Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.5% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.5% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.5% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2018-12-07, 15:58 | 3

Gydžiausi LOR skyriuje, neturiu priekaištu personalui. Malonios, paslaugios, visada padedančios, greitai reaguojančio slaugės. Profesionalus mediku elgesys.

2018-09-26, 09:57 | 7

Konsultacinė poliklinika- tragedija! Milžiniškos eilė kortelės užsivedimui, prie kabinetų- sovietmetis! Kam tuomet reikalingi laikai skirtingi, jei vis tiek į juos niekas nežiūri??? Žmonės prie kabinetų barasi ir tt. Ar ne paprasčiau būtų tiesiog priimti visus iš eilės, pagal laiką, kaip daroma kitose gydymo įstaigose!?

2018-09-11, 20:09 | 1

turejau trauma 2018 09 09 apie sesta valanda buvau suzalojas ranka kure reikejo siuti ir krutines lasta buvo zeista prieme labai greitai dirbo rezidentas super asmuo manyciau gydytoajas bus auksto lygio ir asmeniskai noreciau jam padekot us bendravima net pamirsti kad tau trauma nors siuvo kaskur 13 kabiu aciu jam kad pasrinko sita sunkia profesija . Ir zinoma Verygai nu manes saugok gerus darbuotojus nemazyk ju nes geru specelistu neliks o kaip pacem reikes manyciau velu klaidas taisyt . ACIU LABAI UZ PAGALBA

2018-07-05, 13:29 | 3

Teko važiuoti į šios ligoninės priimamąjį su dideliu pilvo skausmu. Tiesa, reikėjo laukti apie valandą kol priims, nors buvo pacientų, kurie turbūt galėjo šiek tiek ilgiau palaukti pagalbos, nei kai kurie, pvz aš, su dideliu skausmu pilvo srityje ir ašaromis akyse iš skausmo. Tačiau kai sulaukiau savo eilės, gydytoja priėmė labai greitai ir iš karrto buvo diagnozuota kas yra, ir nieko nelaukus buvau operuota. Seselės malonios ir paslaugios, gydytoja po operacijos atsakė į visus rūpimus klausimus. Šioje įstaigoje lankausi pas gydytoja už savo pinigus, vien todėl, kad čia pacientai jiems rūpi, apžiūro nuodugniai, viską paaiškina, nei poliklinikoj, kai apžiūra tetrunka 5 min. Labai ačiū šios ligoninės gydytojams, bei seselėms.

2018-07-04, 21:59 | 4

Mama paguldyta į chirurginį skyrių 2018.07.02d. su skausmais,vidurių nepraeinamumu.Skausmą pašalino.2018.07.05d Bus trys paros,kai ji guli chirurginiame skyriuje,bet niekas taip ir nesuteikė jokios informacijos apie mamos buklę(deagnozę).Pasakyta nieko negertį,nevalgytį,nevartoti savo vaistų.2018.07.04.Po 17h.jai pasidarė bloga,slaugytoja iškvietė budintį gydytoją.Pamatavus kraujo spaudimą buvo 220-120.Ačiū budinčiai tarapiautei,spaudą sureguliavo ir leido gerti vaistus nuo kraujo spaudimo,kuriuos atsivežė iš namų į ligoninę.Nors per šias dvi paras ją žiūrėjusiems dviems gydytojams ,sakėme,kad balandžio mėn.ją buvo ištikes insultas.Kad ji turi gerti jai paskirtus vaistus.Bet jai buvo sakyta,kad jų negertį,jie patys skiria vaistus nuo padidinto kraujo spaudimo.Bet nuo jų skirtų vaistų pablogėjo buklė.Labai liūdna,kad taip ilgai ligoniui, reikia laukti ,,kada bus nustatyta chirurgo deagnozė.Ir kiek dar parų reiks nevalgytį ir negertį.O gal ištiks vėl insultas ir nereikės jų pagalbos!!!!!

;