Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

73.2% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.4% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.3% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

70.6% Complete
3.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

78.6% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.5% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.1% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

77.3% Complete
3.9

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.6% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.9% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.4% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.4% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

50.3% Complete
2.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2020-12-04, 09:54 | 4

Šioje polikninkoje lankomes jau antrus metus ir kol kas esame itin patenkinti operatyviais darbuotojais. Apsilankymas pas gydytoją niekada nevėlavo, visada praeidavo sklanžiai. Visiems rekomenduoju

2015-04-09, 07:24 | IP: 78.56.123.147

Labai didelis minusas vienai registraturos darbuotojai Vaiku poliklinikoje. Jau 3 kartus teko atsistoti prie langelio tos pacios registratores ir pastovejus pora min ar tik priejus prie langelio buvo uzdaromas langelis pries nosi be jokio paaiskinimo. Labai nemalonu ir nemandagu is jos puses.

2013-12-03, 13:53 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojai tai kažkoks košmaras. Niekada nesišypso, piktos, bijok ko ir klausti, baisiau nebūna..
O jei paskambini pranešti-įspėti, kad neatvyksime supyksta, kad nežinau "gydytojo numerio" mat neužtenka, kad žinau savo vaiko kortelės numerio. Kitą kartą net nebeskambinsiu kam tas stresas.
Gydytojos man patinka išmano savo darbą.

2012-09-01, 09:40 | IP: *.*.*.*

Turi puikią įrangą ir nenaudoja. Prisiprašyti tyrimų neįmanoma.
Aplinka klaiki, nors vaikų skyriuje galėtų būti kažkas įdomaus vaikas (paveikslėliai, plakatai). Niūri atmosfera, dar niūresnis personalas. Aš suprantu, kad alga netenkina, bet juk dėl to nekalti pacientai, kurie kreipiasi į šią įstaigą.

2011-10-17, 12:32 | IP: *.*.*.*

kazkos "bardakas" poliklinikoje.einame i sia istaiga jau 11 metu ir tikrai turiu ka palyginti.anksciau buvo geriau,o dabar istaiga tik sugalvoja kaip ispesti is pacientu pinigu.ir sugalvojo tokia nesamone,kaip MOKAMA ISRASA.man juokinga,kai israsa raso ne gydytoja,arba sesele,bet sekretore.greitai eisim gyditis pas sekretores........................