Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3174

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

53.9% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

64.1% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.6% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.4% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.6% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.9% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

51.9% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

65.4% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.3% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.9% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

28.6% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

58.4% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

29.8% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2024-08-19, 17:34 | 1

Reistratūros darbas pasibaisėtinas, registruoja pas gydytojus, kurie negeba atlikti savo darbo. Atėjus priėmimo laikui sesutė informuoja, kad gydytoja nepriims, nes reikalingas įpatingas krupštumas apžiūrai, nors registraūra informuoja, kad atlieka.

2020-08-25, 10:49 | 2

Esu labai dėkinga savo šeimos gyd.I. Kim. Nuoširdus ačiū.

2020-08-15, 08:18 | 7

Jau keli mėnesiai, kaip pasibaigęs karantinas. Jaučiuosi prastai, kraujo spaudimas tai nukrenta, tai pasidaro labai aukštas. Reikalingi vaistai. Paskambinus į registratūrą gaunu atsakymą, kad gydytoja atostogaus visą mėnesį. Paprašau, kad registruotų pas kitą gydytoją, nes man vaistų reikia dabar. Gaunu atsakymą, kad nėra gydytojų, kas priimtų. Supykstu ir jau griežtesniu tonu registratorės prašau vizito, nes baiminuosi, kad pakilus spaudimui gresia insultas. Registratorė užregistruoja mane gydytojos skambučiui po 20-ties dienų. Tiek tik pavyko išsireikalauti. Nerekomenduoju.

2018-01-13, 10:59 | 2

Gydytoja Elvyra Sipavičienė labai maloni, nuoširdi, turinti didelę darbo patirtį, suprantanti ir išklausanti kiekvieną ligonį(kalbėjausi ne su vienu laukiančiu). Rūpinasi savo pacientų sveikata, skiria tyrimus, nustato diagnozę, išrašo vaistus ir seka ligonio sveikatos būklę, rūpinasi iki ligonis pasveiksta. Maloni ir paslaugi ir minėtos gydytojos sesutė. Labai maloni ir nuoširdžiai savo darbą atlieka, procedūriniame kabinete dirbanti, slaugytoja Aušra A. Ačiū Joms visoms ir didelės sėkmės bei kantrybės(ko labiausia reikia, dirbant su ligoniais) Jūsų sunkiame, bet kilniame darbe.

2017-08-01, 13:45 | IP: *.*.*.*

Vien dėl registratorės, kuri moko gyventi - visa šeima persirašėme į kitą gydymo įstaigą. Linkėčiau dirbti savo darbą, o ne aiškinti, kas atsakingas, o kas ne. 2017 08 01 telefonu atsiliepusiai registratorei palinkėčiau praplėsti akiratį, pavažinėti po mokymus - gal išmokys ar bent pamatysit kaip turi būti elgiamasi su pacientais. Reikia siuntimų - jei tavo gydytojas atostogauja - kitam tai padaryti, parašyti siuntimą, misija neįmanoma. Toks jausmas, kad turime sekti savo gydytojų atostogų grafikus - tai kam ta klinika reikalinga?

2016-04-01, 08:50 | IP: 212.12.204.134

Gydytoja Paulauskienė nuoširdi,maloni,sugebanti dirbti savo darbą labai gerai. Gydytoja siunčia tirtis,ieško,randa ligas ir skiria tinkamus vaistus. Jaučiuosi gerose rankose ko seniau nesulaukiau iš kito gydytojo kitoje poliklinikoje.Malonus ir sesučių dėmesys ir kultūra,registratorių supratingumas,pagalba.Galima nuoširdžiai padėkoti Jūsų kolektyvui ir palinkėti SEKMĖS.

2014-08-28, 11:41 | IP: *.*.*.*

grubiai elgiasi kai kurios seseles,registratores

2014-05-01, 22:19 | IP: 78.58.206.83

Šaunus kolektyvas, šauni poliklinika.

2011-02-07, 18:34 | IP: *.*.*.*

Labai gera gydytoja ginekologė I Matulaitienė. Registratūros darbuotojos elgiasi labai nepagarbiai, netgi grubiai.
Šeimos gydytoja Paulauskienė nelabai kreipia demesį į pacientą, jo problemas, nors žmogus jaučiasi tikrai nekaip.

2009-03-25, 14:49 | IP: *.*.*.*

savavaliskai persiraso pacientus is kitu seimos centru neatsiklausdami ju nuomones. direktore nesugeba rast iseities is susidariusios situacijos nepaisant to kad tos bedos atsiranda de to kad dirba neatsakingai