Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3102

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76.1% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.4% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

76.9% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.4% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.8% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

67.8% Complete
3.4

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

92.3% Complete
4.6

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.8% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

98% Complete
4.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

86.1% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

89.5% Complete
4.5

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

89.4% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

42.1% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

56.6% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

60.4% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2024-11-19, 10:22 | 1

Pliusai: profesionalūs gydytojai, pakankamai nauja technika.
Minusai: registravomės kelis kartus prieš kelis mėnesius, atvykus paskirtu laiku, konsultacijos reikia laukti bent 40 minučių, be priežasčių paaiškinimo ar atsiprašymo. Tiesiog standartinis : sedėk ir lauk nežinia ko. Konsultacijų kaina nėra labai žema, todėl banalūs žodžiai kiek pakeltų vidinį pasitenkinimą. Pirmą kartą galvojau, jog tiesiog pamiršo pranešti, bet tai kartojosi ir antros ir trečios konsultacijos metu.
Jeigu svarbus laikas - ši įstaiga netinka. Jeigu laikas nesvarbu - gydytojai profesionalūs ir darbą atlieka.

2024-07-12, 00:19 | 1

Tiek žmona tiek aš tiek vaikai lankėmės keletą kartų ir visiems blogai nustatė regėjimą. Išrašyti receptai blogi ir pasigaminus akinius neįmanoma jų nešioti. Šios klaidos kainuoja labai brangiai, mes turėjome perdaryti stiklus visiems šeimos nariams, kurie kainavo kone 1000 eurų. Tikrai čia daugiau nesilankysime ir niekam nerekomenduojame.

Akių gydytojų praktika, (UAB, Akių gydytojų praktika) atsakė

Laba diena,
Mums sunku patikėti, kad visai Jūsų šeimai nepasisekė, apgailestaujame. Prašome susiekti su mumis el.paštu [email protected], norėtumėme išsiaiškinti šią problemą.
Mūsų klinika kompensuoja akinių perdarymą jei nustatome kad yra mūsų klaida.

2023-08-16, 14:41 | 1

Apsilankęs dar nebuvau, bet nestikėkite jiems prisiskambinti, nes pastoviai įsijungia autoatsakiklis ir sako, kad neužilgo perskambins, deja, niekas neperskambina. Apgailėtinas registratūros darbas neatliekantis savo funkcijos, aplaidžiai žiūrima į pacientus, norinčius pasikonsultuoti balsu.
Įstaigos telefonas jiems nereikalingas, nes autoatsakiklis kreipia iškarto į registraciją internetu.
Ir mobili svetainės versija visiškai neveikianti. Registracija tik prie kompiuterio kas yra jau labai nepatogu.
Įstaigos požiūris ir kokybė dar neapsilankius pas juos, jau krenta į labai žemą lygį.

Akių gydytojų praktika, (UAB, Akių gydytojų praktika) atsakė

Vertiname Jūsų išsakytą nuomonę ir pastabas. Šiuo metu tikrai turime padidėjusį skambučių ir norinčių registruotis pacientų skaičių. Stengiamės visiems perskambinti ir atsiprašome, kad Jūsų skambutis liko neatsakytas. Maloniai prašome taip pat rašyti mums el.paštu - [email protected]. Branginame mūsų pacientus ir visada norime Jiems padėti. Apgailestaujame už sukeltus nepatogumus. Dėkojame, kad atkreipėte dėmesį į internetinės registracijos trūkumus. Žinome, kad ji netobula, ir ieškosime sprendimų su prižiūrinčia IT įmone.

2023-04-05, 23:48 | 6

Klinika gera, darbuotojai žino savo darbą, viskas puiki. Vienintele ko man pritrūko, buvom su metukų vaiku, teko laukti, todel butu labai gerai jei butu nors koks kampelis vaikams, nors koks staliukas, ar žaisliukais. Nes vaikams sunku ten išlaukti, bet šiaip viskas puiku.

2023-04-05, 23:48 | 6

Klinika gera, darbuotojai žino savo darbą, viskas puiki. Vienintele ko man pritrūko, buvom su metukų vaiku, teko laukti, todel butu labai gerai jei butu nors koks kampelis vaikams, nors koks staliukas, ar žaisliukais. Nes vaikams sunku ten išlaukti, bet šiaip viskas puiku.

2017-01-31, 21:40 | IP: *.*.*.*

Sausio pradžioje teko apsilankyti šioje akių ligų klinikoje. Atsiuntė akių daktarė pasidaryti perimetrijos tyrimą. Registratūroje dirbanti panelė elgėsi gana kultūringai, greitai sutvarkė duomenis. Dirbantis slaugytojas "bandė" perimetrijos tyrimą atlikti. Nuėjus į kabinetą suvedė duomenis, ijungė aparatą, kelias minutes pabuvo ir paliko vieną kabinete toliau tęsti tyrimą. Vienos akies tyrimas truko apie 8 minutes, slaugas grįžo į tyrimo pabaigą, vėliau, atliekant kitos akies perimetriją, išėjo iš kabineto, tyrimas baigėsi, reikėjo dar kelias minutes jo laukti, kol sugrįš. Galvojau galbūt viskas tvarkoj, žmogus daug darbo turi, stebėsina nėra būtina. Po tyrimo apsilankius pas akių gydytoją - pirmas klausimas buvo ar kas nors stebėjo pačio tyrimo eigą, atsakius, kad ne, gydytoja pasakė, kad iš šito tyrimo galima daryti išvadas kokias tik nori, tyrimas netikslus ir bevertis. Gydytoja pasakė: "Kadangi tyrimas pakankamai ilgas, akies vokas pavargsta tad gydytojas turi stebėti visą tyrimo eigą, kad viskas pavyktų sklandžiai."
Deja, nors ėjau į privačią kliniką, tikėjausi malonaus bei profesionalaus aptarnavimo, to nepavyko gauti, bet pinigus paėmė kaip už skandžiai vykusį bei profesionalų tyrimą. Jeigu slaugai atlieka tokius tyrimus tai tegul ir stebi visą eigą, nes reputacija įstaigos tikrai krenta, manau, kad tikrai esu ne vienas nusivylęs paslaugomis. Tai tik įrodo, kad slaugai ( neteko konsultuotis pas Jūsų gydytojus, tad negaliu komentuoti nieko apie juos ) yra netinkami tokiam darbui, yra neatsakingi.

Akių gydytojų praktika, (UAB, Akių gydytojų praktika) atsakė

Apgailestaujame, kad Praktikoje pasitaikė aprašyta situacija.
Mūsų nuomone, paciento vizito metu visa informacija suteikta, tyrimas atliktas ir mokėjimas buvo už tyrimo atlikimą.
Pacientas tyrimą atlieka atskiroje patalpoje, o mes turime galimybę stebėti pacientą ir jo akis tyrimo metu kitoje patalpoje per esantį ekraną, todėl nebūtina sedėti šalia paciento.
,„Akių gydytojų praktikoje“konsultuojami ir gydomi pacientai, kurie registruojasi konsultacijai. Diagnozei patikslint atliekami tyrimai, kuriuos skiria gydytojas. Mokama už konsultaciją ir tyrimus.
Jei atvykstama tik tyrimui, jį vertina tas gydytojas, kuris šį tyrimą skiria.
Suprantama, kad atlikęs tyrimą žmogus nori gauti vertinimą. Komentuoti tik tyrimą, neturint jokių kitų duomenų apie pacientą, netikslinga.
Akipločio pakitimai dažnai būna klaidingi pirmojo tyrimo metu dėl nepatyrimo, todėl tyrimą reikia kartoti keletą kartų, norint klaidas įvertinti. Tai sprendžia tyrimą skiriantis ( gydantis) gydytojas.

2016-09-25, 17:47 | IP: 78.56.14.112

Su vaikais atlikome regėjimo patikrinimą. Viskas labai gerai, personalas dėmesingas ir moka elgtis su vaikais, nes vaikai nelabai mėgsta kai į akis šviečia visokie aparatai. Rekomenduoju.

2015-03-02, 23:40 | IP: 78.60.53.205

Gydytojai geri, visi darbuotojai mandagus. Lankausi del gydytoju profesionalumo ir puikios irangos, pakeisti sios istaigos kol kas neturiu i ka. Parasyti cia paskatino siandieninis apsilankymas, kuomet vidury darbo dienos praleidau klinikoje 1 val. 20 min., is ju pati konsultacija truko nei daug nei mazai 10 min. ( jokiu tyrimu, kuomet reikia laukti rezultato, daryta nebuvo). Kiek teko lankytis, niekad nebuvau priimta pagal laika. Visuomet paaiskinimas - sunkus pacientai, nieko nesuplanuosi. Tai jeigu nuolat yra sunkiu pacientu, gal vertetu ilginti tarpus tarp uzrasymu? Tiesa pasakius, net valdiskoj poliklinikoj, atejus su taloneliu, senokai neteko sitiek laiko sugaisti....

2015-01-09, 12:13 | IP: 78.56.66.32

Vakar teko lankytis šioje klinikoje su mažyliu. Buvau nustebinta puikiu aptarnavimu, labai švaria aplinka, moderne aparatūra. Klinikoje yra įrengtas žaidimų kampelis vaikams, mažyliams turi žaislų. Visų aptarnavusių paslaugumas ir profesionalumas aukštumoje. Aišku, nenorėčiau, kad tektų dar pas juos kreiptis dėl ligų, bet jei teks, tai darysiu su malonumu :)

2011-09-11, 14:00 | IP: 78.62.182.177

nuostabūs ir profesionalūs gydytojai

2011-08-17, 16:28 | IP: *.*.*.*

Prasta klinika