Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.5% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

39.9% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.4% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.4% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.8% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.7% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.9% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.3% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.2% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2014-07-29, 11:09 | IP: *.*.*.*

Nėra teigiamų dalykų šioje poliklinikoje. Prisiskambinti iružsiregistruoti neįmanoma. Labai daug neprofesionalių, nekompetetingų gydytojų.

2014-07-17, 13:48 | IP: *.*.*.*

Daug metų lankau šį polikliniką. Labai nepatenkinta šeimos daktarę. Jai nieko nesakyk, nts nekreipia dėmesio. Man pasakė, kad moteris po 40 metų jau ne moteris. Kad jau reikia galvoti apie testamentą. Man tik 59 metai. Vyrui po piktybinio vėžio operacijos pasakė, kad nežino, ką su juo daryti. Visi sakė, kad jam turėjo skirti kokį nors nedarbingumo lygį, bet daktarė niekur neduoda siuntimo. Dar gražiau, išvarė į viešuosius 3 mėn. Dabar jam krito hemoglobinas, padidėjo limfocitai, guldo į ligoninę. Pas specialistus siunčia nenoriai. Bet ir specialistais nesu patenkinta. Geriau išmušinėti siuntimus i ligoninių polilinikas. Norėjau perėiti pas kitą gydytoją, registratūroi liepė pirmiausiai gauti sutikimą iš kito daktaro. Tai ką, aš turiu užsirašinėtis pas visus daktarus ir jų klausti, ar priims pas savę? Yra noras išeįti iš poliklinikos. Laiko tik tas, kad yra prie namų.

2014-05-28, 21:01 | IP: *.*.*.*

Ilgai reikia laukti pas specialistus, priėmimas pagal talonėlius vėluoja, o kai su papildomu ligos atveju išvis kreivai žiūri,toks įspūdis neturi ką veikti tai ieškai ligų, siuntimų ir tyrimų sakyti reikia nes kitaip vaistai ir laisvas.išorė tvarkinga o šiaip bardakas

2014-03-26, 12:21 | IP: 81.16.226.235

Tobulėja poliklinika sparčiai

2014-01-14, 13:47 | IP: *.*.*.*

Gyditojai be kysiu nedirba,prisiskambinti neimanoma....

2014-01-14, 13:31 | IP: *.*.*.*

Patinka tik tai kad, palyginti su kitom gydymo įstaigom, tikrai daug specialistu turi vienoje vietoje. Tik kitas klausimas ar tie specialistai yra geri. Kaip ir visi, sėdžiu po 2 valandas prie durų su frazė „truputi palaukyte“. Taloną pas daktarą (specialistą), arba gauni kitam mėnesiui, arba negauni visiškai ir turi vos ne kiekvieną dieną skambinėti, kol gautum bent vieną - ir dažniausiai tai jau būna paskutinis likęs.
Daktarai (pediatrai, terapeutai) visikai neišklausią, skiria vaistu be tyrimu. Tyrimus negausi, kol pats daktarui nepasiūlysi tave ten nusiusti, ir į tai yra pažiūrama taip, lyg pinigų paprašai. Popierizmo tiek, kad iš 10 priėmimo minučių 7 rašoma. Kai kurie daktarai, tikrai neturi tinkamos kvalifikacijos,arba jų žinios tikrai neatitinka darbo pobūdžio.

2014-01-10, 08:41 | IP: *.*.*.*

puiki įranga, tyrimus atlieka vietoje reikia labai ilgai laukti talono pas gydytoją.

2013-06-18, 15:39 | IP: 84.15.178.34

Man gerai, kad viskas vienoje vietoje jei ko prireikia

2013-02-08, 12:04 | IP: 84.240.49.93

Džiugu, jog daktarai išties priima pagal nurodytą pacientui laiką, o ne pagal tai, kas ilgiau sėdi už durų. Jau ne kartą esu mačius kaip prie rūbinės ant sofučių sėdi valkatos ir prašinėja pinigų. Manau viduje jiems ne vieta ir jie turėtų būti išprašomi.

2013-01-28, 16:34 | IP: 193.219.88.170

Esu patenkinta Å¡ios poliklinikos personalo darbu

2012-12-13, 23:18 | IP: *.*.*.*

Praktiskai visada uzsirasant pas terapeuta reikia laukti 2-4 savaites ir tik tada gaunamas siuntimas pas reikiama specialista,pas kuri talonelis visada po 1men ar net 2-3
men!Taip galima arba pasveikt arba numirt,niekur negirdejau,kad tiek laukt reikia...
Susimoket uz odont. reik is 6 a. vaziuot i 1,o poto kilt vel i virsu atiduot lapeli,pasenusi nepatogi tvarka.... Daktarai siulo savo privacias paslaugas,kai turetu gydyma skirt nemokamai poliklinikoj,taciau nesutikus moket,gydymas iskart prastas. Svarstau pereit i kita poliklinika,nes sie minusai tikrai erzina.

2012-11-18, 23:08 | IP: *.*.*.*

Paciente virs 20 metu ir turejau neviena rimta liga, bei operaciju...
Vertinu poliklinika bendrai- teigiamai. Yra super daktaru, bet kai kuriuos butina keisti. Noreciau paantrinti anksciau issakytoms pacientes mintims, su kuriomis sutinku visu 100 procentu.
minusai:

1. sunku rasti laisvą parkavimo vietą,
2. eilės prie rūbinės ir skersvėjis žiemą,
3. registratūroje-nuolat vyksta judėjimas, bet pacientus aptarnauti neskubama,
4. amžina problema - nuolat dingsta kortelės, dėl to sugaištama marios laiko, nervai...
Karta vietoj korteles ieskojimo man israse nauja kortele ir dabar turiu tuscia ligos istorija....
5. prie gyd.kabinetų nuolatinės eilės, ir prie kiekvieno kabineto sava sistema.
6. tyrimų sulaukti prieš paskiriant gydymą-na švelniai tariant labai reta, nebent pats kiek nusimanai medicinoje-išsireikalauji,
7. paciento apžiūrai-pora min, visas kitas laikas popieriukų rašymui. gyd.būna net sukaitę nuo rašymo...
turi turėti ekstrasensinių savybių, kad numatytum kada tu ar tavo vaikas susirgs kad iš anksto prieš kokias 3 savaites paimtum talonėlį, nes su papildomu talonu-tu ne pacientas-o šiaip toks-(kaip anksčiau rašantis jaunuolis išsireiškė) -,,dar palaukit" kategorijos subjektas...ir taip 2-4val prie gyd kabineto durų...
8. tiesa, pamiršau-dar net gyd neapžiūrėjus reikalaujama pasirašyti kad su viskuo sutinki ir viskas išaiškinta -ir diagnozė ir gydymas
9. užknisa, kai tavo numatytu laiku, pas gyd. lankosi farmacinių kompanijų atstovai, kurie užima tikrai ne 5min.
10. Blogiausiu gyd. topas: šeimos gyd.Žilinskienė kartu su sesute (Aciu dievui nuo jos pabegom)
11. pritrenkia, kai esi pas ginekologą išsirengęs ir čia pat pabarbena ,,jaunas kortelių nešiotojas " ir be skrupulų atneša kortelę...na nejau negalima taip sutvarkyti, kad tas ligonių istorijas bent jau i moterų konsultacijas neštų moteriškos lyties atstovė.
Teko ir pas seimos gydytoja issirengus stoveti, kada uzeina pasalinis...
12. Tikrai labai gaila kad kraujo tyrimus galima priduoti tik ryte, ir tik darbo dienom.
Norint patekti pas gydytoja ar i tyrimus, turi imti nedarbinguma arba atostogas, kitaip neimanoma. Arba del tyrimu laiko tenka sergant i poliklinika ta pacia diena vaziuoti kelis kartus- asmeninis pavyzdys: i tyrimus ryte, pas specialista per pietus, o pas daktare talonelis- vakare. Baisu.

2012-11-12, 23:25 | IP: *.*.*.*

Šaunu, kad atsinaujinate ne tik išore bet ir įranga, modernizuojatės. 258 kabinetą reikia plėsti, arba nežinau, ką daryti, nes kabinos tuščios, o vietų nėra.

2012-10-10, 19:14 | IP: *.*.*.*

Yra pora gydytojų, kuriuos malonu matyti ir kurie noriai bendrauja ir gydo tinkamai.(juk visų, logiška) kad ir nežinau, nes neinu pas visus ten dirbančius Yra tokių "perliukų" gydytojų, kaip kad Sesutė pasako, kad jei registruosiuos pas TĄ šeimos gydytoją - tai ne vėliau 19 val., mat gydytoja nori anksčiau išeiti į koncertą. yra taip pat jau čia paminėta p. šeimos daktarė isu savo sesute, kurios, kartais pačios sėdi tik kad išsedėti iki pensijos. pvz., paprašius paaiškint kokia tai liga - gauni atsakymą: Paskaitykite internete !! labai norisi nuoširdesnio bendravimo - nereikia verkti dėl kliento ,bet racionaliau žiūrėti į pacientą.

2012-06-28, 23:52 | IP: *.*.*.*

Kas kalbant apie poliklinikos masinu stovejimo aikstele ir iki poliklinikos privaziavimas yra baisus , pastoviai nera kur pastatyti masinos ,didziules duobes ,o jei dar koks zioplys pastato netaip tada tampa neimanoma pravaziuot, esu pikta labai nes stovejo masina tvarkingai priparkuota ir kazkas sugebejo labai stipriai sugadinti mano masinos bamperi ! kas atlygins nuostolius !?

;