Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 314

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

58.7% Complete
2.9

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

13.3% Complete
0.7

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

25.6% Complete
1.3

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

20.6% Complete
1

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

25.7% Complete
1.3

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

17.3% Complete
0.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

25.7% Complete
1.3

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

33.7% Complete
1.7

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

31.8% Complete
1.6

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

45.2% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

31.8% Complete
1.6

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Gydytojai, kurie dirba "Šilalės pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2020-07-04, 19:14 | 2

Nerekomenduoju ir nepatariu savo asmens narius vezti i slaugos skyriu Silaleje. Is asmenines patirties galiu pasakyti, kad pacienta nuvezus, juo nebuvo tinkamai pasirupinta. Slaugos paslaugos nebuvo suteiktos, kadangi ligonis negalejo atsikelti ir pats pasimaitinti, slaugytojos to nedare, ko pasekoje ligonis nusilpo ir uzsikrete mirtina infekcija. Noriu pabrezti, kad uz paslaugas reikia moketi menesini mokesti, todel teigiu kad vartotojo teises buvo pazeistos. Darbuotoju kompetencijos nebuvimas, nezmogiskumas, neprofesionalumas, nemokejimas bendrauti su artimaisiais, neuzjauta ir paprasciausiai elementaraus savo darbo neatlikimas, tai viskas ka galite rasti Silales slaugos skyriuje. Rasau si komentara praejus daugiau nei pusmeciui nuo ligonio mirties ir mano komentaras nera paveiktas tragedijos emocijos. Kazka reikia daryti su sia istaiga, nes tokiu istoriju yra ne viena. Reikia padeti ir gelbeti ligonius atsidurusius sioje istaigoje, todel prasau kuo daugiau zmoniu pasidalinti viesai savo patirtimis.

2010-08-30, 13:36 | IP: *.*.*.*

Klaikūs gydytojai, plūgo noragai