Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

54.8% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

49.8% Complete
2.5

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.7% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.1% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.8% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.9% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.5% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.9% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.1% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

21.3% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.2% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.2% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-02-15, 15:41 | IP: *.*.*.*

Gydytojai savo darbą atlieka ne profesionaliai, o formaliai, nesigilina į problemą. Pas šeimos gydytoją turi eiti žinodamas savo diagnozę, gydymo būdą ir vaistus. Gerai ir operatyviai dirba tik laboratorija. Šiandien registratūros damos per 40 minučių nesugebėjo atnešti kortelės į kabinetą gydytojai tik tam, kad pratestų mano nedarbingumo lapelį. Per tą laiką du sykius ramstydamasi pažastiniais ramentais suvaikščiojau iš ketvirto aukšto į pirmame aukšte esančią registratūrą ir du sykius prašiau paskubinti kortelės nešimą gydytojai, kol nesusiformavo eilės. Lunachodai Marse greičiau ropinėja nei šios poliklinikos registratorės, o mane užregistravusi išvis dingo, matyt, rytinės kavutės gerti. Nesiskųsčiau dėl eilių, turėdama nedarbingumą galėčiau ir kiaurą dieną prie gydytojos durų pasėdėti, tačiau mane šlubą atvežęs žmogus per tą laiką negalėjo aptarnauti kitų klientų. Visi namiškai jau persiregistravo į kitą polikliniką, nes jiems dažniau tenka lankytis gydymo įstaigose. Matau, kad ir man teks iš šitos kontoros bėgti.

2017-01-28, 15:18 | IP: *.*.*.*

Pasibaisejau seimos gydytojos darbu, ir kaip tokia gydytoja gali apskritai dyrbti toki darba?

2016-12-14, 11:18 | IP: 78.56.173.94

Buvau vakar pas gyd.Cepinskine, nepatiankinta ,tyli, nieko nežino, sesute labai nemoko bendrauti, pasakiau noriu vaiku pažiureti širdies, pasakė nereikia vietų, skambinkit kira savaite registratūra, gal kas atsisakys, paskambinau kita diena, pasake registraturė kad visada yra vietų, taip kam tada sako sesutė kad nėra vietų, eigu nenori dirbti tegul nedirba.Dabar vėl su vaikų važioti i poleklinika.Bardakas.

2016-11-23, 16:29 | IP: 83.182.50.205

Sveiki, siandien 2016 11 23 apie 9:00 ryto teko apsilankyti poliklinika su serganciu vaiku. Pone kuria dirbo tuo metu vaiku registraturoje tikrai idomiai bendrauja, zmones su serganciais vaikai stovi prie langelio, o ta pone mazai to, kad priejus naujam pacientui kazka tai butinai patvarko kompjuterije, tai dar paskambino kur nors ir dar plepo su kitais darbuotojais. As suprantu, kad tie visi veiksmai susijo su darbu, bet kodel zmones turi stoveti ir laukti? Aptarnauk ir dirbk sau toliau, eile nedileli buvo du vaikai, bet tai uzieme apie 15 min. Ir dar sugeba paklausti ka nors, po to paskambino kitu reikalu ir po to vel kreipia i tave demesi, absurdas. Jausmas, kad kokio velnio tu cia atejai, as labai usiemusi ir t.t.

2016-11-09, 02:46 | 1

Labai likau nepatenkinta vizitu pas gydytoja Kirdikienę, turiu nora netgi pakeisti savo seimos gydytoją, nes sulaukiau nemandagaus bendravimo iš viso kabineto personalo, ne tik nepadėjo išspręsti problemos,bet ir dar išvarė iš kabineto. Dar tokių dalykų nebuvau sulaukus, personalo neprofesionalus bendravimas liejasi pro kraštus,tai liečia ir registratūrą. Prašom tvarkytis su etiketu.

2016-10-16, 22:14 | IP: *.*.*.*

Labai nuvylė vizitas pas ginekologę. Gresiančio persileidimo metu norėjo naudoti skėtiklį. Bendravo atmestinai, nemandagiai. Pasijuto labai didelis kompetencijų trūkumas.

2016-10-06, 19:46 | IP: *.*.*.*

Nesirinkčiau šios įstaigos savo sveikatos priežiūrai. Pacientui visiškai neskiriama dėmesio, nesuteikiama išsami informacija, diagnozė. Labai skubama, kartais atmestinai viskas atliekama. Laukti vizito reikia ilgiau nei numatytas laikas vizito lapelyje. Bendravimo, aptarnavimo lygis labai prastas, pradedant registratūra, baigiant gydytojais. Kortelės pradanginimas- įprastas dalykas, dėl kurio niekas nesijaudina.

2016-09-29, 13:33 | IP: *.*.*.*

Laiku nepriimami pacientai. Visi esam dirbantys, tai laiko neturim laikti valanda 5min priemimui pakalbeti ir gauti siuntima pas kita gydytoja pas kuri irgi turbut tektu laukti gera valanda.

2016-09-20, 22:20 | 1

Zmoguj reikejo patekt pas ginikologa atsiprase is darbo pradejo blogai jaustis skausmai nerealus buvo asoros net lejosi, deja atviko i poliklinika pasake ispradziu reikia pas savo gid uzsirosit poto pas ginekologe toloniuku nebera isvis nei pas ta nei pas ta giditoja kur zmoguj detis tokioj situacijoj neko net nepasiule registroturoj pasake toloneliu nera ir taska sekantis, lig butu isvije kas pas jus dirba per zmones ar nors biski gailescio turit?!! Kita dena tas zmogus atsidure ligoninej santariskese ir paiskejo kad rimto gidimo reikia taip zmogus gali ir numirt nesulaukes pagalbos kur valdzia ziuri?! Ant seskines poliklinikos padotas skundas i zinias ir padotas i teisma!.

2016-08-16, 14:04 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduočiau šios įstaigos. Odontologija tiesiog siaubinga. Buvau pas gyd. Mariją Tarapaj, tai neskaitant to, jog visos plombos vos atsilaikė 2men. tai ši gydytoja dar sugebėjo plombuodama danties tarpdantį nepadaryti tarpo ir dabar pas mane iš vidinės pusės du dantys neturi tarpo, o iš priekinės - turi (taip ji sugebėjo padaryti du kartus). Todėl yra gan didelė rizika dantenų uždegimo. Beje, dar buvo blogai sugydyti kanalai, prasidėjo uždegimas, dabar tenka pergydyti už dar didesnius pinigus, nei tektų sumokėti tiesiog iškarto juos išgydant. Šiaip šeimos daktarės taip pat nepasižymi labai didele kompetencija. Maža to, kad jei esi su papildomu talonėliu esi ne žmogus ir kažkada laukiau 6val. kol mane malonės priimti, tai dar ir išrašo antibiotikų, nuo ligos, kurios tau net nėra.

2016-04-18, 16:38 | IP: *.*.*.*

Patekti pas savo šeimos gydytoją per artimiausias 5 savaites neįmanoma. Grafikas pilnai užpildytas.
Paskambinus į registratūrą ir paklausus kada galima būtų ateiti be talono pas savo gydytoją, dažniausiai kalbama nemandagiai, sakoma, kad būtinas talonas. Pasakius, kad tai skubu ir būtinas priėmimas būtinai paklausia :,, o kas jums nutiko?". Jei nenori savo ligos pasakoti registratorėms, labiausiai supyksta.
Žmonių poliklinikoje be galo daug. Gydytojai apkrauti pacientais ir nespėja jų visų priimti. Laukti vizito visada reikia ilgiau nei numatytas laikas vizito lapelyje.
Nesirinkčiau šios institucijos savo sveikatos priežiūrai.

2016-03-21, 19:03 | IP: *.*.*.*

Gydytojai perkrauti pacientais, dirbtinės eilės, irzlūs darbuotojai pradedant registratūra, baigiant gydytojais. Kortelės pradanginimas- įprastas dalykas, dėl kurio niekas nesijaudina.

2016-03-15, 08:19 | IP: *.*.*.*

Pas kardiologa uzrase po 39 dienu, zinoma per ta laika atsirado pakeitimu ir naujo laiko neberado dar artimiausius pusantro laiko ir toliau grafiko nera. Sumoje : sugaistas laikas, siuntimas paseno taigi dar daugiau sugaisto laiko ir bent trys mensiai be kardiologo tyrimo! Ac#%^&*li administracija tos skyles! numirsti taip galima!

2016-03-05, 15:25 | IP: *.*.*.*

Kol rimtai nesusergi, tai atrodo, kad visas gerai su šia poliklinika ir jos darbuotojais. Pacientui visiškai neskiriama dėmesio, nesuteikiama informacija išsami, neduodami patarimai.. Bendravimo, aptarnavimo lygis labai prastas. Mažai laiko skiriama pacientui. Labai skubama, atmestinai viskas kartais atliekama. Niekada nedaviau jokio kyšio, tai matyt jei neduodi, tai taip pro pirštus ir bus žiūrima į tave, bet tikrsi nesiruošiu duoti niekada nieko, vien iš principo. Nesuprantu kodėl turiu mokėti pinigus už privalomą darbą už kurį yra mokamas atlyginimas ir nesvarbu kokio jis dydžio, visada žmogus turėtų nepamiršti elementaraus žmogiškumo.

2016-03-04, 19:30 | IP: *.*.*.*

Prie duru visada reikia laukti 30-60 minuciu

;