Reitingas
Licencija

Nr. 1136

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.9% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

55.3% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.6% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.1% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.3% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.5% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.5% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.9% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

60.9% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.1% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.8% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

20.6% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.2% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Šeškinės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2016-08-16, 14:04 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduočiau šios įstaigos. Odontologija tiesiog siaubinga. Buvau pas gyd. Mariją Tarapaj, tai neskaitant to, jog visos plombos vos atsilaikė 2men. tai ši gydytoja dar sugebėjo plombuodama danties tarpdantį nepadaryti tarpo ir dabar pas mane iš vidinės pusės du dantys neturi tarpo, o iš priekinės - turi (taip ji sugebėjo padaryti du kartus). Todėl yra gan didelė rizika dantenų uždegimo. Beje, dar buvo blogai sugydyti kanalai, prasidėjo uždegimas, dabar tenka pergydyti už dar didesnius pinigus, nei tektų sumokėti tiesiog iškarto juos išgydant. Šiaip šeimos daktarės taip pat nepasižymi labai didele kompetencija. Maža to, kad jei esi su papildomu talonėliu esi ne žmogus ir kažkada laukiau 6val. kol mane malonės priimti, tai dar ir išrašo antibiotikų, nuo ligos, kurios tau net nėra.

2016-04-18, 16:38 | IP: *.*.*.*

Patekti pas savo šeimos gydytoją per artimiausias 5 savaites neįmanoma. Grafikas pilnai užpildytas.
Paskambinus į registratūrą ir paklausus kada galima būtų ateiti be talono pas savo gydytoją, dažniausiai kalbama nemandagiai, sakoma, kad būtinas talonas. Pasakius, kad tai skubu ir būtinas priėmimas būtinai paklausia :,, o kas jums nutiko?". Jei nenori savo ligos pasakoti registratorėms, labiausiai supyksta.
Žmonių poliklinikoje be galo daug. Gydytojai apkrauti pacientais ir nespėja jų visų priimti. Laukti vizito visada reikia ilgiau nei numatytas laikas vizito lapelyje.
Nesirinkčiau šios institucijos savo sveikatos priežiūrai.

2016-03-21, 19:03 | IP: *.*.*.*

Gydytojai perkrauti pacientais, dirbtinės eilės, irzlūs darbuotojai pradedant registratūra, baigiant gydytojais. Kortelės pradanginimas- įprastas dalykas, dėl kurio niekas nesijaudina.

2016-03-15, 08:19 | IP: *.*.*.*

Pas kardiologa uzrase po 39 dienu, zinoma per ta laika atsirado pakeitimu ir naujo laiko neberado dar artimiausius pusantro laiko ir toliau grafiko nera. Sumoje : sugaistas laikas, siuntimas paseno taigi dar daugiau sugaisto laiko ir bent trys mensiai be kardiologo tyrimo! Ac#%^&*li administracija tos skyles! numirsti taip galima!

2016-03-05, 15:25 | IP: *.*.*.*

Kol rimtai nesusergi, tai atrodo, kad visas gerai su šia poliklinika ir jos darbuotojais. Pacientui visiškai neskiriama dėmesio, nesuteikiama informacija išsami, neduodami patarimai.. Bendravimo, aptarnavimo lygis labai prastas. Mažai laiko skiriama pacientui. Labai skubama, atmestinai viskas kartais atliekama. Niekada nedaviau jokio kyšio, tai matyt jei neduodi, tai taip pro pirštus ir bus žiūrima į tave, bet tikrsi nesiruošiu duoti niekada nieko, vien iš principo. Nesuprantu kodėl turiu mokėti pinigus už privalomą darbą už kurį yra mokamas atlyginimas ir nesvarbu kokio jis dydžio, visada žmogus turėtų nepamiršti elementaraus žmogiškumo.

;