Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

69% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55.5% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.8% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.3% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.7% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.1% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.3% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.1% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.3% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.9% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.9% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-06-08, 13:54 | 4

Šeškinės poliklinika yra perpildyta. Patekti pas kai kuriuos vidaus ligų specialistus, pvz. gastroenterologą galima tik mokamam vizitui

2017-06-02, 11:53 | 1

Su žmonėmis bendrauja labai atšiauriai, iš viso susidaro įspūdis, kad nenori niekas ten jų gydyti. Turbūt trukdome pailsėti, kavos atsigerti.. Nes supyksta darbuotojai vien klausimą uždavus.

Nerekomenduoju. Persirašysiu kitur.

2017-05-31, 15:06 | IP: *.*.*.*

Bėkite kas dar pajėgūs, nes ši įstaiga yra katastrofiškiausia.... Ji tinka, tik jeigu reikia mokamo ligonlapio, o jei tikrintis sveikatą negaiškite laiko, aš nuoširdžiai jums patariu!!!!

2017-04-26, 11:43 | IP: *.*.*.*

isvada po apsilankymo -slaugytojams ir gydytojams nusibodo ligoniai, jie jų nekenčia

2017-04-05, 10:12 | IP: *.*.*.*

Personalas yra nekompetentiškas, daznai grubus, bendrauja atmestinai, nenoriai atsako i klausymus, vis dažniau tenka susidurti su gyd. prasa nuotaika. Vaiku gyd. irgi netenkina. Grubus su vaikais, nemaloniai bendrauja su teveliais, tokio hamiško elgesio dar nesu mačiusi. Toks jausmas kad šios istaigos personalas nekenčia savo darbo ir savo nepasitenkinima išleja ant pacijentu.

;