Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.3% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

46.1% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

44.2% Complete
2.2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.5% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

29% Complete
1.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

63.9% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

61.9% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

72.7% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

66.5% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

34.4% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.3% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

31.8% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Varėnos pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2021-12-21, 16:45 | 1

Visiškas š.... o ne aptarnavimas, darbo medicinine komisija kad pereitum kaip minimum reikia visos dienos ir tai dar būna maža, aptarnavimas taip pat yra nekokybiškas

2017-06-08, 01:49 | 2

Niekas nekviečia pagal eilę, bobutės lenda ne savo laiku, nors ir tau paskirtas tikslus laikas visada turesi papildomai laukti, kitose įstaigose sesutės kviečia paciantus gi turi sąrašą, galetų nepatingėti kviesti ir čia

2016-12-27, 15:23 | IP: 82.135.233.99

Pacientų eilė visiškai nereguliuojama. Dažnai kyla barniai. To nebūtų, jei seselė kviestų pagal laiką, juk turi atspausdintą tos dienos pacientų sąrašą, su vizito laiku. Labai nemalonu kas kartą brautis į kabinetą, nors ir paskirtu laiku... Tai didelis minusas.