Reitingas
Licencija

Nr. 1220

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64.1% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.3% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82% Complete
4.1

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.8% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.1% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.4% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

64.5% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.5% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

17.4% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.3% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

52.9% Complete
2.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Karoliniškių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2016-10-02, 02:30 | IP: *.*.*.*

Jūratė Buivydaitė-Skapcevičienė bendraudama nesusilaikė nuo ironijos, po vizito jaučiausi tik pažemintas, niekuo nepadėjo, pareiškė - kad daug kam skauda, daug kas negaluoja ir nieko čia tokio, žmonės gyvena ir taip, kad tyrimai mano geri, ir jeigu noriu galiu eiti pats ieškotis priežasčių pas kitus gydytojus, bet dabar turiu nebegaišinti jos laiko mat ir taip per daug ją užlaikiau. Esant skausmams ir silpnumui išstatė už durų, nei siuntimu kitur, nei pagalbos.

2016-09-27, 15:13 | IP: *.*.*.*

Išėjau iš Karoliniškių poliklinikos, nes labai prasta aptanavimo kokybė. Yra geresnių poliklinikų Vilniuje...

2016-08-24, 12:34 | IP: *.*.*.*

Siaubinga tvarka registruojantis pas odontologus.

2016-07-10, 23:39 | IP: *.*.*.*

Kaikurie gydytojai neatlieka savo pareigu. Prie kabinietu tenka laukti po 30 min., kol tave priima,nes gyd. pietauja arba pustyciauja.. Gydytojai ginekologai nekompetetingi. Seimos gyd. ne nori atilkti savo pareigu be vokelio, neduoda nedarbingumo.

2016-04-01, 15:33 | IP: *.*.*.*

Administracija paaiškino, kad naujagymio lankyti nevažiuos, nes mano adresas nėra jų registre, nors yra lygiai už 3km.

;