Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

78.8% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

39.4% Complete
2

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

49% Complete
2.5

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.9% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.3% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.6% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

37.8% Complete
1.9

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

72.1% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

60.1% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

50.2% Complete
2.5

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.6% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.2% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

11.5% Complete
0.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.6% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.3% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-04-04, 17:47 | 1

Labai nustebino ir nudžiugino profesionalus darbas su pacientu(dukra). Esame labai dėkingos gydytojui chirurgui Trusovui už malonų ir nuotaikingą bendravimą ir nustatęs negalavimo priežąstį/diagnozę - ją pašalino. Taip pat dėkingos seselei už rūpestį. Išėjus iš klinikos pastato, nebereikėjo vėl aptarinėti apie pastato vidaus rekonstrukciją. Džiaugėmės, kad iš 4-to karto pavyko sutvarkyti negalią. Bet tokie šaunūs gydytojai turėtų/privalėtų dirbti aplinkoje, kuri būtų šiuolaikiška, moderni, o ne kaip laiko mašina grąžintų į sovietmetį. Bet.. jei čia visi tokie gydytojai kaip gerb.Trusovas, tai gal ir ne esmė, kokia pastato būklė
Svarbu ant galvos nelyja ir nekrenta mūras.
Ačiū, gyd. Trusovai.

2018-01-30, 12:38 | 4

Vertinant tik pačią įstaigą verta paminėti, kad viskas yra ganėtinai pasenę, dvelkia sovietmečiu. Pats pastatas atrodo griūvantis. Personalas įvairus, negaliu pasakyti, kad gydytojai yra nekompetetingi, tačiau didelė dalis jų tikrai nėra patenkinti savo darbu ir tas labai jaučiasi. Dauguma procedūrų yra siunčiama atlikti į pagrindinę centro polikliniką.

2014-08-05, 17:45 | IP: *.*.*.*

kad seimos gydytoja pasiskambinus galima ateit labai daug

2012-08-13, 17:01 | IP: *.*.*.*

Niekaip nesuprantu kaip p. Laima registraturoje sugeba issilaikyti su savo "pasaulio bambos" poziuriu. Jai su zmonemis apskritai reiketu uzdrausti dirbti, kaip ir kai kurioms seimos gydytojoms. Nulis - profesionalumo, nulis - bendravimo igudziu

2012-04-06, 22:32 | IP: *.*.*.*

nusižiūri žmones puolimui ir organizuoja vieni kitus,tikrai nenormalu ir nieko gero būdingas sunkiai slepiamas agresyvumas

;