Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.7% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

72% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

77.2% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

78.5% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.6% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.8% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.6% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.8% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.6% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.4% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77.5% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.7% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44.9% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77.5% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

44.6% Complete
2.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2008-08-11, 18:21 | IP: 84.55.5.139

likau patenkinta neturiu

2008-05-09, 21:19 | IP: 85.255.55.187

Klinikų klerkai ,šalin rankas nuo Onkologijos ligoninės.Jūs niekada neprilsiyginsint prie prie Onkologijos ligoninės medikų žmogiškumo bei profesionalumo,nes šie medikai nekada neužmiršo Hipokrato priesaikos.Tai teigiu atsakingai,nes susidūriau su Klinikų medikų abejingumu.Žmonės,jei sunegalavot,bėkit į Onkologijos ligoninę,pasijusit žmonėmis,jums padės.

2008-04-22, 11:48 | IP: 212.59.30.110

Medikai dėmesingi,gydo kvalifikuotai nereikalaudami jokio atlygio.

2008-02-27, 17:13 | IP: 84.55.15.70

Buvo geriau,kol nebuvo kauno kliniku diktato,tada nereikejo ir misterio nustatyto otkato.

2007-12-22, 09:19 | IP: 213.190.50.58

Gydymo įstaigoje dirba profesonalai,svarbiausia nereikia dėti į kišenę,kaip Kauno klinikose.

2007-10-17, 15:26 | IP: 82.140.189.237

Viskas tvarkoj.Gydytojai aukštos kvalifikacijos.

2007-04-17, 10:38 | IP: 193.219.163.41

Įstaiga, kurioje dirbantys gydytojai nustatė ligą, kuri jau buvo pažengusi, kai to niekam nematė kiti.

2007-03-18, 12:13 | IP: *.*.*.*

Gerai nuteikia malonus personalo bendravimas su pacientais. Norėtųsi,kad gydytojai atviriau bendrautų su ligonių artimaisiais,ypač atsižvelgiant į
sunkią pacientų būklę tais atvejais,kai nebėra jokių vilčių.Artimiesiems labai reikalinga kuo tikslesnė informacija apie tolimesnę ligos eigą,progresavimo greitį,skausmo mažinimą ir pan.Taip pat pacientus bei juos lydinčius asmenis prastai nuteikia ilgas laukimas prie kabineto durų(net po dvi tris valandas).

;