Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1147

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.7% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

57.9% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

57.4% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

49.2% Complete
2.5

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

66.4% Complete
3.3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.3% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.8% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

61.7% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

66.4% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.4% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

61.4% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.2% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

68.5% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.1% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno miesto poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2021-03-29, 15:26 | 1

labai daznai Sanciu poliklinikoje dingsta ligoniu korteles is gydytoju kabinetu.

2021-03-07, 10:44 | 1

Personalas labai paslaugus, regitravimasis labai greitas, beto jokiu eiliu. Puikiai organizuotas darbas

2019-02-15, 18:46 | 1

Šiandien atvykus vizitui pas chirurgą šančių poliklinikoje teko nusivilti gydytoju Tadu Martišium ir su juo dirbančia sesele. Prieš daugiau nei savaite laiko raudonajam kryžiuje sugipsavo pirštą, šeimos gydydoja pratęsus biletenį nusiuntė gydymą tęsti pas chirurgą. Tad šiandien iš pačio ryto, kai labiausiai tikėtina, kad bus mažiausiai žmonių ir greitai praeiti viska,atėjus prie kabineto ir pasibaladojus į duris sesele pasakė, kad pakvies. Viskas gerai. Su šalia esančia moterimi laukėm eilėje, kuri sudarė tik su asmenys. Po 40minučių laukimo kada priėjo dar keletas žmonių ir gydytojas spėjo pora iš jų apžiūrėti seselė pasakė, kad mano kortelės nėra ir kad ją reikia eiti pasiimti iš registratūros. Nepatikėjau ir nuėjau iki registratūros. Registartūroje mane patikino, kad kortelė turi būti pas gydytoja, nes mano paskutinė biletenio diena. Grįžus iki gydytojo kabineto ir atsisėdus. Gydytojas pasikviečia į kabinetą ir teigia, kad mano kortelės nėra, nes neturiu registracijos. Gydytojui atsakiau tapatį ką ir pasakė registarūroje, tačiau tiek seselė tiek gydytojas trukčiodami pečiais kartojo tapati, kad registracijos nėra ir nėra kortelės. Vėliau nuskambėjo žodžiai, kad galbūt mano kortelė gali pas šeimos gydytoja, bet ir tai nėra aišku. Tikrai susinervinus ir išreiškus savo nuomone išėjau, nes negavau nei tinkamų pasiūlymų ką daryti nei teigiamo atsakymo ar mane apžiūrės. Atsisėdus ant suoliuko prie pagrindinio išėjimo atėjo moteris iš registratūros ir chirurgo seselė ir mane bandė nuraminti. Ačiū, bet joms nepavyko, nes aš taip ir likau nesupratus kiek laiko reikia laukti prie gydytojo kabineto, kad tave priimtu ir ar tikrai pacientui reikia rūpintis, kad kortelė nėra kabinete?
Reziume tame, kad aš išėjau, nes tikrai skubėjau į diplomų įteikimą ir man tikrai nebuvo svarbu ar su gipsu ar be jo. Gipsą nusiėmiau ir kreipsiuosi pas kitus specialitus, kurie išmano ne tik savo darbą, bet ir tokiose situacijoje problema yra sprendžiama, o ne pečiai traukoma.Niekada negalėjau pasakyti apie šančių polikliniką nieko blogo, tačiau po šiandienos įvykio neberekomenduoju gydytojo chirurgo Martišiaus Tado ir su juo dirbamčios seselės, nes atsitikus neįprastai situacijai nieko nėra daroma.
neslepsiu to kad mano tonas tikrai nebuvo malonus.

2016-12-28, 09:37 | IP: 5.20.218.91

Paslaugus kolektyvas, greitai ir maloniai užregistravo. Šeimos gydytoja labai nuoširdi.

2010-06-09, 05:12 | IP: 88.222.86.15

Vietoje reklamos prie įėjimo pakabinta lentelė-"Marijos priimamasis"

2010-05-14, 04:53 | IP: 81.7.77.13

normali miesto poliklinika,yra viskas ko reikia pacientams

2009-11-17, 13:18 | IP: 78.57.60.18

Labai gerai vertinama Rokų ambulatorija, kuri gal liko mažiau paliesta visokių neaiškių reformų, tačiau čia yra likęs rūpestingumas, pagarba pacientui. Visas ambulatorijos personalas labai rūpestingas, visas savo pastangas skiriantis aėtėjusiam į ambulatoriją ligoniui. Gaila, kad tokių medicinos įstaigų beveik neliko. Gal turime būti dėkingi ilgametei ambulatorijos vedėjai Juškienei, kuri išsaugojo visa, kas reikalinga ir būtina gerai pirminės sveikatos priežiūros įstaigai