Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.4% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

71.9% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.1% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

78.6% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.5% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.3% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74.3% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.4% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.2% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.4% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.3% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

43.6% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

77% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

46.3% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-15, 22:44 | 1

Paliatyvus gydymas onkologineje ligonineje prastos kokybes, visko reikia eiti ir prasyti, ir ne uz aciu...
Demesio ligoniui jokio.

2019-03-01, 20:44 | 1

Esame nusivylę šios ligoninės poliatyviosios onkologijos skyriaus gydytojais ir vedėja, sesutės čia dauguma švelnios ir rūpestingos su ligoniais.
Šiame skyriuje artimieji patys nuolat turi eiti ir prašyti reikalingų tyrimų ar gydymo, nes patys gydytojai nieko nesiūlys, bet su plačia šypsena ir be sąžinės graužaties priims pinigų vokelį iš mirštančio ligonio artimųjų puikiai suprasdami, kad padėti jam vis tiek niekuo negalės. Ten pakliuvę visi yra jau pasmerkti.
Po dviejų ten praleistų savaičių netekome brangaus artimo, bet ne dėl onkologinės ligos, o staiga sustojus širdžiai. Nors kiekvieną dieną skyriaus gydytojai primindavome aukštą spaudimą ir dažną pulsą. Liko daug klausimų ar buvo galima kažką padaryti kitaip.. Patariame, jei yra galimybė rinktis, ieškokite kitos gydymo įstaigos, kol nevėlu, mes nespėjome.

2019-02-13, 16:28 | 1

Sedejau atsakymo 3 val ir daugiau. Visus po manęs atėjusius pakvietė, bet mane tik baigiantis darbui. O vaikščiojau tyrimams ir negavau atsakymo 2 men

2018-12-29, 10:45 | 3

Teko apsilankyti pas gydytoją Gudžinską Žilviną. Tai tikras profesionalas. Paskyrė puikų gydymą, kuris man labai padėjo. Esu dėkingas už nuoširdų bendravimą. Linkiu jam visakeriopos sėkmės. Nuoširdus ačiū. Jo pacientas Jefimovas.

2018-12-29, 10:45 | 3

Teko apsilankyti pas gydytoją Gudžinską Žilviną. Tai tikras profesionalas. Paskyrė puikų gydymą, kuris man labai padėjo. Esu dėkingas už nuoširdų bendravimą. Linkiu jam visakeriopos sėkmės. Nuoširdus ačiū. Jo pacientas Jefimovas.

;