Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 745

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

85.1% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

67.6% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.6% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.7% Complete
4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

69.3% Complete
3.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.3% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

71.3% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.6% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.3% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

59.1% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

63.8% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

46.9% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

54.1% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

50.5% Complete
2.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2017-10-28, 16:11 | IP: 188.69.214.59

Visa šeima persirašėme į šią gydymo įstaigą. Džiaugiamės galėdami pakliūti pas gydytoją greitai, atvykus sutartu laiku, nereikia laukti, skiria pakankamai laiko apžiūrai, personalas ypač malonus ir rūpestingas! Dabar gauname tikrai kokybišką ir efektyvią priežiūra!

2017-09-13, 18:59 | IP: 195.182.94.34

Renkuosi Endemik, kai reikia greitai patekti pas gydytoją pirminei apžiūrai, kas yra praktiškai neįmanoma poliklinikoj. Endemik pasižymi lankstumu ieškant man tinkamo laiko, atsižvelgia į poreikius. Gydytojai dėmesingi ir kompetentingi. Sveikatos priežiūrą atlieka ne formaliai (kaip dažnai pasitaiko kitose privačiose klinikose), o išklauso, išnagrinėja, kas negerai ir t.t. Maloniai nustebino nauja klinika Savanorių pr. Jaukios patalpos, gerai įrengti kabinetai, reikiama įranga. Patogus privažiavimas, yra nemokamas parkingas mašinai. Ačiū, Endemik!

2017-09-11, 21:21 | IP: *.*.*.*

Visi žinome šią įmonę kaip skiepijimo procedurų specialistus ir lyderius, bet tai tik gerai išreklamuotas fasadas. Mūsų istorija tokia - susiplanavome kelionę į egzotinį kraštą, aišku reikalingi skiepai ( mūsų atveju Hepatitas A ir B), atvažiuojam susimokam pasiskiepinam ir palinkim sėkmės susitikimui po mėnesio .Likus kelioms dienoms iki mėnesio gaunam priminimo žinutę - maloniai laukiam sekančiam skiepui. Smagu, mumis rūpinasi, Atvykstam, vėl pasirašom visus sutinku jeigu... ir pasirodo skiepų nėra ! Bus už mėnesio - kai aš jau būsiu išvykęs, šiuo atveju be jokio imuniteto. Klausiu ką galite pasiūlyti- o jie ramiai, pasieškokite kur nors kitur ką nors! Klausiu kodėl neatidėjote to skiepo kai žinojote kad atvyksime, ar nepasiūlėte mums iš anksto nusipirkti ir antrąją injekciją - ogi sako čia jums reikėjo pagalvoti.Taigi pirmasis skiepas be papildymo realiai bevertis ( beje patiko darbuotojos žodžiai - mes bet kuriuo atveju negalime garantuoti kad skiepai padės), ir jokio atsiprašau, skambučio į kokią konkurentų ar valstybinę kliniką paieškant suderinamų vaistų- tiesiog paieškokite patys. Atmosfera kaista, pabandome nusfotografuoti savo medicininę kortelę su pirmojo skiepo atlikimo informaciją, tada darbuotoja mums plėšia kortelę iš rankų ir bėga ją slėpti į spintelę.Klausimas - taigi šioje kortelėje yra mano asmeniniai duomenys ir nuo šios minutės aš prieštarauju, kad klinika jais naudotusi, nes prarado mano pastikėjimą. Pasiūlė kreiptis raštu. Spręskite patys ar galima susidėti su tokia įstaiga, kurioje atsakomybės nulis, bendravimo ir rūpescio klientu nė žiburiu nerasi - įdomūs tik pinigai. Beje būtent dėl šių priežąsčių mes dažnai apeiname ratu valstybines medicinos įstaigas.

2017-09-09, 11:10 | IP: *.*.*.*

Sprendžiant pagal kitus komentarus - registratūros personalo požiūris į klientą yra sisteminė šitos įstaigos problema, o tai reiškia, kad pirmiausia tai vadovų ir savininkų problema, o ne personalo. Lankausi periodiškai pasidaryti skiepų 8 metus. Aplinka gražėja, požiūris į žmogų prastėja. Nesu reiklus aptarnavimui žmogus, visko esu matęs, įskaitant ir trečio pasaulio šalis. Tačiau kai ne pigioje ir modernioje Lietuvos klinikoje tave pasitinka chamizmu - taip neturėtų būti. Atsakymai kaip iš sugedusios plokštelės, drąsiai galima visą registratūros personalą keisti padėvėtais robotais, kuriems tereikėtų žinoti tris atsakymus: "Taip / Ne / Man nusispjaut, tai ne mano problema". Kalbantis registratūros darbuotoja žiūri į šoną, apie kažkokią šypseną ar "kuo galiu padėti?" tai iš viso kalba neeina. Tai bendra išvada - užbelsti, nelaimingi, pikti ir bijantys bet kokios atsakomybės darbuotojai tikrai nesistengs jums padėti. Tai jei gyvenimas verčia eiti į šią kliniką, pirma patys tiksliai išsiaiškinkite kokių skiepų jums reikia, kokiais periodais jie atliekami ir visą kitą panašią informaciją. O aš labai atsiprašau, kad užėjau ir sutrukdžiau jų ramybę.

2017-03-10, 18:04 | IP: *.*.*.*

Tikrinausi del Laimo ligos. Del erzultatu skambinau kelis kartus i registratura, nors zadejo atsiusti, kiekviena karta sake, kad gerai, tuojau pat atsiusime. Jau du metai praejo, vis dar negavau. Galiausiai pasake, kad ligos neaptiko, tyrimai geri. Po dvieju savaiciu poliklinikos gydytojas neturejo jokiu abejoniu, kad tai Laimo liga ir buvo praeje jau tiek laiko, kad tyrimai tikrai turejo parodyti. Be to, gydytojas visai nebuvo nustebes, jog endemik nenustate, nusijuokes pasake, kad dar vienas is endemikos, kuriam niekk nerado. Siulyciau tokius tyrimus daryti kitoje vietoje, nes endemik ju tiesiog nepadaro ir net neprisipazista, jog pamete juos ar kazkas kito atsitiko

;