Reitingas
Licencija

Nr. 1220

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64.1% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.3% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82% Complete
4.1

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.8% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.1% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.4% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

64.5% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.5% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

17.4% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.3% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

52.9% Complete
2.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Karoliniškių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2013-03-25, 17:07 | IP: *.*.*.*

Po riešo traumos, Lazdynų ligoninės chirurgas atlikęs operaciją rekomendacijose parašė, kad rekalinga reabilitacija 2-3 savaitės po operacijos. Karoliniškių poliklinikoje šeimos gydytoja žinodama, kad pas reabilitologą eilė mėnesiui į priekį, net nesiteikė užrašyt iš anksto. Kai po dviejų savaičių poliklinikos chirurgė ištraukė pooperacinius siūlus tik tada pamačiusi rekomendacijas užrašė vizitui pas reabilitologą, Talonėlis buvo po 4 savaičių. Patekus pas reabilitologą paskirtos procedūros, kurioms taip pat eilė ir ta eilė prieis dar po 3 savaičių. Ir galutiniame rezultate reabilitacija po gipso nuėmimo ir siūlių pašalinimo prasidės praėjus dviems mėnesiams. Ar per du mėnesius laiko sustingusi ranka bus atstatyta per penkis seansus pas ergoterapeutą ir masažistą. Aišku , kad ne, bet poliklinikos administracijai, kuri atsako už darbo organizavimą visiškai nesvarbu. Formaliai paslaugos suteiktos, o rezultatas ????

2013-03-19, 21:00 | IP: *.*.*.*

Sunku patekto pas gydytojus.Susidaro toks ispudis,kad tai daroma specialiai, kad zmones butu priversti moketi uz paslaugas.

2013-02-28, 13:23 | IP: *.*.*.*

IŠ ESMĖS GYDYMO ĮSTAIGA IR JOJE ORGANIZUOJAMU DARBU NESU PATENKINTA. KALBANT APIE GYDYTOJUS, YRA TIKRAI GERŲ SPECIALISTŲ, BET KAI KURIEMS MEDIKAMS, SU KUO TEKO SUSIDURTI, TRŪKSAT NE TIK KOMPETENCIJOS, BET IR ELEMENTARAUS ETIKETO SU PACIENTAIS. GAILA, KAD TOKIE ŽMONĖS "UŽIMA" DARBO VIETĄ, O TIKRAI GERI SPECIALISTAI PRIVERSTI DARBO IEŠKOTIS SVETUR :(

2013-01-21, 13:52 | IP: *.*.*.*

Lankau sia poliklinika visa savo gyvenima, tai paskutiniu metu pagrozeja, remontai ir t.t. Padare remonta, bomzu pagaliau nera, bet dabar iejus i poliklinika ore kabo toks "ambre"!!!! NUVALYKITE PAGALIAU TUALETUS, BAISIAI SMIRDA REGISTRATUROJ, NEIMANOMA TEN BUTI!!! Ir kitose aukstose irgi tas pats. Niekur kitose poliklinikose tokios smarves nera. Siandien buvau, kaip supratau nuo penktadienio pas jus tikrai ne buvo valyta, kvapelis ne tas zodis....:(

2012-11-12, 18:33 | IP: *.*.*.*

neturiu nesugeba laiku suteikti pagalbos, ypatingai odontologai, vaikus tenka vesti gydyti privaciai ir administracija tame problemos neizvelgia

2012-09-26, 20:19 | IP: 78.60.52.248

Poliklinika puikiai tvarkosi. Dziaugiuosi, kad tokiais sunkiais laikais atsiranda nauju, ismananciu gydytoju. Aciu

2012-07-10, 12:00 | IP: *.*.*.*

Ypatingai prastas ligonių aptarnavimas, pas šeimos gydytojus jei ne ekstrenas atvejis nei užsirašyti nei patekti neįmanoma. Į komisiją dėl darbo užrašymai dviems savaitėms į priekį. Įdomu kuris darbdavys lauks tiek laiko norėdamas priimti darbuotoją į darbą.
Sutvarkius poliklinikos išorinį vaizdą, vidus tiesiog baisus ligonių ir pacientų atžvilgiu

2012-04-25, 18:20 | IP: *.*.*.*

Kuo dažniu tenka apsilankyti šioje gydymo įstaigoje, tuo dažniau tenka susidurti su nemandagumų, grubumų ir pasišaipymo iš gydytojų pusies. Gal jau laikas šios įstaigos personalui apsilankyti etiketo kursuose????? O užeinant į kabinėtą pas gydytoją, bendravimą pradėti nuo pasisveikinimo su pacientu?

2012-03-10, 10:20 | IP: *.*.*.*

Kai kur labai gražiai sutvarkyta ir atrenovuota. Bet yra ir atvirkščiai. Poliklinika dar nesugebėjo įsigyti įrangos, kurią prieš dešimt metų turėjo Baltupiuose esantis Šeimos centras.

2012-02-18, 00:23 | IP: *.*.*.*

Baisi, nuo sovietinių laikų visiškai nepasikeitusi įstaiga. Beveik kiekvienas šios įstaigos darbuotojas pacientą pasitinka "moralais". Be kelių išimčių, šios poliklinikos gydytojai - niekam tikę tinginiai, laukiantys arba kyšio, arba skandalo, kad pradėtų dirbti. Registratūra pacientus pas specialistus rašo taip, kad vienam žmogui skiriamos 5 min. (!) Aišku, sistema puikiai priderinta gydytojams tinginiams, o pas tuos kelis savo darbą išmanančius pacientus reikia labai ilgai laukti, net ir sunkiems ligoniams. Beje, net ir taip kruopščiai rašydamos pacientus, registratorės beveik visada teigia, kad pas gydytoją vietų nėra (ir bus tik po kokių 2-3 mėn.) ir siūlo mokamus vizitus, kuriems vietų kažkaip atsiranda, nors susimokėjus paskui vis tiek mažiausiai valandą už durų reikia sėdėti. Jei bandysi iškviesti gydytoją į namus, tai registratorė pasiūlys dieną po kokio gero mėnesio. Nesuprantu, kam iš viso tada tokia gydymo įstaiga reikalinga?

2012-01-27, 18:39 | IP: *.*.*.*

Lankausi nuo vaikystės!Puiki poliklinika!

2012-01-11, 21:41 | IP: *.*.*.*

nera Personalas, uzmirses, kodel pasirinko tokia specialybe, dejuoja daugiau uz pacientus!

2011-08-11, 14:13 | IP: 84.32.56.159

siandien buvom su dukryte naujam proceduriniam, sesutes labai draugiskos, greitai ir profesionaliai paeme vaikui krauja. nezinau kodel visi skundziasi poliklinika pasikeitde tik i gera puse.

2011-08-11, 12:56 | IP: *.*.*.*

Yra puiku, kad šį gydimo įstaiga yra atnaujinama ir įgauna modernesnį pavidalą. Didžiausia problema yra tai, kad sunegalavus ir prireikus užsirašyti pas šeimos gydytoją arba pas kitą specialistą, tikėtis būti priimtam per artimiausias keletą dienų yra neįmanoma, nebent paciento savijauta yra beveik kritinė. Geriausiu atvejų registratūroje išduodami priėmimo talonėliai kitai savaitei ir neretai negaluojantiems pacientams tenka laukti priėmimo pas gydytoją keletą savaičių. O kiekvieną kartą atėjus pas gydytoją pamatai, kad jis tikrai nėra užkrautas darbais ir laukiančių eilėje pacientų yra vos keletą žmonių. Tai kodėl sergančiam žmogui yra taip sunku užsirašyti pas gydytoją ir būti priimtam bent 2-3 dienų bėgyje?

2011-08-02, 21:38 | IP: *.*.*.*

Yra daug fainų gydytojų. Registratūros darbuotojos tai žiauriai nemalonios.

;