Reitingas
Licencija

Nr. 3054

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76.9% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

44.6% Complete
2.2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

57.4% Complete
2.9

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

67.5% Complete
3.4

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.5% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

47.7% Complete
2.4

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

53.8% Complete
2.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

66.9% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.9% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

7.7% Complete
0.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

57.1% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2018-05-02, 13:13 | 1

Ponia administratorė,direktoriaus žmona, arogantiška,pasibūtusi,visi gali sužinoti diagnozė nes tai išrėkiama visoje registraturoje,ji geriau žino kur kada ir kokius tyrimus reikia darytis,net neleidžia registruotis pas gyditoja,nes ji geriau žino kada kur ir kaip. Visada kišasi į pokalbi su registratoremis arba seselėmis. Labai nekonpetetinga.

2017-10-04, 17:27 | 1

Nekompatetinga ir nemokanti bendrauti gydytoja.

2017-09-13, 00:55 | 6

Maza klinika, nera eiliu. Labai gera ginekologė (Smelevičienė)

2017-07-13, 21:57 | IP: 78.56.119.243

labai patenkinta gydymo įstaigos darbu labai stengiasi administracija labai dėkinga pavaduotojai už pagalba sergant vaikui dar karta ačiu. pėlėda

2016-08-29, 19:57 | IP: *.*.*.*

Jeigu kam priimtina, kad registratūroje vos Jums išėjus ar paskambinus, galite būti visiems girdint apkalbėtas. Kad administratorė, nežinoma Jūsų ligos istorijos, gali Jums paaiškinti, kas Jums priklauso, ką gausit ar negausit. Kad direktorius vietoj to, kad pripažinęs savo darbuotojų nesusikomunikavimo klaidą, ne atsiprašytų, o toliau rėktų ir net nesistengtų gelbėti padėties - ši įstaiga visa tai suteiks pirmai progai pasitaikius. O gal ne veltui ten nėra galimybės atsiskaityti mokėjimo kortele, kas šiais laikais ne tik sukelia nepatogumų, bet ir sukelia tam tikrų minčių..

;