Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.5% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

39.9% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.4% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.4% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.8% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.7% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.9% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.3% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.2% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-01-31, 07:35 | 3

Nerekomenduoju. Labai mažas skaičius kompetetingų gydytojų šioje istaigoje. Dauguma jų ligos negali nustatyti, ir patys sako nežinau ką daryt. Susidarė nuomonė, kad ir tyrimus taupo, nes susergi, kraujo tyrimo nedaro, išrašo antibiotiką, išgeri, sakai - nepadėjo, daro kraujo tyrimą. Tai ką tas kraujas parodys? Daug tyrimų atlikt ir pas kaikuriuos gydytojus reik važiuoti į kitą įstaigą, nes tokių specialistų neturi. O ką jau kalbėt apie poliklinikos infrastruktūrą, patogumą, pritaikomumą, net nevertą komentuoti. Pvz. kineziterapijoje lankosi 15 žmonių, bet yra tik 12, ir tai nerakinamų spintelių. Už paliktus daiktus nieks neatsako. Praščiausia gydymo įstaigą Vilniuje kurioje teko lankytis.

2019-01-25, 20:32 | 2

Bijau pasižiūrėti į šią gydymo įstaigą. Seselės apšaukia, net nesuprantu, ko lyg alkanos būtų.
Tikras bardakas ir niekas nesikeičia jau daugelis metų. Vargšai likę ten pacientai, turbūt į toliau esančias poliklinikas jau nebepaeina.
Mano patys blogiausi prisiminimai.
Tiesa jei esi socialai draustas, visteik už kraujo tyrimus mokėti reikia, net nesuprantu už ką, juk ne pats sugalvojai gydytojas siunčia. Vargšai pencininkai apgaudinėjami yra.
Tiesiog klaiku.

2018-11-05, 08:10 | 1

Lankiausi pas gyd J Burbiene (burnos higieniste) atvykus palakiau 5 min pakviete i kabineta, kabinete radijas veike labai garsiai ir tai nebuvo muzika o laidos vedeju juokai, pokabiai ir t.t. pateike lapeli su informacija ispejo kad procedura mokama (apie tai buvau informuota registraturoje) paklause kada buvo pries tai atlikta procedura- atsakiau jog pries metus. Pradejo atlikineti procedura ir jau po 11 min sako procedura baigta. ta prasme?iprastai burnos higiena trukdavo 30 min, buvo valomi tarpudanciai, siuo atveju nuimti tik didesni akmenys ir poliruota. klausiu pas ja kodel taip trumpai ji paaiskino kad situacija nera uzleista, kasoje susimokejau 18euru su centais !as esu pribloksta atsainumu, lengvabudiskumu, nes namuose apziurejus pamaciau ir pajutau kad procedura atlikta labai pavirsutiniskai.jau visi mano pazistami yra issiregistave is sios poliklinikos, manau ir man pakeliui su jais.

2018-09-27, 19:49 | 5

Aš labai stengiuosi užjausti medikus, nes jie visgi tik tokios sistemos "įkaitai" - pacientų per daug, daug popierizmo, dar ir nagli tie pacientai, braunasi be eilių, keikiasi ir visa kita...
BET nebelaiko nervai.
Šeimos gydytoja superinė, tačiau pas ją patekti yra labai sudėtinga. Registratūroje atėjus 6.30h jau tau šaukia, kad nebėra papildomų talonų. Ir tada jau viskas priklauso nuo to, kaip maldausi :D Tikrai yra tekę su ašarom akyse eit lauk nieko nepešus...
Paskutiniu metu yra kažkokia bėda su seselėmis - jų arba nėra, arba viena sesele dalinasi du kabinetai... Jos malonios, stengiasi, viskas ok, bet, kaip suprantu, jų trūksta, tai kenčia pacientai - nukeliamas vizito laikas, negauni tyrimo, kurio atėjai arba vėluoja priimti nustatytu laiku.
Taip pat dingsta tyrimų rezultatai (??? nežinau, kaip,. apsikasę palaidais popiergaliais, šiaip maniau, kad viskas internetinėje erdvėje jau būna...) ir turi juos kartoti vėl.

Čia yra puikių jaunų specialistų, bet, manau, neilgam...

2018-06-11, 18:54 | 3

Baisu. Norėjau telefonu užsiregistruoti skubiai pagalbai pas šeimos gydytoja, liepė atvažiuoti po pietų ir stoti į eilę. Atvažiavus ir pasakius gydytojos pavardę pasakė, kad gydytoja nedirba (nors iš ryto sakė, kad dirba). Pasakiu, kad ryte skambinau ir žinau, kad dirba, tik tada pradėjo ieškoti informacijos koks gydytojos grafikas. Užrašė apsilankymui po 5-6 val., nors jaučiausi labai prastai, paprašius užrašyti pas kitą daktarę, kad priimtų anksčiau pasakė, kad nieko negali padėt ir jei noriu galiu pati eiti derintis su daktare. Šeimos daktarė elgėsi labai nemandagiai ir nemaloniai, sakė jog važiuočiau namo, nes žmonių pilna (laukė tik viena moteris), ir kad jinai tikrai prieš savo pietų pertrauka nieko nepriiminės (nors darbą pradėjo tik popiet).
Kiek esu turėjus apsilankymų šeškinės poliklinikoje, visuomet tas pats. Niekam niekada nerekomenduočiau.

;