Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1242

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

63.6% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68.8% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.7% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.6% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.7% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

57.6% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.7% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

81.5% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

84.2% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.2% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.5% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.8% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

76.8% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

68.2% Complete
3.4

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2020-04-01, 22:36 | 1

Lankiausi kelis kartus pas gyd.Oną Laptevą. Tai gydytoja iš didžiosios raidės. Jaučiu jai didelę pagarbą ir dêkingumą. Jos dėka ,sparčiai sveikstu po stuburo operacijos.

2020-01-20, 23:52 | 1

Mano nuomonė,labai blogai,kad gydytojai dirba ir privačiuose įstaigose.Siunčia,, dėl konsultacijų,apie kurias nerašo nei istorijoje,nei oficialiai,nei su kokiu tikslu ,tik ant popierio gydytojo pavardė ir pavadinimą,arba adresą..Padariau ,niekam nereikalingų tyrimų ir palikau ,be reikalo ,savo pinigus. O esu apdrausta ir turiu siuntimą.Nors žinai,kad vistiek ,,neduosi”,bet priverstas jaustis nepatogiai

2020-01-05, 15:37 | 1

Noriu padėkoti 1-ojo kardiologijos skyriaus gydytojai Liudmilai Bronikovai už dėmesį ir rūpestingumą gydant mano tėvelį ištikus miokardo infarktui. Nuostabi gydytoja, labai rūpestinga. Visas personalas yra pagirtinas, nuostabios seselės ir slaugytojos. Ačiū jums už jūsų šypsenas veiduose, už šiltą žodį, už palaikymą ir nuoširdų bendravimą.

Algio Geležausko artimieji

2019-12-31, 14:19 | 4

Noriu su šventėm pasveikinti Santaros klinikos personalą, ypač I-o pilvo chirurgijo skyriaus darbuotojas ir daktarą Martyną Lukštą.
Ačiū už nuoširdų rūpestį ir malonu aptarnavimą.

Gražių naujų metų ir gerų darbų :)
Marijana B.

2019-12-14, 21:41 | 7

Kai su nekrentančia temperatūra atvažiavau į priimamajį, pakeitė antibiotikus ir paleido namo - nieko blogo jie nemato. Skubios pagalbos laukiau apie 7 valandas. Kitą kartą atvažiavau - laukiau 6 valandas priimamąjame - pakeitė antibiotikus. Paleido - nieko blogo. Kai jau temperatūra kilo kas 4 valandas, išsikviečiau greitąją, išgirdau priekaištų - kodėl ne pas šeimos gydytoją ( buvau, ji irgi tik antibiotikus gali pakeisti). Apie 9 valandas prasėdėjau priimamąjame laukdama, kol paguldys. Matavausi temperatūrą, pro šalį ėjus gydytoja paklausė - kiek. Sakau - 39.5. Ir nuėjo. Galų galr paguldė. Kaip ir viskas gerai, niekas neaišku. Galutinė diagnozė - vėžys. Pusantro mėnesio prašiau mane priimti. Bet, kaip sakė viena priimamojo gydytoja - jie guldo tik sunkius ligonius.

2019-11-23, 10:25 | 1

Gydytoja reumatologė E. Ranceva labai nuoširdi, demesinga, tikras profesionalas.
Tik geriausi atsiliepimai, padarė visus įmanomus tyrimus, diagnozavo lygą, greitai paskyrė gydymą, iš lygonines išėjau su pagerejusia sveikata.

2019-11-11, 22:03 | 4

Gulėnau neurochirurgijos skyriuje. Viskas super, seselės malonios ir rūpestingos, valytojos palaiko švarą, maitinimas neblogas, gamina skaniai, kam netinka yra valgykla. O geriausia yra tai, kad jautiesi užtikrintas, jog tavimi pasirūpins. Neurochirurgijos skyriaus personalas (nuo valytojų iki daktarų) - tikri profai, kiekvienas savo darbą puikiai. Ačiū!

2019-11-05, 14:00 | 4

Patiko gydytojo V.Beišos konkretumas ir mandagumas.

2019-10-25, 15:44 | 2

Noriu padėkoti visam I pilvo chirurgijos skyriaus personalui už visą rūpestį ir malonų bendravimą. Gavau daugiau negu tikėjausi: labai daug patarimų ir daug šypsenų. Viskas sustyguota, viskuo pasirūpinta. Ačiū už Jūsų atsidavimą!

2019-10-25, 10:00 | 3

Esu labai dekinga ginekologinio skyriaus slaugytojoms, seselėms, savo gydytojai I. Kirilovai , budintiems gydytojams ir visam personalui!!! Begalo dekinga gydytojui anesteziologui ( ne paklausiau pavardes) , kuris dirbo 2019.10.22 ( DIENA) ir buvo mano operacijos metu, toks vyresnio amžiaus :) tikrai labai smagus vyras, labai rūpinosi, maloniai bendravo, palaikė ir juokavo! Kita diena sužinojęs apie mano komplikacijas op metu net atėjo į palata paklausti kaip jaučiuosi ( nors jis to visai net neprivalo daryti) labai nuoširdus , šmaikštus ir pozityvus zmogus! Nesuprantu is kur tokios nuomones pas žmones kaip ligoninėse viskas blogai. Aš jaučiausi kaip sanatorijoj, tikrai! Maistas skanus, geras, wifi idealus, gydytojai nuostabus, sesutes visada šypsosi, bet kada gali bet ko paprasyti! Aciu labai visam ginekologiniam skyriui!!!!!!!!

2019-10-19, 10:45 | 1

Jau galiu vertinti gyd. Domanto Stundžio darbo kokybę, nes matau rezultatą, kuris mane jaudino.
Noriu padėkoti gydytojui už nuoširdų bendravimą, profesionalumą, kokybiškai atliktą operaciją. Dar kartą sakau JUMS daktare; AČIŪ...

2019-07-14, 07:20 | 2

Gal tai ne atsiliepimas, bet tiesiog paliksiu savo nuomonę apie gydytoją echoskopuotoja kuri dirba su vaikais, ir yra labai grubi.
Karščiuojantis ir dehidratavęs, gydytojų bijantis vaikas kuriam net nėra dviejų metų verkia kabinete, nes jam baisu... O jau suaugusios ir subrendusios moters klausimas buvo :- Tai ko ji čia verkia?paklausus tokiu tonų, kad net man pačiai pasidarė nejauku.

Norėčiau tiesiog palinkėti gerbiamoji ŠIMAITIENE, jeigu negerbiate savo darbo ir jums jis yra nepriimtinas, tiesiog keiskite ji, negražu taip elgtis su mažais vaikais.

2019-07-07, 14:14 | 3

Nuoširdžiausi linkėjimai Santaros klinikų Priėmimo skyriaus personalui, kurių dėka lauksite gydytojo apžiūros daugiau nei 3 valandas raitydamiesi iš skausmo, o šis atėjęs pasakys, kad niekas jam nepaskambino ateiti! 2019-07-05 vakare dirbęs urologas apžiūros metu, man kenčiant siaubingus skausmus, klausinėjo su sveikata niekaip nesusijusių klausimų apie mano tatuiruotes ir jų reikšmę. Atlikti tyrimai "parodė", kad esu visiškai sveika, jokio skausmo negali būti, apsimetinėju ir turiu psichologinių problemų (???). Tyrimų rezultatai buvo akivaizdžiai suklastoti. Man buvo įteiktas išrašas, kuriame surašyta, kad mano organai neskausmingi (gydytojas nurodė seselėms suleisti man vaistų nuo skausmo), temperatūra 36,6 (skundžiausi karščiavimu, niekas temperatūros man nepamatavo!), neatitiko tyrimo rezultatuose nurodyta šlapimo spalva ir skaidrumas (daviau tamsų, drumstą šlapimą, buvo parašyta kad jis skaidrus ir šviesiai geltonas). Man buvo liepta eiti namo. Personalui galiu palinkėti tik vieno - kad kada nors gautumėte tokią "pagalbą", kokią man suteikėte.

2019-06-15, 13:50 | 2

Esu nepaprastai dėkinga ginekologinio skyriaus gydytojui Linui Andreikai už atliktą sudėtingą operciją ir poopercinį gydymą.Tai puikus specialistas, itin dėmesingas, atidus, rūpestingas .Jums liksiu dėkinga visą gyvenimą.Tai žmogus, kuriam rūpi pacientas ir jo problemos. Esu dėkinga visam ginekologinio skyriaus personalui už rūpetį ir padrąsinimus , už pagalbą ir žmoniškumą.Pacientė Vilija.

2019-06-01, 15:53 | 1

Nesu tikra, ar visi Santariškių akių klinikos gydytojai yra girdėję apie mediko etiką. Tik dvi jaunos daktarės išties skrupulingai apžiūrėjo mane. Istorija tokia - rudenį turėjau akies traumą - į akį įdrėskė katė. Atvažiavusi į klinikas mane apžiūrėjo, skyrė antibiotikus. Įdrėskimą tyrimų metu pamatė jauna medikė. Kaip ten bebūtų... po traumos mano akių jautrumas padidėjo. Pavasarį buvo taip blogai, kad vos patekus muilo į akis, vėl prasidėjo uždegimas. Tą kartą vėl teko kreiptis į ligoninę, nes akis buvo baisiai raudona. Ir vėl mane apžiūrėjus medikė išsityčiojo, liepė susimokėti. Visus įžeidimus už durų girdėjo mane palydėjęs draugas. Nežinau, ar galima pacientui taip sakyti - "jūsų viena akis mato tik trečdalį, tad neaiškinkit, kad išvis kažką matote". Patylėjom, išklausėm ir susimokėjom. Mano nelaimei, po mėnesio prasidėjo stiprus akių ir galvos skausmas. Gydžiausi pati namie, nes bijojau vėl tų patyčių. Visgi, teko atvažiuoti - paskatino šeima. Ir dabar jau net tokių komentarų sulaukiau "daugiau niekada čia nevažiuokite, jums kažkas negerai, jūs važiavote čia prieš mėnesį, o apskritai įsivaizduojate, kad sergate visus metus". Ir vėl sumokėjau pinigus. Tik kita jauna specialistė pasakė, kas galėjo sukelti simptomus ir tikrai manimi patikėjo, neliepė tikrintis psichikos. Mieli medikai, aš tikrai nevažiuoju pas jus, tam kad pajausčiau kažkokį malonumą ar kurčiau esamas istorijas. Važiavau, nes buvo trauma, po to važiavau, nes po traumos kentėjau simptomus ir pradėjo skaudėti akis. Jūsų pasakymai, kad "jūs kažkuo sergate visus metus, jei čia važinėjate" yra visų pirma neetiški, nekorektiški, juolab, kad sutikau sumokėti už konsultaciją. Man sveikatos palinkėjo tik tuomet, kai sumokėjau. Gerai, kad esu adekvatus žmogus ir visus įžeidimus išklausiau sėdėdama ramiai. Jei medikas plaikstosi, įžeidinėja konsultacijos metu bei liepia daugiau čia nevažiuoti - kyla klausimas, kam čia prasidėjus neuralgija. Ar man, kai sėdėjau ramiai ir tik atėjau pasitikrinti? Negaliu nieko daugiau pasakyti apie žmones, kurie neturi elementarios bendravimo etikos ir išvarinėja pacientus. Nebijokit - nevažiuosiu, bet apie tokį neprofesionalų bendravimą siūlyčiau pagalvoti, nes kitas žmogus tikrai gali turėti psichologinių problemų ir jūsų įžeidinėjimai gali pakenkti jo sveikatai - kas pagal šiuolaikinius medikų bendravimo su pacientais metodus yra tiesiog nekompetentinga. O šiaip ačiū tom dviem jaunom specialistėm, kurios išgydė įdrėskimą, apžiūrėjo, davė rekomendacijų pasitikrinti kitus organus, dėl ko galėjo atsirasti simptomai.

;