Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.5% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

39.9% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.4% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.4% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.8% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.7% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.9% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.3% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.2% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2008-04-21, 18:54 | IP: 84.240.4.166

Kai eini tik į medkomisiją, tai visai gera. registratūra nežino, kad gydytojai grįžta iš atostogų.

2008-03-28, 16:45 | IP: *.*.*.*

Reikėtų pasitempti visam, be jokių išimčių personalui.Nemalonu, kai pirmo aukšto koridoriuose žiemą miega, sėdi asocialūs asmenys.Suprantu, kad tai mūsų visuomenės dalis, bet ribos viskam yra.

2008-02-26, 21:27 | IP: 194.176.50.55

Labai nuostabus gydytojas kineziterapeutas Mindaugas Maižvilas.Tokiu nuosirdziu ir atsidavusiu savo darbui labai retai.

2008-02-05, 21:11 | IP: 212.122.91.218

automobiliu parkavimo aikstele.

2008-01-19, 11:12 | IP: *.*.*.*

košmaras. Nemanau, kad vadovai nežino, kaip ten dirbama, tačiau nenori matyti. Košmaras ir kančių keliai prasideda nuo registratūros, kur dirba baisiai piktos ir susiraukusios registratorės, į visus klausimus atsakančios pakeltu tonu, ir aprimstančios tik tada, kai ant jų pradedi pats šaukti. Po to 1-2 valandų laukimas prie gydytojo durų, nors esi užsiregistravęs pries dvi savaites. Po to priekaištas, kad už durų laukia dar daug pacientų ir jis neturi laiko dabar iki galo apžiūrėti paciento, kad reiks ateiti kitą kartą. Iš gydytojo išeini pakilusiu spaudimu, drebančiom iš nervų rankom, sušalęs belaukdamas koridoriuose. Nervai nurimsta tik po kelių valandų, išėjus iš poliklinikos.
Palyginus su Antakalnio ar Pašilaičių poliklinika - kaip naktis ir diena.
Planuoju persirašyti į kitą polikliniką.

2007-10-18, 15:15 | IP: *.*.*.*

Ir man, ir mano vaikams sioje poliklinikoje pavyko isspresti visas kilusias problemas geranoriskai.

2007-10-16, 10:41 | IP: 84.240.7.43

Kiek teko susidurti , tai personalas pakankamai kulturingas ir maloniai bendraujantis. Kam talonelyje raso priemimo laika , jeigu vistiek tenka po valanda laukti bendroje eileje...?

2007-09-26, 08:46 | IP: *.*.*.*

labai sunku patekti pas ginekologus praktiskai uzsiregistroti is anksto neimanoma

2007-09-12, 23:00 | IP: *.*.*.*

Malonios ir geros registratūros darbuotojos. Esant reikalui duoda papildomus talonus Labai didelės eilės išankstiniam užsirašymui.
Reikia daugiau gydytojų ir slaugių etatų!

2007-08-15, 21:39 | IP: *.*.*.*

Šeimos gydytoją turim superinį šioj poliklinikoj ir šiaip daug specialistų tačiau registratūros darbas nepatinka, o ypač joje dirbančiųjų, nes kartais toookios susiraukusios

2007-05-11, 14:57 | IP: *.*.*.*

Gera poliklinika, nes yra ten geru gydytoju, dirbanciu nuosirdziai. Bet registraturos personalui pritr8ksta mandagumo aptarnaujant... ir nepatinka tai, jog norint patekti pas reikiama specialista, reikia apieiti visa gydytoju buri, prasinejant siuntimu, be to - ilbos eiles..tenka ir kelis menesius laukti...

2007-02-22, 16:40 | IP: *.*.*.*

Džiugu, kad pailgėjo darbo valandos gydytoju. Atsirado tikimybė patekti pas medikus konsultacijai ir baigus darbą. prisiregistruoti telefonu pas gydytoją beveik neįmanoma.

2007-01-23, 12:48 | IP: 88.118.205.77

viskas gerai,jei nereiketu atsilyginti,esu 3 gr.invalide dar nedirbu,todel man tenka retai lankytis pas gydytoja,letai nykstu be vaistu namuose,esu vienisa,gydausi psichikos sveikatos centre.bet kam tai idomu.

;