Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

69% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55.5% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.8% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.3% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.7% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.1% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.3% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.1% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.3% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.9% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.9% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-09-15, 18:17 | 1

Labai nemandagus, atšiaurus registratūroje dirbančių asmenų bendravimas... informacijoje dirbanti moteris buvo maloni ir profesonali.

2017-08-30, 16:12 | IP: *.*.*.*

406 kabinetų pasibaisejau, ypač slaugytoja Ieva

2017-08-09, 15:51 | IP: *.*.*.*

Jeigu Jums patinka mazochizmas ir noras būti gydomam kaip gyvuliui, tai Jūs puikiai čia praleisite laiką. Rekomenduoju šią Šeškinės Veterinarijos Polikliniką Jūsų gyvenimo paįvairinimui. 2/3 gydytojų nekompetetingi!

2017-07-17, 12:27 | IP: *.*.*.*

Kaip ir atsakiau šios apklausos pirmame klausime - NEREKOMENDUOJU ŠIOS POLIKLINIKOS NEI DRAUGAMS NEI ARTIMIESIEMS. O priežastys yra štai tokios:
1) Pagrindinė priežastis gydytojų neprofesionalumas. Štai keletas situacijų:
a) Esu buvusi kelis kartus pas savo šeimos gydytoją VALERIJĄ ULBIENĘ ir jau po paskutiniojo karto sau pasakiau, kad kojos nebekelsiu į jos kabinetą. Gydytoja savo darbą dirba visiškai neprofesionaliai, nežino nei vieno vaistinio preparato, nes siūlo tik liaudiškus metodus, pvz. bulvių nuoviras, traiškytos karštos bulvės, kiaušinis ir kiti PATIEKALAI, su kuriais nelabai supratau ką man veikti ir kaip man jie padės. Beje, ši gydytoja yra ŠLYKŠTAUS IR NEMALONAUS bendravimo pavyzdys - jos vizitai prasideda taip: "na manau, kad perdedi ir ateini čia dėl visokių menkniekių..." Tokio komentaro sulaukiau, kai lankiausi pas ją kai labai skaudėjo skrandį, turėjau temperatūros ir pan. O skrandį pagal ją skaudėjo - nuo šviežių daržovių....Taip pat, buvo toks vizitas, kai darbuotojai iš registratūros nepristatė į jos kabinetą mano kortelės ir aš likau kalta, kad blogai registravausi, dėl to ir nepristatė... Na nemaniau, kad turiu būti atsakinga už personalą dėl tokių dalykų, t.y. kortelės atgabenimo pas gydytoją...
b) Kitas labai įdomus gydytojas - Gydytojas dermatovenerologas SAMITOV DANIJAL. Per vizitą kalbėjau aš viena, jis nei žodžio neištarė. Turiu problemų su galvos oda, tad diagnozes pasisakiau pati, jo vienintelis veiksmas per vizitą buvo, kai pasiėmęs lūpą tikrino mano galvos odą - aš sėdėjau kėdėje, jis savo kėdėje, tarp mūsų atstumas buvo ~1,5 metro, jis pakėlė lūpą, ~1,5 m atstumu žvilgtelėjo į mano galvą ir vėl tą lūpą padėjo atgal. Viskas būtų ok, jei aš būčiau plika, bet deja, pas mane gražūs vešlūs plaukai ir ką jis sugebėjo per tokį atstumą pamatyti - neįsivaizduoju.... Gal jo lūpa ultra priartinanti......
2) Sekanti priežastis - nemalonus ir neprofesionalus registratūros bendravimas: kas kart kai pasiskambini į registratūrą - susigadini nuotaiką nuo atgrasaus bendravimo - moterys pavargusios, net tingi pasisveikinti, o ką jau kalbėti apie atsisveikinimą...Pasiklausiu, kiek kainuoja vizitas (pasirinkus mokamą vizitą) pas ginekologą - atsako "nežinau, skambinkit į mokamų paslaugų skyrių...". Kita labai įdomi situacija, kai mano giminaitė įsidarbino Vilniuje, tačiau čia nėra prisiregistravusi nei prie vienos gydymo įstaigos, tad skambinomės į šeškinės polikliniką pasiteirauti ar įmanoma pereiti medicininę apžiūrą neprisiregistravus prie poliklinikos- atsakymas buvo - negalima, gali apžiūrą pereiti tik registruoti pacientai ir nukreipė mane ši darbuotoja į Centro polikliniką Pylimo g. - sakė, ten priima neregistruotus... Aš į tą Pylimo g. pasikreipiau, tačiau, panaršiusi Šeškinės poliklinikos internetiniame puslapyje radau informaciją, kad gali medicininę apžiūrą pereiti ir neregistruoti pacientai.... Pasimečiau...

2017-06-09, 13:20 | IP: *.*.*.*

Gal kažkas iš mano pažystamų dirba / žino poliklinikoje (šeškinės poliklinika ) galiojančias tvarkas?Nuo balandžio mėnesio lankausi pas gydytoją dėl to , kad sunku įkvėpti . Tai išrašo vaistus nuo slogos,tai šnypščiančias tabletes.. šiandien nuvykau vėl , su ta pačia bėda, kuri dažnėja ir man atsako : '' tai daug kam sunku įkvėpti '' . Tada reikalauju,kad nukreiptų atlikti rentgeną ir pasako, kad Liepos men 5d yra vietų. ČIA NORMALU? Bendravimas su pacientu nebestebina ( jau nekalbu apie tai,kad atvykau sunkiai vaikštanti,nes vakar turėjau operacija kojos piršto ir koja turi būti pastoviai pakelta,mano laikas 8:40, o pas gydytoją papuoliau 9:20,nes ji priėmė žmogų,kuriam 36,6 temperatūra,seselė prie manęs matavo ), bet tokios eilės?! Taip išeina,kad važiavau tam,kad išgirsčiau, jo daug kam sunku įkvėpti ir eilinį kartą išrašytų vaistų nuo slogos , kurios man nėra. Susisiekti su administracija ar vadovu - misija neįmanoma.

;