Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2842

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.5% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

32.5% Complete
1.6

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.1% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

43.8% Complete
2.2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

65.6% Complete
3.3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.2% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.3% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

57.3% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

48.9% Complete
2.4

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.7% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.4% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

51.1% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

6.7% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

16.9% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2024-07-23, 18:18 | 1

Registrarūros darbuotojos neatlieka savo darbo ir esant reikalui nesugeba rasti gydytojai laiko net pratęsti recepto 14dienų laikotarpy.

2023-10-03, 16:29 | 1

Įstaiga nesusitvarko su pacientų srautais. Paskambinus ir paprašius primti per porą dienų, nes vaikui paūmėjo kosūlys ir jaučiasi blogai, pasakė, kad talonų nėra, ankščiau nepriims ir važiuokite į priėmimą. Pas kitą gydytoją patekti irgi neįmanomą. Viena iš administratorių grubi, arogantiška -jei kažkas nepatinka, pasiūlė užsiregistruoti kitur. Esame čia tik dėl gydytojos, mūsų gydytoja tikrai puiki, nieko blogo pasakyti negaliu

2023-04-27, 16:18 | 1

Kas atsitiko su šia įstaigą? Anksčiau galėjai paskambinti gydytojai, per 2-3 dienas parašydavo siūntimą, dabar dėl siūntimo lauki 2 savaitės,(nors ir sakai, kad atsilaisvino laikas reikia greičiau- ne tik po 2 sav.), vaikas su temperatūra nesvarbu vizitas po 2-3 dienų ir jeigu kas -važiuokite į Santariškes. Gydytojai keičiasi net pavardės nespėji įsidėmėti. Mergaitės registratūroje siaubas, o jau kraujo tyrimai, tai nėra ką ir kalbėti. Tai reagento nėra, tai nedaro, tai pametė. Siaubas.

2022-04-01, 16:41 | 1

Registraturoje dirbantis personalas yra tragiskas, dirba pasikele ir arogantiskos merginos. Paskambinusi kad reikia siuntimo is gydytojos pastoviai nepatenkintos, atrodo kad jos raso siuntimus. Dekreto lapas dingo isvis. Siandien paskambinusi kad reikia man vel siuntimo nes laukiuosi, tai registratore arogantiskai ir pakeltu tonu paklause kodel praeita savaite kai skambinau nepasakiau kad reikes siuntimu daugiau kaip vieno.. nu ta prasme? Dirba jauna tamsiaplauke mergina kuri net nemoka pastatyti laselines, venas abi subade bet nepastate kateterio, ta pati dare man gliukozes tyrima pasakiau kad pykina ir galva sukasi, pradejo bambeti, nors reziume apsivemiau ir vos nenualpau, o ji net nepaklause kaip as, kosmaras kazkoks. Vienintelis dalykas kuris laiko tai kad dirba nuostabi seimos gydytoja S. Rubinaite tik del gydytojos lieku sioje poliklinikoje prisirasius, nes visa kita tai katastrofa.

2020-05-18, 18:17 | 10

Gydytojai šaunūs, bet su registratūra reikėtų padirbėti... nekalbu apie visas, bet viena registratorė kaip žiežula, su žmonėmis bendrauti nemoka, pastačiusi akis, kalba kaip tardymo izoliatoriuje, manyčiau derėtų socialinius kursus praeiti, kaip su žmonėm bendraut, arba tiesiog pdirbėt su savimi. Apie registravimą telefonu iš vis neturiu ką pasakyt, kalba neaiškiai, o jei neišgirsti, tai pats durnius vietoj lieki.

2015-12-13, 15:58 | IP: 154.46.114.91

Jei visos istaigos taip dirbtu tai butu tvarka visur. Jau reikia didesniu patalpu, daug norinciu lankytis.☺

2015-07-29, 10:47 | IP: *.*.*.*

Nesuprantu, kodėl vaikui susirgus nedaromas bendras kraujo tyrimas, o tik CRB tyrimas, už kurį reikia visada sumokėti, nors šį tyrimą paskiria šeimos gydytoja. ji aiškina, kad tokia poliklinikos tvarka ir pas juos visada mokama. Kiek išsiaiškinau, tai jis turi būti nemokamas, jei paskiria šeimos gydytoja. Nes tai yra jos kompetencijoje ir apmoka ligonių kasos.

2011-09-14, 16:34 | IP: *.*.*.*

Labai blogai kad kraujo tyrimai daromi nuo 8 val,kadangi reikia išeiti iš darbo arba iš mokyklos.Vienas žmogus ir registratūroje ir sveria matuoja ir tikrina akis ar tikrai jis toks geras specialistas? O pasitaiko kad jis pamiršta ryte ateiti laiku į darbą ir tada sutrinka visa centro veikla.Manau registratūroje turėtu būti atskiras žmogus,kuris suteiktų informaciją,nukreiptų pas okulistą(kurio pasirodo nėra),užrašytų pas šeimos gydytoją.Juk vienas žmogus negali sedėti ant trijų kėdžių.

Sekmės tvarkantis

2010-01-24, 18:57 | IP: 78.61.196.95

Piminei apziurai labai gera istaiga, ir eiliu nebuna, ir maloniai aptarnauja, jei skubu, priima ir be eiles.

2009-03-02, 07:09 | IP: *.*.*.*

visiškas nesiskaitimas su lankytojais.
po vieno apsilankymo su 1,5mėn kūdikiu perėjom į kitą centrą.
laboratorijoje atėjus priduot kraujo (dėl mažylės viduriavimo) mums nespėjus aprengti mažylės į laboratoriją atvede kita vaiką kuris baisiausiai kosėjo, nors tuo metu laukiančiu nei pas gydytoja nei į laboratorija nebuvo.

2008-12-14, 19:26 | IP: *.*.*.*

Neatlieka privalomų paslaugų, tačiau kortelėje įrašą apie paslaugas palieka. Bandžiau paskūsti VTLK, tačiau praėjo pyktis ir gaila laiko. Tačiau po pusmečio iš šios įstaigos perėjai į kitą, nors ši yra 2 min kelio pėsčiomis nuo namų. Tikrai dirba neprofesionaliai.

2008-05-13, 09:41 | IP: 78.62.137.59

Specialistai saunūs! Mazai vietos. Reikia plėstis

2007-05-11, 09:00 | IP: *.*.*.*

Kad gauti gyvybiškai būtinų kompensuojamų vaistų recptą pas gydytoją registratūroje liepia užsirašyti prieš 2 savaites. Po 2 savaičių to vaisto gali ir nebeprireikti...