Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2548

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.6% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.8% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.2% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51.9% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.1% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

68.6% Complete
3.4

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.3% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.3% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57.2% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.2% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

67.5% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

26.3% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

73.1% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.4% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2020-08-03, 10:30 | 1

Registraturos darbuotojos labai labai labai nemandagios, nebendraujancios, vangiai atsakineja i klausimus, nenoriai suteikia papildomos informacijos, norint suzinoti tyrimo rezultatus, turi jaustis kalta, kad vargini jas tokiais prasymais. Tyrimu nesiuncia e-mailu, O psprasius atspauzdinti - apmokestina, nors ikainiu spauzdinimo niekur neskelbia! Centukai i kisene? Tiesiog labai liudna, kad vis dar esame toki Nuo vakaru lyginant aptarnavimo lygi.

2020-05-05, 12:16 | 1

Senuji registraturos darbuotoju aptarnavimas labai neetiškas, bendrauja nepaslaugiai jei kažko nežinai tai baisu paklausti..

2020-03-02, 17:14 | 1

Puiki klinika

2020-03-02, 13:53 | 1

labai patiko

2020-03-01, 19:43 | 1

Labai gera klinika

2020-01-23, 12:41 | 3

Nerekomenduoju. Registruota sioje istaigoje apie 5 metus. Lankiausi pagal poreiki, dazniausiai prasydama siuntimo, bet ji gauti labai sunku . Mano manymu nemandagios, nepaslaugios, jokio zmogisko faktoriaus.

2019-10-10, 13:07 | 1

Kuo tolyn tuo blogyn. Šioji įstaigoje lankausi bemaž 10 metų. Gydytojai gal ir nieko, tačiau dirba po pusę dienos per pora kabinetų, o žmonių didžiausios eilės. Laukti eilėje paprasčiausio siuntimo teko 3h!!!!! Juk tokius dalykus galima suorganizuoti greičiau ir paprasčiau, humaniškiau! Neapsikentus išėjau, nes nu, žmonės, gyvenimas per trumpas tiek pralaukti vieno popierėlio. Linkiu šiai įstaigai labai stipriai pasitempti, nes greitu metu iš ten išeisiu. Išeiti linkiu ir kitiems

2019-08-24, 10:42 | 6

Yra viena siaubingai nemandagi registratorė, kuri net nesisveikina ir rėkia, jautiesi kaltas, kad susirgai išvis. Prisiskambinti yra labai sunku, paskutinį sykį atėjus, registratūra išvis buvo tuščia, kelias minutes be sustojimo skambėjo telefonas, o prie kompiuterių ir kortelių galėjo prieiti bet kuris žmogus.
Gydytoja Čalnerytė taip pat nemandagi, nemaloni, nesugeba diagnozuoti, žmogų su siaubinga sloga ir lengvu viduriavimu išsiunčia į infekcinę ligoninę, kur yra tiesiog išsijuokiama iš tokių simptomų, o žmogus dvi savaites guli su temperatūra ir siaubinga savijauta, nuo slogos sutriko klausa.

2019-01-22, 20:40 | 1

super klinika

2017-08-29, 12:14 | 2

Labai gera, patogi klinika. Niekad nereikia laukti dideliu eiliu, siek tiek erzina, kad neturi daug irangos del kurios reikia vis vykti i kita istaiga.

2017-04-13, 16:57 | IP: *.*.*.*

Jei tik pasiulo eit pas Celneryte- geriau sirgti ar kenteti skausma, bet neiti

2016-05-18, 17:34 | IP: *.*.*.*

Klientai neinformuojami, kad atvyke pgl registracija, paslaugos negaus.

2016-02-14, 00:56 | IP: 84.240.17.144

Visos gydytojos malonios,ismanancios savo darba,konkrecios. Nors dvi labai fainos gydytojos isejo (Setikiene ir Zvinakiene),naujosios nei kiek nenuvyle. Ypatingai didelis ACIU gydytojai Violetai uz visos seimos prieziura. Registraturos merginos,nors kartais ir be sypsenos bendrauja,bet suteikia visa reikiama informacija. Ir gal aciu joms kad jos priima be sypsenos (nors retkarciais noretusi) nes jei tikrai jauties blogai o tau sypsotusi galetum pagalvot kad juokiasi is tavo nelaimes. Jauciasi profesionalumas registraturoje. O seseles... Na jos superines. Sugeba mazyliui paimt kraujuka,paskiepyti taip kad asaru buna minimaliai. ACIU JUMS,KAD ESATE. SEKMES DARBE. Minusas vienintelis,kad klinika maza ir esant rimtesniai problemai reikia kreiptis i kita didesne gydmo istaiga.

2016-01-08, 12:23 | IP: 85.206.12.82

poliklinikoje nereikia ilgai laukti pas gydytoją. Norint tiesiog profilaktiškai pasitikrinti, tereikia laukti dieną ar keletą dienų iki priėmimo. maža poliklinika, tad dažnai siunčia į kitas poliklinikas pasidaryti rentgeno nuotraukų ar kitų tyrimų.

2014-12-08, 20:55 | IP: *.*.*.*

Visos geros šeimos gydytojos iš šios įstaigos išėjo

;