Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.4% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.2% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.2% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.8% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.8% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2017-08-31, 15:39 | IP: *.*.*.*

Labai prastas aptarnavimas. Gainiojo iš kabineto į kabinetą. Darbuotojai labai nemandagūs.

2017-08-31, 02:36 | IP: 78.56.176.14

Norime tarti nuoširdų ačiū neurologei dr. I.Slautaitei, priėmimo, skyriuj, radiologinės intervencinės pagalbos skyriuj, reanimacijos ir intensyvios pagalbos skyriuj. Jūsų kompetencijos, tikslumo, operatyvumo, darbštumo dėka buvo pacientei tiksliai nustatyta diagnozė, skirtas šiuolaikinis gydymas ir procedūros, kurios akivaizdžiai pagelbėjo. Ačiū Jums už palaikymą, padrąsinimą artimųjų ir gražintą gyvenimą, sveikatą, artimiausiam žmogui - mamai. Lai Jus visus lydi sėkmė, sveikata, kantrybė dirbant sunkų darbą. Nuoširdus AČIŪ Jums visiems.

2017-06-24, 19:25 | IP: 78.60.46.16

Gavau kokybiškas paslaugas ir labai operatyviai.

2017-05-23, 17:45 | IP: 84.46.239.177

Mano manymu ten dirba patys geriausi gydytoja
Pradedant nuo priimamojo iki ortopedijos skyriaus
Priimamajam Daktaras Vaitekūnas išmano savo darbą ir labai noriu jam padėkoti
Už jo profesionalumą ir skubi pagalba jeigu neis ką žino kaip butu baigusi
Mes buvom po dideles traumos tai buvo 2017 05.14d mes kreipėmės apie 17va.
O jau 18,30 buvo padaryti būtini tyrimai ir paguldytas i ortopedijos skiriu kur ir budėjo daktaras
D. Ulevičius kuriam labai noriu padėkot kuris išgelbėjo mano sunų po sunkios komplikacijos
susijusios su trauma sūnus buvo skubiai operuotas ir viskas gerai

Didele pagarba
D. Ulevičiui
J.K

2017-05-13, 02:24 | IP: *.*.*.*

Buvau pas traumatologa ir laukdama prie kabineto girdejau traumotologo sesutes pokalbi su pacientu ,nes durys buvo atviros.Vyras ne mokejo lietuviskai tik rusiskai ir angliskai. Sesute uzpuole ji ,kad Lietuvoje gyvena ir nemoka lietuviskai gerai kalbeti. Apie min 10 visaip komentavo tai ir seiposi .Nors yra vyresnio amziaus ir tikrai neabejoju ,kad moka rusiskai ,bet jaute malonuma zemindama pacientsa,nor cia visiskai ne turi jokios teises tai sau leisti darbo metu ....Pacientas ateina i priimima penktadienio vakaras ,kad suteiktu jam pagalba ,jisai buvo su zeizda ,kraujavo ir turejo dar klausitys sesutes tokiu absurdiskiu priekaistu .Man buvo labai gieda del to ,kad musu zmones tokie pykti ir ne moa elgtys netgi darbo vietoje .Gaila ,kad leidziama personalui taip elgtys su pacientais ,jau nera jokio zmoniskumo ir pagarbos vienas kitam.Norejau stovedama uzeiti i kabineta ir paklausti SITOS izulios sesutes ,kodel jinai ne moka angliskai gyvenant EUROPO SAJUNGOJE ir dirbdama RESPUBLIKINEJE LYGONINEJE ! Neturetu buti tokiu mediku ,zema,labai zemas lygis!!!!!!!!!!!!!!

;