Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2548

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.8% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

74.2% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71.6% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.6% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.5% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.7% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.7% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.1% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62.2% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

66.6% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.1% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

38.9% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

76.9% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

78% Complete
3.9

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2024-04-15, 12:28 | 2

Didelis ačiū gyd. Dovilei! Visada bijojau eiti pas stomalogą. Po apsilankymo baimė sumažėjo, puiki šilta gydytoja!

2024-04-15, 12:28 | 2

Didelis ačiū gyd. Dovilei! Visada bijojau eiti pas stomalogą. Po apsilankymo baimė sumažėjo, puiki šilta gydytoja!

2024-04-11, 20:34 | 4

Esu gydęsis daugely įstaigų, atlieka tyrimus, o komentaro nesulauki(nors sergi). Todėl persirašiau arčiau namų įŽvėryno kliniką ir esu LABAI PATENKINTAS! Čia ne vien tyrimus padarė, bet ir komentarą bei po to gydymą gavau tą pačią dieną(o ne po savaitės kaip kitur). Ačiū už operatyvumą.

2024-04-11, 20:33 | 4

Esu gydęsis daugely įstaigų, atlieka tyrimus, o komentaro nesulauki(nors sergi). Todėl persirašiau arčiau namų įŽvėryno kliniką ir esu LABAI PATENKINTAS! Čia ne vien tyrimus padarė, bet ir komentarą bei po to gydymą gavau tą pačią dieną(o ne po savaitės kaip kitur). Ačiū už operatyvumą.

2024-04-05, 09:32 | 2

Virš 10metų visa šeima gydomės šioje klinikoje ir esame labai patenkinti. Registratorės stipriai pasitempė bendraujant su pacientais. Gydytojai puikūs, ypač gydytoja Abramavičienė. Ačiū ir sėkmės darbuose!

2023-12-06, 18:52 | 2

Jau seniai lankomės šioje klinikoje ir esame labai patenkinti tiek gydytoju, tiek slaugytoju darbu ir rūpesčiu. Ilgai laukti netenka. O svarbiausia moka bendrauti ir susitarti su vaikais dėl procedūru. Ačiū

2023-07-04, 14:05 | 1

Jauki profesionali klinika

2023-06-07, 22:04 | 1

Labai gera klinika. Nuostabi gydytoja Janina Abramavičienė ir puikios slaugytojos. Rekomenduoju.

2023-06-07, 12:52 | 1

Vertinu gydytoju ir slaugytoju profesionaluma, mokejima bendrauti ir dirbti ir su suaugusiais ir su vaikais. Sėkmės ir sveikatos jums!!!

2023-06-06, 15:38 | 1

Labai aciu uz malonu greita aptarnavima!!!

2023-06-06, 14:49 | 4

Great clinic! Doctors and nurses really pleasant and helpfull. Thanks a lot for your work!

2023-06-06, 14:25 | 2

Labai noriu padėkoti gyd. Živilei Ubavičienei už kruopščiai ir kokybiškai atliktą darbą. Ačiū!

2023-06-06, 14:25 | 2

Labai noriu padėkoti gyd. Živilei Ubavičienei už kruopščiai ir kokybiškai atliktą darbą. Ačiū!

2023-06-06, 14:14 | 1

Lankausi pas gyd. Abramavičienę, puiki specialistė! Niekada ilgiau nei 15 min laukti netenka. Slaugytojos tikrai malonius, ypatingai gražiai su vaikais elgiasi (lipdukai, padrąsinimai..). Teko lankytis ir pas kitas gydytojas, gyd. Loreta ir Violeta irgi puikios! Didžiausios rekomendacijos!

2023-06-06, 13:56 | 1

Puiki klinika! Tiek registratūros, tiek gydytojų darbas ir bendravimas labai malonus! Jokių priekaištų neturiu, net keista skaityti kai kurių pacientų atsiliepimus.

2023-06-05, 21:29 | 1

Jauki, nedidele klinika. Lankomes su seima pas V. Calneryte, maloni bei profesionali gydytoja.

2023-05-29, 10:38 | 2

Mano nuomone, registratūros personalas nemandagus, netgi šiurkštus ir akiplėšiškas. Praėjus registratūros peklą ir patekus pas gydytoją situacija pagerėja, gydytojai elgiasi profesionaliai, suteikia pagalbą ir informaciją.

2022-08-29, 13:01 | 2

Registratūros darbuotojos yra nemalonios, ne pirmą kartą nuvykus užregistruotu laiku paaiškėja, kad esu užregistruota visai kitai datai. Vieną kartą nuvykau užregistruotu laiku, pasakė, kad aš suklydau, mano registracija yra rytoj, tada už kelių vallandų paskambino ir pasakė, kad registracija buvo šiandien, ir paklausė ir galėsiu atvykti rytdienai. Jokio atsiprašymo, klaidos pripažinimo.. Atvykus kalbėjo paniekinamai, žeminančiai.. Klaidos pastoviai vyksta su ta pačia registratore, vyresnio amžiaus, tamsių plaukų, stambesnio sudejimo.

2022-05-18, 14:04 | 4

Šioje klinikoje, kaip teko įsitikinti ne kartą, dirba labai profesionalūs gydytojai ir slaugytojos. Vaikams paima kraują beveik be ašarų, visada už drąsą įteikia mažą dovanėlę. Esame patenkinti. Sėkmės darbuose!

2022-04-11, 11:53 | 1

Nors buvo sunku prisiskambinti, bet tą pačią dieną kai susirgau su manimi susisiekė šeimos gydytoja Loreta Graževičiūtė ir buvau pakonsultuotas. Labai maloni, profesionali ir aiškiai mintis dėstanti gydytoja! Ačiū.

2022-04-11, 11:46 | 4

Labai jauki klinika, visai šalia namų. Daug rašoma apie nemandagias registratūros darbuotojas, tačiau mano patirtis kiek kitokia. Atėjus visad maloniai priima ir jei kyla klausimų atsako. Telefonu bendrauja formaliai, bet taip pat suteikia visą reikiamą informaciją. Gydytojai SUPER. Nebaisu klausti, mandagūs, kompetetingi savo srities profesionalai. Tik viena šeimos gydytoja buvo nemaloni, pikta, bet ji jau lyg nebedirba. REKOMENDUOJU.

2022-02-28, 17:16 | 2

Registratūros personalo darbas tiesiog apgailėtinas! Vien dėl jų norisi bėgti iš šios įstaigos, nes meilės darbui apvalus nulis (greičiau -1...), net nesugeba atsistoti nuo kėdės ir žengti kelių žingsnių, kad būtų išspręsta problema, o tik apsimiegojusios atsiliepia į skambučius ir išlemena, kad niekuo padėti negali...Vadovybe aūūūū, imkitės veiksmų! P. S. Kiek teko susidurti, dirbantys gydytojai savo darbą atliko gerai (pataria, nukreipia, išrašo siuntimus, vaistus ir pan.)

2021-08-02, 17:51 | 6

Įstaigoje gana greitai galima pakliūti pas šeimos gydytoją ir atvykus dažniausiai viskas vyksta operatyviai. Vienintelė rimta problema, mano manymu, yra registratūros darbuotojos. Visada susiraukusios, nemandagios ir akis vartančios. Verčia pacientą jaustis kaltu vien dėl to, kad atėjo.

2020-08-03, 07:30 | 1

Registraturos darbuotojos labai labai labai nemandagios, nebendraujancios, vangiai atsakineja i klausimus, nenoriai suteikia papildomos informacijos, norint suzinoti tyrimo rezultatus, turi jaustis kalta, kad vargini jas tokiais prasymais. Tyrimu nesiuncia e-mailu, O psprasius atspauzdinti - apmokestina, nors ikainiu spauzdinimo niekur neskelbia! Centukai i kisene? Tiesiog labai liudna, kad vis dar esame toki Nuo vakaru lyginant aptarnavimo lygi.

2020-05-05, 09:16 | 2

Senuji registraturos darbuotoju aptarnavimas labai neetiškas, bendrauja nepaslaugiai jei kažko nežinai tai baisu paklausti..

2020-03-02, 15:14 | 1

Puiki klinika

2020-03-02, 11:53 | 1

labai patiko

2020-03-01, 17:43 | 1

Labai gera klinika

2020-01-23, 10:41 | 3

Nerekomenduoju. Registruota sioje istaigoje apie 5 metus. Lankiausi pagal poreiki, dazniausiai prasydama siuntimo, bet ji gauti labai sunku . Mano manymu nemandagios, nepaslaugios, jokio zmogisko faktoriaus.

2019-10-10, 10:07 | 1

Kuo tolyn tuo blogyn. Šioji įstaigoje lankausi bemaž 10 metų. Gydytojai gal ir nieko, tačiau dirba po pusę dienos per pora kabinetų, o žmonių didžiausios eilės. Laukti eilėje paprasčiausio siuntimo teko 3h!!!!! Juk tokius dalykus galima suorganizuoti greičiau ir paprasčiau, humaniškiau! Neapsikentus išėjau, nes nu, žmonės, gyvenimas per trumpas tiek pralaukti vieno popierėlio. Linkiu šiai įstaigai labai stipriai pasitempti, nes greitu metu iš ten išeisiu. Išeiti linkiu ir kitiems

2019-08-24, 07:42 | 21

Yra viena siaubingai nemandagi registratorė, kuri net nesisveikina ir rėkia, jautiesi kaltas, kad susirgai išvis. Prisiskambinti yra labai sunku, paskutinį sykį atėjus, registratūra išvis buvo tuščia, kelias minutes be sustojimo skambėjo telefonas, o prie kompiuterių ir kortelių galėjo prieiti bet kuris žmogus.
Gydytoja Čalnerytė taip pat nemandagi, nemaloni, nesugeba diagnozuoti, žmogų su siaubinga sloga ir lengvu viduriavimu išsiunčia į infekcinę ligoninę, kur yra tiesiog išsijuokiama iš tokių simptomų, o žmogus dvi savaites guli su temperatūra ir siaubinga savijauta, nuo slogos sutriko klausa.

2019-01-22, 18:40 | 1

super klinika

2017-08-29, 09:14 | 2

Labai gera, patogi klinika. Niekad nereikia laukti dideliu eiliu, siek tiek erzina, kad neturi daug irangos del kurios reikia vis vykti i kita istaiga.

2017-04-13, 13:57 | IP: *.*.*.*

Jei tik pasiulo eit pas Celneryte- geriau sirgti ar kenteti skausma, bet neiti

2016-05-18, 14:34 | IP: *.*.*.*

Klientai neinformuojami, kad atvyke pgl registracija, paslaugos negaus.

2016-02-13, 22:56 | IP: 84.240.17.144

Visos gydytojos malonios,ismanancios savo darba,konkrecios. Nors dvi labai fainos gydytojos isejo (Setikiene ir Zvinakiene),naujosios nei kiek nenuvyle. Ypatingai didelis ACIU gydytojai Violetai uz visos seimos prieziura. Registraturos merginos,nors kartais ir be sypsenos bendrauja,bet suteikia visa reikiama informacija. Ir gal aciu joms kad jos priima be sypsenos (nors retkarciais noretusi) nes jei tikrai jauties blogai o tau sypsotusi galetum pagalvot kad juokiasi is tavo nelaimes. Jauciasi profesionalumas registraturoje. O seseles... Na jos superines. Sugeba mazyliui paimt kraujuka,paskiepyti taip kad asaru buna minimaliai. ACIU JUMS,KAD ESATE. SEKMES DARBE. Minusas vienintelis,kad klinika maza ir esant rimtesniai problemai reikia kreiptis i kita didesne gydmo istaiga.

2016-01-08, 10:23 | IP: 85.206.12.82

poliklinikoje nereikia ilgai laukti pas gydytoją. Norint tiesiog profilaktiškai pasitikrinti, tereikia laukti dieną ar keletą dienų iki priėmimo. maža poliklinika, tad dažnai siunčia į kitas poliklinikas pasidaryti rentgeno nuotraukų ar kitų tyrimų.

2014-12-08, 18:55 | IP: *.*.*.*

Visos geros šeimos gydytojos iš šios įstaigos išėjo

2014-09-03, 18:59 | IP: *.*.*.*

Norisi pagirti puikią stomatologę Dovilę Andrikonienę. Teko lankytis ne kartą pas ją, tai visuomet maloni, dirba profesionaliai. Dar vienas pliusas - taloną pas stomatologą galima gauti jau kitai savaitei, taigi, išties greitai, palyginus su kitomis įstaigomis. Apie registratūroje dirbantį personalą jau nemažai kalbėta, taigi, nesinorėtų kartoti, bet iš tiesų tai ir buvo viena iš priežasčių, kodėl galiausiai iš šios poliklinikos išėjau. Nemandagios, susiraukusios, tarsi joms trukdyčiau ateidama užsirašyti. Jau nekalbu apie savo kortelę, kuri mistiniu būdu dingo ir nebuvo atrasta: kaip ji galėjo dingti tokioje mažoje klinikoje, nelabai suprantu. Galiausiai, teko lankytis pas vieną bendrosios praktikos gydytoją (gaila, pavardės nepamenu), tai paliko nemalonų įspūdį: apžiūrinėjo beveik tamsoje, klausinėjo piktai. Po to karto pas tą gydytoją ir nemalonumų registratūroje ir nusprendžiau, kad gydymąsi šioje įstaigoje baigiu. Galiausiai, nepatiko tai, kad nepaisant to, jog gydymas šioje klinikoje yra valstybės finansuojamas, už dantų taisymui naudotas priemones ir pan. tekdavo sumokėti dvigubą kainą (o kartais ir dar didesnę) nei kad yra mokama kitose įstaigose. Taigi, jausdama visiškai nenorą ten bekelti kojos nusprendžiau palikti šią polikliniką. Gaila buvo dėl išvardintų pliusų, bet minusai ,,paėmė' viršų.

2014-07-07, 10:23 | IP: *.*.*.*

Neesu linkusi burnoti ir skustis, suprantu, kad zmonems buna blogu dienu ar nesusipratimu, bet buvau sios klinikos paciente nuo studentavimo laiku (apie 8 metus) ir vis tikedavausi, kad kas nors pasikeis. Apsilankyti tekdavo 2-3 kartus per metus (du kart profilaktiskai ir karta, jei kokiu persalimu susirgdavau) ir visuomet iskildavo dideles problemos patekti pas gydytoja. Patekus taip pat ne visuomet apziuredavo prideramai. Apie profilaktini kraujo tyrima pora gydytoju turbut net nera girdeje - kaip as jauna pana noriu ieskoti ligu ir drumsciu laika, kurio metu galetu apziureti kitus pacientus. Nors man tik idomu pasiziureti, koks hemoglobino kiekis (vaikysteje esu sirgusi mazakraujyste). Isskirciau gal tik gydytoja Zvinakiene - pas ja buvau patekusi 2013 metu gruodzio menesi ir pirminis patikrinimas nenuvyle - po jo buvo gautas siuntimas antrinei konsultacijai.
Atskirai pamineti reikia itin nemalonias registraturos darbuotojas. Tiek telefonu, tiek vietoje niekada nesulaukiau malonaus ar bent jau i toki panasaus aptarnavimo. Visuomet pasijausdavau taip, kad gadinu joms gyvenima. O tas asmeniniu reikalu (plepalu apie pirkinius ir ju demostravimas prie klinikos kllientu) svarbumas pries atliekama darba tai is viso yra nesuprantamas. Kantrybe truko, kai paskambinus telefonu ir paprasius skubios konsultacijos del netiketai atsiradusios zaizdos galvoje (ar bent jau siuntimo pas chirurga) buvo pasakyta, kad nuo spuogo galvoje dar niekas nenumire.
Pas chirurga nuejau uz papildoma mokesti (be siuntimo) ir suzinojau, kad jei buciau laukus, tai liga butu isplitusi dar labiau. O dabar pakako triju dienu gydymo.
Nuo siandien persirasiau i kita poliklinika. Pinigeliai bent jau kapses ne tiems, kuriems klientas tikrai ne pirmoje vietoje.

2014-04-16, 21:31 | IP: *.*.*.*

Įstaiga kuriai klientų nereikia. Lankausi labai retai (ir tai tik dėl peršalimų, kad gaučiau nedarbingumą), tad esu turbūt labai pelningas klientas. Vien už tai nusipelniau bent jau mandagaus bendravimo iš registratorių, nu bet nė velnio. Nieko, puiki proga pasieškoti naujos gydymo įstaigos.

2014-03-08, 16:55 | IP: 78.56.247.184

NORS MAZAI LANKAUSI POLIKLINIKOJE, BET KAI REIKIA PAS GYDYTOJA-TAI TELEFONU VISADA MALONIAI APTARNAUJA. O KAI ATEINU VISADA REGISTRATUROJE MERGINOS SYPSOSI. NEBUKIME SUSIRAUKE - DAUGIAU SYPSOKIMES IR BUSIME SVEIKESNI !!! Sekmes jums mielosios gydytojos ir seseles . VISAS SIOS ISTAIGOS MOTERIS SVEIKINU SU TARPTAUTINE MOTERS DIENA SU KOVO 8-aja !!!

2014-02-16, 10:29 | IP: 78.63.198.242

Gydytojai yra geri, profesionalūs, mandagūs. Seselės, kurios dirba procedūriniame yra dėmesingos ir taip pat malonios. Šalta koridoriuose. Žiemos metu tenka sėdėti su striuke, kol laukiama eilės pas gydytoją.
Registratūroje dirba labai prastos darbuotojos. Įėjus labai retai kada pasisveikina. Bendrauja nuleidusios galvas į popierius. Veiduose retai pamatysi šypseną. Ypač nemaloni tokia ilgais juodais plaukais registratorė. Kartą atėjus, registratorės tarpusavyje šnekėjosi apie kažkokius asmeninius dalykus. Man teko šiek tiek palaukti, kada jos teiksis atlikti savo darbą.

2013-12-01, 19:41 | IP: 213.164.110.156

Gydytojai yra išties profesionalūs, Tamkus iškart nustatė diagnozė ir paskyrė gydymą, labai malonus gydytojas. Žvynakienė maloniausia gydytoja su kuria teko bendrauti, labai gerai dirba, visada išklauso ir puikiai gydo. Yra viena seselė, iš tų vyresnių, nestambi, tokia maloni, visada kai ji ima kraują esu rami, nes ją labai pasitikiu, o kai dirba ji registratūroje visada maloniai pabendraus, tokia draugiška, paprasta. Vidikienė tikrai nėra tinkama šiam kolektyvui, nieko niekada nenustato bet tyrimų visad padaro kalną ir siunčia į kitas gydymo įstaigas. Gaila neprisimenu vienos gydytojos pavardės, taip mane nugydė antibiotikais baisu, 10 dienų pavartojus liepė dar ir ilgiau vartot nes visiškai nepagerėjo o prisidėjo ir daugiau bėdų. Ačiū Dievui tada patekau pas Žvinakienę, išgydė per dvi dienas skyrus visai kitokį gydymą.
O kas liečia registratūros darbą tikrai visada labai buvau nepatenkinta nes bendravimas tikrai buvo nemalonus, atgrasus ir visada jaučiausi kalta kad atėjau pas jas. Bet kokį porą menesių jos yra labai malonios, suteikia visą informaciją tikrai tapo maloniau.

2013-09-25, 16:09 | IP: *.*.*.*

Malonūs ir kompetetingi gydytojai, ypač gerai galiu atsiliepti apie Gydytoją Žvinakienę - visad išklauso ir svarbiausia girdi, kuo pacientas skundžiasi, tik dėl šios gydytojos vis dar esu prisiregistravusi šioje klinikoje. Registratūros darbas apgailėtinas (ypač vienos registratorės, kuri ten dirba jau labai senai, gaila nepamenu jos vardo, su mielu noru paminėčiau). Kiekvieną kartą kai ateini gali būt pasiruošęs susigadinti nuotaiką visai dienai ar kelioms dienoms į priekį. Tokio CHAMIŠKUMO aptarnavimo srityje retai jau kur ir besutiksi. Kadangi šioje klinikoje esu prisiregistravusi jau daug metų galiu tik patvirtinti, jog niekas registratūroje nesikeičia, tos pačios darbuotojos, tos pačios nuotaikos. Kitas dalykas - lupa pinigus už tyrimus, kurie turėtų būti nemokami (tyrimai operacijoms) ir net nesiteikia pateikti kvitukų. Kaip tai suprasti? Šiuo metu ieškau kitos gydymo įstaigos ir vienintelė priežastis - registratūros darbas. Manau įstaigos direktorei reikėtų susirūpinti, visgi tai privati klinika.Mažų mažiausia galima būtų bent jau išsiųsti registratores į kursus, kur joms paaiškintų, kaip derėtų elgtis su klientais - pacientais.

2013-05-31, 09:51 | IP: *.*.*.*

reikia keisti registraturos darbuotojas, nes kai kuriu nei isvaizda, nei kultura neatitinka medicinos istaigos net minimaliausiu standartu ir tikrai neprideda pliuso visos klinikos ivaizdziui

2013-04-22, 12:55 | IP: *.*.*.*

Galima pagirti gydytoja Daiva. Registraturos darbas primena sovietini chamiskuma. Taigi matyt mums reikes keisti sia istaiga i kazka :(

2013-04-02, 13:39 | IP: *.*.*.*

Įstaigos vadovams reikėtų susirūpinti įstaigą reprezentuojančiu personalu registratūroje ir įstaigos įvaizdžiu. Kitaip pacientai išmigruos į kitas įstaigas.
Blogai su stomatologo paslaugomis. Pakraupino pagyvenusios stomatologės suvokimas apie higiena: mūvėjo pirštinėmis, bet mūvėdama jomis ir duris atidarinėjo, ir telefonu kalbėjo, ir kažką rašėsi, o paskui bandė jasm ūvėdama lįsti į burną.
Neinformavo, kad mano šeimos gydytoja jau pusmetis nebedirba klinikoje. Taip pat nepriskyrė ir kitam gydytojui. Bent jau to nepasiūlė. Paskutiniu metu tenka varstyti skirtingų gydytojų duris.
Linkėjimai pasitempti.

2012-11-13, 16:53 | IP: 84.240.46.60

ateini kaip į namus visi labai nuoširdus

2012-11-13, 11:22 | IP: 88.119.191.214

Jūs rašote, kad registratorės piktos ir pasiruošusios sudraskyti į gabalus. Šiandien buvau liudininkė, kaip pacientės apsistumdžiusios tarpusavy, viena jų nubėgo į registratūrą ir vos susilaikė netrenkusi, o apsiribojo šėlsmą sutrambyti į stalą. Dėl tokių pacientų kenčia ir kiti. Nuotaika sugadinta. Žmogus visai nekaltai apšauktas liko. Taigi registratūros darbuotojų darbas yra ne tik įtemptas, bet pasirodo ir pavojingos gyvybei. Stiprybės Jums ir ačiū, kad po tokio incidento, dar sugebate šypsotis ir maloniai priimti kitus pacientus.