Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1365

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

86.2% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

76.3% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

70.4% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

53% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.3% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

60.7% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.4% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.7% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

61.7% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.4% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.7% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.7% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.2% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

27.6% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-12-16, 19:34 | 1

Artemidė Liubinskienė- puiki gydytoja. Ji ne tik nuoširdžiai bendrauja su visais pacientais, bet yra ir labai profesionali gydytoja. Lankausi pas ją ne tik pati , bet ir visi šeimos nariai. Nuoširdus ačiū! Geresnės gydytojos Kaune nerasite.

2019-09-23, 13:56 | 4

Pradžioje buvo puiki poliklinika, tačiau dabar tenka laukti po 30min vizito su išankstine registracija. Pakeisti poliklinika privertė gyd. Liubinskienė, versdama laukti 2h vizito, kuris užtruko tik 2min.

2018-12-27, 18:53 | 1

Vertinu puikiai, gydomes visa seima ir rekomenduoju kitiems:)

2018-12-27, 08:41 | 2

Esu šioje klinikoje tik dėl gydytoja Liubinskienės, kuri yra puiki. Tačiau ne pirmą kartą apsilankymą sugadina administracija, kuri tiesiog nepatenkinta gyvenimu ir esi kaltas, kad atėjai, o jos dar ir turi kažką su tavim daryti ir atsikelti nuo kėdės. Pirmą kartą, maždaug prieš pusmetį, atvykus vidurį dienos prastai pasijutus darbe, eilės buvo didelės, seselės pamatavo spaudimą, paklausė ar valgiau, kai pasakiau, jog ne, nes prastai jaučiuosi, tarpusavyje net neslėpdamos šaipėsi "tai ko ji nori jei jau 15 val. dienos,o ji nieko nevalgius", "gal ir aš galiu nevalgyt ir išeit iš darbo nes negera kažko?" ir t.t Šiandien ryte nuvažiavus su naktį pakilusia temperatūra buvo pasakyta, kad atvykčiau, kai dirbs mano šeimos gydytoja, nes aš prašiau pas bet kurią. "Tai kaip tai pas bet kurią? pas savo? kodėl kita gydytoja turėtų jus priimti? Ji turi savo pacientus" Taip supykdė, atvažiuoji su temperatūra tau pasako grįšk už poros valandų. O tai jei mano gydytoja nedirbtų šiandien reiktų atvykti rytoj? po savaitės? Ir viskas jau su tokia "povyza", jaučiuosi kalta, kad sergu, o dar labiau kalta jaučiuosi, kad yra tokių, tiek daug sau leidžiančių administratorių, seselių. Tikrai nerekomenduoju, nes ne tik nesulauksit malonaus pasisveikinimo, bet dar ir gausit gero "gruzo" atykę. :)

2018-12-27, 08:41 | 2

Esu šioje klinikoje tik dėl gydytoja Liubinskienės, kuri yra puiki. Tačiau ne pirmą kartą apsilankymą sugadina administracija, kuri tiesiog nepatenkinta gyvenimu ir esi kaltas, kad atėjai, o jos dar ir turi kažką su tavim daryti ir atsikelti nuo kėdės. Pirmą kartą, maždaug prieš pusmetį, atvykus vidurį dienos prastai pasijutus darbe, eilės buvo didelės, seselės pamatavo spaudimą, paklausė ar valgiau, kai pasakiau, jog ne, nes prastai jaučiuosi, tarpusavyje net neslėpdamos šaipėsi "tai ko ji nori jei jau 15 val. dienos,o ji nieko nevalgius", "gal ir aš galiu nevalgyt ir išeit iš darbo nes negera kažko?" ir t.t Šiandien ryte nuvažiavus su naktį pakilusia temperatūra buvo pasakyta, kad atvykčiau, kai dirbs mano šeimos gydytoja, nes aš prašiau pas bet kurią. "Tai kaip tai pas bet kurią? pas savo? kodėl kita gydytoja turėtų jus priimti? Ji turi savo pacientus" Taip supykdė, atvažiuoji su temperatūra tau pasako grįšk už poros valandų. O tai jei mano gydytoja nedirbtų šiandien reiktų atvykti rytoj? po savaitės? Ir viskas jau su tokia "povyza", jaučiuosi kalta, kad sergu, o dar labiau kalta jaučiuosi, kad yra tokių, tiek daug sau leidžiančių administratorių, seselių. Tikrai nerekomenduoju, nes ne tik nesulauksit malonaus pasisveikinimo, bet dar ir gausit gero "gruzo" atykę. :)

2017-03-20, 16:57 | IP: *.*.*.*

Siūlyčiau čia nesilankyti. Aptarnavimas be galo prastas, laukiau pusę valandos ir taip pastoviai...

2017-03-02, 01:48 | 1

Puki gyd.Artemide Liubinskiene.

2017-03-01, 15:32 | 8

Musu seima lankosi pas gyd. J.Valantiniene, apie sia gydytoja galiu atsiliepti tik labai gerai. Profesionali ir labai maloni seimos gydytojas. Sesutes Regina ir Danute taip pat vertos tik geru atsiliepimu. TACIAU visi lankytojai skundziasi registratore, kurios elgesys, nemokejimas bendrauti, grubumas, atzagarumas, konfliktiskumas, kenkia visam klinikos ivaizdziui. Niekaip neina suprasti kaip sitiek metu darbuotojas ir visas kolektyvas nepadaro isvadu...Nemalonu kiekviena karta ateiti i klinika, nes zinai, kad sutiksi ruskana, pastoviai nepatenkinta ir replikas laidanti neprofesionalu darbuotoja. Teatras - prasideda nuo rubines, gydymo istaiga - nuo registratores. Jau ne vienas pacientas iseina is sios istaigos vien del nemalonaus personalo. Patalpu remontas nepamaisytu...

2017-01-12, 13:01 | IP: *.*.*.*

Jau turbut apie 10 metu esu paciente sios istaigos ir kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad reiktu keisti i kita klinika...visu pirma "malonioji" registratore..kiekviena karta skambinant ar ateinant pas ja jauciu itampa, nes bet kada gali pakomentuoti ar pasakyti, ka nors nemalonaus...jeigu vaikas suserga ir be registracijos reikia papulti pas gydytoja, tai turi atlaikyti ne tik registratores komentarus, bet ir su serganciu kudikiu turi prastoveti eileje virs valandos prie gydytojo kabineto. Su gydytoja susisiekti isvis neimanoma..per registratura skambinant pasako, kad gydytoja darbo metu nekelia telefono, o nedarbo metu jos nera klinikoje..tai susisiek, kaip nori...esme tame, kad kiekvienas susirgimas yra stresas, nes nuejus i klinika pasijunti,kaip nusikaltelis, o ne ju pacientas..

2016-10-10, 21:36 | IP: *.*.*.*

siandien apsilankius sioje klinikoje,susiduriau su administratores nemandagumu....noriu prisiregistruoti sioje klinikoje,uzejau paklausti ar yra vietu,kokie specialistai...susiduriau su abejingumu ir atsakymai buvo duoti pro sukastus dantis,pasijutau kalta,kad atejau i sia klinika...klinikos vadovybei reiketu susirupinti tokiu darbuotojos elgiasiu

2016-10-04, 15:40 | IP: 84.55.16.213

Daug metų gydaus pas gyd. R. Mickienę, nusiskundimų neturiu. Tačiau registratūros darbuotojos bendravimo lygis - tai trūksta žodžių.. Su tokia elgesio kultūra tikrai atbaido, kartais net bijau paklaust jos kažko, nes net nepagalvodama gali įžeisti, arba pasakyti ką nors netaktiško kitų pacientų, ar personalo akivaizdoje, paskutinį kartą buvau išjuokta, nes nežinojau tikslaus atlikto tyrimo pavadinimo.. Ir gaila, kad tai ne pirmas kartas, nesuprantu kodėl nėra atsižvelgiama į pacientų skundus..

2016-08-25, 21:55 | IP: 78.63.247.184

Esu jau daugiau kaip 10 metų šios klinikos paciente, taip pat ir mano vaikai. Niekada nekilo jokių problemų nei dėl šeimos gydytojo, nei kitų medikų , nei seselių, nei slaugių. Bet šiandien dieną buvau galutinai priblokšta..., tiesa sakant tai jau ne pirmas kartas. Šioje klinikoje dirba nekompetentinga administratorė Rita (pavardes nepamenu), kuri nežino kas yra darbo etika ir pagarba ar konfidencialumas pacientui. Tiesa sakant buvau priblokšta, kai man registratūroje paklausus apie medicininę pažymą, kurios reikia pratęsiant vairuotojo pažymėjimą, išgirdau nemandagias ir akiplėšiškas replikas į savo "daržą..." prie kitų žmonių ir darbuotojų, šalia buvusi medicinos seselė pasijuto nepatogiai ir pilnai suprantama. Manau, kad toks žmogus negali dirbti tokio darbo, nes jis nesilaiko darbo kodekso, be to tai ne gydytoja, o eilinė administratorė ...

2016-06-29, 09:57 | IP: *.*.*.*

Bendras gydytoju profesionalumas 50 ant 50 procentu. Tikrai yra kur pasistengti. Per daug isauges pacientu kiekis, dideles eiles. Nemandagus personalo ir neetiskas gydytotu elgesys.

2014-11-19, 13:16 | IP: *.*.*.*

labai dekingi gyd. Liubinskienei uz profesionaluma ir taktiskuma bendraujant su mazais vaikais administratores darbas kiekviena karta stebina savo nemandagumu, jokio supratingumo ir uzuojautos mamoms su maziukais vaikais, pastoviai nepatenkinta uzduodamais klausimais

2014-05-15, 23:34 | IP: *.*.*.*

Dekojame kineziterapeutei Onutei Berankienei uz profesionaluma. Prastas registratoriu bendravimas. Atgraso jau tik iejus. Poziuris i mamas su vaikais isvis nesuprantamas.

2012-01-02, 07:15 | IP: 212.117.7.197

Visa šeima esame patenkinti šia klinika, o ypač gydytojai Rytei. Susirgus priima tą pačią dieną, visi tyrimai padaromi iš karto. Ši klinika didžiausias mūsų šeimos turtas. Ačiū visiems!

2010-08-25, 15:15 | IP: *.*.*.*

SKambinu į regitratūrą, atsiliepia ir nekalba. Skambinu vėl, atsiliepia ir nekalba. Girdisi aplinkinis šurmulys, bet darbuotojos nekalba. Kaip prisiregistruoti? Skambinti, kai bus geresnė nuotaika? Tikrai reiktų pakeisti registratūros darbuotojas, nes jos yra opiausia problema šioje klinikoje.

2010-08-25, 13:19 | IP: 213.190.36.147

Gydytojos puikios, mielos ir šiltos. Esame dėkingi tiek savo gydytojai Eglei Mikulskytei, tiek gydytojoms Liubinkienei ir Mickienei, kurios priėmė dukrą neatidėliotinais atvejais. Sužavėti šių gydytojų atsakingu požiūriu į darbą ir žmogišku bendravimu.
Sesutės ir administratorės (*) taip pat gražiai bendrauja. Jaučiamės šioje klinikoje beveik savi. *- tą šviesią trumpaplaukę nelinksmą ponią iš registratūros gal galima į kokius bendravimo kursus pasiųsti?..

2010-08-23, 13:43 | IP: *.*.*.*

Gyditojai tai malonus ir jais vissiskai neturiu jokiu nusiskundimu. Pritariu neigiamiems komentarams apie registraturos darba. Ziaurus, kai turetu buti visos klinikos atspindys, tai yra kazkoks nesusipratimas. Viena tai isvis bjauri, sviesiais plaukais ir susiraukusi. Atrodo moteris metuose, bet supratimo jokio. As net valytojos darbo jai neskirciau. O cia ji dirba registraturoj, per ja man atrodo si klinika daug klientu praranda, zadejau ir as iseiti isten ir dar galvoju. Nes paskambinus prisiregistruoti, tik siutas paima, o iejus pro duris siurpas nukrecia nuo josios.

2010-07-13, 08:42 | IP: 85.255.55.209

Aciu visam personalui uz rupestinga poziuri i mano sveikata. Nera.

2010-06-15, 15:34 | IP: *.*.*.*

Gydytojai paskuriuos lankaus geri, patinka, malonūs priekaištų neturiu. Adminsitarcijoje dirba viena bobulka tokia nu bjauri ne tas zodis, susiviepusi, matosi jauciasi kaip namuose ir tokia ale virsininke vaidina, telefonu atsiliepia ta pati klaikiai, daznai issigastu :)

2010-04-21, 10:16 | IP: *.*.*.*

registraturoje atsiliepia LABAI nemaloni ir nemandagi moteris.ir taip jau eile metu. kalba taip, kad nori nenori pasijauti kaltas, kad nori ateiti pas gydytoja. vis dejuoja ir stena, kad visi uzsieme arba atostogauja.negalima taip

2010-04-19, 23:15 | IP: *.*.*.*

Zemai linkiu galva ir is visos sirdies dekoju gerbiamam ir mylimam gyd. A. Kirijenko. Daug kartu padejo ismintingais patarimais, konsultacijomis ir net isgelbejo sveikata ir gyvybe. Visada taktiskas, demesingas, visada jauciamas jo profesionalumas. Aciu Jums, daktare! Registraturos darbuotojos dirba atsainiai ir bendrauja su pacientais gan grubokai, demesingumu nepasizymi.

2010-04-14, 08:39 | IP: 212.117.2.188

Didelis rūpinimasis pacientais, šiltas bendravimas, profesionalūs gydytojai. Ačiū Jiems už savo ir savo šeimos sveikatą.

2010-04-07, 21:18 | IP: 87.247.108.150

Gera klinika, geras personalas.
Mes pacientai turetume labiau laikytis gydymo istaigos tvarkos, o nekritikuoti darbuotojus.

2010-04-04, 01:10 | IP: *.*.*.*

Gydytojai faini RegistratŪros darbuotojai, seselės - arba jos gyvenimo nuskriaustos, arba jos nekenčia savo darbo, arba visiškai nieko nesupranta. (yra pora tikrai gerų. bet tik pora)

2009-02-19, 12:45 | IP: 88.222.212.83

Labai dziaugiuosi jog savo vaikuti uzregistravau butent cia.Sioj istaigoj dirba puikus kolektyvas,sesutes demesingos.Patinka cia ateit visi kaip viena seima jau mus pazista visuomet pasiteirauja ar sveikos ir pan.einam ir i masaziukus taip pat puiku.Zodziu linkiu jiems ko geriausio ir mazai serganciu pacientu

2007-08-01, 09:28 | IP: *.*.*.*

Smagu, jog netoli namų yra gydymo įstaiga.Kitais atvejais būtų sunkiau susisiekti. Šiai įstaigai trūksta gydytojų, eilės darosi labai didelės, o užsiregistravus pas gydytoją tenka laukti pusantros savaitės.O seselės sugeba žaisti kompiuteryje "kortomis", nei padėja gydytojoms greičiau priimt pacientus.