Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1242

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.7% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

71% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.1% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.7% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.2% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

60.1% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.1% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

83.3% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

85.4% Complete
4.3

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82.6% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.3% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

47% Complete
2.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

79.8% Complete
4

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

75.1% Complete
3.8

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2024-03-08, 06:51 | 2

Mano patirtis nuostabi,buvau labai maloniai nustebinta tvarka,personalu,jaukios palatos,sesutės labai geros,tyla ramybė....Plastinės rekonstrukcijos skyrius pasakiskas nuo A-Z.Jaučiausi kaip privačioj klinikoj????

2024-03-01, 12:25 | 2

Norėčiau padėkoti VUL Santarų klinikų Vidaus ligų skyriaus komandai, skyriaus vedėjai o ypatingai palatos gydytojui T. Adomavičiui už nepriekaištingą senelio priežiūrą, išskirtinį dėmesį, už sąžiningą darbą ir pagalbą sunkiai sergančiam senoliui. Esame be galo dėkingi!

2024-02-18, 11:02 | 4

TėČIO D. A. Ruzgo vardu norėtume padėkoti VUL Santarų klinikų Vidaus ligų skyriaus vedėjai A. Marcijonienei, palatos gydytojui T. Adomavičiui, budintiems gydytojams- rezidentams, puikiosioms slaugytojoms ir slaugytojų padėjėjams, VU ir Vilniaus kolegijos studentams - Visam skyriaus personalui! Audronei Žemaitienei, Aurelijai Daubaraitei, Alinai, Danguolei, Laimai, (atsiprašau tų, kurių vardų nepaklausėm) už sąžiningą darbą ir pagalbą sveikstant. Tegul jūsų gerumas, nuoširdumas gyvenime būna atlygintas. Esame be galo dėkingi!
Pacientas Ruzgas ir jo šeima.

2024-01-23, 13:36 | 4

Mano sūnui buvo atlikta širdies ydų operacija 2 kardiochirugijos skyriuje. Esu viskuo patenkinta tiek gydymu tiek pačiu personalu ir visu kitu. Pats nuostabiausias skyrius kokiame yra tekę mums gulėti. Ačiū!!!!❤️❤️❤️

2024-01-22, 12:58 | 2

Noriu labai padėkoti seselėms iš C korpuso, 5 aukšto, chirurgijos skyriaus. Labai paslaugios, su šypsena. Ypatingai ačiū ir didelė pagarba (gaila, neižmačiau vardo) seselei, kuri visada buvo apsirengus mėlynai, visiškai trumpų plaukų. 511 slaugė. Maloni, rūpestinga, apšokinėja tave kaip reikiant. Tikrai šaunuolė. ❤️

2023-10-03, 10:50 | 2

Eilini karta isitikinau,koks darbas Lietuvoje ir kaip eilgiasi su zmonemis.Skambinau rugpjuti,skambinau rugseji,belekiek kartu,maza to,kad registraturos darbuotojai meluoja,kai vyras pasake,kad po rugsejo 10 bus pateiktas grafikas ir taloneliai ir jo NEBUVO,tai ir nesujunge su valdzia. Ar jus turite sazines? Ar turite isvis kokia nors atsakomybe?? Tik dedat pinigus i kisene ir kojas valot i zmones! Zmogus gulejo ligonineje,vos nemire,beje JUSU ligonineje zmogu pralaike virs 12 val ir galiausiai pasake,kad nera vieti kur paguldyt!!! Zmogus nemiegojes,nevalges!!! Pralaukem du menesius ir dabar sako nera numeriuko!!! Dar grazuole sedi aiskina man,kad nekelciau balso!!!! Kai per mano gimtadieni,kalbedama su ja man rankos dreba! Kai taip sugadina nervus,kad as kvepuot negaliu. Tai cia jums atrodo normalu?? Kodel as turiu bimbineti pastoviai,kiek galima? Skabinu,nera,skambinu,nera tu numeriuku. Geriau mokamai zinoma sedet istaigoje,jei priimineti nemokamus pacientus!!! Nors mokam kur kas daugiau negu nueit privaciai.Ankiek zemai kritote,tiesiog .... zinote puikiai,kad jums nieko nebus,nebijote visiskai nieko,o zmones mirsta,del to,kad nera numeriuku!!! Nuosirdziai jums aciu,noreciau,kad ir jus susidurtumete guvenime su tokiomis bedomis ir jums padakytu NEKELKIT BALSO!!! Ir suprasite,kad jusu surinkti pinigai,is zmoniu,kurie ir taip moka uz gydyma,NEPADES!!

2023-09-30, 18:29 | 2

Nuoširdžiai dėkoju neurochirurgijos centro darbuotojams ir gydytojams už jų šypsenas, šiltą bendravimą. Ačiū, kad esate ir dirbate sunkų, bet labai reikalingą darbą.

Linkiu jums kuo geriausios kloties ir sėkmės prasmingoje profesinėje veikloje. Jūs visi nuostabūs.

2023-08-11, 12:16 | 2

Visų pirma - kokios nuostabios ginekologijos skyriaus slaugės! ❤️ Labai dėmesingos, nuoširdžios, puikiai išmano savo darbą. Suteikė atsakymus į visus klausimus, kad ir ko klausdavau, pateikta informacija buvo apgalvota, į viską atsakyta laiku. Visos procedūros (nuo kraujo paėmimo iki pooperacinių kabučių bei drenų išėmimo) atliktos labai profesionaliai ir švelniai.

Visų apsilankymų metu sulaukiau daug dėmesio, gavau visą reikalingą informaciją. Personalas draugiškas (gal tik skubios pagalbos - priėmimo darbuotoja itin griežta, bet atsižvelgus į jos darbo pobūdį viskas labai suprantama), dėmesingas. Atvykus į skubios pagalbos skyrių - priėmimą kai kuroų paslaugųar specialistų gali tekti palaukti, jei jūsų būklė ne kritinė, bet tai visiškai normalu. Pagalba ir informacija bus suteikta :)

Kiek daugiau nei savaitę praleidau ginekologijos skyriaus stacionare, kur manim buvo be galo nuoširdžiai rūpinamasi. Visos procedūros - su meile, švelnumu ir atidumu. Bendravimas labai nuoširdus, draugiškas. Palatos puikiai įrengtos, nuolat palaikoma švara. Maistas puikus (paneigė visus ligoninės maisto mitus).

Tikrai rekomenduoju VUL SK!

2023-07-06, 18:26 | 8

Nesakau, kad visi, bet daugelis personalo yra labai arogantiški, pasikėlę. Sostinė mat. Nepalygint su Kauno klinikom. Vienintelis labai geras, dėmesingas gyd.yra Griguola Linas pas kurį lankiausi.

2023-05-30, 22:26 | 1

Dėkinga Reanimacijos ir Neurologijos skyriaus personalui, mano tėtis atsigavo po insulto.
Nuoširdus Ačiū gydytojai Ramintai Masaitienei už gerą darbą ir puikų komunikavimą gydymo metu. Taip pat seselei Vidai Liutkevičiūtei už tikrai nuoširdų atsidavimą darbui, bei nuolatinį dėmesį pacientui.
Rezidentui slaugytojui neurologijos skyriaus taip pat nuoširdus ačiū.

2023-05-18, 13:02 | 1

2023-05-17 pabuvojau intervencinės kardiologijos dienos centre - puikus personalas, geri bendravimo įgūdžiai, profesionalus aptarnavimas. Ačiū visam kolektyvui.
Aurelija

2023-05-06, 21:05 | 4

Daktaras buvo nemandagus, rėkė, į klausimus atsakinėjo nemandagiai, kalbėjo grubiai, aplamai nežinau, kaip toks daktaras gali dirbti.

2023-05-06, 21:04 | 4

Daktaras buvo nemandagus, rėkė, į klausimus atsakinėjo nemandagiai, kalbėjo grubiai, aplamai nežinau, kaip toks daktaras gali dirbti.

2023-05-06, 21:04 | 4

Daktaras buvo nemandagus, rėkė, į klausimus atsakinėjo nemandagiai, kalbėjo grubiai, aplamai nežinau, kaip toks daktaras gali dirbti.

2023-04-12, 20:31 | 1

Norime nuoširdžiai padėkoti akušerijos skyriaus priėmimui, F korpuso gimdymo palatų skyriui būtent toms pamainoms, kurios dirbo 2023-04-10 į 2023-04-11 naktį. Esate savo srities profesionalai. Atvykus į įstaigą vakare viskas buvo suteikta laiku ir vietoje, buvome nukreipti ten kur reikia. Slaugytojos buvo įspūdingai malonios ir dauguma kolėgų iš JŪSŲ turi daug ko pasimokyti. Esate puikaus kolektyvo pavyzdis. Tikra komanda. Viską išsamiai paaiškino, maloniai bendravo ir man kaip tėčiui buvo atsakyti visi man rūpimi klausimai. F korpuso gimdymo skyrius priėmė visus būtinus veiksmus ir gelbėjo vaikutį, viską darė laiku. Nuoširdžiai Jums dėkojame kad atidavėt visas žinias ir pastangas. Jūsų dėka turime mylimą, lauktą ir išsvajotą sveiką sūnelį. Nuoširdus ir didelis ačiū Jums. Taip pat labai norime padėkoti prižiūrinčiam kolektyvui iš akušerijos skyriaus, už jūsų rūpestį ir malonų bendravimą. Širdingai dėkojame Jums!

2023-03-29, 17:37 | 8

visiems sios skerdyklos darbuotojams, kurie dirbo 2023/03/23 dienos metu-del jusu "profesionalumo" mano mama siandien yra kremuojama. taskas.

2023-03-19, 00:57 | 11

Noriu padėkoti visiems medikams kurie išgelbėjo man gyvibe.Arnoldas Morozas aciu Jums ipatingai
Jevgenija Astrakova

2023-03-19, 00:57 | 11

Noriu padėkoti visiems medikams kurie išgelbėjo man gyvibe.Arnoldas Morozas aciu Jums ipatingai
Jevgenija Astrakova

2023-03-07, 12:27 | 1

Neduok Dieve, kad žmogus patektų į šią baisią ligoninę, net iš sveiko jaunuolio padarys neįgalų žmogų, ką jau kalbėti apie ligonius, kurie dėl sunkių ligų priversti ten važiuoti. Ligoninė virto tikra netvarka ir chaosu.
Kiekvieną dieną mums pranešama apie naujas mirtinas diagnozes, tačiau nė viena iš jų nebuvo patvirtinta. Viskas prasidėjo nuo prostatos vėžio, inkstų nepakankamumo ir širdies nepakankamumo, nė viena iš diagnozių nebuvo patvirtinta, bet gydytojai nesutriko ir vis rodė pirštais į dangų, o dabar staiga diagnozavo kaulų vėžį, ir dabar tai jau 4 stadija. Štai mūsų šalyje jie negalėjo nustatyti diagnozės per pusę metų, o čia ją nustatė be jokių tyrimų per vieną dieną, manau, kad Aušra -vidaus lygų skyriaus gydytoją yra tiesiog ekstasense. Ačiū už tokį profesionalų gydymą, tikiuosi, kad jei gydytojų artimiesiems prireiks pagalbos šioje ligoninėje, jie gaus tokį pat gydymą, ir net dvigubai didesnį.

Toliau galiu atkreipti dėmesį į tokią “profisianalią” slaugą.
Pas pacientą pareiti negalima, telefoną atima iš ligonio, o kai prasibrauni su skandalų, matai, kaip puikiai elgiamasi su pagyvenusiu ir sergančiu žmogumi: jį suriša, šaukia ant jo, nemaitina, senas žmogus turi ištverti 5-8 valandas iš nevilties net iš negalėjimo nueiti į tualetą. Išsigandęs senelis prašo tik nieko nesakyti gydytojams, kad tokios baisios jo sąlygos dar labiau nepablogėtų.

Ar už tai mokame mokesčius? Man atrodo, kad net gatvės šunys gyvena geriau nei šio skyriaus pacientai. Už ką mokama gydytojams? Už ką slaugytojos prašo "saldainius", kai net nesugeba atlikti savo darbo.

2022-12-16, 13:37 | 1

Noriu padėkoti nuostabiai darbuotojai Laimai Rimkienei, kuri labai maloniai bendravo ir atsakė į visus iškilusius klausimus, taip pat parodė kaip nukeliauti iki reikiamo kabineto, kad netektų klaidžioti. Kad daugiau būtų tokių nuostabių darbuotojų ir šiltų žmonių.

2022-12-09, 21:33 | 2

Vakar teko turėti labai nemalonią patirtį Santariškių infekcinių ligų skyriaus priimamąjame. Atvykau, kadangi daugiau nei savaitę karščiuoju. Temperatūra atkakliai laikosi 38 - 39. Į Vilnių esu atsikrausčiusi neseniai, todėl persiregistruoti čia pas gydytojus dar nespėjau. Priimamojo darbuotoja, kuri mane užregistravo, pradėjo labai nemandagiai kalbėti, kadangi atvykau be siuntimo ir nesu prisiregistravus. Ji kelis kartus man pakeltu tonu aiškino, jog greičiausiai po apžiūros turėsiu susimokėti nemažus pinigus, nesvarbu, kad esu dirbanti ir moku PSD. Pasakius, kad jei ir reikės susimokėti - susimokėsiu, darbuotoja tik pašaipiai atsakė ‘Ai, galėsi susimokėti…?’ Suprantu, kad sulaukiama daug pacientų ir yra patiriamas nuovargis, bet žmogiškumas turi išlikti. Gaila nepaklausiau vardo tos darbuotojos, bet jai linkiu išmokti elementaraus, mandagaus bendravimo pagrindų. P.S. apžiūrinčios gydytojos buvo malonios, pagalba buvo suteikta ir už suteiktą pagalbą susimokėt nereikėjo.

2022-12-09, 12:49 | 3

Norėjau padėkoti Santaros akušerijos skyriaus personalui už rūpestį ir pastangas sunkaus gimdymo metu. Jų dėka dabar sūpuoju mergyte! Tik geriausios rekomendacijos :)

2022-12-05, 12:53 | 1

Norėčiau padėkoti vaikų infekcijų sesutei Justinai ir budinčiai daktarei (vardo nepasakysiu). Atvykome 2 valandą nakties dėl vėmimo. Sesutė labai maloniai bendravo ir iš pirmo karto įstatė lašelinę kai kitur duria po kelis kartus. Ačiū.

2022-11-19, 04:49 | 4

Man buvo atlikta kelio sanario endoprotizavimas lapkricio 8d.2022m. Didele padeka doc.dr.G.Kvedarui !!! Malonus,demesingas,tikras profesionalas!!!! Noreciau dar padekoti d. S.Kolevinskaitei(anastaizologe) . Po operacijos nei galva skaudejo,nei pykino.Aplankydavo palatoje keleta dienu po operacijos,pasiteirauti del mano bukles. Visas personalas-slaugytojai ir kiti skyriaus darbuotojai demesingi,maloni. Dar noreciau padekoti seselei 415 kab.poliklinikoje Valerijai! Aciu jai u kantrybe! Su pagarba Ala Silinskiene

2022-11-18, 18:15 | 1

Esu dėkingas Kardiologijos centrui, Širdies aritmijų skyriui už atliktus tyrimus ir operaciją. Norėčiau padėkoti Gyd. Gretai Šedienei ir gydytojui, kuris atliko operaciją bei visam personalui už profesionalumą, rūpestingumą ir nuoširdų bendravimą. Malonus personalas padėjo sumažinti įtampa prieš operaciją ir po jos. Didžiausios sėkmės Jūsų darbe. Vytautas Volungevičius.

2022-11-09, 13:42 | 3

Dvi savaites gydžiausi Santaros klinikų Krūtinės chirurgijos skyriuje. Čia mane operavo ir gydė puikūs gydytojai, kuriems rūpi kiekvienas pacientas, jo liga, ligos eiga ir gydymas. Gydytojų darbo profesionalumu nesuabejojau nė vienos dienos.
Savo gerumu nustebino ir šio skyriaus slaugytojos bei jų padėjėjos. Jos ligoniais rūpinasi kaip savo artimaisiais. Jų geras nusiteikimas, supratingumas, kantrybė ligoniams lyg vaistas, padedantis po operacijų greičiau sveikti.
Taigi Krūtinės chirurgijos skyriaus gydytojams, slaugytojoms bei slaugytojų padėjėjoms esu labai dėkingas už profesionalumą ir neapsimestinį gerumą. Ačiū.
Viktoras iš Šiaulių.

2022-10-25, 13:36 | 4

Šiandien buvau F korpuse, kad specialistė patikrintų ar gerai vystosi nėštumas po prasirgto covid. Kadangi niekur kitur dar nėra reikalaujamos kaukės, aš ir nepagalvojau jos pasiimti su savimi. Įėjus į vidų, mane užsipuolė apsauginis, kad kaip aš čia įėjau, nežiūriu ženklų - be kaukės mat man čia negalima. Mandagiai atsiprašiau, pasakiau, kad nežinojau, jog pas juos yra toks reikalavimas ir kaip turbūt normalu - tai paklausiau gal galiu ją gauti? Tai vietoje to, kad būtų prisipažinęs, jog neturi ar būtų padėjęs išspręsti šią problemą, nes aš tikrai ėjau nusiteikusi draugiškai, jis mane užsipuolė, pradėjo draskyti akis - "parodyk man kur parašyta, kad mes privalom tau kažką duoti". Tai jo žodžiai. Aš nustebau. Sakau, tai jei jūsų vidinės taisyklės tokios, malonėkite neturinčiam kaukės žmogui duoti tiesiog tą kaukę, kame problema? Žodžiu - nusprendžiau į jį nekreipti dėmesio ir negadinti sau nervų, nes jau buvau arti apsiverkimo ribos ir eiti į registratūrą, nes faktas, kad jis užsipuolė nėščią moterį - jam nerūpėjo. Registratūroje pasakius apie šį nemalonų įvykį (į tai žinoma net nesureagavo), dvi moteriškės irgi mane užsipuolė. Nu žinokit apšalau. Tai sakau gi duokit tą kaukę, kame problema? Nu neturiu aš jos, kitose klinikose niekur neprašo. Sako čia visada privaloma, tai sakau negi manot, kad aš čia lankausi kas dvi savaites, viską žinau ir tyčia dabar sau nervus gadinu? Registratorių atsakymas - tai eik ir nusipirk kaukę, yra lauke 2 vaistinės. Taip, iki vizito liko man 10 minučių, kur kabinetas randasi - nežinau. 7 val ryto lauke tamsu, pila kaip iš kibiro, aš, būdama nėščia, net eiti greitai negaliu, o jos man sako - tai eik nusipirk. Kažkur ten. Atsiprašau. O kur žmogiškumas? Jei reikalaujate dėvėti kaukes, tai malonėkite jų ir patys turėti! Sakyčiau, kad aš čia viena tokia iš medžio iškritus, bet man išeinant apsauginis dar dviems moteriškėms lesė smegenis dėl kaukių. Tai kur reali pagarba žmogui? Čia be kaukių mes daugiau nieko nematom? Be kaukės tu jau niekas, tave galima kolioti, negerbti? Alio, žmonės! Nubuskit! Ne kaukėse problema, o jumyse!!! Ir gaila, kad oficialaus skundo taip lengvai nepateiksi, nes tokį šlykštų personalą mielai pastatyčiau ant kilimėlio. Negana to, apsilenkiant su tuo pačiu sargu, dar jis žiūri tiesiai man į akis su pasimėgavimu ir nenuleidžia žvilgsnio iki pat paskutinės akimirkos - tai čia normalu??? P.S. gydytoja stebėjosi, sakė dar praėjusią savaitę jie duodavo tas pačias kaukes, tai... čia mano ar ligoninės/sistemos problema?

2022-09-27, 12:26 | 2

2022-09-27 d. skambinau užsiregistruoti vizitui pagal siuntimà. Atsiliepęs vyras buvo labai nemandagus, kalbėjo per greitai, viskà bėrė kaip žirnius. Pasakė laikà, kuris man netinka, nes negaliu išsiprašyti iš darbo. Kelis kartus paklausiau pokalbio eigoje, ar nėra galimybės gauti kito laiko, tai labai nemaloniai pasakė, kad aš jau 3 kartá to paties klausiu. Aš nežinau kiekvieno sveikatos centro vidiniú taisykliú ir, jei man neaišku, klausiu klausimo, į kurį tikiuosi sulaukti mandagaus atsakymo. Ir tai jau ne pias kartas, kai pokalbis telefonu yra itin nemalonus. Šiek tiek daugiau dėmesio kreipkite savo personalo aptarnavimo kokybei.

2022-09-27, 12:26 | 2

2022-09-27 d. skambinau užsiregistruoti vizitui pagal siuntimà. Atsiliepęs vyras buvo labai nemandagus, kalbėjo per greitai, viskà bėrė kaip žirnius. Pasakė laikà, kuris man netinka, nes negaliu išsiprašyti iš darbo. Kelis kartus paklausiau pokalbio eigoje, ar nėra galimybės gauti kito laiko, tai labai nemaloniai pasakė, kad aš jau 3 kartá to paties klausiu. Aš nežinau kiekvieno sveikatos centro vidiniú taisykliú ir, jei man neaišku, klausiu klausimo, į kurį tikiuosi sulaukti mandagaus atsakymo. Ir tai jau ne pias kartas, kai pokalbis telefonu yra itin nemalonus. Šiek tiek daugiau dėmesio kreipkite savo personalo aptarnavimo kokybei.

2022-09-07, 15:13 | 2

Nuoširdžiai dėkoju Santaros klinikų kardiochirurgijos skyriaus gydytojai kardiologei Dr. Gitanai Zuozienei už gydymą ir priežiūrą.
Ačiū už Jūsų profesionalumą, atsidavimą savo darbui. Esate dėmesinga ir nuoširdi. Savo žiniomis ir žmogiškumu padedate savo pacientams pasveikti, palaikote jų širdį. Ačiū dar kartą, miela gydytoja!
Sėkmės ir sveikatos Jums! Pagarbiai, Zinaida.

2022-09-04, 14:33 | 2

Esu dėkinga už Intervencinės kardiologijos dienos centre atliktus tyrimus ir operaciją gydytojui Andriui Berūkščiui ir visam personalui už profesionalumą, rūpestingumą ir nuoširdų bendravimą. Didžiausios sėkmės Jūsų darbe. Rasa Jančiorienė

2022-08-18, 09:00 | 1

“Ateikite pasitikrinti kaip laikotės po savaitės 8h ryte” - davė siuntimą - 8h ryto. Okay.

Ateinu anksčiau, kad nešvaistyčiau jų laiko, nes tu vėluot negali. Bet jie akivaizdžiai gali - dabar yra 8:50, pasiklausė ko čia laukiam prieš 30min.

Niekas nevyksta. Mes laukiam beveik valandą. Susidėliokit laikus kas 5 minutes susirinkt pacientams.

2022-08-10, 17:24 | 2

Lankiausi tiek poliklinikoje, tiek ligonėje daug kartų. Iš esmės, dirba geriausi Lietuvoje profesionalai įvairiose srityse, bet problema kartais su tuo, kad jie per daug specializuoti ir daro klaidas po klaidos. Pvz., atvyksti su normaliu kaliu, prilašina šapimą vatančių, malis pakyla, pradeda "gydyti" padidėjusį kalį iki apsinuodijimo. Arba, atvyksti su infekcija, nenustatę bakterijos, kuri gali būti rezistentiška, gydo eiliniais antibiotikais ir nesvarbu, kad žaizdos raudonuoja. Arba, po kirkšnies operacijos, pastoviai visi apžiūrinėjo bb, lyg pirmą kartą gyvenime matytų. Dzin įspėti, svarbu atidengti prieš 10 žmonių. Nulis savo pačių taisyklių laikymosi. Arba, nori šikti tualete, ne, duosim lampersą. Nenori? Tai nešik. Kai kurių būtent gydytojų etika nieko verta. Arba, lauki skubios pagalbos skyriuje, atvaro kažkoks gydytojas pas tuo metu esantį pacientą ir: "kas čia šika?" Visi tik akis pastatom :-D Galima tęsti ir tęsti kaip kai kurie gydytojai dirba kaip robotai.

2022-07-27, 11:22 | 7

Ne kartą teko lankytis Santarų klinikose, malonus, paslaugūs, gydytojai, sesutės, registratorės, tačiau šiandien ryte, būdama pirmoji pacientė pasijaučiau gana šlykščiai, kai nuėjau į procedūrinį veninio kraujo paėmimo. Sulaukus savo eilės nuėjau į kabinetą pasisveikinau ir laboratorijas darbuotoja iškart mane pradėjo tildyti. Neapsipatenkinus kreipė galva ir kėlė ranką į viršų sakydama, kad tylėčiau. Nelabai supratau kas vyksta, pagalvojau, o gal bloga žmogui pasidarė. Nedrąsiai pagyriau, kad nieko nejaučiau ir ji pratrūko, kad UŽTILČIAU, kiek galima kalbėti, kiek tokių kaip aš ir dar konvejerių praeina žmonės ir kaip jai nusibodo viskas. Labai gaila ir liūdna, kad žmogui nepatinka jos darbas ir išsiliejo ant manęs. Esu labai nuoširdus žmogus ir dalelę šilumos bei pagarbos norėjau perduoti žmogui, kuris dirba tokį atsakingą darbą. Po kraujo paėmimo, nieko nepasakius, tiesiog, atsistojau, pasiėmiau mėginį ir išėjau. Jaučiu tik begalinį gailestį, kad žmogus yra toks nelaimingas. Nemaloni akimirka man trūko tik kelias minutes, tačiau labai privertė susimastyti, kokia aš esu dėkinga už tai, kad prieš save turėjau pavyzdį kaip ne tapti tokiu grubiu žmogumi ateityje ir kaip svarbu daryti (dirbti) tai ką myli. Eidami į VŠĮ turėkite kantrybes ir nepykite ant nelaimingų žmonių.

2022-07-19, 12:14 | 2

Sveiki. Visiška betvarkė pas gydytoja EVELINA CIKANAVIČIUTĖ. Pralaukus kelis mėnesius eilėje,galiausiai sulaukus savo eilės važiuojant iš Šiauliu i Vilniu sulaukiau skambučio kad susirgo gydytoja. Sulaukus skambučio iš registratūros naujai registracijai sužinau kad vėl ten tenka laukti kelis mėnesius eilėje iš naujo.To pasekoje nespėsiu pasiruošti operacijai.

2022-07-19, 12:14 | 2

Sveiki. Visiška betvarkė pas gydytoja EVELINA CIKANAVIČIUTĖ. Pralaukus kelis mėnesius eilėje,galiausiai sulaukus savo eilės važiuojant iš Šiauliu i Vilniu sulaukiau skambučio kad susirgo gydytoja. Sulaukus skambučio iš registratūros naujai registracijai sužinau kad vėl ten tenka laukti kelis mėnesius eilėje iš naujo.To pasekoje nespėsiu pasiruošti operacijai.

2022-07-01, 14:06 | 4

Nuoširdžiai dėkoju Profesoriui Eligijui Poškui už išgelbėtą gyvybę ir sugrąžintą sveikatą. Tai Gydytojas - profesonalas! Tiksliai nustatė diagnozę ir atliko dvi sudėtingas operacijas. Ačiū, Profesoriau, už Jūsų nuostabias rankas ir širdį.
Dėkoju ir 1- ojo chirurginio skyriaus personalui ir p. Živilei.
Sėkmės, Jums, gelbėjant gšvybes!
Zita Pivoriūnaitė, Vilnius

2022-06-21, 18:38 | 1

Nuoširdžiai dėkojame klinikų LOR skyriaus gydytojams Vil