Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 850

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80.4% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.1% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

49.3% Complete
2.5

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

64.5% Complete
3.2

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.3% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

76.9% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.4% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

74.3% Complete
3.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

73.8% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.5% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.7% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40.5% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

60.3% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Pasvalio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-05-21, 12:28 | 1

Sveiki vakar mane išmete is primamojo nes buvo negera ir esu su neigalumu išmete mane nes tipo sake koja luzus ne sveikas vaikstai tai varyk pas savo mediku klinika ir gidykis o jei as neigalus turiu širdies problemu širdi permusinejo pats isigandau ir dar išvija is primamojo

2021-04-27, 13:39 | 2

Skambinau šendien į neurologini skiriu kalbėjau su vir daktare .Daktarė kalbėjo labai nemaloniai, paklausus kas mano močiutei jau 2 diena kai ji kalba tarsi prigerusi raminamųjų, daktarės buvo atsakymas kad jai viskas gerai, be komentarų, o labiausiai įstrigo jos pasakymas "dabar viskas jai ganėtinai gerai o kai išleisime iš ligoninės nežinau kaip bus" ir nutraukė skambutį, manau šis skirius neilgai trukus sulauks žurnalistų dėmesio.

2019-01-23, 11:02 | 1

Priregistravau tėvuką pas dakt. Petrulį ir endokospijai. Priregisravo 8,25val., eilės sulaukėm tik 11,15val. Pacientai buvo priimami ne eilės tvarka, o sesutė net nepaimdavo siuntimo. Kai visus pacientus išleido, tada išėjęs daktaras Petrulis pareiškė jog mes ne pas jį siunčiami, o turim pas gerklės daktarą eiti. Aš pasakiau kad mums daktarė neišrašė siuntimo pas gerklės daktarą. Jis pasakė kad teks dar laukti ir išėjo. Nors mūsų dakt. Satkuvienė siuntė būtent chirurgo konsultacijai ir endokospijai. Tai kas per tvarka?! Kaip suprasti? Ar pacientas turi daktarui nurodyti kokius siuntimus jis turi išrašyti? Tvarka baisi. Niekas nežiūri į pacientą kaip į žmogų. Sakyčiau jei turi pažystamu šioje sistemoje, tai eilių nereiks laukti. Bjauru!

Prieš kelis metus teko gimdyti šioje ligoninėje, tai nuomonė buvo puiki. Personalas puikus, daktaras Umantas irgi nuostabus, viskas liuks. Bet kai susidūriau su dabartine situacija, nuomonė pasikeitė.

2018-10-23, 10:56 | 1

Duokit darba jauniems gydytojams.

2017-02-13, 18:59 | IP: *.*.*.*

Gydytoja A.Baltušienė labai nemaloniai bendrauja,žiūri labai iš aukšto.Paklausti net nedrįsk!!!!!! Iš karto pasiūlė persirašyti pas kitą gydytoją.Ar tai normalu,kai žmogus ateini 5 dienas karščiavęs (ačiū,kad priėmė,padarė visus tyrimus)ir 3 valandas prasistumdai prie gydytojos durų?Kaip iš gydytojos norėjosi daugiau supratimo ir atjautos,o ne pastovaus dejavimo,kad dirba už 2.Nuvylė Pasvalys. Aš atvykau iš didmiesčio ir labai nusivyliau gydytojų bendravimo kultūra.Daugiau pas šią daktarę neisiu,pasirinksiu kitą,kuris leis pasijusti normaliu pacientu . o ne kaltu,kad susirgai.

2014-11-28, 21:45 | IP: *.*.*.*

Kaip ir daugelis rajoniniu ligoniniu-tuscia vieta.Kam reikia tokiu ligoninyciu?Alkoholikams,degradams,neigaliems senoliams gydytis?Kosmaras!

2014-02-25, 06:59 | IP: *.*.*.*

Džiaugiamės kad turime. Gerai kad yra įstaiga, aparatūra vienokios ar kitokios sąlygos. Galimybė gauti bent pirminius tyrimus ir informaciją Neliūdėtumėm jei nebūtų. Bendravimo kokybė ir etika - apgailėtina, klientas -paciantas visada pasijunta kaltas kad susirgo ar kreipėsi vienokios ar kitokios pagalbos (ne į restoraną gi kreipiamasi ir ne pramogų ieškoma)

2011-09-28, 15:58 | IP: *.*.*.*

Konsultacijų poliklinikos registratūroje betvarkė. Ryte telefonu prisiskambinti ir užsiregistruoti telefonu neįmanoma pas norima specialistą , nes registratorė neturi kada arba nesiteikia atsiliepti .Pacientai turi ateiti prie poliklinikos durų nuo 6 val.ryto ir stovėti eilėje norint užsiregistruoti pas kardiologą ar neurologą. Ligonis ir numirti gali nesulaukęs kada galės užsiregistruoti pas specialistą, jau nekalbant kada ateis eilė pas jį apsilankyti.

2009-08-27, 11:39 | IP: *.*.*.*

kad aplinka grazi sutinku , bet ji ne visada gydo. reikia profesionaliu gydytoju , reikia gero, supratingo vadovo, reikia daugiau svelnumo , zmogiskumo. Administracijos noro dirbti zmogiskai nepaisant populiaraus zodzio -Krize. Linkiu jums islikti , bet pasimokyti atidumo, pasimokyti svelnumo , demesio artimam, nepamirsti Hipokrato priesaikos ir nesivaikyti pacientu juos reketuojant.Sekmes!

2007-03-01, 11:04 | IP: *.*.*.*

Tvarkinga,jauku.mandagios seselės. Labai nemandagios registratūros darbuotojos:nepaaiškins,nebendraus.Tiesiog piktos fizeoterapijos kabineto darbuotojos.