Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.6% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

63.1% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.9% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

53.5% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.2% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.3% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.8% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

61.1% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.6% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.5% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.2% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.9% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.5% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

49.5% Complete
2.5

Internetas veikė prastai

Licencija

Nr. 1220

Gydytojai, kurie dirba Karoliniškių poliklinika
Pacientų atsiliepimai
2018-07-05, 15:17 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 2)

Ką jums tokio blogo gyvenime padarė gyd. Elona Kozmenienė, kad jūs taip piktai, nepagrįstai apie ją atsiliepiate. Prašau neklaidinti visuomenės. Gydytoja kiekvienam pacientui skiria bendrus kraujo ir šlapimo tyrimus, kurie tikrai rodytų inkstų veiklos rimtus sutrikimus, jei tokie būtų. Inkstų nepakankamumas reta patologija, kuri dažniausiai diagnozuojama lėtinėmis ligomis sergantiems pacientams, tokiomis kaip cukrinis diabetas bei pirminė arterinė hipertenzija. Jei jums diagnozuotas rimtas sveikatos sutrikimas, patarčiau visas savo jėgas nukreipti pasveikimui, o ne gydytojos orumo ir garbės žeminimui. Jei metate gydytojai tokius kaltinimus, prašome nesislėpti, o pasirašyti po savo teiginiais. Kokią jūs teisę turite nustatyti gydytojos atlyginimą. Jei manote, kad Lietuvos gydytojų niekas nesaugo nuo melagingų, gerą gydytojo vardą teršiančių žmonių komentarų, labai klystate. Labai gaila, kad mūsų šalyje klesti tokie internetiniai portalai, kurie užsiima nepagrįstų anoniminių skundų platinimu.

2018-07-03, 10:32 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 2)
[ Kilus ginčui dėl komentaro turinio ir nesulaukus detalesnių paciento paaiškinimų šio komentaro tekstas buvo paslėptas. ]
2018-06-11, 17:04 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 41)

Ar ne per daug psichiatru jusu istaigoje?? Visas somatines ligas, pervedat i psichosomatika ar psichikos sutrikimus?? Lietuvoje bando medicina i pseudomoksline psichiatrija pakeisti?? nes ieskoti tikra ligos priezasti ir gydyti proto neuztenka?? lietuvoje kaip matau yra tendencija, sodinti visus is ejles ant psichiatrines psichotropines tabletes, nes taip lengviau, kam kazka galvoti, ieskoti liga, sufabrikavai psichine diagnoze ir pumpuok su psichiatrine narkota kiek iskentes, sitoje istaigoje nelabai ka sugeba ieskoti, kas per sutrikimas zmonems ir del ko, gydytojai nezino savo darbo, neismano apie ligas etiologija, bando pasodinti visus ant psichiatrines tabletes, kurie sukelia visas sizofrenijos ir depresijos simptomus, sukelia endokrinines sutrikimus, haliucinacijas, kliedesiai, nemiga ir taip toliau, o dar ir neurologines ir endokrinines sutrikimus, tokius kaip akatizija, parkinsonizmas, distonija, veliavoji diskenezija, o dar osteoporoze, cukrinis diabetas, galaktoreja, navikus, nevaisinguma, neuroleptini nutukima abdominalini, nutukima, gadina krauja, imuniteta, gali sukelti piktybini neurolpetini sindroma, infarkta , insulta. Visa sita sukelia tokie "vaistai" neurolpetikai antipsichotikai kaip haloperidolas, litis, valproatas, olanzapinas, risperidonas, clozapinas, paliperidonas, caripiprazine, quetiapinas, aripiprazolis, fluanksol, truksalis, tiapridas, ziprasidone, sulpiridas, amisulpiridas, metoclopradmias cerukalis, domperidonas motillium ir taip toliau. Is antidepresasntu tokius sutrikimus gali sukelti, amitriptilinas, fluoksetinas, paroksetinas, sertralinas, mirtazapinas, venlafaxinas, duloxetinas, fluvaxaminas, citalopram, escitalopram ir kiti, is trankvilizatoriu kurie sukelia stipri psichine ir fizine priklausomybe, abstinencija, lomkes, atsisakimo sindroma, tokie preparatai kaip diazepamas, bromazaepamas leksotanilas, lorazepamas lorafen, alprazolamas xanax, clonazepamas, zolpidemas, zopiclonas, pregabalinas lyrica, carbamazepinas, gabapentinas, lamatriginas,ir taip toliau..ne papulkit ant psichiatrine kabliuka. klauskit gydytoju del ko jie bando pastumti jums pas psichiatrus. Dazniausiai stumia pas psichiatrus alegydytojai, kurie neismano savo darba, nekompetitingi, zemos kvalifikacijos, jiems taip lengviau atsikratyti paciento. Viesinkit tokiu "gydytoju" pavardes internete, kad visi zinotu kad pas tokius specialistus, geriau nepapulti. Tokio naglumo dar nemaciau, kad psichiaskai sveikus, arba trumpai turinciam umine sutrikima, sodina visam gyvenimui , faktiskai zudant zmogu, o ne gydant. Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.Lietuvoje kai kuriu psichotropiniu suvartojama per 100 tukst zmoniu, 2 - 3 kartus daugiau, o kai kuriu ir 20 kart daugiau nei latvioje ar estioje, ir visa tai del tokiu nekompetitingu gydytoju.

2017-07-01, 01:49 | IP: 78.56.158.164 Kas parašė?

Šeimos gydytojas buvo nusiuntęs pas akių gydytoją. Išrašė vaistų, gydžiausi, tačiau po poros mėnesių smarkiai pablogėjo. Nuėjus į registratūrą, pasakė kad reikia eiti vėl pas šeimos gydytoją gauti siuntimą pas akių gydytoją. Šeimos gydytojas gali priimti po 4 savaičių. Paklausus, kodėl negaliu eiti tiesiai pas akių gydytoją, pasakė, kad savo konsultaciją išnaudojau. Nurijusi kartėlį pabandžiau darbo gale paskambinti. Pasirodo, pas akių gydytoją mokamų talonėlių buvo kitam rytui net trys - keturi skirtingi laikai. Kodėl jie melžia pinigus, kai yra laisvų vietų ir taip pastoviai. Kai buvau antakalnio poliklinikoje nė karto neteko tiek laukti ar papildomai mokėti. Manau ši polikliniką negerbia pacientų, o tik bando ištraukti iš jų pinigus. Jei tau reikia skubios pagalbos ją gali gauti tik susimokėjus. Kam tas remontas jei vidus visiškai supuvęs ir korumpuotas? Niekam nerekomenduoju eiti čia gydytis, tik nusivilsite....

2017-06-13, 18:53 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 1)

Skubiu atveju, kai buvo čia ir dabar reikalinga skubi neurologinė pagalba, dėl gydytojų nebuvo suteiktos net ir mokamos konsultacijos.
Buvo pasiūlyta laukti 1 val laiko budinčio gydytojo, o kai buvo paklausta, kas bus, jeigu pacientė nualps, pasakyta "pas mus čia daug kas alpsta, iškviesim greitąją kai reikės".
Tokiu atveju, teko patiems apsisukti ir vežti pacientę į greitąją pagalbą.
Ne pirmas kartas, pacientė nepasveiksta, situacija negerėja, diagnostika visada ta pati ir banali "jūs perdedat". Situacijai blogėjant vadinama "simuliante".
Iš praktikos yra tikrai gerų gydytojų ir malonaus personalo, tačiau tam tikrais atvejais, o ypač esant poreikiui skubiai pagalbai - tikslingiausia būtų nė nemėginti, o tiesiog tiesiai važiuoti į kitas įstaigas.

2017-06-02, 22:10 | IP: 84.240.32.153 Kas parašė?

Talonu pas specialitu išvis nera. Reikia begti ko greičiau iš Karoliniškių poliklinikos.

2017-04-20, 21:33 | IP: 5.20.162.40 Kas parašė?

Teko lankytis pas burnos chirurgą Merliūną. Pasitiko ir aptarnavo grubiai, nenoriai. Vizito metu ir po vizito pas šį gydytoją, jaučiausi labai nemaloniai (švelniai tariant). Manau, jei šiam gydytojui nepatinka dirbti šio darbo reikia keisti profesiją, jei nepatinka dirbti šioje med. įstaigoje, gali eiti dirbti privačiai, tuomet už didelius pinigus, kurie jam plauks į kišenę, išmoks elgtis ir bendrauti su pacientais.

2017-02-26, 20:10 | IP: 78.56.213.53 Kas parašė?

Atsikraustėme į Vilniu ir prieš prisirašydami į poliklinik, visa šeima bendravome su vyr.slaugytoja ir pavaduotoja. Jos puikiai mums patare, aprode vaiku skyriu, viska puikiai išaiškino! Patys geriausi atsiliepimai.

2017-02-17, 04:06 | IP: 5.20.160.190 Kas parašė?

Jeigu nori likti gyvas, tai reikia bėgti iš Karoliniškių poliklinikos. kol nesusiduri su rimtesnėm problemom ir ligom,tol neįsitikini kuo viskas gali baigtis. Pas šeimos gydytoją priėmimas vėluoja apie valandą, norint gauti siuntimą pas specialistą, kur tikrai reikia, tau pasakys, o kam tau reikia, Padarai kraujo tyrimus, o atsakymą sužinai budama pas kitą specialistą, pasirodo pas tave ten rimtos problemos, o tu vaikštai ieškodama ligų toliau pas kitus specialistus, ir taip užburtas ratas porą mėnesių. O kai tau išrašo vaistus, tai po kelių dienų tave iveža greitoji pagalba į ligoninę su visokiom pasekmėm. Grižti atgal ir vėl tesiasi eksperimentai su tavimi. Vėl rašo vaistus, net nepažiūrėję, ką išrašė ankstesnis gydytojas, o pasirodo tų vaistų gerti negalima, vieni prieštarauji kitiems. Ir taip be galo, nes tavo sveikata niekam nerūpi, tavo sveikata - tavo rūpestis.
Daktaru iš didžiosios raidės reikia vadinti traumatologą R.Žagminą, Kompetetingas, rūpestingas, atidus, dėmesys žmogui, visokeriopa pagalba. Nuoširdus AČIŪ ir jo sesutei.
Verti specialisto vardo ir ginekologė D.Keršulytė, oftolmologė Stankūnaitė. Niekada gyvenime daugiau nenorėčiau patekti pas neurologę B.Šurnienę, jai ne su žmonėmis dirbti, o dėl kompetetingumo net nėra ką ir kalbėti, klausimų geriau neždavinėk.
Ko gero, tokio BARDAKO nėra net rajonų poliklinkuose.

2017-02-06, 16:26 | IP: 5.20.166.241 Kas parašė?

Laba diena, daug galėčiau rašyti, bet, matyt, pakaks, jei padėkosiu už rūpestį, dėmesį. Tiesiog be priekaištų dirba gydytojai: M. Larionova, G. Lisienė, A. Sadauskas, J. Romanova, K. Metrikienė ir puikiosios jų slaugės: Vandutė, Kornelija (kitų vardų neprisimenu, atleiskite, bet Jūs visos be priekaištų).
Nežinau, kodėl kiti kritikuoja poliklinikos darbą, gal man tik sekasi...Didžiausios Jums sėkmės!

2017-01-14, 00:10 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 6)

Gydytojų specialistų veikla simbolinė - už juos atgaline data pacientus diagnozuoja akuserė Batūrienė ir techninio personalo atstovė R. Kazlauskaitė. Pacientai, baikite pasirasineti ant tualetinio popieriaus skiautelių, kurias nežinia kas nezinia kada ir nezinia kur uzklijuos/perklijuos. Pasirašinėkite po gydytojo ar valytojos tekstu istorijoje ir uzbraukite buvusias laukymes, nes po metų-kitų pasigailėsite

2016-10-02, 02:30 | IP: 77.219.202.199 Kas parašė?

Jūratė Buivydaitė-Skapcevičienė bendraudama nesusilaikė nuo ironijos, po vizito jaučiausi tik pažemintas, niekuo nepadėjo, pareiškė - kad daug kam skauda, daug kas negaluoja ir nieko čia tokio, žmonės gyvena ir taip, kad tyrimai mano geri, ir jeigu noriu galiu eiti pats ieškotis priežasčių pas kitus gydytojus, bet dabar turiu nebegaišinti jos laiko mat ir taip per daug ją užlaikiau. Esant skausmams ir silpnumui išstatė už durų, nei siuntimu kitur, nei pagalbos.

2016-09-27, 15:13 | IP: 84.240.18.171 Kas parašė?

Išėjau iš Karoliniškių poliklinikos, nes labai prasta aptanavimo kokybė. Yra geresnių poliklinikų Vilniuje...

2016-08-24, 12:34 | IP: 213.159.52.195 Kas parašė?

Siaubinga tvarka registruojantis pas odontologus.

2016-07-10, 23:39 | IP: 5.20.44.79 Kas parašė?

Kaikurie gydytojai neatlieka savo pareigu. Prie kabinietu tenka laukti po 30 min., kol tave priima,nes gyd. pietauja arba pustyciauja.. Gydytojai ginekologai nekompetetingi. Seimos gyd. ne nori atilkti savo pareigu be vokelio, neduoda nedarbingumo.

2016-04-01, 15:33 | IP: 5.20.161.117 Kas parašė?

Administracija paaiškino, kad naujagymio lankyti nevažiuos, nes mano adresas nėra jų registre, nors yra lygiai už 3km.

2016-03-28, 21:16 | IP: 213.164.109.213 Kas parašė?

Laiminga gyd. Lina Zabulienė spjovusi į šį darbdavį Administracija visiškai ignoruoja gydytojo etikos normas, klastoja faktus ir sveikatos dokumentus; juos komerciniais tikslais išneša iš poliklinikos. Pacientas savo pažeistas teises gintis gali tik per Valstybinę Akreditavimo Sveikatos Priežiūros Veiklai Tarnybą. Steigėjas - Vilniaus m. savivaldybė - gina poliklinikos lobistus. Nesuprantama kodel dosnius atlyginimus gauna I. Valančiėnė M. -neurologe, M. Baturienė - ginekologė, poliklinikoje nepriimančios ligonių, bet vykdančios katalikių-komjaunuoliu prievolę būti marionetėmis
GĖDA ir Vilniaus m. merui ir jo atstovaujamai partijai.

2016-03-13, 12:42 | IP: 213.190.55.110 Kas parašė?

Norejau atkreiti demesi i gydytojo odontologo padejejos NATALIJOS GUJIENES darba ir chamiska elgesi. Buvau uzsirasiusi pas odontologa 13.40 valandai. Kita diena paskambino ir prisistate odontologo padejeja NATALIJA GUJIENE ir pasake, kad reikes pakeisti mano vizito laika, ir ar as galesiu atvykti VALANDAI anksciau, t.y. 12.40 val., as sutikau. Likus vienai dienai iki vizito, nezinomu numeriu man buvo paskambinta 17.54 laiku, as neturejau galimybiu pakeli rageli, taip kaip turejau kursus ir mobiliajame buvo isjungtas garsas. Kursai baigesi 18 val., pamaciau praleista skambuti, 18.01 perskambinau, niekas nepakele, poto dar perskambinau 18.38 val. - niekas nepakele. Kita diena, taip kaip turejau vizita 12.40 val., atejusi pas odontologe, paaiskejo, kad mano vizitas yra nutrauktas, taip kaip vakar man odontologes padejeja NATALIJA GUJIENE NEPRISISKAMBINO perspeti, kad vizito laika IR VEL reikes pakeisti, ir ateiti jau ne 12.40, o dar ANKSCIAU. T.y. be namo SUTIKIMO buvo pakeistas vizito laikas, ir taip kaip NATALIJA GUJIENE kaip jinai aiskinosi, NEPRISISKAMBINO (nors nam buvo paskambinta tik viena karta, 17.54 val.)., tai ne jos problema, jokiu atsiprasimu nesulaukiau del sito nesupratimo. Likau labai izeista ir nustebinta tokiu neprofesionaliu savo darbo NATALIJOS GUJIENES atlikimu bei elgesi

2016-03-10, 21:25 | IP: 212.122.80.38 Kas parašė?

siaubas o ne poliklinika! Gydytojai tik vieta uzima ir alga gauna, jiems visiskai nusispjaut i pacientus ir ju pasveikima!!!

2016-02-24, 19:58 | IP: 84.15.189.199 Kas parašė?

manau kad tai nenormalu, kad pas seimos gydytoja stabiliai savaitei i prieki nera taloneliu, o papildomu, kaip supratau, neisduoda ar kazkokios kitos ten registraturos problemos

2016-02-11, 17:28 | IP: 84.15.187.167 Kas parašė?

atsakineju i klausymus ir draskausi tarp suaugusiu ir vaiku poliklinikos ir aptarnavimo.Suaugusiuju tik teigiami atsiliepimai,na yra minusiuku,bet pliusiukai atsveria Vaiku poliklinika TRAGEDIJA.Papult pas daktarus uzsirasius pagal laika,turi sedeti maziausiai pusvalandi-UZSIRASIUS SU TALONELIU.Su temperatura vaikas paskambinus i registratura pareiskia -NER TALONELIU,net papildomo nepasiulys ar pas budinti gydytoja,kol pati neuzklausi.Sian vyras su vaiku uzsirase buvo 9.45h pas gydytoja,pas ji papuole 11.00h.Nes vis i prieki prasydavo praleisti tai ta tai ana,nu zinot,kam mes tada rasomes,laukiam patogaus laiko,kad suderyt su darbais,pagaliau vaiko mokykla ir pan.?Esme ,kad sutvarkykit vaiku poliklinika kaip ir suaugusiu,gal tada tokiu bardaku nebus ir mes nesiskusime kad mes uzsirasom kaip to reikalaujama o kazkas eina laimes ratu-papuls ar ne.Ir daugiau atsakomybes i sergancius vaikus su didziausia temperatura(ir nereik teisyt jog galim kviest greitaja)

2016-02-08, 14:27 | IP: 90.137.0.239 Kas parašė?

Karoliniškių poliklinikos išorė neatitinka vidaus. T.y. dauguma gydytojų nekompetetingi. Tik vienetai dirba prisiekė hipokratui.

2016-02-07, 14:20 | IP: 78.56.226.84 Kas parašė?

Švaru, atremontuota, tvarkinga aplinka, registravimo sistemos modernios, malonūs rūbininkai. Daugiau galėtų būti poliklinikoje diagnostinės aparatūros arba dažniau siūstu kitur tirtis o neapsiribotu vien paciento apžiūrėjimu plika akimi.

2016-02-01, 19:19 | IP: 84.240.33.112 Kas parašė?

Komunikacija: jos nėra. Bandžiau per savaitę prisiskambinti 4 dienas po tris kartus skirtingais laikais - nepavyko.

Šeimos gydytojas buvo nusiuntęs pas akių gydytoją. Išrašė vaistų, gydžiausi, tačiau po poros mėnesių smarkiai pablogėjo. Nuėjus į registratūrą, pasakė kad reikia eiti vėl pas šeimos gydytoją gauti siuntimą pas akių gydytoją. Šeimos gydytojas gali priimti po 3 savaičių. Paklausus, kodėl negaliu eiti tiesiai pas akių gydytoją, pasakė, kad savo konsultaciją išnaudojau. Nurijusi kartėlį pabandžiau darbo gale paskambinti. Pasirodo, pas akių gydytoją mokamų talonėlių buvo kitam rytui net trys - keturi skirtingi laikai. Kodėl jie melžia pinigus, kai yra laisvų vietų ir taip pastoviai. Kai buvau antakalnio poliklinikoje nė karto neteko tiek laukti ar papildomai mokėti. Manau ši polikliniką negerbia pacientų, o tik bando ištraukti iš jų pinigus. Jei tau reikia skubios pagalbos ją gali gauti tik susimokėjus. Kam tas remontas jei vidus visiškai supuvęs ir korumpuotas?

2016-01-30, 18:10 | IP: 5.20.166.137 Kas parašė?

Nieko teigiamo apie šios gydymo įstaigos teikiamas paslaugas pasakyti negaliu. Esu vidutinio neįgalumo lygio, nemokamų gydymo paslaugų pas specialistus gauti beveik neįmanoma , o jeigu pasiseka gauti nemokamą taloną, tai reikia laukti apie du mėnesius ir daugiau. Tai pasityčiojimas iš ligonių.

2016-01-29, 21:53 | IP: 213.164.96.145 Kas parašė?

vertinu kaip gera poliklinika

2015-08-25, 13:33 | IP: 88.119.144.59 Kas parašė?

Nieko teigiamo nėra, eilės kilometrinės ne tik pas specialistus, bet ir pas šeimos gydytojus. Net sveikatos patikrinimo pažymai gauti, eilės daugiau kaip 2 savaitės.Koks darbdavys tiek lauks darbuotojo? Norint gauti išrašas forma Nr.027, reikia registruotis pas šeimos gydytoją , talonų nėra arba po mėnesio.Išrašai mokami, tačiau juos gausi geriausiu atveju po dviejų savaičių.

2015-07-27, 15:49 | IP: 5.20.166.137 Kas parašė?

NEGALIU PARAŠYTI JOKIO TEIGIAMO KOMENTARO APIE ŠIĄ ĮSTAIGĄ. Pas šeimos gydytoją reikia laukti vieną mėnesį, pas kitus specialistus reikia laukti po du, tris mėnesius, belaukiant galima ir savaime pasveikti arba numirti. Dirba labai prastos kvalifikacijos gydytojai. Mūsų sveikata jiems nerupi, jie tik pastoviai laukia iš mūsų kyšių. Šioje įstaigoje didelė korupcija. Reabilitacijos skyriuje dirba korumpuoti medikai, jeigu neduosi kyšio, tai ir normalaus gydymo negausi, tai jau įsišaknijusi piktžaizdė Karoliniškių poliklinikoje. Ypatingai kyšių atviru tekstu iš ligonių reikalauja reabilitologė Malkina. Laikas susidomėti šios korumpuotos įstaigos ir jos gydytojų darbu spec. tarnyboms.

2015-07-13, 12:24 | IP: 188.69.199.40 Kas parašė?

Prastai! Susimoki uz konsultacija, susiplanuoji laika, lauki virs valandos.

2015-01-22, 23:53 | IP: 78.60.173.129 Kas parašė?

Tragedija

2014-11-27, 21:52 | IP: 5.20.166.137 Kas parašė?

Nieko teigiamo apie šią gydymo įstaigą negaliu pasakyti, nes ji nenusipelnė nė vieno gero žodžio. Poliklinikos interjeras išgražintas, o gydytojų profesionalumas ir bendravimas su pacientais labai apgailėtinas. Jeigu nedavei kyšio , negausi paslaugos, tokia jau realybė Karoliniškių poliklinikoje. Gėda. MANE PAPIKTINO REABILITOLOGĖS GALINOS MALKINOS GYDYMO METODAS - NEDUOSI KYŠIO VISAI NEGAUSI GYDYMO PROCEDŪROS ARBA GAUSI PAČIĄ PIGIAUSIA IR NE PAGAL PASKIRTĮ. JEIGU DUOSI KYŠĮ GAUSI DAUG PROCEDŪRŲ IR NETURĖSI PROBLEMŲ. TAI PACIENTO TERORAS. KAROLINIŠKIŲ POLIKLINIKOS DIREKTORĖ Į JOKIUS SKUNDUS NEREAGUOJA. ESU ILGAMETĖ ŠIOS POLIKLINIKOS PACIENTE, BET NIEKADA ŠIOJE POLIKLINIKOJE NEBUVO TOKIO TERORO PACIENTAMS KAIP DABAR DIRBANT ŠIAI POLIKLINIKOS DIREKTOREI. MATYT, KAD TOKIA KYŠIUS REIKALAUJANTI GYDYTOJA,KAIP GALINA MALKINA, NAUDINGA IR DIREKTOREI.

2014-11-04, 10:47 | IP: 86.38.176.209 Kas parašė?

Lanakusi jau daugiau nei du metus šioje poliklinikoje ir matau, kaip ji tobulėja aptarnavimo kokybe. Kas liečia gydytojų profesionalumą, manau daugelis gydytojų tikrai gerai atlieka savo darbą, žinoma pasitaikė per tą laikotarpį specialistų, kurie tikrai neturėtų dirbti šio darbo, bet jų galima išvengti iš anksto pasižiūrėjus jų reitingus :)

2014-08-09, 23:10 | IP: 84.240.27.137 Kas parašė?

Patinka tik šeimos daktarės Lapienėnės kalbinetas. Tiek gydytoja visada išklausinėja, duoda siuntimus kur paprašai (tiesa, apie tai pati ir turiu pasakyti), tiek slaugytoja maloniai bendrauja ir atsimena net iš matymo. Pas odontologą užsirašyti yra tiesiog neįmanoma! Negaliu prisiminti ginekologės pavardės pas kurią lankiausi, bet per apžiūra pasakė jog pas mane yra gimdos kaklelio erozija. Paklausius kas tai yra, pareiškė, kad paskaityčiau internete.
Artimiausiu laiku persiregistruosiu į kitą polilniką!!!

2014-06-27, 19:50 | IP: 5.20.164.211 Kas parašė?

Labai gera poliklinika :)

2014-05-13, 20:10 | IP: 5.20.162.254 Kas parašė?

Atsinaujino poliklinika Ne visi gydytojai įdėmaiai išklauso

2013-12-31, 07:21 | IP: 88.223.56.235 Kas parašė?

Gerų 2014 metų linkime šiai gydymo įstaigai. Gydančiai gydytojai J.Sarapinienei bei slaugytojai Vilmai.

Pacientams mažiau niurzgėti

2013-11-11, 10:29 | IP: 84.240.18.171 Kas parašė?

Registratorė Žydrė arogantiška, pasikėlus, tokiems registratoriams dirbti ne vieta!

2013-06-07, 10:27 | IP: 95.173.44.57 Kas parašė?

Džiugu, kad atėjus naujai direktorei imtasi renovacijos, padaugėjo naujos medicininės įrangos. Konkrečiai labai nusivyliau visomis vaikų LOR, nu kažką manau daryti reikia, ieškokit jauno naujo Lor, nes kitos jau manau persenos dirbti, jau šiek tiek "nukvakę" - kartais atmestinai apžiūri, o Einorienė su savo sesele tai išviso nekultūringos, grubios, kaip iš kosmoso atskridusios - išmesčiau iškarto, ypač seselę, kuri darbo metu žiaumoja gumą, vaikšto kaip pavartojus narkotikų.

2013-04-07, 13:00 | IP: 86.38.5.141 Kas parašė?

Gražėja tik aplinka ir estetika. Ačiū sąžiningiems medikams ,kurie perspėja,kad pas juos viena ar kita diagnostinė aparatūra yra senos ir ne tiksliai diagnozuoja ligą ir siūlo kitur tirtis išsamiau. O nauja med. įranga kažkur dar neišpakuota stovi,kažko laukia. Ačiū medikams ,kurie negailėdami savo asmeninio laiko priima ligonį jau pasibaigus darbo laikui. Personalas ir gydytojai įvairūs,kaip ir visur. Yra medikų iš pašaukimo, jautrių,rūpęstingų,sąžiningų (deja jų labai mažai ), bet yra ir labai abejingų ,kurie nesuvokia kad yra tokių pacientų,kurie trukdo juos ir prašo pagalbos iš jų tik kai tikrai l.blogai jaučiasi, o ne pasiplepėt pas daktarą ateina . Suprantu, daktarai ne Dievai. Ne viskas jų galioje. Bet nesistengiama daryti kas galima. Bet "gydyti" vien apžiūrėjus pacientą ir pamatavus spaudimą (Nors tiek ačiū. Spaudimą ir pati namie pamatuoti galiu), nepadarius jokių kitų išsamesnių diagnostinių tyrimų ir konstatuoti ligą ir ją "gydyti". ....Nenoriu įžeisti jaunų būsimų gerų medikų. Bet kai kuriuos "medikus" norisi pavadinti rezidentais. Tenka privačiai tirtis ir gydytis.

2013-04-03, 14:30 | IP: 78.63.205.92 Kas parašė?

Poliklinikos direktorius žiūri ne pacientų interesų, o dangsto apsikakojusius gydytojus. Vidas Vilčinskas +370 686 01064

2013-04-02, 13:55 | IP: 78.60.177.162 Kas parašė?

Teigiami šios poliklinikos dalykai kol kas labai paviršutiniški, išoriniai, t.y. šviežiai ir gražiai atnaujintas pastatas, patogus susisiekimas, tačiau administracija ir gydantysis personalas nenusipelno nei vieno svaraus teigiamo komentaro! Tai ne poliklinika, ne gydymo įstaiga, o visiškai užkalkėjęs kamštis arba užkietėję viduriai, be jokios apytakos. Ir turbūt jokia valomoji netvarkos klizma čia nepadės... Užsiregistruoti pas bet kokį aktualesnį gydytoją yra tiesiog neįmanoma, turbūt greičiau galima patekti pas prezidentę arba miesto merą... Be to, ši poliklinika yra Vilniaus medicinos darbuotojų kloaka, į kurią sutekėję visi nešvariausi, neprofesionaliausi ir aplaidžiausi medikai. Čia galima išgyventi tik tiems pacientams, kurie patys turi bendrą supratimą apie mediciną ir nuolat neša kyšius, nes Karoliniškių poliklinikoje kito kelio gydytis nėra!

2013-03-25, 17:07 | IP: 188.69.227.26 Kas parašė?

Po riešo traumos, Lazdynų ligoninės chirurgas atlikęs operaciją rekomendacijose parašė, kad rekalinga reabilitacija 2-3 savaitės po operacijos. Karoliniškių poliklinikoje šeimos gydytoja žinodama, kad pas reabilitologą eilė mėnesiui į priekį, net nesiteikė užrašyt iš anksto. Kai po dviejų savaičių poliklinikos chirurgė ištraukė pooperacinius siūlus tik tada pamačiusi rekomendacijas užrašė vizitui pas reabilitologą, Talonėlis buvo po 4 savaičių. Patekus pas reabilitologą paskirtos procedūros, kurioms taip pat eilė ir ta eilė prieis dar po 3 savaičių. Ir galutiniame rezultate reabilitacija po gipso nuėmimo ir siūlių pašalinimo prasidės praėjus dviems mėnesiams. Ar per du mėnesius laiko sustingusi ranka bus atstatyta per penkis seansus pas ergoterapeutą ir masažistą. Aišku , kad ne, bet poliklinikos administracijai, kuri atsako už darbo organizavimą visiškai nesvarbu. Formaliai paslaugos suteiktos, o rezultatas ????

2013-03-19, 21:00 | IP: 212.122.69.12 Kas parašė?

Sunku patekto pas gydytojus.Susidaro toks ispudis,kad tai daroma specialiai, kad zmones butu priversti moketi uz paslaugas.

2013-02-28, 13:23 | IP: 213.190.57.18 Kas parašė?

IŠ ESMĖS GYDYMO ĮSTAIGA IR JOJE ORGANIZUOJAMU DARBU NESU PATENKINTA. KALBANT APIE GYDYTOJUS, YRA TIKRAI GERŲ SPECIALISTŲ, BET KAI KURIEMS MEDIKAMS, SU KUO TEKO SUSIDURTI, TRŪKSAT NE TIK KOMPETENCIJOS, BET IR ELEMENTARAUS ETIKETO SU PACIENTAIS. GAILA, KAD TOKIE ŽMONĖS "UŽIMA" DARBO VIETĄ, O TIKRAI GERI SPECIALISTAI PRIVERSTI DARBO IEŠKOTIS SVETUR :(

2013-01-21, 13:52 | IP: 84.15.187.174 Kas parašė?

Lankau sia poliklinika visa savo gyvenima, tai paskutiniu metu pagrozeja, remontai ir t.t. Padare remonta, bomzu pagaliau nera, bet dabar iejus i poliklinika ore kabo toks "ambre"!!!! NUVALYKITE PAGALIAU TUALETUS, BAISIAI SMIRDA REGISTRATUROJ, NEIMANOMA TEN BUTI!!! Ir kitose aukstose irgi tas pats. Niekur kitose poliklinikose tokios smarves nera. Siandien buvau, kaip supratau nuo penktadienio pas jus tikrai ne buvo valyta, kvapelis ne tas zodis....:(

2012-11-12, 18:33 | IP: 78.60.233.223 Kas parašė?

neturiu nesugeba laiku suteikti pagalbos, ypatingai odontologai, vaikus tenka vesti gydyti privaciai ir administracija tame problemos neizvelgia

2012-09-26, 20:19 | IP: 78.60.52.248 Kas parašė?

Poliklinika puikiai tvarkosi. Dziaugiuosi, kad tokiais sunkiais laikais atsiranda nauju, ismananciu gydytoju. Aciu

2012-07-10, 12:00 | IP: 88.119.144.59 Kas parašė?

Ypatingai prastas ligonių aptarnavimas, pas šeimos gydytojus jei ne ekstrenas atvejis nei užsirašyti nei patekti neįmanoma. Į komisiją dėl darbo užrašymai dviems savaitėms į priekį. Įdomu kuris darbdavys lauks tiek laiko norėdamas priimti darbuotoją į darbą.
Sutvarkius poliklinikos išorinį vaizdą, vidus tiesiog baisus ligonių ir pacientų atžvilgiu

2012-04-25, 18:20 | IP: 84.240.50.130 Kas parašė?

Kuo dažniu tenka apsilankyti šioje gydymo įstaigoje, tuo dažniau tenka susidurti su nemandagumų, grubumų ir pasišaipymo iš gydytojų pusies. Gal jau laikas šios įstaigos personalui apsilankyti etiketo kursuose????? O užeinant į kabinėtą pas gydytoją, bendravimą pradėti nuo pasisveikinimo su pacientu?

2012-03-10, 10:20 | IP: 213.164.127.68 Kas parašė?

Kai kur labai gražiai sutvarkyta ir atrenovuota. Bet yra ir atvirkščiai. Poliklinika dar nesugebėjo įsigyti įrangos, kurią prieš dešimt metų turėjo Baltupiuose esantis Šeimos centras.

2012-02-18, 00:23 | IP: 78.60.148.237 Kas parašė?

Baisi, nuo sovietinių laikų visiškai nepasikeitusi įstaiga. Beveik kiekvienas šios įstaigos darbuotojas pacientą pasitinka "moralais". Be kelių išimčių, šios poliklinikos gydytojai - niekam tikę tinginiai, laukiantys arba kyšio, arba skandalo, kad pradėtų dirbti. Registratūra pacientus pas specialistus rašo taip, kad vienam žmogui skiriamos 5 min. (!) Aišku, sistema puikiai priderinta gydytojams tinginiams, o pas tuos kelis savo darbą išmanančius pacientus reikia labai ilgai laukti, net ir sunkiems ligoniams. Beje, net ir taip kruopščiai rašydamos pacientus, registratorės beveik visada teigia, kad pas gydytoją vietų nėra (ir bus tik po kokių 2-3 mėn.) ir siūlo mokamus vizitus, kuriems vietų kažkaip atsiranda, nors susimokėjus paskui vis tiek mažiausiai valandą už durų reikia sėdėti. Jei bandysi iškviesti gydytoją į namus, tai registratorė pasiūlys dieną po kokio gero mėnesio. Nesuprantu, kam iš viso tada tokia gydymo įstaiga reikalinga?

2012-01-27, 18:39 | IP: 84.32.61.9 Kas parašė?

Lankausi nuo vaikystės!Puiki poliklinika!

2012-01-11, 21:41 | IP: 84.240.15.208 Kas parašė?

nera Personalas, uzmirses, kodel pasirinko tokia specialybe, dejuoja daugiau uz pacientus!

2011-08-11, 14:13 | IP: 84.32.56.159 Kas parašė?

siandien buvom su dukryte naujam proceduriniam, sesutes labai draugiskos, greitai ir profesionaliai paeme vaikui krauja. nezinau kodel visi skundziasi poliklinika pasikeitde tik i gera puse.

2011-08-11, 12:56 | IP: 95.173.36.33 Kas parašė?

Yra puiku, kad šį gydimo įstaiga yra atnaujinama ir įgauna modernesnį pavidalą. Didžiausia problema yra tai, kad sunegalavus ir prireikus užsirašyti pas šeimos gydytoją arba pas kitą specialistą, tikėtis būti priimtam per artimiausias keletą dienų yra neįmanoma, nebent paciento savijauta yra beveik kritinė. Geriausiu atvejų registratūroje išduodami priėmimo talonėliai kitai savaitei ir neretai negaluojantiems pacientams tenka laukti priėmimo pas gydytoją keletą savaičių. O kiekvieną kartą atėjus pas gydytoją pamatai, kad jis tikrai nėra užkrautas darbais ir laukiančių eilėje pacientų yra vos keletą žmonių. Tai kodėl sergančiam žmogui yra taip sunku užsirašyti pas gydytoją ir būti priimtam bent 2-3 dienų bėgyje?

2011-08-02, 21:38 | IP: 84.240.31.141 Kas parašė?

Yra daug fainų gydytojų. Registratūros darbuotojos tai žiauriai nemalonios.

2011-07-28, 08:16 | IP: 78.157.71.40 Kas parašė?

sunkiau patekti pas odontologa. registravimas pries 1 - 2 menesius

2010-12-21, 19:34 | IP: 78.56.195.180 Kas parašė?

Dėl naujos sistemos greičiau pakliūnu prie registracijos langelio, yra apsauga, kuri neleidžia įeiti pašaliniams asmenims (pvz: valkaton, nakomanam) Registratorės neetiškos, visada jomis nusivyliu, dingsta kortelė dėl jų apdairumo.

2010-12-21, 13:41 | IP: 88.223.50.252 Kas parašė?

Užsirašiau pas gydytoją-specialistą prieš 1 mėn ir 2 dienas.
3 dienas prieš apsilankymą man paskambino ir pasakė, kad poliklinika gruodžio 24 d. nedirbs ir man vel reikia užsirašti. Ir vel teks laukti daugiau negu 1 mėn.
Ar kitoje Lietuvo poliklinikoje tenka laukti 2 mėn apsilankymo pas specialistą?

2010-12-03, 18:32 | IP: 78.60.66.100 Kas parašė?

Naujai suremontuota ir tvarkoma poliklinika :) registravimo tvarka kaip banke, su bilietukais prie kasu. Kolidoriuose svaru ir silta.

2010-11-02, 14:58 | IP: 195.182.80.146 Kas parašė?

Vaikų skyriaus pediatrai neatvažiuoja pas karščiuojanti vaiką, kuriam daugiau, nei vieneri metai!!! Registartūra net nepriima tokių iškvietimų. Reikia vežti sergantį vaiką i polikliniką, sudavus vaistus nuo tempertūros. Siaubas!

2010-09-03, 15:28 | IP: 213.197.135.150 Kas parašė?

Labai patiko gydytojo-terapeuto gydymas, demesys, geranoriskumas, supratingumas. Maniau, tokie bruozai jau mitas. Kai kurie specialistai vis dar mano, kad klientas privalo jiems moketi dar neieje i kabineta, ir tik tada nusileidzia nuo dangaus ir sugeba atlikti savo darba.

2010-07-27, 12:20 | IP: 84.32.49.170 Kas parašė?

Vaiku skyriuje labai geros seseles,ir registraturoje maloniai aptarnauja.
Suaugusiuju skyriuje irgi problemu niekada nebuvo. Nepatogumai del remonto, bet tai laikina!

2010-07-23, 23:13 | IP: 78.60.143.215 Kas parašė?

Sveikintina, kad naujas vadovas pradejo poliklinika tvarkyti, kad vyksta remontai. Labai tikiu, kad sitai gydymo istaigai pavyks susigrazinti gera varda. Sekmes! Manau atejo laikas keisti personala, nes cia dirba nemazai aptingusiu ir abejingu seseliu ir daktaru.

2010-07-22, 09:42 | IP: 213.164.121.227 Kas parašė?

2010.07.21.15 val.REGISTRATUROJE TUSCIA.NEI ZMONIU,NEI DARBUOTOJU.MUSU GYD.ATOSTOGOSE.PALAUKUS REGISTRATORES,PAAISKINO,KAD KVAINAUSKIENE KO GERO NEPRIIMS,BET LIEPE EITI PRIE 406 KAB.406 KAB DURYS ATVIROS,MOTERIS SEDI PRIE KOMPJUTERIO,LAUKIU.LIGONIU NERA.AS VIENA.TARPDURYJE PRADEDU KLAUSTI,MOTERIS UZ KOMO NET NEPASUKUSI GALVOS PIKTU BALSU NUSIUNCIA I KITA KAB,T.Y.PAS SESELE,O SUPRASKITE PRIE KOMPO SEDI LYG IR GYD. KVAINAUSKIENE.SESELE PAAISKINA,KAD NIEKAS NEPRIIMS,DAKTARE TURI DAUG LIGONIU IR PARODO I KORTELES ANT STALO.GALU GALE SESELE MAN PAAISKINA,KAD JI NEGYDYTOJA.BANDAU GRYZTI PRIE KOMPU ZAIDZIANCIOS MOTERS 406 KABINETE.ZMONIU NERA JAU 15,20.ATSIRANDA DAR VIENA LIGONE,DAKTARE PASIRODO GRYZTA PAS SESELE,MANE PRIIMA,NIEKAIP NESUPRANTA,KO AS CIA ATEJAU.GALU GALE KAZKA PARASO I KORTELE ,LIEPIA EITI SU JA,ILENDA I KITA KABINETA,ISKISA GALVA MAN LIEPIA SUSKAICIUOTI PENKIAS DIENAS IR ATEITI.BANDAU DAR KLAUSTI,PASAKO ,KAD CIA DABAR VYKSTA SUSIRINKIMAS IR BAIGTA KALBA.GERB. VYR. GYDYTOJA,GAL LYG DAKTARE,LYG NE GALETU KOMPU PAZAIST NAMUOSE,NEREIKTU JAI PYKTI ANT ZMONIU IR NERVUOTIS.

2010-06-13, 18:41 | IP: 78.157.66.16 Kas parašė?

arti namu galetu daugiau daryti remontu, pritaikyti pacientams patalpas. registraturoje betvarke, atleido daug darbuotoju - eiles ilgos beprotiskai

2010-06-01, 16:35 | IP: 78.157.79.145 Kas parašė?

Patogu, kad daug kas viename pastate Didelės eilės (pvz.prie kraujo procedūrų, ypač 1 aukšte), "gyvos" eilės, o ne pagal numeriukus. Kol surenki visų specialistų tyrimus, praeina 1-2 mėn.

2010-04-23, 20:43 | IP: 78.60.180.162 Kas parašė?

Registraturoje istrigo med.registratore Dange, labai paslaugi jauna ponia. Slaugytojoms reiketu paminklus statyti,nes priverstos dirbti ne pacientams, o registraturos popieriams, visi matome.
Dziaugiuosi gerais gydytojais !!! Per eile metu sutikau daug puikiu mediku sioje poliklinikoje, bet netvarkos yra daug. Ju gerus darbus slepia dulkes. Naujoji vadove turetu rupintis pacientais, savo darbuotojais, tuomet bus sutarimas tarp ligoniu ir daktaru...

2010-04-08, 22:06 | IP: 78.60.211.252 Kas parašė?

registraturoj tik viena normali registratore prie pirmo langelio,liekna, trumpais plaukais...o ta stambesne, tamsi tai bjaurybe, net prieit nesinori, kaip su sunim elgiasi.vasauskas, mazylyte,miklaseviciene,sakalys-super.aciu

2010-04-07, 18:25 | IP: 212.122.80.82 Kas parašė?

nėra įstaiga labai bloga.

2010-02-21, 19:37 | IP: 84.240.10.223 Kas parašė?

Šiaip nusiskundimų neturiu, darbuotojai gana mandagūs ir išmanantys savo darbą. O trūkumų visur ir visada būna.

2010-02-02, 19:30 | IP: 78.60.153.220 Kas parašė?

Labai arogantiška, pasipūtsi, ignoruojanti pacientus neurologė D. Balčiūnienė.
Baisi įstaiga.

2009-12-16, 20:10 | IP: 62.212.200.46 Kas parašė?

Noriu padekoti naujajai vyr gydytojai,linkiu kantrybes,kovojant su tinginiais ir kysininkais gydytojais,kaip Krasauskiene,Dulinskiene ir kiti.Drasiai juos vykite lauk.Tegul eina i pensija arba i darbo birza.Uz Dulinskiene dirba jos sesele Aldona,kiek tai tesis?O Krasauskiene is karo atidaro stalciuka,o sesele liepia ideti pinigus i stalciuka. Dekojame daktarems Klevinskenei,Beliajevai,Janulienei ,Chirurginio skyriaus vedejui ir kitiems saziningai dirbantiems ir ju sesutems,kurios kantrios ir atidzios ligoniams.Aciu Dulinskienes sesutei Aldonai.Sveikatos linki Edita.

2009-12-01, 15:35 | IP: 84.32.128.156 Kas parašė?

kai kurie gydytojai tikrai išmano savo darbą ir nuoširdžiai bendrauja su ligoniais ačių dauguma gydytojų laikas į užtarnautą poilsį užlesti vietą jauniems ir energingiems specelistams nes tik dalina popierėlius agentų atneštus ir į ligonį ir jo problemas nežiuri 96

2009-11-24, 17:41 | IP: 84.32.60.34 Kas parašė?

Cia lankosi mano vaikai,noretusi kad butu graziau.

2009-11-16, 15:57 | IP: 213.197.141.214 Kas parašė?

Premontuoti koridoriai ir kabinetai, pakeisti liftai, rečiau dingsta kortelės, malonios sesutės, didžioji dalis gydytojų. Labai blogai organizuojamas specialistų darbas ir registracija pas juos. Kol patenki tenka po kelis kartus tikslintis kada prasidės užrašymai, o jei praleidai, ar negalėjai atvykti - lauk vėl mėnesiais. Eilės prie jų kabinetų nereguliuojamos, su paciento laiku visiškai nesiskaitoma, žodžiu betvarkė kurią lankytojai bando spręsti ginčais, pečiais, ar apgavystėmis.

2009-09-25, 18:38 | IP: 84.32.131.248 Kas parašė?

Labai esu nuvivylęs bendrosios praktikos gyditoja Vaškiene ir apskritai LOR skyriaus gyditojais.
Jiem nao nuomone savo darbą atlieka neitin profesionaliai.
Pavyzdžiui kaip galima nepaskiepiti vaiko nuo kokliušo, kai esant 12-13m. vaikui tai stipriai atsiliepia..

2009-01-09, 10:26 | IP: 213.164.114.1 Kas parašė?

gyditoju kvalifikacijos trukumas

2009-01-02, 13:54 | IP: 84.240.5.204 Kas parašė?

Šeimos gydytoja Ivanova - liuks gydytoja. Chirurgų mandagumas nusipelno atskiro pagyrimo.... Esu buvęs pas du, vienas iš jų skyriaus vedėjas tai jis visus ketvirčiuot gatavas. Gryniausias chamas.... Kad geras specialistas - ne pasiteisinimas.

2009-01-01, 00:32 | IP: 212.122.88.105 Kas parašė?

Man asmeniškai registratūroje niekad nėra kylę jokių problemų. Visad maloniai padeda, jei yra kokių klausimų. Daktarai gan malonūs. Toks jausmas, kad nenešant dovanų daktaram, sunkoka kartais gauti reikiamas paslaugas. Labai daug pensininkų, kurie niekad nei praleis, nei ką, net jei ir labai skubi. Toks jausmas, kad jie turėtų kur skubėti. O eilėse tenka pralaukti ilgą laiką. Tačiau suprantama, specialistų trūksta visur.

2008-11-27, 16:34 | IP: 195.182.94.110 Kas parašė?

Džiugina gydytojų pastangos padėti pacientui. Per mažai liftų

2008-10-26, 19:06 | IP: 84.15.126.27 Kas parašė?

Tikrai yra geru gydytoju : Keršulytė, Balvočius šeimos gydytojai dirba be iniciativos, laukia kyšiu, o eilės didžiulės...
Pas specialistus patekti beveik neimanoma

2008-09-08, 13:10 | IP: 81.29.16.109 Kas parašė?

Labai ilgai tenka laukti gydytoju, neretai jie uzhsieme savo reikalais, pvz bendrauja su agentais, taip uzlaiko eile. Teko atejus pas gydytoja darbo pabaigoje, laukti, nors nebuvo nej vieno zmogaus o gydytoja matyt tvarkesi popierius ir nekviete manes, paskutines pacientes ta diena i kabineta.

2008-03-13, 13:33 | IP: 213.164.124.161 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 5 mėn., todėl nebėra aktualus.
2008-03-13, 09:55 | IP: 81.16.226.86 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 5 mėn., todėl nebėra aktualus.
2008-03-12, 07:45 | IP: 81.16.226.254 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 5 mėn., todėl nebėra aktualus.
2008-02-06, 22:29 | IP: 84.240.46.197 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 6 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-10-16, 16:25 | IP: 194.126.252.241 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 10 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-08-28, 15:33 | IP: 88.223.55.46 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 10 m. 11 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-08-15, 23:29 | IP: 78.56.83.17 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 11 m. 0 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-08-14, 12:57 | IP: 212.122.81.244 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 11 m. 0 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-05-05, 11:29 | IP: 84.240.60.209 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 11 m. 3 mėn., todėl nebėra aktualus.
2007-02-10, 02:52 | IP: 85.206.196.83 Kas parašė?
Komentaras parašytas prieš 11 m. 6 mėn., todėl nebėra aktualus.