Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.4% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

71.9% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.1% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

78.6% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.5% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.3% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74.3% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.4% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.2% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.4% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.3% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

43.6% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

46.3% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2018-03-19, 19:13 | 2

Gulėjau chirurgijos skyriuje 4 aukšte. Viskas nuostabu ir puiku. Noriu išskirti dieninę sesutę Nijolę jos atėjimas dienomis skaidrino nuotaiką ir vertė sveikti. Puikios slaugutės Rūta labai švelni ir dėmesinga ir Neringa labai tvarkinga (Puikiausiai valėsi) ir labai protinga. Visam kolektyvui linkiu sėkmės ir didelės sveikatos jų sunkiame darbe. Buvusi pacientė Ingrida Vaitkevičienė.

2018-01-28, 18:09 | 1

Šiais metais aš išlydėjau savo brolį į paskutinę kelionę, prieš tai keturias savaites teko gulėti paliatyviosios onkologijos skyriuje Kaune. Paskutinė savaitė buvo labai sunki brolis tik šnibždėjo ir tik rašyti galėjo, Personalas labai įvairus slaugėms Aurelijai ir Kazytei didžiausia padėka . Ačiū joms už nuoširdumą. Tačiau ne visos slaugės taip dirba, suprantu , kad kai kurios ateina į naktinį budėjimą ne dirbti, nes naktį negalima trukdyti . Jei 2 valandą ligonis į stiklinę padaužė su šaukšteliu norėdamas šilto vandens , kitaip negalėjo pasikviesti slaugės, rašo duokit šilto vandens prašau , prašau, buvo atsakyta grubiai ir net teko man aiškintis prieš seselę dieninę palatos kaip šitaip galima vidurį nakties vandens prašyti. Aš pati jaučiausi, kad stoviu prieš budelį, o ne prieš gailestingą seselę. Kaip turėjo jaustis silpnas ligonis , kuris po dviejų dienų iškeliavo amžinybėn. O paskutinę dieną aš dirbau man galėjo tik skambinti, bet nieko nesigirdėjo net ir šnabždesio ,Vaizdas, kurį aš pamačiau įlėkus į palatą liks visam gyvenimui. Jis visas atsiklojęs, susmukęs lovoje tik dusta. Paprašius deguonies sesutė man sako, taip reikia, nespėjam, Ryte dar buvo lašinta lašinė, ji suvarvėjo visa po oda. Plaštakos oda plyšus. Neturėjau galimybės brolio slaugyti namuose, bet su tokiu abejingumu susidurti irgi neteko,,

2018-01-10, 19:59 | 1

Nesu buvusi tokioje gydymo įstaigoje, kur jau nuo rūbinės pasitinka kelios plepančios moteriškės, kurios net nepasižiūri iš ko paima paltą, arba palaiko paltą rankose tol, kol baigs tarpusavio pokalbį, tik tada pakabina.Toliau koridoriuje- vėl porom porom stovi ir plepa. Pakyli į skyrių- o ten sėdi ir plepa. Ir skundžiasi darbo sąlygomis arba kad apskritai reikia dirbti, kad vysta kažkokie pakeitimai ar pan. Nu turgus ir tiek.
Reziumė: dėl gydymo be pretenzijų, kaip ir visur yra geriau ir blogiau, bet kad surinkti tokį bobinčių kaimo moteriškių pasipletkinimams ir tiek daug, o dirbt nėra kam. Esu labai labai nustebinta. Labai prasta ligoninės vizitinė kortelė. Gydytojams nemanau kad tai padeda dirbti.

2018-01-03, 12:03 | 2

Šioje įstaigoje dirba nuostabūs gastroenterologai, esu jiems labai dėkinga už viską. Tačiau reikėtų susirūpinti dėl jiems asistuojančių bendrosios praktikos slaugytojų. Pastarosios labai grubios ir nemalonios, nesiskaito su pacientais. Manau būtų pats laikas pritraukti daugiau jaunų, entuziastingų slaugytojų, nes visą apsilankymą pas gydytoją sugadina slaugytoja, kuriai jau seniai laikas būtų išeiti į pensiją, o ne rodyti pacientams savo nepatenkintą veidą.

2017-10-21, 20:57 | IP: *.*.*.*

Daktarai atsisake gydyti pacienta, kadangi esa 4 stadijos vezio net neverta gydyti.

;