Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1654

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.6% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.5% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.7% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.6% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.3% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.5% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.5% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

19.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-10-25, 09:35 | 2

Ligoninė dangsto savo darbuotoją, kuris tiesiogiai prisidėjo prie kolegos žūties. Apgailėtina įstaiga su apgailėtinu profesorium Porvanecku. Laukiam daugiau aukų, nes juk tas kas su stogu gali elgtis kaip nori

2019-10-03, 10:04 | 1

Sveiki,
nekompetetingas personalas, žiausrus elgesys su 90-ies metu senoliu. Pridedu nuorodą facebooke paskiroje. Prašau peržvelkite ir pasidalinkite. 6 Aukštas, traumotolginis slyrius, naktis 10,01 į 10,02. Iškviesta policija. Liūdytojas praneša neva personalas tariamai grasino seneliui "duot į dantis", juokiesi iš jo ir tariamai dėjo pagalvę jam ant veido. Nebuvo suteikta medikamentinė pagalba, Nuo 12 nakties iki pietų gulėjo prirakintas be jokių vaistų!!!!!!Lūžusios lovos dalys kabėjo ant pririštos operuotos kojos. Diržų personalas negalėjo atrišti tad teko pjauti. Prašau pasidalinti įrašu mano facebooko puslapyje.
Dėkoju už dėmesį,
Pagarbiai,
https://www.facebook.com/julija.str?ref=bookmarks

2019-09-28, 09:00 | 2

Visais būdais reikia vengti šios įstaigos

2019-06-30, 04:11 | 2

Po 12 valandų laukimo ir maldavimo išleisti namo-paleido nenustatę nei ligos,nei paskyrę gydymo.

2019-01-13, 23:09 | 1

Šendien atvikus 19 val pas terapeuta pralaukus 3 val gyditojo,smirdancioi aplinkoj teko isvaziot nesulaukus pagalbos,personalas seubingas,nemandagus,toks jausmas alkasus greiciau priema pas gyditoja kad nesmirdetu po nosim o tu su temperatura dusauji sedi 3 val. Ir supranti kad dar tiek sedesi,spjauni ir isvazioji namo!kyla klausimas kam mes mokam mokescius sitoj valstybei.

;