Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1227

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

72.9% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

54.3% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

52.1% Complete
2.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

52.9% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.5% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.3% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

58% Complete
2.9

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

58.3% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

60.1% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.3% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.7% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.9% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

28.6% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.5% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17% Complete
0.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2019-12-04, 12:35 | 2

Įstaigos darbuotojų krūvis yra nežmoniškas, gydytojai nespėja priimti pacientų laikų, todėl tenka ilgai laukti, kartais ir 4-5val., kol galiausiai gydytoja turi baigti darbą ir nepatenkinta priima, tuomet konsultacija būna ne iš maloniausių, nes bendraujama atsainiai.

2019-07-18, 15:10 | 1

Man reikėjo gauti 5m sveikatos išrašą. Esu ne iš Klaipėdos tai tego važiuoti 300km gauti savo sveikatos kortelę kad galėtu pilnai pabaigti išrašą. Viską pradėjau tvarkytis mėnesio pradžioj bet tada sužinojau kad mano šeimos gydytoja atostogose tad teko registruotis pas pavaduojančia. Užsiregistravau beveik mėnesio pabaigoj laukiau registracijos laiko apie 2savaites. Atėjus pas gydytoja ir paprašius kad man pabaigtų rašyti sveikatos išrašą gavau neigiamus atsakymus ir skundimasi kad ji ir taip daug darbo turi ir jai tai nepriklauso (nors registratūroj pasakiau kad mano gydytoja atostogose ir man reikia gauti išrašą kuo greičiau tai užregistravo pas pavaduojančia) ir galų gale buvau išvyta iš kabineto ir gavau atsakymą tokį kad lauk savo gydytos man nesvarbu. Išėjo taip kad ėjau ir pas vyr. Gydytoja atsakymas buvo toks kad vienai gydytojai atitenka 3 gydytojų darbas nes kiti atostogose. Tai iš jų negavau nieko, tik pasakymą eik bandyk iš naujo. Aišku nėjau, nes nenorėjau būti išvyta dar kartą iš kabineto. Su tokia nepagarbia gydytoja dar neteko susidurti. Nusivyliau kad žmonės kurie turi padėti tave išveja ir liepia daryt ką nori nes tai ne jų problemos, tuo labiau kad laukiau kaip ir visi užsiregistravusieji laukia eilėje.

2019-07-11, 12:41 | 1

gyditoja dirba nuo 11:00. 3 kartus laukem, pasyrodydavo 11:15 11:10 11:20. jokio demesio zmonems, ziuri kap tinkuotojas i namo sienas.. vieninteles sesutes siek tiek gelbeja vaizda. jai tik turit galimybe- nesilankykit cia.

2019-02-15, 16:07 | 3

Labai nemaloniai aptarnavo tiek gydytojas tiek seselė, registratūroje man nenurodė į kurį kabinetą eiti, po to privertė mane jaustis kvailai, kad nežinojau, kur eiti, nors pirmą kartą lankiausi. Gydytojas buvo šlykštus ir nemalonus, bendravo netaktiškai, o palatoje - ultragarso kabinete - ant lovos, ant kurios reikia gulėti nebuvo net pakloto vienkartinio, šiūkšledėžė buvo toli, seselė net nepadėjo apsitvarkyti, man iki šiūkšledėžės reikėjo eiti, net negalėjau susitvarkyti drabužių nes turėjau laikyti dvi peršlapusias šluostes, Baisu - daugiau niekada čia neeisiu ir vaiko nevesčiau.

2018-10-24, 21:54 | 1

Pusėtinas arbs neigiamas. Gydytoja pacientą laiko net nežinau kuo, popniom arba ponais vadina, nenoriai reaguoja į nusiskundimus, vis kartodama kad neturi laiko, vizito metu daug kalba telefonu , pacientui nelabai skiria dėmesio. O apie dantų gydytojus...
Pensininkįs dirba, nesugeba normaliai išgydyt danties ir užplombuot. Pradeda vienas, kitą kartą kitas krapštos ir pečiais trauko nesitverdamas dyvais iš prieš tai ''gydžiusio,, dantisto.... jokio humaniškumo????.Kas liečia med.slauges , labai taktiškos ir išklausančios bei patariančios ????

2018-05-14, 12:58 | 2

Registruojantis telefonu neįmanoma prisiskambinti apie 5valandas, galiausiai atsiliepusi registratūros darbuotoja liepė palaukti ir apie mano praneštą situaciją apie 3minutes kalbėjosi su (tikriausiai) kolege ir tyčiojosi apart atsiliepusi į skambučius, kurie ryšio metu ištisai skambėjo. Registratūros darbuotojos yra įžūlios, nemandagios, įžeidžios ir visiškai neatlieka savo darbo pareigybių. Artimiausiu metu persirašysiu į kitą gydymo įstaigą, kurioje bent būtų galima be priekaištų ir sunkumų užsiregistruoti pas reikiamus gydytojus. NEREKOMENDUOJU!

2018-04-16, 10:44 | 1

Mano kudikis serga visa ryta bandau susisisiekti su registrtura ir registratura neatsako ir kur paskambinu sako kad ne cia.........esu pikta kad salia dirbantis zmogus kuris registruoja pas specialistus negali sujunkti su registrstura o stovi juk ju telefonai salia vienas kito.

2018-03-26, 10:03 | 1

Šioje poliklinikoje labai tragiška situacija, neveltui visuomet nemėgdavau jos, aptarnavimas vidutinis, nuolatinės eilės, darbas atliekamas netinkamai. Bėgsiu neatsisukdama.

2018-02-18, 16:58 | 1

Pacientas, kuris moka PSD imokas, turi teise savarankiskai rinktis gydymo istaiga, NEPRIKLAUSOMAI NUO GYVENAMOSIOS VIETOS. Man buvo pasakyta kitaip. Pamaciau komentarus ir gerai, kad nepriregistravote. Sutaupete nervu, laiko ir pinigu

2017-11-12, 15:03 | IP: *.*.*.*

Su šia gydymo įstaiga turėjom keletą progų susidurti. Viena iš jų kai dėl darbo reikėjo persišviesti plaučius, skųstis negaliu, priėmė tą pačią dieną, diagnozę nors ir nenoriai, bet lygiai taip pat parašė tą pačią dieną, bet apie sveikatos buklę kalbų nebuvo, vien formalumai, todėl sunku vertinti. Kitas kartas kai teko susidurti buvo kai vyras, jaunas vyras nuvyko pas savo šeimos daktarę dėl nugaros skausmų, tokių skausmų, kad teko prieš tai ir su greitąją išvažiuoti. Šeimos daktarė tuo metu atostogavo, o pavaduojanti gydytoja atėjus į kabinetą net nepakėlė akių, tik paklausė "Tai nori biliotenio?", nors tikrai ne tai buvo pagrindinė problema. Po keletos dienų grįžus šeimos daktarei iš atostogų vyras buvo užsirašęs 12:00, atvykus į polikliniką prie kabineto laukė dar gal 10 žmonių, 12:30 daktarė išėjo iš kabineto ir pasakė "Nežinau, tikrai visų nepriimsiu, darykit ką norit aš už pusvalandžio einu namo.". Aš suprasčiau, jeigu vyras būtų nuolat sveikata besiskundžiantis senukas, tačiau jaunas 25 metų vyras nori išsitirti, sužinoti kame problema, kodėl taip skauda, o vienintelis dalykas ką gydytojai pasiūlo - biliotenis. Tarp kitko, tą pačią dieną vyras nuvažiavo į kitą polikliniką, persirašė pas mano šeimos daktarę ir buvo priimtas bei išsiųstas reabilitacijoms bei tolesniems tyrimams.

2017-11-04, 16:04 | IP: *.*.*.*

Siaubas

2017-08-25, 15:59 | IP: *.*.*.*

Mano poliklinika sudariusi su sia istaiga sutarti del Mantu reakcijos atlikimo vaikams.Visa vasara negalejau padaryti vaikui Mantu reakcijos. Kada pavyksta prisiskambinti niekada neturi Tuberkulino ir nezino kada tures, nuvykus i vieta taip pat neregistruoja. Nuejau pas vyr. gyd. Loreta Venckiene, paklausti kodel nesudaroma eile ir pasiulius uzregistruoti vaikus i eile ir pranesti kada tures Tuberkulino, atsakymas buvo "kadangi jus nesate musu pacientai tai mes nesame suinteresuoti sudarineti eiles". Be to direktorei paskambinus i skiepu kabineta, slaugytojos zinojo, kad Tuberkulina gaus po 2 d, o man sake, kad nezino kada.

2017-08-10, 00:01 | IP: *.*.*.*

Arogantiška, susureikšminusi, 402 kab. sirgti brangus malonumas ne tik finansiškai , bet ir laiko atžvilgiu baisu. ŽMOGAUS kaip tokio dėl ju nėra.Tikrai persirašau į kitą istaigą.

2017-08-03, 14:53 | IP: *.*.*.*

Profesonalumo nebuvimas bei akiplėšiškumas. Nebendravo su pacientu, neatskakė į klausimus, norėjo atsikratyti atsakomybės ir siuntė pas kitus gydytojus, nors kortelėje buvo visi atsakymai, net nesivargino jų pažiūrėti. Labai bloga konsultacija bei apžiūra. Kvalifikacijos trūkumas. Net negalėjo pakomemtuoti savo srities atliktų tyrimų ir siuntė pas kitą gydytoją iš kurio ir gavau siuntimą ir kurio darbas yra kitos srities.

2017-07-26, 21:32 | IP: *.*.*.*

Gydymo įstaiga nekelia pasitikėjimo. Renkuosi kitą.

;