Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.4% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.8% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.4% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.7% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.4% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.9% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.3% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.4% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.8% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.4% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.2% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

22.6% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2020-07-03, 11:52 | 1

Butu gerai administracijai sutvarkyti reikalus su priemimo skyriaus informacine sistema, nes pastoviai klausyti, kad |ponai" priemimo skyriuje nemato elektroniniu 027 siuntimu - pabodo.
Tik klausimas ar tikrai nemato ar tiesiog tingi esveikata.lt naudotis

2020-06-22, 19:01 | 8

Vienintelė gydytoja kurį tiksliai diagnozavo mano liga,kada operavo nosį, man buvo kraujojantys polipas nosyje -Gyd. Irina Arehva, ji atliko man operaciją keletą metų atgal .buvo puikus operacijos rezultatas ir nuostabiai ir rūpiestingai priziūrėjo mane po operacijos.Pagarba tokiems daktarams ,dėkoju jai uz profesionalumą ir atidumą pacientui, atsidavimą savo darbui.
Dėja siais metais rudenį turejau operaciją pas gyd. A.Šimku, tai nelabai daktarui pavyko,,pirmiausiai diagnozavo tik dallį problemos,kreipiausi privaciai dėl tikslios diagnozės į NORTHWAY kliniką,siuntimo į priesoperacinės proceduras nedavė,po operacijos buvo karsciavimas ,aukstą temp ir rankos skausmai, patinimas islikdavo ilgą laiką,, norėjom kviesti greitają,siaip po realibitacijos viskas susitvarkė bet tik mazdaug per keletą mėn.
Manau kad labiausiai man padėjo jusu reabilitologai, tikrai- tikri profesionalai,labai dziaugiuosi kad patekau i ambulatorinė reabiilitaciją pas jus RVUL.Taigi būtent cia pajutau kad manimi rūpinasi realiai.

2020-06-21, 20:23 | 2

Registratūros darbuotoja bendravo grubiai, pirmos apžiūros seselė buvo nepaprastai maloni ir rūpestinga didelis ačiū jai, gydytojas traumatologas Dmitrij Gorbačev - didžiausia tragedija... Aprėkė ko čia atvažiavau, reikia į polikliniką dėl tokių smulkmenų kreiptis ir t.t. Ligoninės priimamajame greitai atvykusiems žmonėms, kurie pamiršo kaukes ar nespėjo jų pasimti nebuvo duodamos kaukės, o vat narkomanei, kuri atėjo prašyti kažko kas padėtų išnaikinti žmogeliukus haliucinacijose buvo duota kaukė, tada dar užsimanė pas dantistą užsirašyti...Kitoms močiutėms, kurios vos vaikšto, net neatveža vežimėlio, o girtuokliui, kuris tik su mėlynėmis ant kojų ir be jokių traumų atvyko, tai labai greit atkeliauja vežimėlis (kurio net neprireikė, nes po kelių sekundžių jau pasikėlė ir nuėjo savais keliais), dar šiam girtuokliui parūpinama visa apsauginių palyda, išvedimas su apsauga parūkyti ir pan. Siaubas, kad mes mokame už tokių žmonių gydymą, o patys jokio rūpesčio ar net menkiausio gydymo nesulaukiame.

2020-04-16, 11:07 | 4

Nuoširdžiai dėkoju RVUL gyd. traumatologui-ortopedui Giedriui Mazarevičiui, sk. vedėjui Igoriui Šatkauskui ir visam skyriaus personalui už nuoširdų ir profesionalų savo pareigų atlikimą, linkiu ir toliau būti tokiems, kokie esate. Ištvermės Jums jūsų pasiaukojančiame darbe.
Algirdas Kaupys

2020-02-26, 16:58 | 1

Vizito dar neturėjau, nes priėmime laukiu ilgiau nei 4 valandas, o dar nei vienas paciantas nebuvo pakviestas. Tai nėra logiška, kai turi laukti puse dienos priėmime (neižine kiek laiko dar teks laukti pas gydytoją). Esu nepatenkintas šią įstaigą.

2020-02-13, 15:21 | 1

Greitosji prieš savaitę atvežė mamą, 80 m. moterį. Diagnozuotas šlaunikaulio lūžis. Pargriuvo savo kambaryje prie lovos. Priimamajame ilgai laukti nereikėjo ir tai nuteikė gerai. Operuota buvo dar po dienos, nes visos operacines buvo užimtos. Mama nuolat gavo nuskausminančius vaistus. Ji serga Parkinsono liga. Artimiesiems niekas žmoniškai nepaaiškino, kas bus adroma, kokia bus gydymo eiga. Telefonu informacijos neteikė, nes sakė, kad per telefoną nesimato, jog skambina duktė. Atėjus į ligoininę vakare med. seserys teišratdavo - mes nieko nežinome, ką tik atėjome į budėjimą. Paskaityti, kas yra įrašyta byloje kiekvieną kartą teko reikalauti. Pati mama nelabai suvokė, kokia jos būklė. Gulėjo ir sakė, kad skauda. Byloje pamatėme reabilitologo įrašą - astisako vykdyti gydytojų nurodymus. Mums paaiškino, kad toks įrašas reiškia, kad raabilitacijos neskirs, suprask - beviltiška. O jei vaikas pas gydytoją neišsižioja, tai jo irgi galima negydyti? Kaip galima suversti atsakomybę už būklę ligoniui? Gydančio gydytojo taip ir neopagavome. Asistentas pasakė - duosime sąrašą slaugos įstaigų, skambinkitės ir ieškokite, kas priims. Visgi realžbilitaciją skyrė, bet apie tai sužinojome paskutinę akimirką. Lauke ne vasar, visi lauko rūbai liko namie. Iš personalo pusės - jokios pagarbos žmogui, nei ligoniui, nei artimiesiems. Slaugės seną žmogų užgaulioja, kalba su panieka - "na ką, babusinka, prisišokinėjai?". Jei žmogus senas, silpnas ir reikalingas pagalbos, tai galima jį menkinti? Kur elementarus mandagumas? Ji ne babusinka, jo Žmogus. Pakliuvus į šią ligoninę pradedi suprasti, kokioje žiaurioje visuomenėje mes gyvename. Jei tai nėra savaime suprantama, organizuokite mandagumo kursus savo personalui, nes Jus dirbate su gyvais žmonėmis. Dėl operacijos atlikimo pretenzijų neturime, galbūt ji buvo atlikta gerai, laikas parodys. Bet taip bendrauti negalima. Tai tiesiog nežmoniška. Susidaro įspūdis, kad tyčia yra sukurta visa nebendravimo sistema. Kad patekęs pasijustum kaltas, kad sergi ir iš viso, kad esi ir kažko nori.

2020-01-03, 14:30 | 2

noriu padėkoti visam 7 skyriui už puikiai atliktą tonzilektomiją, priežiūrą ir rūpestį!

2019-12-31, 14:33 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti RVUL personalą, ypač 9-o aukšto " Neurochirurgijos skyrius" personalą ir profesorių Sauliu Ročką
Ačiū už kokybišką atlikta operacija kuri toliau leidžia darniai gyventi ir mėgautis rega.
Jeigu Jus skaitote žinokite, jog esate tikras DAKTARAS iš didžiosios raidės. Jus darote gera įtaka tokiai profesijai.
Dar kartelį nuoširdžiai dėkoju, už galimybę matyti pasaulį.

Ačiū, kad esate!

Su pagarba,
Žana Kozlovska

2019-10-25, 09:35 | 2

Ligoninė dangsto savo darbuotoją, kuris tiesiogiai prisidėjo prie kolegos žūties. Apgailėtina įstaiga su apgailėtinu profesorium Porvanecku. Laukiam daugiau aukų, nes juk tas kas su stogu gali elgtis kaip nori

2019-10-03, 10:04 | 1

Sveiki,
nekompetetingas personalas, žiausrus elgesys su 90-ies metu senoliu. Pridedu nuorodą facebooke paskiroje. Prašau peržvelkite ir pasidalinkite. 6 Aukštas, traumotolginis slyrius, naktis 10,01 į 10,02. Iškviesta policija. Liūdytojas praneša neva personalas tariamai grasino seneliui "duot į dantis", juokiesi iš jo ir tariamai dėjo pagalvę jam ant veido. Nebuvo suteikta medikamentinė pagalba, Nuo 12 nakties iki pietų gulėjo prirakintas be jokių vaistų!!!!!!Lūžusios lovos dalys kabėjo ant pririštos operuotos kojos. Diržų personalas negalėjo atrišti tad teko pjauti. Prašau pasidalinti įrašu mano facebooko puslapyje.
Dėkoju už dėmesį,
Pagarbiai,
https://www.facebook.com/julija.str?ref=bookmarks

2019-09-28, 09:00 | 2

Visais būdais reikia vengti šios įstaigos

2019-09-05, 19:46 | 8

Tikrai planinės operacijos vyksta sklandžiai pagal grafiką.,stengiasi operacijos metu personalas.
Bet dėja slaugytojos ir kartais daktarai neatlieka kokybiškai savo pareigų.Asmeniškai man prieš operaciją daktaras neišdavė siuntymo tyrimams,pacientas prieš operaciją visiškai daktaru yra neapziūrimas- nepamatuoja nei spaudimo, nei temp,,slaugytojos yra grubios, nesiskaito su zodziais nuo operacinio stalo kaip reikejo nulipti į vežimelį tai nepadave niekas is stovincių nei rankos, nei padejo išlipti,o juokiasi sau linksmai.Ypatingai esu sokiruota vienos operacinės slaugytojos elgėsiu p. Valentinos/dirbo Nr. 24 operacinėi ,operavo daktaras A. Šimkus,2019-09-02/,kurį arogantiškai ir netaktiskai su manimi elgiasi,nepadėjo nei nulipti nuo stalo.apnuogino mano krūtį specialiai,vietoj to kad visur daktarai ir anesteziologai po operacijos klauso ligonį,apziūri.
..Ar tokiems zmonėns vietą slaugoje kaip p.Valentina? Baisu.Jeigu neturi noro ir tam tikrų savybių likti dirbti slaugoje manau neverta.Operacijos metu personalas kalbasi apie nebutus dalykus, pasigedytu ligonių,mes girdime turbūt viską.
Israsant is ligonines irgi nematuoja nei spaudimo, nei temp,neapziuri paciento tik greitai atnesa visus dokumentus ir israso.Na aisku tai blogai,Siaip esu nelabai patenkinta operacijos rezultatu, nes yra rimtos komplikacijos bet noretusi kad rupintusi personalas pacientu geriau.

2019-08-23, 18:36 | 1

Noriu padėkoti ligoninės akių ligų skyriaus (7a.) personalui už jautrumą ir paslaugumą. O ypač esu dėkingas gydytojai oftalmologei Rūtai Žuklytei už rūpestingą ir kokybišką gydymą. Gydytoja dėmesinga kiekvienam pacientui - atiduoda dalelę savo širdies.

2019-08-09, 18:14 | 2

Pirmą kartą pakliuvau i Jūsų įstaigą 2016 09 26 po traumos (su raktikaulio lūžiu). Aptarnavimas buvo kokybiškas. Antrą kartą apsilankiau pas okulistę Rūtą Žuklytę ir esu patenkinta jos suteikta pagalba.
Ačiū gydytojams ir visam personalui.
Pagarbiai-
Janė Gasiūnienė

2019-07-24, 10:30 | 2

Š. m. liepos 3 dieną dėl tulžies pūslės akmenligės sukelto pankreatito į Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės I chirurgijos skyrių pateko mūsų tėtis Henrikas Stankevičius, 81 metų paprastas kaimo žmogus iš Elektrėnų savivaldybės. Nors šiuo metu kovos su liga baigtis neaiški, bet mes esame šventai įsitikinę, jog medikai daro viską, kad būtų išgelbėta žmogaus gyvybė.
Nuoširdžiai dėkojame jį operavusiai ir gydančiai chirurgei Loretai Lapinaitei, I chirurginio skyriaus slaugytojoms ir jų padėjėjoms, reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus gydytojams ir visam personalui už tėčio priežiūrą, bei rūpinimąsi juo, gelbėjant paprasto seno žmogaus gyvybę, esant jo labai sunkiai būklei.
Nuoširdus Jums visiems AČIŪ

;