Nr. 507
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau iki 15 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė prastai
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: