Reitingas
Licencija

Nr. 3054

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76.9% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

44.6% Complete
2.2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

57.4% Complete
2.9

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

67.5% Complete
3.4

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.5% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

47.7% Complete
2.4

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

53.8% Complete
2.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

66.9% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.9% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

7.7% Complete
0.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

57.1% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2018-05-02, 13:13 | 1

Ponia administratorė,direktoriaus žmona, arogantiška,pasibūtusi,visi gali sužinoti diagnozė nes tai išrėkiama visoje registraturoje,ji geriau žino kur kada ir kokius tyrimus reikia darytis,net neleidžia registruotis pas gyditoja,nes ji geriau žino kada kur ir kaip. Visada kišasi į pokalbi su registratoremis arba seselėmis. Labai nekonpetetinga.

2017-10-04, 17:27 | 1

Nekompatetinga ir nemokanti bendrauti gydytoja.

2017-09-13, 00:55 | 6

Maza klinika, nera eiliu. Labai gera ginekologė (Smelevičienė)

2017-07-13, 21:57 | IP: 78.56.119.243

labai patenkinta gydymo įstaigos darbu labai stengiasi administracija labai dėkinga pavaduotojai už pagalba sergant vaikui dar karta ačiu. pėlėda

2016-08-29, 19:57 | IP: *.*.*.*

Jeigu kam priimtina, kad registratūroje vos Jums išėjus ar paskambinus, galite būti visiems girdint apkalbėtas. Kad administratorė, nežinoma Jūsų ligos istorijos, gali Jums paaiškinti, kas Jums priklauso, ką gausit ar negausit. Kad direktorius vietoj to, kad pripažinęs savo darbuotojų nesusikomunikavimo klaidą, ne atsiprašytų, o toliau rėktų ir net nesistengtų gelbėti padėties - ši įstaiga visa tai suteiks pirmai progai pasitaikius. O gal ne veltui ten nėra galimybės atsiskaityti mokėjimo kortele, kas šiais laikais ne tik sukelia nepatogumų, bet ir sukelia tam tikrų minčių..

2016-07-29, 18:15 | IP: *.*.*.*

Labai nemandagus personalas, vadovas elgiasi nemandagiai, "pamiršta" kas buvo susitarta, todėl netgi kyla mintis, kad kažko reikalauja. Absoliučiai nėra elementaraus žmogiškumo ir mandagumo. Į pacientą žiūrima kaip į žemesnę būtybę, ypač vadovas ir administratorės. Toks požiūris ir bendravimas daro gėdą visai sveikatos apsaugos sistemai. Pasiskundus telefonu dėl įstaigos paslaugų neatlikimo, teisinantis tvarkomis, net ligonių kasų atstovai nustebo dėl tokio elgesio ir pasakė, kad tai jau įstaigos administracijos "myliu nemyliu" principai veikia ir pasiūlė pakeisti priežiūros įstaigą.

2016-06-06, 20:19 | IP: *.*.*.*

Šauni vaikų gydytoja Paulavičienė. Tragiškas aptarnavimas registratūroje. Administratorė Gabrielė kaip užguita, paprašiau iškviesti taksi man su kūdikiu, atsakė, kad draudžiama tai daryti. Ponia savininkė tai su visais bendrauja be jokių mandagumu, labai pasipūtusi. Aplinka apšiurusi, atsiskaitymas tik grynaisiais, kas yra labai nepatogu. Dėl direktorės ir administracijos teko keisti kliniką.

2015-06-18, 17:30 | IP: *.*.*.*

Labai aroganitiska, pasiputusi, slyksti ir nemaloni direktoriaus zmona, kuri nesikuklina apsaukti visu akivaizdoje. Priezastis - atsaukiau vizita del to, kad vaikas susirgo. Isivaizduoja, kad yra karaliene. Del sios priezasties keiciame klinika.

2015-01-29, 18:51 | IP: *.*.*.*

Vaiku gydytoja sauni. Registraturoje tai yra viena ponia , kuri labai didele direktore save isivaizduoja. Jokio supratingumo, mandagumo ir paslaugumo. Manau tokie zmones neturetu dirbt aptarnavimo srityje. Del nekompetencijos, tenka issiregistruot ir pereit i Northway.

2014-01-24, 11:25 | IP: *.*.*.*

Armonienė nemokanti bendraut su žmonėm gydytoja. Registratūra ir baisi

2012-09-26, 16:50 | IP: *.*.*.*

Labai nemaloni, nekompetentinga ir konfliktiška viena iš registratūros darbuotojų (garbanotais plaukais)

2011-11-10, 17:33 | IP: *.*.*.*

gydytojai ir seseles gana malonus ir draugiski Registratore, kuri yra savininko zmona, ypatingai nemaloni ir nepaslaugi. Tikrai ne jai dirbti registraturoje.

2011-10-13, 17:25 | IP: 78.60.62.110

Tai maža, jauki klinika, kurioje niekada nebūna ilgų eilių, gydytojai rūpestingi, paslaugūs, stengiasi padėti. Vaikų gydytojos labai kruopščiai ir nuodugniai apžiūri vaikus. Esu šios klinikos pacientė nuo jos įsikūrimo pradžios. Kiek problematiška išlieka registratūra, bet lyginant su situacija prieš 4 metus, tai bendravimo lygis ir kultūra smarkiai pakilo.

2011-03-31, 21:46 | IP: 212.52.53.150

kol kas atsiliepimai tik teigiami - vaikui sukarščiavus be problemų užrašo pas gydytoją, dažnai ir tą pačią dieną. Jei negali priimti vaikų gydytoja - apžiūri šeimos gydytoja, padaro tyrimus, jei reikia, paskyria gydymą. Man patinka tai, kad nėra laikomasi griežto paciento priskyrimo prie konkretaus gydytojo: paprastai eini pas savo gydytoją, bet jei skubus atvejis, ar gydytojas užimtas - visada priims kitas gydytojas. Ir seselės malonios, ir ta direktoriaus žmona šauni moteriškė, niekada neatsisakė padėti.

2010-09-17, 20:06 | IP: *.*.*.*

Greitai galima užsirašyti pas norimą gydytoją, be probelmų išrašo siuntimus. Registratūros pagrindinė darbuooja labai neetiška ir nemokanti dirbi su klientais, administracijoje tvarkos nėra, vieną kartą vienaip sako, kitą kartą kitaip. Ginekologė prasta.

;