Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.4% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.2% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.2% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.8% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.8% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2016-09-08, 16:18 | IP: *.*.*.*

Vakar apie 12 val. nakties greitoji atvežė mane į Lazdynų ligonine pas toksikologą, kadangi nuo 18 val. vėmiau. Gydytojo priėmimo laukiau virš pusvalandžio. Paėmė kraujo tyrimams, jokio gydymo nepaskyrė, tyrimo atsakymo nepranešė, sesutės registratūroje tik išjuokė. Šiandien nuėjau pas savo šeimos gydytoją, kurį teigė, jog man turėjo išduoti tam tikrą pažymą ligoninėje, tačiau jokios pažymos aš ten negavau. Po 3 valandų buvimo ligoninėje (beveik visą tą laiką ir sėdėjau prie registratūros) mane tiesiog paleido namo, nepasiteiravę ar apskritai turiu galimybę naktį grįžti namo. Niekam nepatariu lankytis Lazdynų ligoninėje jokių atveju. Jau geriau likti namie ir sulaukti galimybės nueiti pas savo gydytoja, juk vistiek ligoninėje nesuteikia jokios pagalbos ar rūpesčio.

2016-09-05, 17:45 | IP: 5.20.101.175

Mama gulėjo ortopediniame, o po savaitės traumatologiniame skyruje. Paslaugų kokybė kardinaliai skyrėsi. Jei pirmame slaugės buvo labai rūpestingos, palatos po remonto, tai tame pačiame aukšte esančiame traumatologiniame skyriuje mus pasitiko labai nemaloniai. Slaugė (elgėsi taip, lyg būtų skyriaus vedėja) aprėkė darbuotojas, palydėjusias mus. Pirmadienį iš ryto paskambinus gydytojui paklausti dėl gydymo eigos, nes mama buvo paguldyta vėlų šeštadienio vakarą, kai gydytojo nebuvo, iš gydytojo išgirdau, kad tvarkomi dokumentai mamą pervežti į slaugos ligoninę, nes neva jos artimieji nelanko. Buvau pas mamą sekmadienį, todėl buvo labai keista ir nemalonu girdėti tokią melagingą informają. Manau, kad ta pati slaugė, kuri mus aprėkė, galėjo pasistengti, kad mama būtų kuo greičiau būtų išrašyta, nes, kaip vėliau paaiškėjo (per pusantros paros buvimo šiame skyriuje) pas mamą atsirado pragula, kurią vėliau ilgai reikėjo gydyti. Gydytojo net nespėjau pamatyti, nes pirmadienį mama buvo pervežta į slaugos ligoninę. Pats skyrius buvo labai prastos būklės (kaip ir atmosfera tarp darbuotojų jame), remontuotinas. Supratau, kad šioje ligoninėje yra ir labai gerų ir blogų, nesąžiningų darbuotojų. Todėl ir atsiliepimai yra labai įvairūs, priklausomai nuo to, į kokį skyrių pateksite. Ortopediniame sk. buvo tikrai labai jauku ir šilta tiek santykių, požiūrio į ligonį, prasme, tiek aplinkos (šviesios palatos) prasme.

2016-08-29, 01:58 | IP: *.*.*.*

Priemimo del kojos patempimo reikejo laukti 3 val. Absurdas! Gal reiketu apsvarstyti daugiau traumatologu, jeigu toks srautas zmoniu.

2016-08-16, 02:37 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotoja kalbėjo grubiai, nemandagiai. Skatino kalbėti greičiau ir visai nesigilino i situacija. Nekreipė jokio dėmesio į iškilusią problemą, taip pat pridūrė, kad jeigu norime kad mus apžiūrėtų, turime sumokėti arba važiuoti pas savo gydytoją. Galvojo tik apie tai, kaip greičiau baigti darbą. Visiškai jokios kompetencijos ir profesionalumo.

2016-08-10, 12:37 | IP: 90.140.106.178

Išties, pačiai neteko gydytis dėl kažkokių negalavimų ar ligų. Mano vaikinas buvo sunkioj būklėj, buvom gilioje nežinioje ar jis išgyvens. Gydytojas Audrius Š. išgelbėjo jo gyvybę, labai jam dėkojam už jo puikų ir nuoširdų darbą, jis pats geriausias.

;