Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1147

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.6% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

64.9% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.5% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

46.2% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

64.3% Complete
3.2

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

39.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.1% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.3% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65.7% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

56.3% Complete
2.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62.7% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.5% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

23.9% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66.9% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

15% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Šančių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-08-19, 13:40 | 1

Registratura 0 balu serganti zmogu issiust namo ir pasakyt kad ateik ant pietu. Prie daktaro kabineto reikia sedet ir laukt 2valandas serganciam.. Ar tai normalu?!

2019-02-15, 20:46 | 1

Šiandien atvykus vizitui pas chirurgą šančių poliklinikoje teko nusivilti gydytoju Tadu Martišium ir su juo dirbančia sesele. Prieš daugiau nei savaite laiko raudonajam kryžiuje sugipsavo pirštą, šeimos gydydoja pratęsus biletenį nusiuntė gydymą tęsti pas chirurgą. Tad šiandien iš pačio ryto, kai labiausiai tikėtina, kad bus mažiausiai žmonių ir greitai praeiti viska,atėjus prie kabineto ir pasibaladojus į duris sesele pasakė, kad pakvies. Viskas gerai. Su šalia esančia moterimi laukėm eilėje, kuri sudarė tik su asmenys. Po 40minučių laukimo kada priėjo dar keletas žmonių ir gydytojas spėjo pora iš jų apžiūrėti seselė pasakė, kad mano kortelės nėra ir kad ją reikia eiti pasiimti iš registratūros. Nepatikėjau ir nuėjau iki registratūros. Registartūroje mane patikino, kad kortelė turi būti pas gydytoja, nes mano paskutinė biletenio diena. Grįžus iki gydytojo kabineto ir atsisėdus. Gydytojas pasikviečia į kabinetą ir teigia, kad mano kortelės nėra, nes neturiu registracijos. Gydytojui atsakiau tapatį ką ir pasakė registarūroje, tačiau tiek seselė tiek gydytojas trukčiodami pečiais kartojo tapati, kad registracijos nėra ir nėra kortelės. Vėliau nuskambėjo žodžiai, kad galbūt mano kortelė gali pas šeimos gydytoja, bet ir tai nėra aišku. Tikrai susinervinus ir išreiškus savo nuomone išėjau, nes negavau nei tinkamų pasiūlymų ką daryti nei teigiamo atsakymo ar mane apžiūrės. Atsisėdus ant suoliuko prie pagrindinio išėjimo atėjo moteris iš registratūros ir chirurgo seselė ir mane bandė nuraminti. Ačiū, bet joms nepavyko, nes aš taip ir likau nesupratus kiek laiko reikia laukti prie gydytojo kabineto, kad tave priimtu ir ar tikrai pacientui reikia rūpintis, kad kortelė nėra kabinete?
Reziume tame, kad aš išėjau, nes tikrai skubėjau į diplomų įteikimą ir man tikrai nebuvo svarbu ar su gipsu ar be jo. Gipsą nusiėmiau ir kreipsiuosi pas kitus specialitus, kurie išmano ne tik savo darbą, bet ir tokiose situacijoje problema yra sprendžiama, o ne pečiai traukoma.Niekada negalėjau pasakyti apie šančių polikliniką nieko blogo, tačiau po šiandienos įvykio neberekomenduoju gydytojo chirurgo Martišiaus Tado ir su juo dirbamčios seselės, nes atsitikus neįprastai situacijai nieko nėra daroma.
neslepsiu to kad mano tonas tikrai nebuvo malonus.

2018-07-05, 13:13 | 2

Kokybiškam gydymui rinkitės kita įstaiga !!! Ypač nerekomenduoju gyd .Lopatienes !!visiskai abejinga pacientams,net nesistengia padeti !

2017-11-03, 19:44 | IP: *.*.*.*

Kaip mano seimos gydytojos nelinkeciau net savo priesui.

2017-08-29, 22:32 | IP: 78.63.197.234

Labai idomu kodel poliklinikos vadovybe nereguoja i metai is metu rasomus blogus atsiliepimus apie registraturos darbuotojas ten taip niekas ir nepasikeite. Geda

2017-08-03, 14:24 | IP: *.*.*.*

Nėra nei vieno normalaus gydytojo, nesinori net eiti į šią poliklinika.

2017-06-05, 17:33 | IP: *.*.*.*

Registraturoje dirba itin nemalonios personos, grubios, pasisveikinti pamirsta. Paciai pasisveikinus isgirsti sausa grubu 'laba'. Visur pilna lipduku 'Pradekime sypsotis', deja jie priklijuoti ne toje puseje registraturos barjero, tad registratores ju nemato. Pacientai istaigoje kvieciami dazniausiai ne pagal laika nurodyta taloneliuose, o is eiles kas po ko atejo. Taigi jei nori, gali ateiti ir valanda anksciau ir busi priimtas 'is eiles'. Labiausiai piktina, kad pas gydytojus prasoma nusiregti prie visiskai pliku langu, tad nuo gatves kiekvienam praeiviui patogu spoksoti. Kabinetu durys tuo metu taip pat nerakinamos, todel kiti pacientai atidarineja duris paklausti ar galima uzeiti. Kolegos baltais chalatais ieina i kabineta net nesibelde, o as stoviu be liemeneles!Atseit, '-atvedziau, gydytoja, jums pacienta...' Nei beldesi, nei atsiprase. Visiskai niekam nesvarbu paciento dvasinis moralinis gerbuvis. Zmogus pas gydytojus ir siaip tik su beda ateina, o dar yra moraliskai pazeminamas mediku.
Tik tiek apie sia istaiga.

2017-03-07, 23:56 | 1

Moterų konsultacija iškėlė į pereinama koridorių 4 aukšte .Prie kabineto, net nėra kur prisėsti. Po šoko net negaliu atsigauti. Kokia pagarba nėščiosioms moterim, bet kas praeidamas gali praverti duris užeiti į kabinetą. Šalimais Psichiatrijos skyrius. Aišku kam Lietuvai moterys ir vaikai, tegul visi išvažiuoja. Tokia nuomone susidarė

2016-12-28, 11:37 | IP: 5.20.218.91

Paslaugus kolektyvas, greitai ir maloniai užregistravo. Šeimos gydytoja labai nuoširdi.

2016-10-27, 12:19 | 4

Poliklinika manau kaip ir visos turi ir gerų ir blogų gydytojų, taip pat ir seselių yra labai gerų ir supratingų, bet yra visad kažkuom nepatenkintų ir niurzgančių. Bet esminiai blogi dalykai poliklinikoje yra šie:
1. Atsilikimas nuo kitų poliklinikų, reabilitacijai skirta įranga sena rusiška ir pasenusi (ne visa, bet dalis jos), palyginus su kokia Dainavos poliklinika yra tikrai ženklus atsilikimas aparatuose ir tyrimuose.
2. Pati blogiausia vieta tai registratūra, darbuotojos nemandagios, visada atėjęs turi vos ne maldauti, kad jos atliktų savo darbą. Būna, kad ateini jos visos sustojusios kažką šnekasi tu atsiprašai ir paklausi, kad gal būtų galima išsikelti kortelę, nes sergi, o tavo gydytoja už 20min baigs darbą, o jos pasako, kad joms dabar pasitarimas ir tai tavo bėdos. Taip pat dirba atmestinai per metus laiko mano kortelė buvo kelis kartus pradanginta, vieną kartą tai truko gal 1,5mėn kol ji atsirado, bet jos nesuka galvos ir tau užveda dublikatą nesvarbu, kad jame nesimato koks gydymas tau buvo skirtas ir pan. Įvedus naują tvarką su registracija internetu ir talonėlių aparatu vyksta išvis absurdas. Užsiregistruoji internetu pas gydytoją, registruojantis privaloma nurodyti savo telefono numerį, atsiprašai iš darbo atvažiuoji, o pasirodo gydytoja kažkur išvykus ar serga, pareiški priekaištus registratūroje, kad turėjo paskambinti ir pasakyti tai, pasako, kad ką jos turi visiems žmonėms perskambinti, juk tai užtruks visą diena? Visos modernios tokio tipo sistemos turi funkciją siųsti sms žinutes pacientams, šita matyt neturi ir išvis atrodo kaip kurta studento, yra nepatogi su mažai funkcionalumo. Lapelių sistema registratūroje nežinau kam reikalinga, iki jos įvedimo per 20 metų lankymosi poliklinikoje nesu laukęs ilgiau 10min eilėje. Įvedus sistemą su lapeliais eilė tik pailgėjo, taip pat kelis kartus buvo taip, jog ateini išsispausdini lapelį ir matai, kad nėra nei vieno laukiančio asmens, tuomet pralauki 10min supykęs nueini naglai prie kokio langelio registratūroje ir stovi, tuomet girdi kai hole švieslentėj pasikeičia numeriukas ir jau tavo eilė, nors laukei 15min, o žmonių nebuvo.
Tikiuos, kad poliklinikos vadovybė atkreips į tai dėmesi, nes apie registratūrą nepasitenkinimų girdžiu iš visų ten besilankančių pažįstamų. Reikėtų atleisti visas ten dirbančias ir priimti naujų, nes kai dabar priimami nauji žmonės tai pastebėjau, kad senos darbuotojos naujokes kaltina dėl visų padarytų klaidų.

2016-08-22, 22:57 | IP: 94.244.66.221

Atsiprašau už šmeižikišką komentarą apie gyd.Gipiškienę.Pateikti žodžiai yra netiesa.
K.E Zarauskaitė

2016-02-26, 11:00 | IP: *.*.*.*

Registratūros moterims trūksta mandagumo, jautrumo , jei gydytojas staiga jšeina atostogų , niekas nesivargina ptanešti , atėjus paskirtu lauku , randi tik rašrelį ant durų

2015-12-27, 22:58 | IP: *.*.*.*

Nera Reik modernizuot el.sistema pagal numeriukus kaip banke ar sodroj po viena prieit registraturoj o ne kruva. Kavos aparato.

2015-05-07, 19:54 | IP: *.*.*.*

Labai gailiuosi, kad priregistravau savo mama sioje poliklinikoje. Nesuprantu sistemos. Ar gydytoju truksta, kad talonu pas kai kuriuos specialistus neimanoma gauti?O prie kai kuriu kabinetu gydytojo darbo grafiko metu pacientu nera!Jei bendrosios praktikos gydytoja atostogauja vos ne pusantro menesio, kur kreiptis? O ir griztancios i darba turbut nieks nelaukia, nes po triju savaiciu jos atostogu, naujas jos darbo grafikas nesustatytas. Pas pavaduojancia gydytoja talonu nera. I poliklinikos registratura pavyko prisiskambint tik po valandos beveik nepertraukiamo skambinimo - arba uzimta arba nieks neatsiliepia. Atejus vaizdas nustebino - registraturoje sedi viena darbuotoja, israsyta kortele pats pacientas turi nunesti gydytojai. Ant gydytojo kabineto duru uzrasas - "Pacientai kveciami". Po beveik pusvalandzio laukimo piktoka seseles pastaba "Tai ko sedit, neuzeinat". Neisivaizduoju kaip seniems zmonems, daugeliui sunkiai vaiksciojantiems, prisitaikyti prie tokios tvarkos. Gal geriau sioje poliklinikokoje daugiau nepriimti nauju pacientu?! Apskritai, toks vaizdas poliklinikoje jog tikrai nera kam dirbti!

2015-04-16, 22:11 | IP: *.*.*.*

tenka dažnai lankytis.Malonų ispūdį paliko procedūrinio seselės,laboratorijos darbuotojos,taip pat atidi ir rūpestinga EKG kabineto darbuotoja.Pasisekė,kad perėjau pas kitą šeimos gydytoją,D.Praškevičienę,kuri dėmesinga pacientui.Gerų žodžių nusipelnė gyd.R.Šulcaitė Sudėti nga patekt pas specialistus,vis nėra talonų,o kai ateini,žmonių visai nebūna.Deja,tais gydytojais teko nusivilt ir kreiptis į kitas gyd.įstaigas.Matyt,trūksta ne tik rūpestingumo,bet ir kompetencijos.Instrumentinių tyrimų beveik neatliekama,daug pensijinio amžiaus gydytojų,poliklinika beveik merdinti.

;