Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2997

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73.7% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.6% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.6% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.8% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.2% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

64.2% Complete
3.2

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

69.3% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.2% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.4% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.4% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

29.3% Complete
1.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59.3% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

42.8% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2022-08-17, 15:19 | 1

Labai netvarkinga registravimo sistema. Užregistruoja ir praneša, kad bus nuotolinė konsultacija. Kai nesulaukti gydytojo skambučio nurodytu laiku-registratūroje paaiškina kad tu neatvykai, ir esi pats kaltas, kad skaitai sistemos pranešimus. Savo kaltės tame registratūros darbuotoja nemato. Nesinaudokite ta registravimosi sistema, skambinkite ir laukite valandų valandas kol kas nors atsilieps. O geriausiai ten neiti jei turite kitą pasirinkimą.

2020-08-27, 18:31 | 1

Nerekomenduoju šios įstaigos. Anksčiau buvo gera, bet dabar pas gydytojus patekti tapo praktiškai neįmanoma. Laukti reikia labai ilgai. Šeimos gydytojai nuolat keičiasi, pastaruoju metu likę tik du, iš kurių vienas atostogauja, o kita nespėja priimti pacientų. Kažkas labai negerai su šios įstaigos valdymu. Anksčiau dirbo tikrai puikios šeimos gydytojos, tačiau visos išėjo. Kai kurios registratorės bendrauja labai nemaloniai, paskambinus atrodo, jog sutrukdei “dirbti.”

2020-08-06, 13:20 | 1

Paskambinau i registratura nes reikia pratęsti vaistu recepta. Vaistus vartoju gydytojo nurodymu jau daug metu . Ir turiu gerti kasdien. Vaistai baigesi, o registratore pranese, kad gydytoja gali skambinti tik po triju savaiciu! Triju! Tai man dabar tris savaites ka daryti? Niekas vaistu man taip neduos. Kaip registratores paprašiau patarimo...atsakymas buvo tyla ir klausimas "tai registruoti po triju savaiciu ar ne?" Nejau nera galimybes, kad recepta pratesti kitas gydytojas? Ar pas Jus vienas šeimos gydytojas visam medicinos centrui? Na aš gal ir nenumirsiu...bet jei žmogus turi dar rimtesniu ligu jam irgi tenka "palaukti"?

2020-03-05, 08:51 | 1

Nerekomenduoju šios gydymo įstaigos, nes turėjome labai karčios patirties su netinkamai išrašytais vaistais, nesugebėjomo priimti pas gydytoją per 3 savaites, vadovybės atsainiu požiūriu į iškilusią problemą dėl personalo, ne medicinos įstaigos vertybėmis dirbančią instituciją. Nepatikėsime savo artimųjų sveikatos šiai įstaigai niekuomet.

2019-01-30, 08:36 | 1

Siaubas. Gripo epidemijos metu privaloma suteikti biuletenį nuotoliniu būdu ir užregistruoti asmenį artimiausiam galimam vizitui. Kalbėjau su sveikatos apsaugos ministerija ir jie patvirtino, kad taip turi būti. Vietoje to, jau dvi dienas į darbą nėjau, nes vieną dieną temperatūra buvo beveik 40, o kitą dieną numušus su vaistais temperatūrą - apie 38. Vieną dieną nepriėmė, biuletenio nuotoliniu būdu nedavė. Gerai, kad su darbdaviu susiderinau. Pažadėjo kitą dieną 8 val. ryto jei paskambinsiu, užregistruos ir priims. Užsiregistravau, o po valandos - atšaukė susitikimą. Tada reikėjo ant linijos laukt gal 15 minučių. Vėl bandžiau aiškint, kad man reikia biuletenio. Kas čia per pasityčiojimas dvi dienas iš eilės. Bloga. Tai pasiūlė bandyt ateiti vėlai vakare, gal priims gydytojas (jeigu neatšauks!). Sergančiam žmogui tokie laimės bandymai, sėkmės ieškojimai labai daug nervų kainuoja, ypač kai darbdavys nemato biuletenio ir pan. Nesilaiko įstatymų. Tikrai nuvylė.

2019-01-09, 18:17 | 1

Deja nusiviliau,nes konkretaus diagnozo,nei apziuros taip ir nebuvo,per pora metu. receptus rasit taip moka, maitina vaistukais ir tiek. Darbo laikas eina ir gerai, nusiviliau

2018-10-22, 20:11 | 3

Prisidėsiu prie blogu komentarû, nes ši įstaiga, o būtent Bliudžius savo “gydymu”... o jeigu rimtai - negydymu, vos neišsiuntė manęs anapilyn. Mėnesi pravaiksčiojau su 38 temperatūra, jis nieko nerado, nes neieškojo tiesiog. Po mėnesio kančiû kreipiausi i BAK, ten staigiai padarė visus tyrimus (padarė skubiai kraujo pasėlį) ir nustatė, kad yra bakterinis užkratas ir man per mėnesį negydymo išsivystė bakterinis sepsis, kurio pasėkmė- bakterinis infekcinis endokarditas, ko pasekoje man Santaruose darė skubiá atvirá širdies operacijá- traukė bakterijas iš širdies... Nenoriu teisti ir neteisiu niekada žmoniú, kurie gyvenime daro klaidas, bet jeigu TAI ŽMOGAUS darbas- tai tiesiog neatleistina... Rimtai susirgusiems nesiulyčiau pasikliauti šio med.centro gydytojais. Tikrai žemo lygio profesionalai, nes dideliú algú centras nemoka, todėl ateina dirbt buvé “dvejetukininkai”. Kaip gali gydyti žmones, jeigu nieko nemoki? Tiesiog yra žiauru.... Bet blogiausia yra tai, kad jie nesuvokia, kad daro žalá pacientui ir be sážinės graužaties bando įrodyti, jog yra teisus...

2017-12-21, 08:03 | 8

Gydytojų šioje poliklinikoje apskritai NĖRA. Nes dirba vieni rezidentai arba analfabetai. Ir nuolat keičiasi. Tik pripranti prie kažkokios normalesnės, o ji jau išėjo. Ir vėl ateina kažkokia višta - toks jausmas kad atlikti praktikos. Seselės normalios, viskas OK. Jaunas vyras gydytojas - nerekomenduoju aplamai, nes jis nenusipelno gydytojo vardo. O visos jaunos gydytojos - rezidentės, arba katik po to, - arba nelabai kažką išmano, arba jei jau gudresnė kur dirba papildomai kokioj rimtoj ligoninėj, tai pas ja kilometrinės eilės, o ir pasipūtus. O tyrimų kainos! Kosmosas! Visada vengia skirti kraujo tyrimus, nes matyt tai kainuoja. O jei tyrimai mokami - tai nuplėš ohoho. Eilinėj laboratorijoj kainuos pigiau. Žodžiu apibendrinant ŠMC - šudinų mediku centruks.

2017-06-27, 08:36 | IP: *.*.*.*

Niekam nerekomenduoju gydytis šitoje įstaigoje. Neįgaliems ji nepritaikyta..

2017-06-13, 14:40 | IP: *.*.*.*

Žemo lygio Šnipiškių medicinos centras.Gydytojas V.Bludžius neatsakingas,šiokį tokį medikamentinį gydymą paskyrė ne pagal ligą,nes jos ir neieškojo,tik paskyrė šiaip vaistą net nežinodamas reikia jo ar ne,padės ar ne.Turi žmogus pats išmanyti medicinoje ir žinoti kur kreiptis,nes jis niekur ir nenukreipė apart kraujo tyrimo, o ir vadovas D.Cibulskas netaktiškas antrą kartą kreipiantis telefonu dėl jo esamų darbuotojų nekompetetingumo.Žemyn krentantis reitingas šio centro- tai įrodymas,kad geriau rinktis kitą polikliniką nei šią.Gydytojai keičiasi,atrodo taip kaip rezidentai praktiką atlikinėtų.Laboratorijoje nesugeba med.slaugytojos kraujo tyrimui paimti kraujo,nes praduria veną.Aplenkite šią įstaigą jei galvojate prisirašyti.

2016-04-10, 07:12 | IP: *.*.*.*

Labai daznai keiciasi personalas,o tai jau pasako,jog istaigoje kazkas negerai,todel ir lankytis nera noro,nes kaskart vis nauji ,dazniausiai be patirties gydyt.,bei slaugtojos.

2016-02-02, 11:50 | IP: *.*.*.*

Šioje klinikoje jau senokai nedirba ne vienas profesionalus šeimos gydytojas.Dirba jauni, be patirties, be intereso, kurie pagelbsti tik vieninteliu būdu-duoda nukreipimą pas specialistą. Labai liūdna,bet taip yra jau kokie 3 metai.

2016-01-04, 13:41 | IP: *.*.*.*

Greitai daro tyrimus laboratorijoje, registratūroje greitai užregistruojama. Bet tik tiek. Gydytojai dirba aplsidžiai, nepaisant skausmų, šlapimo tyrime rodomo uždegimo jokių veiksmų nesiima. Registratūroje, paklausus, ką daryti, esant uždegimui, bet nei kraujo, nei pasėlių turinį nieko nurodant, pasakė nežinančios.
Kitai gydytojai atlikus inkstų ekoskopiją, nurodė, kad reikės statyti dializę, operuoti ir pan. Nepatikėjus, pakartojau tyrimą centro poliklinikoje, nieko nerado, viskas gerai.
Kitas kartas.. Sumaišė vaistus.. Vietoje nefrito konstatavo pūslės uždegimą. Išvežė į greitąją.
Ginekologijos kabinetu irgi nerekomenduoju naudotis.

2015-02-19, 12:33 | IP: *.*.*.*

Nieko gero, dirba keli jauni gydytojai kurie absoliučiai nekompetetingi jokiais klausimais. Iš keturiu nuolatinių gydytoju tai gal tik 0,5 kažka gaudosi. Visada taupo ant tyrimu ju neskiria, jokios įrangos nera, nuolat su siuntimu reikia eiti ikitas poliklinikas. Zodziu nieko gero. Tinka eiti kai sveikas esi.

2014-02-18, 11:30 | IP: *.*.*.*

Apie Šnipiškių Medicinos centrą buvau girdėjusi blogų atsiliepimų, bet visgi surizikavau ir užsirašiau konsultacijai pas psichiatrą. Paskirtas laikas 11:40, paslauga mokama. Atvykau 15 min anksčiau (turėjau išeiti iš darbo dėl paskirtos konsultacijos), taigi ateinu ir matau, kad šalia kabineto durų laukia moteris ir ji užeina prieš mane, aš kreipiausi į gydytoją su klausimu : kiek turėčiau palaukti kol priims mane, nes man po valandos reikia grįžti į darbą ? Gydytoja pasipiktinusi, išpūtusi akis net neatsiprašė ir pradėjo spausti man ant sąžinės : nejaugi, jūs išvarysite senyvą žmogų ? Sakau, kad ne, bet kodėl dubliuojasi paskirtas laikas ? Ji pasipiktinusi pareiškė, kad nežino dėl ko toks keistas užrašymas, kad konsultacijai paskirta vos 20 min ! Beje, moki kaip už valandą … Paskutinė gydytojos frazė itin papiktino: ji pasakė, kad jeigu man jau taip labai reikia, tai ji gali trumpai mane pakonsultuoti. Sako : na tik tuo atveju, jeigu jūs žinote, kas jums yra.

Atsakiau, kad kreipsiuosi kitur ir išgirdau iš jos : maždaug kreipkitės kur norit, Jūsų problema. Labai apmaudu, kad šitaip negerbiamas kitų žmonių laikas ir be to, kai gydytoja pasitinka su tokia arogancija ir pasipiktinimu tikrai nesinori pasakoti jai apie savo dvasines problemas.

2010-10-18, 15:08 | IP: *.*.*.*

jei kokia 17 valanda, tau kas nors atsitiks, tai gali buti tikras, kad pagalbos nesulauksi, nes gydytoju tokiu laiku jau dazniausiai nebera... 1 is 3 pediatru supranta savo darba.

2010-09-23, 10:49 | IP: *.*.*.*

nuostabios medicinos seserys/slaugytojos registraturos darbuotoja-beveik visais atsunkiausia kontaktuoti su vejais i pacienta ziurima labai nepagarbiai

2009-05-07, 12:37 | IP: *.*.*.*

Girdejau gerus atsiliepimus apie sios istaigos ginekologe bei odontologe Baisi klinika, niekam nerekomenduociau. Reigstraturos darbuotojos - piktos, nemandagios, nepaslaugios, tiesiog, kai is tarybines poliklinikos. Sesele siurksti, sugebejo net aprekti mane imdama krauja. Seimos gydytoja R. Balciuniene - visiskai nekompetetinga, atsainiai ziuri i pacientus bei skiria netinkama gydyma, nustatydama klaidinga diagnoze. Pataupykit nervus bei sveikata vietoj to, kad kreiptis i sia istaiga. Idomu, kur vadovybe ziuri? turbut tik i kisene..