėja slaugytojos ir kartais daktarai neatlieka kokybiskai savo pareigų.Asmeniskai man pries operaciją daktaras neisdavė siuntymą tyrimams,pacientas pries operaciją visiskai daktaru yra neapziurimas- nepamatuoja nei spaudimo, nei temp,,slaugytojos yra grubios, nesiskaito su zodziais is operacinio stalo kaip reikejo nulipti i vezimelį tai nepadave niekas is stovinciu nei rankos, nei padejo islipti,o juokiasi sau linksmai.
Israsant is ligonines irgi nematuoja nei spaudimo, nei temp,neapziuri paciento tik greitai atnesa visus dokumentus ir israso.Na aisku tai blogai,Siaip esu nelabai patenkinta operacijos rezultatu, nes yra rimtos komplikacijos bet noretusi kad rupintusi personalas pacientu geriau.

2019-08-23, 18:36 | 1

Noriu padėkoti ligoninės akių ligų skyriaus (7a.) personalui už jautrumą ir paslaugumą. O ypač esu dėkingas gydytojai oftalmologei Rūtai Žuklytei už rūpestingą ir kokybišką gydymą. Gydytoja dėmesinga kiekvienam pacientui - atiduoda dalelę savo širdies.

2019-08-09, 18:14 | 2

Pirmą kartą pakliuvau i Jūsų įstaigą 2016 09 26 po traumos (su raktikaulio lūžiu). Aptarnavimas buvo kokybiškas. Antrą kartą apsilankiau pas okulistę Rūtą Žuklytę ir esu patenkinta jos suteikta pagalba.
Ačiū gydytojams ir visam personalui.
Pagarbiai-
Janė Gasiūnienė

2019-07-24, 10:30 | 2

Š. m. liepos 3 dieną dėl tulžies pūslės akmenligės sukelto pankreatito į Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės I chirurgijos skyrių pateko mūsų tėtis Henrikas Stankevičius, 81 metų paprastas kaimo žmogus iš Elektrėnų savivaldybės. Nors šiuo metu kovos su liga baigtis neaiški, bet mes esame šventai įsitikinę, jog medikai daro viską, kad būtų išgelbėta žmogaus gyvybė.
Nuoširdžiai dėkojame jį operavusiai ir gydančiai chirurgei Loretai Lapinaitei, I chirurginio skyriaus slaugytojoms ir jų padėjėjoms, reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus gydytojams ir visam personalui už tėčio priežiūrą, bei rūpinimąsi juo, gelbėjant paprasto seno žmogaus gyvybę, esant jo labai sunkiai būklei.
Nuoširdus Jums visiems AČIŪ

2019-06-30, 04:11 | 2

Po 12 valandų laukimo ir maldavimo išleisti namo-paleido nenustatę nei ligos,nei paskyrę gydymo.

2019-04-23, 22:55 | 1

Buvo paguldyta mano dukra sioje istaigoje net nepavadinsiu ligonine, kurioje
buvo praguleta penkias dienas be diagnozes nors norejo operuoti nezinant ka issivaozduojat NEZINANT KA REIKIA OPERUOT ,bendrauta nemandagiai netgi sunku patiket kad tai imanoma musu sostinej kai nuvikome pasiimt dukros israse is istaigos su irasu PACIENTE NETURI TEMPERATUROS nors kai nuvykom i santariskes uz pusvalndzio buvo nustatyta 37.8
Nesupratu uz ka mes mokme mokescius sitiem istaigos darbuotojam

2019-03-19, 23:43 | 20

Skubi traumatologinė pagalba buvo suteikta laiku. Darbuotojai ir gydytojas bendravo mandagiai, o kojos lūžis operatyviai peršviestas ir sugipsuotas. Rekomenduoju važiuoti jeigu reikia skubios pagalbos. Ačiū budintiems gydytojams ir personalui.

2019-02-07, 17:18 | 1

Noriu padėkoti greitosios pagalbos brigadai Nr. 0830 padėjusiai išgelbėti mano patevi širdies priepuolio metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčeriui už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, už geranoriškumą paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojui brigados Nr. 0830 už skubią pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie lygą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-31, 23:00 | 6

Noriu padėkoti visam greitosios pagalbos kolektyvui padėjusiam mamai nelaimingo atsitikimo metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčerei už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, priimamojo registratūros darbuotojoms už geranoriškumą, skyriaus seselėms už paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojams D.Gorbačev ir K. Skaisgiriui už skubiąją pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie patirtą traumą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-13, 23:09 | 1

Šendien atvikus 19 val pas terapeuta pralaukus 3 val gyditojo,smirdancioi aplinkoj teko isvaziot nesulaukus pagalbos,personalas seubingas,nemandagus,toks jausmas alkasus greiciau priema pas gyditoja kad nesmirdetu po nosim o tu su temperatura dusauji sedi 3 val. Ir supranti kad dar tiek sedesi,spjauni ir isvazioji namo!kyla klausimas kam mes mokam mokescius sitoj valstybei.

;