Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.5% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.5% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.5% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2018-05-04, 20:27 | 1

Sveiki,ko vertas Jusu priimamajo svieslenteje agituojamas sukis,mums svarbus kiekvienas pacientas?!

Siandien atvezti greitosios pralaukeme 1.5 valandos,vyras veme ir labai prastai jautesi antra diena..Mus perspejo,kad teks palaukti,mes mateme ir supratome,kad uz mus buvo rimtesniu pacientu,o,bet ,taciau..Mums matant prieme gal dvi desimtys pacientu,kai kuriu bukle buvo tokia,na zinot,stovejo,juokesi,eile kito,zmones ateje apziureti jau ir namo trauke,vietoj ju rinkosi kiti,o mes vieninteliai ant to suolelio sedejom ir laukem,toks jausmas,kad ten kazkam ,vemianciam zmogui pasirode,kad pagalbos ne itin reikia,kai nuejau pasiteirauti ar dar ilgai teks laukti ir kodel visus priima,o musu ne,atsake,kad nezino,daktare iskvies,pamatysim numeriuka,buvau netoliese kai dar viena moteriske atejo paklausti ar dar ilgai,neva jai ten kazka skauda,buvo tuoj pat susisiekta su daktare ,si atejo ir nusivede moteriske...Del musu tai gavosi,kad pasiteirauti negalejo?Turejome po beveik dvieju valandu iseiti,nes pasibaige poveikis ,greitosios pagalbos suleistu vaistu poveikis nio pykinimo ir vemimo,o vyras ir toliau sekmingai vemia ir vems matyt iki pirmadienio,nes tada tik galesim i poliklinika pakliuti..Labai apgailetinas poziuris i pacientus,visi persikreipusiais veidas,nepatenkinti ir nemalonus,lyg turetum pries juos jaustis kaltas,del to,kad negera pasidare...

2018-02-23, 13:04 | 1

Čia man visuomet malonu sugrįžti tegu ir su ligomis, nes pacientas čia yra SVARBIAUSIAS.

2017-12-12, 09:36 | 3

Prieš 7 mėn Dariaus kelio sąnario operacija tačiau dar šlubuoju neissitiesia koja nors sąnarius ištreniruoti jaučiu skausmus vienu žodžiu nieko gero laikai invalide

2017-11-25, 06:13 | 1

Teko lankytis lazdynu peiemo skyriuje. Tiesiogine to zodzio prasme- absurdas. Kai pacientas skundziasi begaliniu skausmu pilvo srity( is skausmo nualpo, prarado samone) daktarai reageuoja skeptiskai. Pasako ateik pirmadieni ir nevalgyk jokiu vaisiu ir darzoviu. Cia yra normalu? Juk ne skrandi skauda. Kaip elgtis tokioje situacijoje jei ji vel pasikartotu namie - nesiteikia, o veja lauk vos tik greiciau. Kodel yra toks atmestinas darbas ju? Grizau namo ir bijau, kad tai tik nepasikartotu. Nes nezinociau ko imtis, jei man nepadejo net gydytoja. Lazdynuose buvau penktadieni, tai iki pirmadienio dar daug laiko. Esu pasimetusi.

2017-11-22, 14:37 | IP: *.*.*.*

Į registratūrą būtina atvykti bent 1 val. ankščiau. Būtina stebėti numeriukus ekrane, nes niekas nepakvės. Silpna rega - jūsų problema:(. Jei i planinę operacija liepia atvykti 6.30 val, tai operuoti gali popiet. Taigi, lydintys asmenys privalo paplanuoti laisvadienį.

;