Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1233

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.7% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

63.5% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.9% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.7% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.4% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.8% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.6% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.6% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62.5% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

77.6% Complete
3.9

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.2% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

82.2% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

47.1% Complete
2.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.1% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

39.9% Complete
2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šiaulių centro poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2023-03-15, 12:59 | 2

Nuoširdžiai dėkoju šeimos gydytojai L. Mizarienei ir kartu dirbančiai slaugytojai Austėjai už didžiulį rūpestį, nuoširdumą, paaiškinimą apie atliktų tyrimų rezultatus ir kantrybę. Esu dėkingas ortopedui traumatologui R. Mikalauskui už rūpestį ir patarimus.
Norėtųsi mandagesnio registratorių – tiek telefonu, tiek gyvai atvykus į įstaigą – bendravimo.

2022-12-18, 11:53 | 2

Prisiregistruoti pas šeimos gydytojus ir specialistus beveik neįmanoma, eilės kosminės. Atvykus į polikliniką ŠOKAS, nes koridoriai tušti, gydytojų kabinetuose barška puodeliai, kvepia kava ir girdisi visi gydytojų pokalbiai su sesutemis.... Na nejaugi niekas nežino, kad jų kabinetų durys popierinės ir viskas girdisi... Nuo pacientų aptarinėjimo iki kolegų pašiepimų... Brangūs vadovai, reikia ne sienas remontuoti, o kviestis jaunus medikus, vietoj senų medikų... Laikai keičiasi, juk neįmanoma išgydyti ligos tik papliurpimais ir žolelėmis. Dalis medikų tikriausiai savo žinių nebeatnaujina nau N metų....

2022-04-04, 18:50 | 1

Nerekomenduoju nes bendravo grubiai, neatsakė į rūpimus klausimus.

2021-10-11, 21:47 | 2

Kai reikėjo, pagelbėjo, bet blogai, kad daug pensijinio amžiaus daktarų dirba

2018-02-19, 17:39 | 2

Malonūs ir išklausantys gydytojai, tik registratorė galėtų mandagiau bendrauti su klientais.

2013-02-20, 09:28 | IP: *.*.*.*

Blogai, kad ligoniai pas šeimos gydytojus priimami ne talonų eilės tvarka. Suprantu, kad yra ligonių, kuriems būtina pakliūti pas gydytoją ir be talono, tačiau priimant pagal talonus, bent jau vėlesnius talonus turintys pacientai, nepatektų pas gydytoją anksčiau už laiku atvykusį ligonį. Būtų puiku, kad gydytojai suprastų, jog žmogui jo laikas brangus.