Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1783

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76.6% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.7% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.7% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

61.1% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

83.3% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.8% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.4% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.3% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

55.4% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.7% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.7% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.7% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

19.1% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.8% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

13.3% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-07-26, 07:24 | 3

Labai sudėtinga užsiregistruoti telefonu. Nežiūrint tai, kad nurodyti trys telefono numeriai, registratorė tik viena.

2017-10-11, 16:41 | IP: 193.219.81.10

Pliusai: Labai nuoširdi ir puikiai savo darbą atliekanti šeimos gydytoja I.Ziminskienė!
Visada nukreipia pas reikiamus specialistus, išsiaiškina problemas iki galo, pataria dėl vaistų ir ligų prevencijos.
Minusai:
Ginekologė: Eita dėl konkrečios problemos po konsultacijalos su gydytoja, pateikta ligos istorija. Gydytoja nesuprato ką turi daryti, niekur nenukreipė padarė bendrą mokamą tyrimą, kuris nieko nenustatė. Padarė išvada kad ligos nėra. Teko eiti pas venerologus. Ten iš karto rado problemą.
Psichiatrė. Per pirmajį vizitą nustatė rimtą diagnozę be jokio pagrindimo- atlikto testo, per 15minučių. Išrašė stiprių vaistų, kurių neužteko iki kito vizito. Nespėjus priprasti ir atprasti nuo vaistų kito vizito metu išrašė dar stipresnių vaistų. Kas sukėlė panikos priepolius, kraujospūdžio sutrikimus. Eita dėl streso ir anksčiau tokių problemų nebuvo.
Seselės: nustatinėja ligas registratūroje. Virškinimo problemas priskyrė nėštumui.

2017-08-31, 10:56 | 1

Vis dar propaguojamos gyvos eiles uzsirasymui pas kai kuriuos specialistus. Labai grazus vaizdas - nuo 7 ryto eilute net lauke uz klinikos duru nusidriekusi )mat visi norintys viduje netelpa) - o numereliai pas specialista baigiasi dazniausiai ties eiles viduriu :) - tiesiog nostalgija apima - visai kaip blokados laiku prie desru :)

2017-08-31, 10:32 | 1

Odontologo paslaugos teoriskai yra, bet praktiskai ne. Norint pas ji patekti viena kart i menesi yra galimybe uzsurasyti stovint lauke ilgoje eileje nuo 7. Daznai taloneliu uztenka tik pusei tos eiles, taigi pacientai stovi ir sala veltui...

2017-05-08, 12:02 | IP: 84.15.177.61

Gydytoja Žurauskienė, gydytoja Vosyliūtė - puikios. Tačiau kai apsilankiau pas echoskopuotoją ir ginekologę, visiškai jokios naudos. Apžiūra labai greita, formali ir neatsakanti įį jokius klausimus. Registratūroje darbuotojos visada nepatenkintos, "plepasi" , jausmas lyg joms trukdytum. Labai nemalonu.

2016-11-11, 11:01 | IP: *.*.*.*

Neįmanoma prisiskambinti. Internetiniame puslapyje nurodyti 3 telefono numeriai, tačiau nei vienu nekelia. Skambinau 11 kartų- jokio atsakymo. Todėl pasirinkau kitą gydymo įstaigą. Ir taip kiekvieną kartą norint užsiregistruoti pas gydytoją.

2014-12-31, 15:25 | IP: 5.20.149.10

Super!!visada priema laiku +- keleta minuciu,ko nepasakysi apie valstybines kur pastoviai bardakas su priemimo lauku.Ir nera pensiju kurios lb.megsta uzimti gydytoju brangu laika savo pasakojimais apie gyvenima ir uki...

2014-08-22, 14:17 | IP: 195.182.94.37

Šauni klinika, patogus susisiekimas. Personalas geranoriškas ir paslaugus. Klinika nedidelė, todėl esant reikalui visada duodamas siuntimas reikalingiems tyrimams kitur. Per beveik 10 metų gydantis šioje klinikoje, pasikeitė 3 gydytojos - išėjo auginti vaikučių. Visos jos buvo tikrai puikios, lenkiu galvą prieš įstaigos vadovę už sugebėjimą prinkti puikų personalą ir sukurti šiltą ir jaukią, o tuo pačiu ir profesionalią atmosferą įstaigoje.

2014-04-01, 13:45 | IP: *.*.*.*

Niekam nelinkiu susidurti su sios poliklinikos regestratura , ant tiek neisprusuios ir dar sugeba is pacientu tyciotis , laikas butu susidometi atsakingam asmeniui ,ka priema dirbti ir kaip jos dirba su pacientais !

2014-01-16, 14:39 | IP: 158.129.207.12

Paskaičius komentarus susidaro įspūdis, kad šioje įstaigoje gydosi neadekvatūs pacientai. Visiems visko reik čia ir tuoj pat, viskuo jie nepatenkinti. Siūlyčiau šiems pacientams skirti papildomų apsilankymų pas psichiatrą, gal išmoks bent valdytis. Kalbant apie įstaigą tikrai negalėčiau pasakyti nieko blogo. Teko tikrai ne vienoje įstaigoje gydytis tai yra su kuo vertinti. Registratūroje merginos vos speja suktis tai tikrai reikia čia skūstis, nes visada maloniai aptarnautas, nors ir kartais tenka truputi palaukti, kol atsilaisvins žmogus. Bet čia tikrai nėra bėda. Registratūroje būdavau maloniai aptarnautas net ir pasibaigus centro darbo laikui. Prisiskambint visada pavykdavo, be didesnių problemų, galbūt vadovui reikėtų susirūpinti autoatsakovu, nors kartais grojanti muzikėlė ragelyje ir erzina, bet būtų sprendimas, klientas nesijaustų praignoruotas. Na be abejo reiktų plėstis, nes prasilenkt tikrai sunkoka. Apie gydytojus taip pat tik gerai galima atsiliepti. Taip, kad visies skaitantiems mano komentarą, siūlyčiau nekreipti į emocijomis parašytus komentarus. Visiems būna blogų dienų, tik ne visi linkę susivaldyti nuo emocijų išliejimo ant aplinkinių.

2014-01-16, 10:30 | IP: *.*.*.*

Yra tokiu zmoniu,kuriems gali buciuot kojas,vistiek busi blogas..Pries kaltinant ka nors nemandagumu,reiketu susimastyt apie savo sugebejimus bendrauti normalia zmogiska kalba ir mokejima isdestyt savo norus...o susirast,ant ko isliet savo bloga nuotaika,galima ir namuose...

2014-01-16, 10:08 | IP: *.*.*.*

Linėčiau vadovams, akcininkams persižiūrėti kas yra Jų klinikos veidas ir balsas... Nes tos be kompetencijos dirbančios už minimumą nėra suinteresuotos Jūsų verslo klestėjimu. Tokio nemalonau ir šiurkštaus, arogantiško bandravimo net valstybinėse ligoninėse nėra. Ne tik kad pati nutraukiau sutartį su jais, bet ir kitiems patarsiu.

2013-07-19, 08:56 | IP: *.*.*.*

Labai nemalonios ir nemandagios registratūros darbuotojos, kartais atrodo, kad jos viską sprendžia , o ne gydytojas. Prisiskambinti beveik neįmanoma-arba pastoviai užimta arba kviečia , bet niekas neatsiliepia. Labai mažos ir tam nepritaikytos patalpos. Nors ir užsiregistravus konkrečiam laikui pas gydytoją, vis tiek atvykus tenka labai ilgai laukti eilėje pagal bendrą eilę. Kai tik vaikai paaugs, tikrai pereisiu į kitą įstaigą.

2013-04-16, 14:29 | IP: *.*.*.*

Įstaiga, kuri užsiima neaiškia veikla. Vos keli medikai reaguoja į atėjusį pacientą, kiti dirbantieji imituoja, kad dirba. Laukia darbo valandų pabaigos. Registratūroje „dirbančios“, tiksliau, sėdinčios personos tik šnekasi tarpusavy ir neslėpdamos nepasitenkinimo bumba, kai ateini ir ko nors klausi... Kas administruoja tą įstaigą yra visai neaišku. Jokio vadovo, jokių tikslų, jokių paslaugų. Laboratorinius tyrimus veža į privačias laboratorijas... Patys nieko negali...

2013-04-09, 09:46 | IP: *.*.*.*

Nors gydytojų darbas praktiškai be priekaištų, bet paskutiniu metu viską gadina neprofesionalus registratūros/laboratorijos darbuotojų darbas. Siūlau susirūpinti personalo kaita, nes vien dėl jų lankytis nebesinori.

;