Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 659

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

43.4% Complete
2.2

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

36.6% Complete
1.8

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.5% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.3% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.9% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

55.8% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

57.3% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.7% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.9% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.4% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.3% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.3% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

65.8% Complete
3.3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2024-04-15, 16:57 | 3

Palangos Lino niekam nerekomenduosim,. Pirmiausia apgyvendinimas, kambarys akivaizdu vienvietis, bet padarytas gyventi dviem. Viena lova pastatyta taip kad uzstoja praejima, tai gerai kad ne su vežimėliu, o tik su ramentais tai praslinkti galima. Spintele isprausta tarp lovu taip, kad stalčiai neatsidaro, tai ir naudoti nelabai gali. Procedurinis vienas, tai isivaizduokit kiek laukianciu, o dar ir be eiles slaugytojos ka nors atveza, tai turi pasiremes ant ramentu kantriai laukti gera pusvalandi. Proceduros paskiriamos vienasaliskai, nera diskusijos su pacientu gal noretu pvz kitokios proceduros. Nors teko girdėti, kad susimokejus neoficialiai galima ju gauti ir daugiau. Gydytojos Irmos Abelkienes taip pat niekam netekomenduojam. Taip yra ir geru atsakingu darbuotoju, kur padeda, pataria, bet ne visos.

2017-07-13, 21:26 | IP: *.*.*.*

Valdiškai pasidomėjo,valdiškai paskyrė procedūras

2017-03-11, 21:03 | IP: *.*.*.*

nemandagi visai ir nieko nenusimano ko paklausi to negausi dokumentus tik moka klastoti mane gide pone daktare EDITA ZIAPKIENEnekam nelinkeciau pas ja lankitis