Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.5% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.5% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.5% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-02-07, 17:18 | 1

Noriu padėkoti greitosios pagalbos brigadai Nr. 0830 padėjusiai išgelbėti mano patevi širdies priepuolio metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčeriui už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, už geranoriškumą paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojui brigados Nr. 0830 už skubią pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie lygą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-31, 23:00 | 6

Noriu padėkoti visam greitosios pagalbos kolektyvui padėjusiam mamai nelaimingo atsitikimo metu- greitosios pagalbos automobilio vairuotojui, felčerei už žmogišką atjautą, supratingumą ir paslaugumą, priimamojo registratūros darbuotojoms už geranoriškumą, skyriaus seselėms už paslaugumą, neprarastas šypsenas ir puikų humoro jausmą, kas ypač pagelbėjo mūsų situcijoje :) Didžiausia padėka ir pagarba gydytojams D.Gorbačev ir K. Skaisgiriui už skubiąją pagalbą, nuoseklų ir profesionalų darbą, paprastą ir malonų bendravimą, aiškiai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie patirtą traumą ir gydymo eigą. AČIŪ!

2019-01-13, 23:09 | 1

Šendien atvikus 19 val pas terapeuta pralaukus 3 val gyditojo,smirdancioi aplinkoj teko isvaziot nesulaukus pagalbos,personalas seubingas,nemandagus,toks jausmas alkasus greiciau priema pas gyditoja kad nesmirdetu po nosim o tu su temperatura dusauji sedi 3 val. Ir supranti kad dar tiek sedesi,spjauni ir isvazioji namo!kyla klausimas kam mes mokam mokescius sitoj valstybei.

2019-01-13, 13:36 | 2

LOR skyriuje man buvo atlikta tonzilių šalinimo operacija. Gydytojai dėmesingi, malonūs, suteikia reikalingą informaciją, domisi savijauta. Sesėlės taip pat malonios, paslaugios. Jei prireikia vaistų nuo skausmo, tikrai jų negaili, "neburba" (žinoma, nekalbu apie atvejus, kai pacientai nori piktnaudžiauti vaistais). Palatos, žinoma nėra naujos, tačiau jose tikrai šilta (operavausi šaltuoju metų laiku), yra reikalingi patogumai. Neturėjau ko skųstis: guli ligoninėje, o ne sanatorijoje/SPA, todėl ir esi traktuojamas kaip ligonis. O "ponai", kuriems amžinai niekas netinka, tegul gydosi ten, kur "poniškas" aptarnavimas. Mažiausi šunys visada garsiausia loja.
LOR skyriumi tikrai esu patenkintas.

2019-01-02, 00:40 | 1

Pati blogiause ligonine prijemimas po 4-6valandas gyditojie patis blogiausi nesutiekia nei informasijos nieka skundai nepadedaa tokias ligonines tik tikrint ir tikrint reikia vienas daktaras ant visos ligonines tesiog nenormaluu jau bardakinas daugiau nieko gero apie ja negaliu pasakit ateinam pirmi o prija tos zmones kurie ateina po musuu tesiog bardakas

;