Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.1% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.8% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.9% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.3% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.1% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.1% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.7% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.4% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.9% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.4% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.9% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.3% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.3% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2010-10-05, 12:18 | IP: 84.32.57.130

Gulėjau pirmame ortopediniame skyriuje ir noriu padėkoti visiems gydytojams ir seselėms už nuoširdumą, geranoriškumą ir profesionalumą, slaugėms - už kantrybę ir ištvermę

2010-07-31, 13:53 | IP: 88.223.56.201

Teko man šią vasarą gulėti ir operuotis šioje ligoninėje.Važiavau ten gydytis pirmą kartą.Maniau,kad bus blogiau.Ligoninė remontuojama tvarkoma.Ten kur po rekonstrukcijos gražu, jauku.Yra ir bufetas-parduotuvė,spaudos kioskas,kirpykla viskas vietoje.Skyrius ,kuriame gulėjau, po remonto.Tvarkinga,švaru,jauku visur.Ligonių poilsio hole yra ir šaldytuvas ir televizorius.Seselės nuostabios,rūpęstingos,dėmesingos,švelnios,turi jumoro jausmą.Aptarnaujantis personalas irgi labai malonios,paslaugios moterys.Gydytojai irgi nestokoja dėmesio savo ligoniams.Tai,kad ir tiek.Nieko blogo negaliu parašyti.Jei ne mano liga,tai tik geros emocijos ir įspūdžiai.Visiems sveikatos,nesirkit.

2010-05-12, 13:34 | IP: 84.32.59.172

LABAI BIJOJAU TEN PAPULT,O DABAR DEKOJU DIEVUI, KAD TEN DIRBA TOKIOS GYDITOJOS, KAIP GINIKOLOGE TATJANA PUKĖNIENĖ,VISI LABAI GEROS SESELES,ACIU IEMS UZ JU SIPSENAS!!!

2010-03-05, 13:22 | IP: *.*.*.*

2pilvo chirurgijos slaugytoja Ana Mickevič yra labai pareiginga, atsakinga, nuoširdi slaugytoja. Labai jai dekingi už profesionalia slauga.

2010-01-20, 09:56 | IP: *.*.*.*

Kiek teko susidurti, ginekologijos skyriaus vedėjos bendravimas su pacientais yra labai grubus, netinkamas žmogui, užimančiam tokį rangą. Į pacientus žiūrima tik kaip į nereikšmingą statistinį vienetą, be jokios prielaidos į žmogiškumą. Diagnozės nustatymas yra skubotas, visiškai nepaisoma paciento nuomonės.

2009-10-12, 20:05 | IP: 213.226.144.111

geriausia gydymo istaiga Lietuvoje, jei sirgciau noreciau gydytis tik cia neigiamu komentaru net negali buti

2009-03-16, 18:54 | IP: *.*.*.*

Kai neduok Dieve pakliusi i priimamaji tai iskarto pradedi suprasti kas yra pragaras: kamuojamas skausmo gali numirti belaukdamas daktaru, o salia tokiu pat kankiniu eile.

2009-01-02, 15:31 | IP: 84.240.5.204

Bendras įspūdis palyginus su kitom ligoninėm labai malonus. Ir gydytojai ir sąlygos - vienas malonumas Priėmimo skyriuje sulaužytom kojom ir rankom pacientai šokuoja ir klibinksčiuoja be jokios personalo pagalbos... Vežimėlio nieks nepasiūlys.... Čia veiksmas vyko naktį... Gal dieną kitaip ??

2008-12-13, 22:44 | IP: 79.132.164.106

Vakar labai profesionaliai, maloniai ir operatyviai mane, pakliuvusią į šią gyd. įstaigą su stipriais pilvo skausmais,aptarnavo pilvo chirurgas gyd. Germundas Galinis, ačiū šiam gydytojui už tai! nėra

2008-11-28, 15:47 | IP: *.*.*.*

II pilvo chirurginio skyriaus slaugytoja Ana Mickevič grubi, atgrasi. Jokio profisionalumo, etikos ir kultūros. Aš tai varyčiau tokius darbuotojus velniop...

2008-11-28, 14:04 | IP: 84.240.60.189

Puikus LOR skyriaus personalas, demesingi, nuosirdus, atidus zmones, pasiruose bet kuriuo metu padeti ir atsakyti i visus rupimus klausimus.

2008-11-22, 20:07 | IP: 78.60.32.43

Jei labai blogai,greitai padeda, bet jei atrodai is isores sveikas,tai gali ir pora valandu priemime sedeti Per mazai gydytoju

2008-10-14, 20:00 | IP: *.*.*.*

Siaubas, siaubas, siaubas....be kyšio- nė žingsnelio.

2008-09-25, 17:13 | IP: 213.164.109.37

aciū priėmimo skyriui už greitai ir gerai suteiktą pagalbą

2008-08-03, 01:00 | IP: *.*.*.*

apsoliučiai personalas nemoka bendrauti su paciantais, jie "Dievai", jokio žmogiškumo

;