Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2548

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

73.8% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71.6% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.8% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.9% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.1% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.8% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.3% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.1% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.3% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.4% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

78.5% Complete
3.9

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2024-11-12, 15:33 | 1

Lankausi įstaigoje keli metai. Paskutinį kartą keliaujant priduoti kraujo tyrimams seselė nesugebėjo jo paimti duriant ne tik į abiejų rankų linkius, bet ir iš riešo bei plaštakos... Prasėdėjau bandymuose ir išėjau su 5 pleistrais, o kraujas nebuvo paimtas. Kvietė sugrįžti kitąkart. Ar sugrįžau? Tikrai ne. Ir nuo to momento bijau eiti, kad nepasikartotų ta pati situacija.

Nežinau, kaip šiuo metu, tačiau prieš kelis mėnesius aptarnavimas registratūroje tiek telefonu, tiek gyvai buvo apatiškas ir nedraugiškas.

Gydytoja J. Abramavičienė puiki - labai maloni ir atjaučianti, visada pasidomi apie bendrą būklę, o ne tik apie problemą, su kuria galbūt atėjau.

Linkėčiau klinikai skirti daug didesnį dėmesį profesionalų paieškose. Pradedant seselių profesionalumu, baigiant registratūros darbuotojų profesionalumu.

2023-05-29, 13:38 | 1

Mano nuomone, registratūros personalas nemandagus, netgi šiurkštus ir akiplėšiškas. Praėjus registratūros peklą ir patekus pas gydytoją situacija pagerėja, gydytojai elgiasi profesionaliai, suteikia pagalbą ir informaciją.

2022-08-29, 16:01 | 1

Registratūros darbuotojos yra nemalonios, ne pirmą kartą nuvykus užregistruotu laiku paaiškėja, kad esu užregistruota visai kitai datai. Vieną kartą nuvykau užregistruotu laiku, pasakė, kad aš suklydau, mano registracija yra rytoj, tada už kelių vallandų paskambino ir pasakė, kad registracija buvo šiandien, ir paklausė ir galėsiu atvykti rytdienai. Jokio atsiprašymo, klaidos pripažinimo.. Atvykus kalbėjo paniekinamai, žeminančiai.. Klaidos pastoviai vyksta su ta pačia registratore, vyresnio amžiaus, tamsių plaukų, stambesnio sudejimo.

2022-02-28, 19:16 | 1

Registratūros personalo darbas tiesiog apgailėtinas! Vien dėl jų norisi bėgti iš šios įstaigos, nes meilės darbui apvalus nulis (greičiau -1...), net nesugeba atsistoti nuo kėdės ir žengti kelių žingsnių, kad būtų išspręsta problema, o tik apsimiegojusios atsiliepia į skambučius ir išlemena, kad niekuo padėti negali...Vadovybe aūūūū, imkitės veiksmų! P. S. Kiek teko susidurti, dirbantys gydytojai savo darbą atliko gerai (pataria, nukreipia, išrašo siuntimus, vaistus ir pan.)

2021-08-02, 20:51 | 1

Įstaigoje gana greitai galima pakliūti pas šeimos gydytoją ir atvykus dažniausiai viskas vyksta operatyviai. Vienintelė rimta problema, mano manymu, yra registratūros darbuotojos. Visada susiraukusios, nemandagios ir akis vartančios. Verčia pacientą jaustis kaltu vien dėl to, kad atėjo.

2020-08-03, 10:30 | 1

Registraturos darbuotojos labai labai labai nemandagios, nebendraujancios, vangiai atsakineja i klausimus, nenoriai suteikia papildomos informacijos, norint suzinoti tyrimo rezultatus, turi jaustis kalta, kad vargini jas tokiais prasymais. Tyrimu nesiuncia e-mailu, O psprasius atspauzdinti - apmokestina, nors ikainiu spauzdinimo niekur neskelbia! Centukai i kisene? Tiesiog labai liudna, kad vis dar esame toki Nuo vakaru lyginant aptarnavimo lygi.

2020-05-05, 12:16 | 1

Senuji registraturos darbuotoju aptarnavimas labai neetiškas, bendrauja nepaslaugiai jei kažko nežinai tai baisu paklausti..

2020-01-23, 12:41 | 1

Nerekomenduoju. Registruota sioje istaigoje apie 5 metus. Lankiausi pagal poreiki, dazniausiai prasydama siuntimo, bet ji gauti labai sunku . Mano manymu nemandagios, nepaslaugios, jokio zmogisko faktoriaus.

2019-10-10, 13:07 | 1

Kuo tolyn tuo blogyn. Šioji įstaigoje lankausi bemaž 10 metų. Gydytojai gal ir nieko, tačiau dirba po pusę dienos per pora kabinetų, o žmonių didžiausios eilės. Laukti eilėje paprasčiausio siuntimo teko 3h!!!!! Juk tokius dalykus galima suorganizuoti greičiau ir paprasčiau, humaniškiau! Neapsikentus išėjau, nes nu, žmonės, gyvenimas per trumpas tiek pralaukti vieno popierėlio. Linkiu šiai įstaigai labai stipriai pasitempti, nes greitu metu iš ten išeisiu. Išeiti linkiu ir kitiems

2019-08-24, 10:42 | 1

Yra viena siaubingai nemandagi registratorė, kuri net nesisveikina ir rėkia, jautiesi kaltas, kad susirgai išvis. Prisiskambinti yra labai sunku, paskutinį sykį atėjus, registratūra išvis buvo tuščia, kelias minutes be sustojimo skambėjo telefonas, o prie kompiuterių ir kortelių galėjo prieiti bet kuris žmogus.
Gydytoja Čalnerytė taip pat nemandagi, nemaloni, nesugeba diagnozuoti, žmogų su siaubinga sloga ir lengvu viduriavimu išsiunčia į infekcinę ligoninę, kur yra tiesiog išsijuokiama iš tokių simptomų, o žmogus dvi savaites guli su temperatūra ir siaubinga savijauta, nuo slogos sutriko klausa.

2017-04-13, 16:57 | IP: *.*.*.*

Jei tik pasiulo eit pas Celneryte- geriau sirgti ar kenteti skausma, bet neiti

2016-05-18, 17:34 | IP: *.*.*.*

Klientai neinformuojami, kad atvyke pgl registracija, paslaugos negaus.

2014-12-08, 20:55 | IP: *.*.*.*

Visos geros šeimos gydytojos iš šios įstaigos išėjo

2014-09-03, 21:59 | IP: *.*.*.*

Norisi pagirti puikią stomatologę Dovilę Andrikonienę. Teko lankytis ne kartą pas ją, tai visuomet maloni, dirba profesionaliai. Dar vienas pliusas - taloną pas stomatologą galima gauti jau kitai savaitei, taigi, išties greitai, palyginus su kitomis įstaigomis. Apie registratūroje dirbantį personalą jau nemažai kalbėta, taigi, nesinorėtų kartoti, bet iš tiesų tai ir buvo viena iš priežasčių, kodėl galiausiai iš šios poliklinikos išėjau. Nemandagios, susiraukusios, tarsi joms trukdyčiau ateidama užsirašyti. Jau nekalbu apie savo kortelę, kuri mistiniu būdu dingo ir nebuvo atrasta: kaip ji galėjo dingti tokioje mažoje klinikoje, nelabai suprantu. Galiausiai, teko lankytis pas vieną bendrosios praktikos gydytoją (gaila, pavardės nepamenu), tai paliko nemalonų įspūdį: apžiūrinėjo beveik tamsoje, klausinėjo piktai. Po to karto pas tą gydytoją ir nemalonumų registratūroje ir nusprendžiau, kad gydymąsi šioje įstaigoje baigiu. Galiausiai, nepatiko tai, kad nepaisant to, jog gydymas šioje klinikoje yra valstybės finansuojamas, už dantų taisymui naudotas priemones ir pan. tekdavo sumokėti dvigubą kainą (o kartais ir dar didesnę) nei kad yra mokama kitose įstaigose. Taigi, jausdama visiškai nenorą ten bekelti kojos nusprendžiau palikti šią polikliniką. Gaila buvo dėl išvardintų pliusų, bet minusai ,,paėmė' viršų.

2014-07-07, 13:23 | IP: *.*.*.*

Neesu linkusi burnoti ir skustis, suprantu, kad zmonems buna blogu dienu ar nesusipratimu, bet buvau sios klinikos paciente nuo studentavimo laiku (apie 8 metus) ir vis tikedavausi, kad kas nors pasikeis. Apsilankyti tekdavo 2-3 kartus per metus (du kart profilaktiskai ir karta, jei kokiu persalimu susirgdavau) ir visuomet iskildavo dideles problemos patekti pas gydytoja. Patekus taip pat ne visuomet apziuredavo prideramai. Apie profilaktini kraujo tyrima pora gydytoju turbut net nera girdeje - kaip as jauna pana noriu ieskoti ligu ir drumsciu laika, kurio metu galetu apziureti kitus pacientus. Nors man tik idomu pasiziureti, koks hemoglobino kiekis (vaikysteje esu sirgusi mazakraujyste). Isskirciau gal tik gydytoja Zvinakiene - pas ja buvau patekusi 2013 metu gruodzio menesi ir pirminis patikrinimas nenuvyle - po jo buvo gautas siuntimas antrinei konsultacijai.
Atskirai pamineti reikia itin nemalonias registraturos darbuotojas. Tiek telefonu, tiek vietoje niekada nesulaukiau malonaus ar bent jau i toki panasaus aptarnavimo. Visuomet pasijausdavau taip, kad gadinu joms gyvenima. O tas asmeniniu reikalu (plepalu apie pirkinius ir ju demostravimas prie klinikos kllientu) svarbumas pries atliekama darba tai is viso yra nesuprantamas. Kantrybe truko, kai paskambinus telefonu ir paprasius skubios konsultacijos del netiketai atsiradusios zaizdos galvoje (ar bent jau siuntimo pas chirurga) buvo pasakyta, kad nuo spuogo galvoje dar niekas nenumire.
Pas chirurga nuejau uz papildoma mokesti (be siuntimo) ir suzinojau, kad jei buciau laukus, tai liga butu isplitusi dar labiau. O dabar pakako triju dienu gydymo.
Nuo siandien persirasiau i kita poliklinika. Pinigeliai bent jau kapses ne tiems, kuriems klientas tikrai ne pirmoje vietoje.

2014-04-17, 00:31 | IP: *.*.*.*

Įstaiga kuriai klientų nereikia. Lankausi labai retai (ir tai tik dėl peršalimų, kad gaučiau nedarbingumą), tad esu turbūt labai pelningas klientas. Vien už tai nusipelniau bent jau mandagaus bendravimo iš registratorių, nu bet nė velnio. Nieko, puiki proga pasieškoti naujos gydymo įstaigos.

2013-09-25, 19:09 | IP: *.*.*.*

Malonūs ir kompetetingi gydytojai, ypač gerai galiu atsiliepti apie Gydytoją Žvinakienę - visad išklauso ir svarbiausia girdi, kuo pacientas skundžiasi, tik dėl šios gydytojos vis dar esu prisiregistravusi šioje klinikoje. Registratūros darbas apgailėtinas (ypač vienos registratorės, kuri ten dirba jau labai senai, gaila nepamenu jos vardo, su mielu noru paminėčiau). Kiekvieną kartą kai ateini gali būt pasiruošęs susigadinti nuotaiką visai dienai ar kelioms dienoms į priekį. Tokio CHAMIŠKUMO aptarnavimo srityje retai jau kur ir besutiksi. Kadangi šioje klinikoje esu prisiregistravusi jau daug metų galiu tik patvirtinti, jog niekas registratūroje nesikeičia, tos pačios darbuotojos, tos pačios nuotaikos. Kitas dalykas - lupa pinigus už tyrimus, kurie turėtų būti nemokami (tyrimai operacijoms) ir net nesiteikia pateikti kvitukų. Kaip tai suprasti? Šiuo metu ieškau kitos gydymo įstaigos ir vienintelė priežastis - registratūros darbas. Manau įstaigos direktorei reikėtų susirūpinti, visgi tai privati klinika.Mažų mažiausia galima būtų bent jau išsiųsti registratores į kursus, kur joms paaiškintų, kaip derėtų elgtis su klientais - pacientais.

2013-05-31, 12:51 | IP: *.*.*.*

reikia keisti registraturos darbuotojas, nes kai kuriu nei isvaizda, nei kultura neatitinka medicinos istaigos net minimaliausiu standartu ir tikrai neprideda pliuso visos klinikos ivaizdziui

2013-04-22, 15:55 | IP: *.*.*.*

Galima pagirti gydytoja Daiva. Registraturos darbas primena sovietini chamiskuma. Taigi matyt mums reikes keisti sia istaiga i kazka :(

2013-04-02, 16:39 | IP: *.*.*.*

Įstaigos vadovams reikėtų susirūpinti įstaigą reprezentuojančiu personalu registratūroje ir įstaigos įvaizdžiu. Kitaip pacientai išmigruos į kitas įstaigas.
Blogai su stomatologo paslaugomis. Pakraupino pagyvenusios stomatologės suvokimas apie higiena: mūvėjo pirštinėmis, bet mūvėdama jomis ir duris atidarinėjo, ir telefonu kalbėjo, ir kažką rašėsi, o paskui bandė jasm ūvėdama lįsti į burną.
Neinformavo, kad mano šeimos gydytoja jau pusmetis nebedirba klinikoje. Taip pat nepriskyrė ir kitam gydytojui. Bent jau to nepasiūlė. Paskutiniu metu tenka varstyti skirtingų gydytojų duris.
Linkėjimai pasitempti.

2012-10-24, 00:21 | IP: *.*.*.*

Šioje klinikoje suradome puikias šeimos gydytojas: Šetikienę ir Žvinakienę, kurios man ir mano vaikams visada suteikdavo reikiamą informaciją ir pagalbą. Nepaprastai šiltos, švelnios ir rūpestingos;-) Ačiū joms už tai. Bet šiandien galutinai apsisprendžiau palikti šią kliniką. Užkniso juodai. Registratūros darbuotojos. Nebegaliu -kiekvieną kartą jautiesi kaltas, kad atėjai, kaltas, kad paklausei, kaltas, kad neužsirašei ir šiaip, kaltas, kad trukdai. Esu tikrai rami, neaikštinga, bet kai su ramentais atklibinkščiuoji iki registratūros, o ten į tave jokio, visiškai JOKIO dėmesio niekas nekreipia, kai su sergančiu leliuku atbėgi tyrimų ir lauki 15 min., kol seselės su ypatingai nepatenkintu ir rūškanu veidu teikiasi prieiti, kai paskambinus užsiregistruoti, liepia laukti ir girdi visą, mano galva, konfidencialią kito paciento tyrimų info, tada supranti, jog gana. Nereikia, jog mane apšokinėtų, bet bent jau paprastai žmogiškai pasisveikinti išmoktų. Gal užtektų iš Rimi kasininkių pasimokyti elementaraus mandagumo?

2012-05-11, 22:14 | IP: *.*.*.*

Teko lankytis pas tris bendrosios praktikos gydytojus. Visi malonūs, paslaugūs. Apskritai gydytojų darbo kokybe esu patenkinta. Registratūros darbuotojų aptarnavimui trūksta žodžių. Jei jokių norų ar ypatingų problemų neturi, tai nieko, paburba ir tiek, bet jei atvejis kitoks, tai atrodo į gabalus sudraskys. Labai nemalonios. Vien dėl registratūros darbuotojų norisi ieškotis kitos poliklinikos.

2012-03-14, 12:40 | IP: *.*.*.*

Klinika yra jauki, rami, nera eiliu, gydytojai malonus bei ismano savo darba Registraturoje dirbancios darbuotojos yra labai nemandagios, nepatenkintos, ir telefonu, ir atvykus aptarnauja labai nemaloniai

2011-11-25, 11:46 | IP: *.*.*.*

Geri ir profesionalus daktarai Siaubingas peronalo bendravimas.

2011-11-21, 16:54 | IP: *.*.*.*

Turbūt vienintelė šios klinikos puošmena ir turtas - gydytoja Diana Šetikienė, kuri yra turbūt maloniausia ir profesionaliausia gydytoja iš mano sutiktų. Tamkus taip pat malonus ir geras gydytojas. Slaugytojos - registratūros darbuotojos yra absoliutus košmaras, nemandagios, arogantiškos, nepaslaugios. Įsibrauna su trenksmu į kabinetą, kuomet tu guli ant ginekologinio stalo, net nepasibeldusios. Gydytoja Vidikiene temoka kartoti "aš esu nespecialistė" ir išrašinėt siuntimus. Šioje klinikoje užsirašęs antro vizito pas vieną gydytoja, gali patekt pas kitą, kuris net nežinos apie ką eina kalba. Žodžiu, baigiu nusivilti žvėryno klinika. Jei ne Šetikienė, seniai ten nebesilankyčiau.

2011-11-17, 18:40 | IP: *.*.*.*

Kiek teko susidurti su daktarais, tai jie tikrai gana profesionalus. Aisku norint pasidaryti rimtesnius tyrimus tenka pabegiot su siuntimais, bet taip buna retai, tai dazniausia uztenka ten dirbanciu daktaru paslaugu. Klinika labai jauki, bet registratura tai oj oj oj. As save laikau gana mandagiu zmogumi, niekada neigiamu emociju nerodau atejusi i kazkokia tai gydimo istaiga, tad nesuprantu kodel jos elgiasi tarsi atejusi i registratura trukdau joms gyvent??? Aisku jos ne visos tokios nemandagios, bet dauguma ju labai nemalonios, kartais net baisu kazko paklausti. O kai teko ateit serganciai puline angina (neuzsiregistravus is anksto), buvau nustebinta reakcijos, kodel as neuzsiregistravau is anksto...Taigi, registraturoj jokios tvarkos.

2011-08-18, 23:31 | IP: *.*.*.*

Kol sergi nerimta liga, tai labai šauni klinika, jauki, nedidukė, registratūroj bėdų niekad nebuvo, daktarėliai gana malonūs per 5 metus nei su vienu konflikto neapturėjau, nors kad ir kartais truputį pabumbėdavo moralizuojančiai, bet ne piktąją prasme. Va kai jau sergi rimtai tada jau bėda: siuntimai, siuntimai, siuntimai. Šios įstaigos pagrindinis minusas, ypač kokią žiemą kai su visuomeniniu transportu važinėji :)

2011-05-20, 14:37 | IP: *.*.*.*

Sveiki, kiekvieną kartą registruodamasi vizitui pas gydytoją, privalau nusiteikti, kad turėsiu nemalonumų su registratorėmis, nes jos nemandagios, nepaslaugios, grubios ir t.t. O atėjus pasijunti didelia našta, nieks nesisveikina laksto visi kas kur...nepakaus, nepasidomės ir t.t. į pacientus visiškai nekreipiamas dėmesys. Maniau, kad tik registratorės tokios, bet čia dirbančių gydytojų kultūra tokia pat. Labai skaudu, kad įstaiga gyvena iš mūsų (mokesčių mokėtojų) pinigų, mes ten kreipiamės dėl ištikusios bėdos ir negaunam pagalbos.
Kiekvienoje įstaigoje darbą ir atmosferą kuria direktorius(-ė). Gal jau laikas susimąstyti?

2011-02-10, 13:02 | IP: *.*.*.*

Apie registraturos darba as gal geriau is vis patylesiu, nes be pyyyyp cia neapseitume... Vyras baisiai kosejo, skaudejo gerkle, temperatura, tai daktare is sios istaigos israse sirupo nuo kosulio ir rekomendavo gerti daug arbatu, tai buvo pirmadienis ir liepe pasirodyti penktadieni, kai treciadieni jam is vis pablogejo, neiskentes nuejo i poliklinika isivaizduokite : APIBAUBE KO CIA ATEJAI???!!! TAU JUK TIK PENKTADIENI!!!. Va tada maniskiui baigesi kantrybe!!! isireikalavo siuntimo i rimtesne istaiga ir finale: Umus burnos gleivines ir balso stygu uzdegimas plius plauciu uzdegimas!!! iskyla klausimas nuo kada tokios ligos gyja nuo SIRUPO NUO KOSULIO????

2011-01-19, 19:04 | IP: *.*.*.*

si poliklinika yra siaubo filmas, galvojau kad ce tik man taip, bet pasirodo kruva zmoniu mano taip pat.kuo greiciau persirasysiu kitur, nes siandien mano kantrybe jau baigesi, kaskart einant y sia poliklinika reikia daug nervu. ce i valstybine ystaiga net nepanasu, manau reikes rimciau kazkur kreiptis kad uzdarytu ar pakeistu visa personala, nes su pacientais tokie zmones dirbti tikrai negali. gydytoju profesionalumas lygus 0, atrodo jog visi turi daugiu daugiausiai veterinaru issilavinima, o apie registraturos darbuotojas ka kalbeti, ydomu ar jos bent issilavinima koky turi, nes is bendravimo tikrai nepasakyciau. negana to kad ateini vos pastovintis ant koju, tai jos dar pacios issisaipo, atleiskit kur taip matyta?? cia juokinga kad zmogui reikia slapimo tyrimo? ir apskritai su senyvo amziaus zmonemis koks bendravimas, juk senutes ar seneliai isviso ten nieko nesupranta jusu sistemose nei dokumentuose, tai galetume maloniai ir aiskiai viska papasakoti, o ne drebti y akis puse zodzio ir zinokis. uz ka jums pinigus valstybe moka? Suprasciau jei kolektyve butu vienas bjaurus zmogus, bet cia kaip aviu banda, amzinai nepatenkintos ir piktos. slykstu!!darykite isvadas, nes nemanau kad ilgai dirbsite sioje ystaigoje.

2010-10-19, 21:01 | IP: *.*.*.*

Labai jauki ir patogi poliklinika.Vedeja labai profesionali,gerai nusimananti savo darba ir, aplamai, labai malonus supratingas zmogus.Super gyditoja yra Diana Setekiene.labai jos truksta,nes sio metu ji motinystes atostogose. Labai reikalingas sioje klinikoje pediatras,nes visi gyditojai yra bendros praktikos,del ko pritruksta kompetetingo ir profesionalaus vaiku lygu diagnozes ir gydimo plano. O taip pat reikalingas atskiras skiepu kabinetas,kur priiminetu kudikius.Anksciau toks buvo.Ir buvo labai saugu ir patogu.dabar,kudikius apziuri su visais kitais pacientais toje pacioje patalpoje.

2010-08-02, 16:19 | IP: *.*.*.*

Dauguma ten dirbanciu gydytoju neblogi, taciau registraturoje dirbancias seseles tai net nezinau kaip vertinti. Taip privercia nemaloniai pasijusti ir nesvarbu ar skambini ar uzeini, kuo jos ten nepatenkintos..

2010-06-09, 18:13 | IP: *.*.*.*

perskaičiau kitu pacientu nusiskundimus, bet keista man dar neteko matyti blogai nusiteikusio personalo, jos visada linksmos, su jumoru; matyt pacientai buvo blogos nuotaikos ir taip nutarė išlieti savo pikti kitiems. Ypač labai norėčiau padėkoti gydytojai D.Žvinakienei, kuri niekada neatsako ir priima reikalui esant.

2010-06-07, 16:56 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbuotojos pastoviai susisuke ir nepatenkintos.

2010-05-05, 12:18 | IP: *.*.*.*

Gydytojais skustis negaliu, bet priimamasis - ta i kazkokia tragedija. Nuolat ten sukasi 4-5 chalatais apsirengusios ponios - kur nesuprasi, kam jos - nes neviena nesisveikina, jau nekalbu apie sypsena

2010-05-04, 17:50 | IP: *.*.*.*

Koks dar gali buti teigiamas komentaras apie tokia istaiga kur pacientas yra 0.. Ziauriausia yra registratura, kai stovi sone ir jai skambina telefonu, o pakelus ir pasnekejusi su kolege sneka "koks asilas skamino, durnas paciantas ir t.t. ar tai yra normalu? ar normaliose istaigose taip buna? Beja ar normalu kai ateini i registratura o darbuotoja i tave nekreipia demesio o sedi i kompiuteri akis imerkus o po to nepatenkintu veidu ziuri ir kalba nepatenkinta.. klintui pagarbos nulis.. ateini i klinika noredamas pasidaryti tyrimus ir palikti kruva pinigu o jie su tavimi nes maloniai sneketi negali.. tai ar normalu? Mano kojos ten daugiau nebus persirasau i kita klinika kur su manimi elgsis kaip su zmogumu.. o ta pana is registraturos tikiuosi kas nors pamokys dar..

2010-02-25, 16:58 | IP: *.*.*.*

Saraskino kontora. Net nevardinsiu jokiu smulkiu priezasciu, tiesiog net nuotaikos nera kalbeti apie tokia poliklinika..

2010-02-25, 11:02 | IP: *.*.*.*

Nemanau, kad tai gera vieta pacientams, turintiems rimtesnių problemų nei peršalimas.

2010-02-09, 14:08 | IP: *.*.*.*

daktarai puikus seseles ir registratura pasibaisetini savo elgesiu ne pirma ir ne viena karta..gaila tiesiog..

2009-04-27, 21:12 | IP: *.*.*.*

Tikrai labai malonus rupestingi gydytojai. Bet procedurinio nauja slaugitoja tikrai nesutverta siam darbui, perdaug izuli

2009-01-18, 12:12 | IP: *.*.*.*

Pagaliau atėjo dirbti maloni sesutė procedūriniame. Ypač nemėgstu vienos dirbančios registratūroje (Jos vardas Dalia).Vieną kartą mane ji vertė laukt prie gydytojos durų su 39 temperatūros ir plaučiu uždegimu, mat, pasak jos, reikia iš anksto užsiregistruoti. Gaila, kad dar neišmokau nuspėt, kada susirgsiu.Apie tai, jog aš su temperatūra registratūroje įspėjau.

2007-07-16, 19:29 | IP: *.*.*.*

nesusitvarko su ligoniu srautu
esi su temperatura ot au pasako vietu nera - gal kita diena galit ateiti
tai visiska nesamone

2007-07-16, 08:02 | IP: *.*.*.*

klinika irengta gan jaukiai, nepalyginsi su valdiskom poliklinikom. Dirba puiki seimos gydytoja D. Setikiene, jau vien del jos verta sioje klinikoje lankytis. Daznai nemalonus ir nesupratingas registraturos darbuotoju elgesys. Profesionalumo stygiaus kolkas nepastebejau, bet blogai besijauciantis zmogus, ziuredamas i tuos niurius veidus bei klausydamasis irzliu nedraugisku komentaru, gali pasijust dar blogiau. registratura - istaigos veidas. Jis turetu but jei ne grazus, tai bent nuosirdziai besisypsantis.

2007-06-18, 16:46 | IP: *.*.*.*

Man susidare vaizdas, kad daugeliui gydytoju is tos klinikos reiktu kartot medicinos kursa.Vienintele, kuri turi daugiau ziniu-tai Setikiene.Sioje klinikoje lankiausi pas keturias gydytojas.Vaskiene (neprisimenu, ar cia tiksli pavarde) neurozes sukeltam dusuliui malsinti israse sirupo nuo astmos, ko pasekoje emiau labai koseti skrepliais.Apie kitu gydytoju skirta gydyma smulkiai nepasakosiu, taciau apie nervu ligas jiems reiketu paskaityti.
Problema yra ta, kad klinika neturi psichiatro, ginekologo, odos gydytojo, bendros praktikos gydytojai bando gydyti patys, taciau jie nera siu sriciu specialistai. Puse medicinos paslaugu perku kitose klinikose, nes turiu problemu su sveikata.