Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3081

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

78.1% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

66.8% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

69.2% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.9% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74.1% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

67% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.5% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.3% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

11.3% Complete
0.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.6% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-06-12, 05:52 | 1

Esu patenkinta ginekologė akušeria Ivanova,atsakė mano visus klausimus suteikė Dauk informacijos, nuoširdžiai patikrino mane ir esu labai dėkinga Ivanovai,savo visoms draugėms jumis rekomenduosiu. Ačiū jums

2017-09-06, 13:15 | 8

Man įdomu, kodėl Kaišiadorių ligoninės tinklalapyje nebegalima pamatyti gydytojų darbo grafiko? (Kaišiadorių PSPC yra gydytojų grafikas.) Ankščiau buvo galima rasti internete, o dabar nebe.

2013-07-22, 18:35 | IP: *.*.*.*

Niekaip nesulaukiam, kada galėsim registruotis internetu pas gydytoją.
Matyt Kaišiadorių PSPC registratūra tokia neraštinga!
Senjoras

2013-01-21, 10:01 | IP: *.*.*.*

Kodėl Kaišiadorių PSPC internetinėje svetainėje nėra šeimos gydytojų ir kitų specialistų darbo grafikų???Su pagarba Jūsų pacientas V.Palubinskas.

2012-10-12, 08:48 | IP: *.*.*.*

Parašysiu prie teigiamo komentaro. Šeimos gydytojai neblogai dirba savo darbą. Kolkas nusiskundimų neturiu. Bet dėl ginekologės tai nelabai. Neseniai turėjau problemų, bet apžiūrėjusi nematė. Daro paprastą echoskopiją ir nesuprato, kad yra cistų. O Kaune KMUK iškart pamatė. Mat ten atlieka vaginalinę echoskopiją (ko neturi Kaišiadorių PSPC). Stacionarizavo ten mane, bet matyt cistos pranyko savaime, tai histeroskopijos kol kas nereikėjo daryti. Vėl vyksiu į KMUK pasitikrinti. Nepergyvenu, jei mūsų ginekologė neduos siuntimo, duos šeimos gydytojas. O šiaip pasiūlymas, kad atidžiau apžiūrėtų, o jei nesusigaudo kas yra, tegu duoda siuntimą į III lygio, o ne vaizduoja viską žinanti. Gerai, kad nepasitikėjau rajoninio lygio, o kreipiausi į KMUK. Patarimas: atidžiau žiūrėkite į savo darbą, domėkitės nujovėmis, tobulėkite. Čia visiems medikams.

2009-11-02, 13:25 | IP: *.*.*.*

neteko nusivilti,todėl ir esu ten prisirašiusi,yra tvarka,o be to ne kartą mačiau,kaip patys ligoniai daro betvarkę,lenda į kabinetus be eilės ,talono, vos nesimuša,tai kur tie daktarai dar šypsotis nuo tokių norės,užjaučiujuos,o taip tai man čia patinka,viskas šalia.

2008-11-29, 09:59 | IP: 88.216.23.89

labai pagražėjusi ir atsinaujinusi,erdvi trūksta registratūros darbuotojų kultūros,sunku prisiskambinti,galėtų padaryti kokį žaidimo kampelį vaikučiams ar rodyti multfilmus,kad nelakstytų ir nezirstų

2008-09-02, 21:05 | IP: *.*.*.*

Erdvi gydymo istaiga

2008-06-05, 17:58 | IP: *.*.*.*

Kaip ir visur, seno ir neturtingo žmogaus nemyli.

2007-10-30, 12:00 | IP: *.*.*.*

Beveik nedaromi rimtesni tyrimai. Nera aparaturos. Gydytojai gal ir stengiasi, bet pacientu srautas per didelis. Praktiskai visas ligas diagnozuoja is akies. Gal tas, gal anas...

2007-06-01, 14:35 | IP: *.*.*.*

Gulejau porakart akuseriniam skyriuj, aciu dievui perveze i Kauna, nes norejau pjaustyt ten mane.