Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

69.3% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

54.8% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.3% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

41.3% Complete
2.1

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.6% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

41.2% Complete
2.1

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

65.2% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.9% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.4% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.3% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.5% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

21.7% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.6% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.9% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2020-10-25, 16:24 | 6

Nemažai teko aplankyti ten dirbančių gydytojų iš jų tik vienas atsisakė suteikti paslaugą,nes neva su tokiu neįmanoma dirbti pacientu. Registratūrai sunku kartais prisiskambinti, o perskambina kitą dieną dažniausiai.

2020-06-23, 13:43 | 1

Mama lankesi pas neurologa D. Sharova.
Atejo is poliklinikos apsiverkusi, nes gydytojas buvo nenuotaikoj, elgesi nemandagei, neisejo su juo susisneketi, mama reikiamos pagalbos negavo. Pries tai visa laika konsultavosi pas kitus poliklinikos neurologus. Niekados dar tokios neigiamos patirties nebuvo.
Nerekomenduojam niekam.

2020-03-31, 14:29 | 1

Karantino metu, kai mažamečiui vaikui yra plaučių uždegimas 3-4savaites - jį "apžiūri" TIK telefonu ir nustato ar vaikas sveikas ar ne. Paprašius jį apžiūrėti arba nusiųsti į kitą įstaiga, atsako, kad nereikia. Nes ir jų vyr. vadovė pasakė, kad nepriimt ir nereik apžiūros.
O jei vaikui kas blogai bus - kas tada atsakys? Ar viską nurašys virusui?

2020-02-03, 08:23 | 3

Nerekomenduoju įstaigos, kadangi beveik visi darbuotojai yra nemandagus ir nemoka kalbėti su pacientais/klientais. Stengiuos ko rečiau vaikščiuoti į poliklinika, tačiau kai ateinu, norisi bent truputėli žmogiškumo iš supratingumo. Tačiau iš registratūros darbuotojų tik vienetai tikrai stegiasi padėti ir daro viską ką gali arba bent jau moka maloniai atsakyti . Šeimos gydytojai ar pavargę ar į pacientus jau seniai nežiuri kaip į žmones. Nuoširdžiai noriu padėkoti seselėm, kadangi visi/-os su kuriom/-iais teko bendrauti buvo malonios/us, rupestingos/i ir tikrai rūpėjo kiekvieno paciento problemos.
Šioje vietoje man trūko svarbiausio faktorio - žmogiškumo ir kadangi kentėti jau nebegalima, išeinu ir nebegrįšiu.

2019-11-15, 17:27 | 2

Ugdymo įstaigoje yra visokių gydytojų: kompetetingu, malonių ir nelabai malonių, bet kompetetingų.
Dažniausiai visi tyrimai atliekami ir greitai, puikiai veikia eilių elektroninė sistema, pakliūti galima greičiau ir suteikiama galimybė pakliūti pas gydytoją greičiau - mokamai. Tai man patinka, nes kainos priimtinos.

2019-01-31, 05:35 | 4

Nerekomenduoju. Labai mažas skaičius kompetetingų gydytojų šioje istaigoje. Dauguma jų ligos negali nustatyti, ir patys sako nežinau ką daryt. Susidarė nuomonė, kad ir tyrimus taupo, nes susergi, kraujo tyrimo nedaro, išrašo antibiotiką, išgeri, sakai - nepadėjo, daro kraujo tyrimą. Tai ką tas kraujas parodys? Daug tyrimų atlikt ir pas kaikuriuos gydytojus reik važiuoti į kitą įstaigą, nes tokių specialistų neturi. O ką jau kalbėt apie poliklinikos infrastruktūrą, patogumą, pritaikomumą, net nevertą komentuoti. Pvz. kineziterapijoje lankosi 15 žmonių, bet yra tik 12, ir tai nerakinamų spintelių. Už paliktus daiktus nieks neatsako. Praščiausia gydymo įstaigą Vilniuje kurioje teko lankytis.

2019-01-25, 18:32 | 2

Bijau pasižiūrėti į šią gydymo įstaigą. Seselės apšaukia, net nesuprantu, ko lyg alkanos būtų.
Tikras bardakas ir niekas nesikeičia jau daugelis metų. Vargšai likę ten pacientai, turbūt į toliau esančias poliklinikas jau nebepaeina.
Mano patys blogiausi prisiminimai.
Tiesa jei esi socialai draustas, visteik už kraujo tyrimus mokėti reikia, net nesuprantu už ką, juk ne pats sugalvojai gydytojas siunčia. Vargšai pencininkai apgaudinėjami yra.
Tiesiog klaiku.

2018-11-05, 06:10 | 1

Lankiausi pas gyd J Burbiene (burnos higieniste) atvykus palakiau 5 min pakviete i kabineta, kabinete radijas veike labai garsiai ir tai nebuvo muzika o laidos vedeju juokai, pokabiai ir t.t. pateike lapeli su informacija ispejo kad procedura mokama (apie tai buvau informuota registraturoje) paklause kada buvo pries tai atlikta procedura- atsakiau jog pries metus. Pradejo atlikineti procedura ir jau po 11 min sako procedura baigta. ta prasme?iprastai burnos higiena trukdavo 30 min, buvo valomi tarpudanciai, siuo atveju nuimti tik didesni akmenys ir poliruota. klausiu pas ja kodel taip trumpai ji paaiskino kad situacija nera uzleista, kasoje susimokejau 18euru su centais !as esu pribloksta atsainumu, lengvabudiskumu, nes namuose apziurejus pamaciau ir pajutau kad procedura atlikta labai pavirsutiniskai.jau visi mano pazistami yra issiregistave is sios poliklinikos, manau ir man pakeliui su jais.

2018-09-27, 16:49 | 5

Aš labai stengiuosi užjausti medikus, nes jie visgi tik tokios sistemos "įkaitai" - pacientų per daug, daug popierizmo, dar ir nagli tie pacientai, braunasi be eilių, keikiasi ir visa kita...
BET nebelaiko nervai.
Šeimos gydytoja superinė, tačiau pas ją patekti yra labai sudėtinga. Registratūroje atėjus 6.30h jau tau šaukia, kad nebėra papildomų talonų. Ir tada jau viskas priklauso nuo to, kaip maldausi :D Tikrai yra tekę su ašarom akyse eit lauk nieko nepešus...
Paskutiniu metu yra kažkokia bėda su seselėmis - jų arba nėra, arba viena sesele dalinasi du kabinetai... Jos malonios, stengiasi, viskas ok, bet, kaip suprantu, jų trūksta, tai kenčia pacientai - nukeliamas vizito laikas, negauni tyrimo, kurio atėjai arba vėluoja priimti nustatytu laiku.
Taip pat dingsta tyrimų rezultatai (??? nežinau, kaip,. apsikasę palaidais popiergaliais, šiaip maniau, kad viskas internetinėje erdvėje jau būna...) ir turi juos kartoti vėl.

Čia yra puikių jaunų specialistų, bet, manau, neilgam...

2018-06-11, 15:54 | 3

Baisu. Norėjau telefonu užsiregistruoti skubiai pagalbai pas šeimos gydytoja, liepė atvažiuoti po pietų ir stoti į eilę. Atvažiavus ir pasakius gydytojos pavardę pasakė, kad gydytoja nedirba (nors iš ryto sakė, kad dirba). Pasakiu, kad ryte skambinau ir žinau, kad dirba, tik tada pradėjo ieškoti informacijos koks gydytojos grafikas. Užrašė apsilankymui po 5-6 val., nors jaučiausi labai prastai, paprašius užrašyti pas kitą daktarę, kad priimtų anksčiau pasakė, kad nieko negali padėt ir jei noriu galiu pati eiti derintis su daktare. Šeimos daktarė elgėsi labai nemandagiai ir nemaloniai, sakė jog važiuočiau namo, nes žmonių pilna (laukė tik viena moteris), ir kad jinai tikrai prieš savo pietų pertrauka nieko nepriiminės (nors darbą pradėjo tik popiet).
Kiek esu turėjus apsilankymų šeškinės poliklinikoje, visuomet tas pats. Niekam niekada nerekomenduočiau.

2018-06-11, 14:08 | 25

Ar ne per daug psichiatru jusu istaigoje?? Visas somatines ligas, pervedat i psichosomatika ar psichikos sutrikimus?? Lietuvoje bando medicina i pseudomoksline psichiatrija pakeisti?? nes ieskoti tikra ligos priezasti ir gydyti proto neuztenka?? lietuvoje kaip matau yra tendencija, sodinti visus is ejles ant psichiatrines psichotropines tabletes, nes taip lengviau, kam kazka galvoti, ieskoti liga, sufabrikavai psichine diagnoze ir pumpuok su psichiatrine narkota kiek iskentes, sitoje istaigoje nelabai ka sugeba ieskoti, kas per sutrikimas zmonems ir del ko, gydytojai nezino savo darbo, neismano apie ligas etiologija, bando pasodinti visus ant psichiatrines tabletes, kurie sukelia visas sizofrenijos ir depresijos simptomus, sukelia endokrinines sutrikimus, haliucinacijas, kliedesiai, nemiga ir taip toliau, o dar ir neurologines ir endokrinines sutrikimus, tokius kaip akatizija, parkinsonizmas, distonija, veliavoji diskenezija, o dar osteoporoze, cukrinis diabetas, galaktoreja, navikus, nevaisinguma, neuroleptini nutukima abdominalini, nutukima, gadina krauja, imuniteta, gali sukelti piktybini neurolpetini sindroma, infarkta , insulta. Visa sita sukelia tokie "vaistai" neurolpetikai antipsichotikai kaip haloperidolas, litis, valproatas, olanzapinas, risperidonas, clozapinas, paliperidonas, caripiprazine, quetiapinas, aripiprazolis, fluanksol, truksalis, tiapridas, ziprasidone, sulpiridas, amisulpiridas, metoclopradmias cerukalis, domperidonas motillium ir taip toliau. Is antidepresasntu tokius sutrikimus gali sukelti, amitriptilinas, fluoksetinas, paroksetinas, sertralinas, mirtazapinas, venlafaxinas, duloxetinas, fluvaxaminas, citalopram, escitalopram ir kiti, is trankvilizatoriu kurie sukelia stipri psichine ir fizine priklausomybe, abstinencija, lomkes, atsisakimo sindroma, tokie preparatai kaip diazepamas, bromazaepamas leksotanilas, lorazepamas lorafen, alprazolamas xanax, clonazepamas, zolpidemas, zopiclonas, pregabalinas lyrica, carbamazepinas, gabapentinas, lamatriginas,ir taip toliau..ne papulkit ant psichiatrine kabliuka. klauskit gydytoju del ko jie bando pastumti jums pas psichiatrus. Dazniausiai stumia pas psichiatrus alegydytojai, kurie neismano savo darba, nekompetitingi, zemos kvalifikacijos, jiems taip lengviau atsikratyti paciento. Viesinkit tokiu "gydytoju" pavardes internete, kad visi zinotu kad pas tokius specialistus, geriau nepapulti. Tokio naglumo dar nemaciau, kad psichiaskai sveikus, arba trumpai turinciam umine sutrikima, sodina visam gyvenimui , faktiskai zudant zmogu, o ne gydant. Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama per 100 tukst zmoniu, 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju. Atsiminkit kad visu psichiniu sutrikimu priezastis yra realus, somatinis, psichikos sutrikimas tai tik simptomas nuo realu fiziniu negalavimu. Psichiatrai gi teigia kad beveik visi sutrikimai yra genetiski, ir bano gydyti jus, su neurotropiniais nuodais, neurolpetikais antipsichotikais, po kuriu zmonems darosi dar blogiau, ir tai sukelia dar daugiau realiu ligu, ir psichikos sutrikimu. Lietuvoje net psichiskai sveiki zmones sodinami ant psichiatrines tab letes, o tie kuriems yra trumpos psichikos sutrikimai, sodinami visam gyvenimui ant psichiatrines tabletes, tai yra nusikaltymas.

2018-05-08, 18:39 | 9

Lankantis šioje poliklinikoje, neretai iškyla įvairių problemų, kadangi tai didelė poliklinika. Tačiau džiaugiuosi, kad kas kartą vis atrandu žmonių, kurie myli savo darbą ir padeda išspręsti iškilusias problemas. Viena iš jų - registratūros vyresnioji slaugytoja Daina Vaniarchina. Ji šiltai bendrauja su klientais-pacientais, tinkamai paaiškina sveikatos priežiūros įstaigos procesus, padeda išspręsti iškilusias problemas ir nukreipia tinkama linkme. Tai šiltas bendraujantis žmogus ir kompetetinga savo srities žinovė. Daugiau tokių žmonių.
Taip pat gerą žodį norėčiau pasakyti šeimos gydytoją Aušrą Vitkauskienę bei jos slaugytoją Janiną Astrauskaitę. Jos yra malonios ir dėmesingos savo pacientui. Gydytoja A. Vitkauskienė yra aukščiausio lygio specialistė, visada įsigilina į problemą ir mano atveju niekada nėra suklydusi. Jos diagnozę ir gydymą visada patvirtindavo trečio lygio specialistai. Slaugytoja J. Astrauskaitė taip pat visada stengiasi suteikti reikiamą pagalbą - yra dalykiška, šilta ir kompetetinga savo darbe.
Taip pat visada miela lankytis pas gydytojas LOR I. Asadauskienę ir oftalmologę V.Bernadickienę. Jos taip pat aukščiausio lygio specialistės.
Taigi, šioje poliklinikoje dirba ir daugiau gerų specialistų, o iškilusias problemas galima tikrai išspręsti.

2018-05-06, 12:24 | 1

Neišgydė, nepratęsė nei gydymo,nei nedarbingumo pažymėjimo, privalėjau eiti į darbą nepasveikusi, turėjau teisintis prieš kolegės,kad dirbu neišsigydžiusi, dėl to kreipiausi pas kitą gydytoją už pinigus.

2018-04-05, 18:41 | 1

Iki gydytojo net neteko nueiti,nes registratūros darbuotojai pralaukus pusvalandį siųnčią į kitą įstaigą. Niekam nesiūlyčiau ten eiti ir gaišti savo laiką.

2018-03-06, 17:05 | 2

Poliklinika pastoviai perkrauta, šeimos gydytojai nesusidoroja su savo darbu, todėl itin atsainiai žiūri į pacientus. Nusivyliau aptarnavimu.

2018-02-27, 09:39 | 2

Lankausi pas gydytojá 1-2 kartus metuose, pasidaryti tyrimus, bet gal 6 metai , kai prie kabineto reikia laukti mažiausiai 1 val., tikrai tai nenormalu, ne jau negalima sutvarkyti eiliú?
Konkrečiau , pas gyd. Vitkauskienę
Ar taip sudėtinga?
Gak ji ir gera gydytoja, bet negalima nausoris kitú pacientú laiko sáskaita.

2018-02-13, 12:13 | 6

Nežinau iš kur čia tiek piktų komentarų, bet nieko panašaus neteko patirti. Iš savo patirties per dvejus metus negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio nei apie kurį nors gydytoją, pas kurį lankiausi, nei apie aptarnaujantį personalą. Eilių pasitaiko, bet kur jų nėra. Esant reikalui ar bėdai tikrai visada priims jei ne pas savo gydytoją tai pas budintį tikrai. Internetinė registravimosi sistema, kurioje ir tyrimų rezultatus gali rasti, yra išvis kažkas tobulo,. Trimų atlikimas taip pat vykdomas tvarkingai, niekas nelenda, nesigrūda per kitų galvas. Visi gydytojai su kuriais susidūriau tikrai labai kompetentingi ir rūpestingi. Pradedant šeimos gydytoju, baigiant kitų ligų specialistais. Laboratorinių tyrimų personalas taip pat visada malonus, nesvetima yra pasisveikinti, ko kitur tikrai elementariai trūksta.

2017-09-28, 06:47 | IP: *.*.*.*

Registratūtos darbuotojos labai nemandagios ir visada reikia išklausyti jų pamokymų/barimo, o tik tada eina prie reikalo. Jei atėjai pas kokį psichiatrą, tai išklausęs registratūroje moralo būsi visiškai sužlugdytas.
Pastoviai nėra vietų prie antro lygio specialistų, jei sutinki eiti mokamai tai vieta atsiranda po 2-3 savaičių.

2017-09-18, 15:26 | IP: *.*.*.*

Nemaciau nei karto gerios konsultacijos o apie dantistus apkritai geriau nekalbeti esu labai nusivilusi.

2017-09-15, 15:17 | 1

Labai nemandagus, atšiaurus registratūroje dirbančių asmenų bendravimas... informacijoje dirbanti moteris buvo maloni ir profesonali.

2017-08-30, 13:12 | IP: *.*.*.*

406 kabinetų pasibaisejau, ypač slaugytoja Ieva

2017-08-09, 12:51 | IP: *.*.*.*

Jeigu Jums patinka mazochizmas ir noras būti gydomam kaip gyvuliui, tai Jūs puikiai čia praleisite laiką. Rekomenduoju šią Šeškinės Veterinarijos Polikliniką Jūsų gyvenimo paįvairinimui. 2/3 gydytojų nekompetetingi!

2017-07-17, 09:27 | IP: *.*.*.*

Kaip ir atsakiau šios apklausos pirmame klausime - NEREKOMENDUOJU ŠIOS POLIKLINIKOS NEI DRAUGAMS NEI ARTIMIESIEMS. O priežastys yra štai tokios:
1) Pagrindinė priežastis gydytojų neprofesionalumas. Štai keletas situacijų:
a) Esu buvusi kelis kartus pas savo šeimos gydytoją VALERIJĄ ULBIENĘ ir jau po paskutiniojo karto sau pasakiau, kad kojos nebekelsiu į jos kabinetą. Gydytoja savo darbą dirba visiškai neprofesionaliai, nežino nei vieno vaistinio preparato, nes siūlo tik liaudiškus metodus, pvz. bulvių nuoviras, traiškytos karštos bulvės, kiaušinis ir kiti PATIEKALAI, su kuriais nelabai supratau ką man veikti ir kaip man jie padės. Beje, ši gydytoja yra ŠLYKŠTAUS IR NEMALONAUS bendravimo pavyzdys - jos vizitai prasideda taip: "na manau, kad perdedi ir ateini čia dėl visokių menkniekių..." Tokio komentaro sulaukiau, kai lankiausi pas ją kai labai skaudėjo skrandį, turėjau temperatūros ir pan. O skrandį pagal ją skaudėjo - nuo šviežių daržovių....Taip pat, buvo toks vizitas, kai darbuotojai iš registratūros nepristatė į jos kabinetą mano kortelės ir aš likau kalta, kad blogai registravausi, dėl to ir nepristatė... Na nemaniau, kad turiu būti atsakinga už personalą dėl tokių dalykų, t.y. kortelės atgabenimo pas gydytoją...
b) Kitas labai įdomus gydytojas - Gydytojas dermatovenerologas SAMITOV DANIJAL. Per vizitą kalbėjau aš viena, jis nei žodžio neištarė. Turiu problemų su galvos oda, tad diagnozes pasisakiau pati, jo vienintelis veiksmas per vizitą buvo, kai pasiėmęs lūpą tikrino mano galvos odą - aš sėdėjau kėdėje, jis savo kėdėje, tarp mūsų atstumas buvo ~1,5 metro, jis pakėlė lūpą, ~1,5 m atstumu žvilgtelėjo į mano galvą ir vėl tą lūpą padėjo atgal. Viskas būtų ok, jei aš būčiau plika, bet deja, pas mane gražūs vešlūs plaukai ir ką jis sugebėjo per tokį atstumą pamatyti - neįsivaizduoju.... Gal jo lūpa ultra priartinanti......
2) Sekanti priežastis - nemalonus ir neprofesionalus registratūros bendravimas: kas kart kai pasiskambini į registratūrą - susigadini nuotaiką nuo atgrasaus bendravimo - moterys pavargusios, net tingi pasisveikinti, o ką jau kalbėti apie atsisveikinimą...Pasiklausiu, kiek kainuoja vizitas (pasirinkus mokamą vizitą) pas ginekologą - atsako "nežinau, skambinkit į mokamų paslaugų skyrių...". Kita labai įdomi situacija, kai mano giminaitė įsidarbino Vilniuje, tačiau čia nėra prisiregistravusi nei prie vienos gydymo įstaigos, tad skambinomės į šeškinės polikliniką pasiteirauti ar įmanoma pereiti medicininę apžiūrą neprisiregistravus prie poliklinikos- atsakymas buvo - negalima, gali apžiūrą pereiti tik registruoti pacientai ir nukreipė mane ši darbuotoja į Centro polikliniką Pylimo g. - sakė, ten priima neregistruotus... Aš į tą Pylimo g. pasikreipiau, tačiau, panaršiusi Šeškinės poliklinikos internetiniame puslapyje radau informaciją, kad gali medicininę apžiūrą pereiti ir neregistruoti pacientai.... Pasimečiau...

2017-06-09, 10:20 | IP: *.*.*.*

Gal kažkas iš mano pažystamų dirba / žino poliklinikoje (šeškinės poliklinika ) galiojančias tvarkas?Nuo balandžio mėnesio lankausi pas gydytoją dėl to , kad sunku įkvėpti . Tai išrašo vaistus nuo slogos,tai šnypščiančias tabletes.. šiandien nuvykau vėl , su ta pačia bėda, kuri dažnėja ir man atsako : '' tai daug kam sunku įkvėpti '' . Tada reikalauju,kad nukreiptų atlikti rentgeną ir pasako, kad Liepos men 5d yra vietų. ČIA NORMALU? Bendravimas su pacientu nebestebina ( jau nekalbu apie tai,kad atvykau sunkiai vaikštanti,nes vakar turėjau operacija kojos piršto ir koja turi būti pastoviai pakelta,mano laikas 8:40, o pas gydytoją papuoliau 9:20,nes ji priėmė žmogų,kuriam 36,6 temperatūra,seselė prie manęs matavo ), bet tokios eilės?! Taip išeina,kad važiavau tam,kad išgirsčiau, jo daug kam sunku įkvėpti ir eilinį kartą išrašytų vaistų nuo slogos , kurios man nėra. Susisiekti su administracija ar vadovu - misija neįmanoma.

2017-06-08, 10:54 | 4

Šeškinės poliklinika yra perpildyta. Patekti pas kai kuriuos vidaus ligų specialistus, pvz. gastroenterologą galima tik mokamam vizitui

2017-06-02, 08:53 | 1

Su žmonėmis bendrauja labai atšiauriai, iš viso susidaro įspūdis, kad nenori niekas ten jų gydyti. Turbūt trukdome pailsėti, kavos atsigerti.. Nes supyksta darbuotojai vien klausimą uždavus.

Nerekomenduoju. Persirašysiu kitur.

2017-05-31, 12:06 | IP: *.*.*.*

Bėkite kas dar pajėgūs, nes ši įstaiga yra katastrofiškiausia.... Ji tinka, tik jeigu reikia mokamo ligonlapio, o jei tikrintis sveikatą negaiškite laiko, aš nuoširdžiai jums patariu!!!!

2017-04-26, 08:43 | IP: *.*.*.*

isvada po apsilankymo -slaugytojams ir gydytojams nusibodo ligoniai, jie jų nekenčia

2017-04-05, 07:12 | IP: *.*.*.*

Personalas yra nekompetentiškas, daznai grubus, bendrauja atmestinai, nenoriai atsako i klausymus, vis dažniau tenka susidurti su gyd. prasa nuotaika. Vaiku gyd. irgi netenkina. Grubus su vaikais, nemaloniai bendrauja su teveliais, tokio hamiško elgesio dar nesu mačiusi. Toks jausmas kad šios istaigos personalas nekenčia savo darbo ir savo nepasitenkinima išleja ant pacijentu.

2017-03-16, 10:59 | IP: *.*.*.*

Baisiusia yra registratura,amzinai dingsta medicinines korteles....Niekas uz tai neatsko.Kada bus isspresta si problema??

2017-02-26, 22:40 | IP: *.*.*.*

Šioje poliklinikoje pas šeimos gydytoją eilės yra tikrai labai ilgos. Šeimos gydytoja nesidomi paciento sveikata, pora žodžių pasako, nepasiteirauja apie paciento sveikatą.

2017-02-15, 13:41 | IP: *.*.*.*

Gydytojai savo darbą atlieka ne profesionaliai, o formaliai, nesigilina į problemą. Pas šeimos gydytoją turi eiti žinodamas savo diagnozę, gydymo būdą ir vaistus. Gerai ir operatyviai dirba tik laboratorija. Šiandien registratūros damos per 40 minučių nesugebėjo atnešti kortelės į kabinetą gydytojai tik tam, kad pratestų mano nedarbingumo lapelį. Per tą laiką du sykius ramstydamasi pažastiniais ramentais suvaikščiojau iš ketvirto aukšto į pirmame aukšte esančią registratūrą ir du sykius prašiau paskubinti kortelės nešimą gydytojai, kol nesusiformavo eilės. Lunachodai Marse greičiau ropinėja nei šios poliklinikos registratorės, o mane užregistravusi išvis dingo, matyt, rytinės kavutės gerti. Nesiskųsčiau dėl eilių, turėdama nedarbingumą galėčiau ir kiaurą dieną prie gydytojos durų pasėdėti, tačiau mane šlubą atvežęs žmogus per tą laiką negalėjo aptarnauti kitų klientų. Visi namiškai jau persiregistravo į kitą polikliniką, nes jiems dažniau tenka lankytis gydymo įstaigose. Matau, kad ir man teks iš šitos kontoros bėgti.

2017-01-28, 13:18 | IP: *.*.*.*

Pasibaisejau seimos gydytojos darbu, ir kaip tokia gydytoja gali apskritai dyrbti toki darba?

2016-12-14, 09:18 | IP: 78.56.173.94

Buvau vakar pas gyd.Cepinskine, nepatiankinta ,tyli, nieko nežino, sesute labai nemoko bendrauti, pasakiau noriu vaiku pažiureti širdies, pasakė nereikia vietų, skambinkit kira savaite registratūra, gal kas atsisakys, paskambinau kita diena, pasake registraturė kad visada yra vietų, taip kam tada sako sesutė kad nėra vietų, eigu nenori dirbti tegul nedirba.Dabar vėl su vaikų važioti i poleklinika.Bardakas.

2016-11-23, 14:29 | IP: 83.182.50.205

Sveiki, siandien 2016 11 23 apie 9:00 ryto teko apsilankyti poliklinika su serganciu vaiku. Pone kuria dirbo tuo metu vaiku registraturoje tikrai idomiai bendrauja, zmones su serganciais vaikai stovi prie langelio, o ta pone mazai to, kad priejus naujam pacientui kazka tai butinai patvarko kompjuterije, tai dar paskambino kur nors ir dar plepo su kitais darbuotojais. As suprantu, kad tie visi veiksmai susijo su darbu, bet kodel zmones turi stoveti ir laukti? Aptarnauk ir dirbk sau toliau, eile nedileli buvo du vaikai, bet tai uzieme apie 15 min. Ir dar sugeba paklausti ka nors, po to paskambino kitu reikalu ir po to vel kreipia i tave demesi, absurdas. Jausmas, kad kokio velnio tu cia atejai, as labai usiemusi ir t.t.

2016-11-09, 00:46 | 1

Labai likau nepatenkinta vizitu pas gydytoja Kirdikienę, turiu nora netgi pakeisti savo seimos gydytoją, nes sulaukiau nemandagaus bendravimo iš viso kabineto personalo, ne tik nepadėjo išspręsti problemos,bet ir dar išvarė iš kabineto. Dar tokių dalykų nebuvau sulaukus, personalo neprofesionalus bendravimas liejasi pro kraštus,tai liečia ir registratūrą. Prašom tvarkytis su etiketu.

2016-10-16, 19:14 | IP: *.*.*.*

Labai nuvylė vizitas pas ginekologę. Gresiančio persileidimo metu norėjo naudoti skėtiklį. Bendravo atmestinai, nemandagiai. Pasijuto labai didelis kompetencijų trūkumas.

2016-10-06, 16:46 | IP: *.*.*.*

Nesirinkčiau šios įstaigos savo sveikatos priežiūrai. Pacientui visiškai neskiriama dėmesio, nesuteikiama išsami informacija, diagnozė. Labai skubama, kartais atmestinai viskas atliekama. Laukti vizito reikia ilgiau nei numatytas laikas vizito lapelyje. Bendravimo, aptarnavimo lygis labai prastas, pradedant registratūra, baigiant gydytojais. Kortelės pradanginimas- įprastas dalykas, dėl kurio niekas nesijaudina.

2016-09-29, 10:33 | IP: *.*.*.*

Laiku nepriimami pacientai. Visi esam dirbantys, tai laiko neturim laikti valanda 5min priemimui pakalbeti ir gauti siuntima pas kita gydytoja pas kuri irgi turbut tektu laukti gera valanda.

2016-09-20, 19:20 | 1

Zmoguj reikejo patekt pas ginikologa atsiprase is darbo pradejo blogai jaustis skausmai nerealus buvo asoros net lejosi, deja atviko i poliklinika pasake ispradziu reikia pas savo gid uzsirosit poto pas ginekologe toloniuku nebera isvis nei pas ta nei pas ta giditoja kur zmoguj detis tokioj situacijoj neko net nepasiule registroturoj pasake toloneliu nera ir taska sekantis, lig butu isvije kas pas jus dirba per zmones ar nors biski gailescio turit?!! Kita dena tas zmogus atsidure ligoninej santariskese ir paiskejo kad rimto gidimo reikia taip zmogus gali ir numirt nesulaukes pagalbos kur valdzia ziuri?! Ant seskines poliklinikos padotas skundas i zinias ir padotas i teisma!.

2016-08-16, 11:04 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduočiau šios įstaigos. Odontologija tiesiog siaubinga. Buvau pas gyd. Mariją Tarapaj, tai neskaitant to, jog visos plombos vos atsilaikė 2men. tai ši gydytoja dar sugebėjo plombuodama danties tarpdantį nepadaryti tarpo ir dabar pas mane iš vidinės pusės du dantys neturi tarpo, o iš priekinės - turi (taip ji sugebėjo padaryti du kartus). Todėl yra gan didelė rizika dantenų uždegimo. Beje, dar buvo blogai sugydyti kanalai, prasidėjo uždegimas, dabar tenka pergydyti už dar didesnius pinigus, nei tektų sumokėti tiesiog iškarto juos išgydant. Šiaip šeimos daktarės taip pat nepasižymi labai didele kompetencija. Maža to, kad jei esi su papildomu talonėliu esi ne žmogus ir kažkada laukiau 6val. kol mane malonės priimti, tai dar ir išrašo antibiotikų, nuo ligos, kurios tau net nėra.

2016-04-18, 13:38 | IP: *.*.*.*

Patekti pas savo šeimos gydytoją per artimiausias 5 savaites neįmanoma. Grafikas pilnai užpildytas.
Paskambinus į registratūrą ir paklausus kada galima būtų ateiti be talono pas savo gydytoją, dažniausiai kalbama nemandagiai, sakoma, kad būtinas talonas. Pasakius, kad tai skubu ir būtinas priėmimas būtinai paklausia :,, o kas jums nutiko?". Jei nenori savo ligos pasakoti registratorėms, labiausiai supyksta.
Žmonių poliklinikoje be galo daug. Gydytojai apkrauti pacientais ir nespėja jų visų priimti. Laukti vizito visada reikia ilgiau nei numatytas laikas vizito lapelyje.
Nesirinkčiau šios institucijos savo sveikatos priežiūrai.

2016-03-21, 17:03 | IP: *.*.*.*

Gydytojai perkrauti pacientais, dirbtinės eilės, irzlūs darbuotojai pradedant registratūra, baigiant gydytojais. Kortelės pradanginimas- įprastas dalykas, dėl kurio niekas nesijaudina.

2016-03-15, 06:19 | IP: *.*.*.*

Pas kardiologa uzrase po 39 dienu, zinoma per ta laika atsirado pakeitimu ir naujo laiko neberado dar artimiausius pusantro laiko ir toliau grafiko nera. Sumoje : sugaistas laikas, siuntimas paseno taigi dar daugiau sugaisto laiko ir bent trys mensiai be kardiologo tyrimo! Ac#%^&*li administracija tos skyles! numirsti taip galima!

2016-03-05, 13:25 | IP: *.*.*.*

Kol rimtai nesusergi, tai atrodo, kad visas gerai su šia poliklinika ir jos darbuotojais. Pacientui visiškai neskiriama dėmesio, nesuteikiama informacija išsami, neduodami patarimai.. Bendravimo, aptarnavimo lygis labai prastas. Mažai laiko skiriama pacientui. Labai skubama, atmestinai viskas kartais atliekama. Niekada nedaviau jokio kyšio, tai matyt jei neduodi, tai taip pro pirštus ir bus žiūrima į tave, bet tikrsi nesiruošiu duoti niekada nieko, vien iš principo. Nesuprantu kodėl turiu mokėti pinigus už privalomą darbą už kurį yra mokamas atlyginimas ir nesvarbu kokio jis dydžio, visada žmogus turėtų nepamiršti elementaraus žmogiškumo.

2016-03-04, 17:30 | IP: *.*.*.*

Prie duru visada reikia laukti 30-60 minuciu

2016-01-05, 06:40 | IP: *.*.*.*

Toks jausmas, kad sioje poliklinikoje vienintelis asmuo, kuris zino ka dro tai pacientas. Kiek nepakliuni pas "gydytojus" visada kazkokie kuriozai buna. Iseini is poliklinikos ir nesuvoki ka toliau turi daryti. Ir taip jau daugiau nei puse metu

2015-08-31, 15:35 | IP: *.*.*.*

Neimanoma patekti net pas seimos gydytoja, nekalbant jau antro lygio speciliastus. Registraturoje dirba labai nekorektiski, nemadangus, nepaslaugus bei visiskai nekompetetingi zmones. Ziauru

2015-04-09, 08:28 | IP: *.*.*.*

Keičiasi ministrai, tačiau tvarka kaip prieš 20 metų. Laukti nuo paskirto laiko reikia apie valandą. Kaip pasityčiojimas poliklinikos siunčiamos priminimo žinutės "gydytojas jūsų laukia kabinete atitinkamą val.", o pakliūni pas tą "laukiantį" gydytoją po valandos. Kraują atiduoti tyrimui valandos neužtenka. Kai kurių gydytojų profesinės žinios abejotinos. Atrodo, kaip baigė mokslus prieš 20-30 metų, tai nuo to laiko niekuo ir nesidomėjo.

2014-11-04, 14:20 | IP: 213.159.50.96

LABAI DIDELIS PLIUSAS JAROSLAV ŠTURO. JAU NE PIRMUS METUS PRISIRAŠĘS PAS JĮ, LABAI GERAS DAKTARAS, 100% ĮVERTINIMAS.

;