Reitingas
Licencija

Nr. 1220

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.4% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64.8% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.6% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.8% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.6% Complete
4.1

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.1% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.4% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.1% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.3% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

65% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

59.1% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.4% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

17.2% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.5% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Karoliniškių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2016-03-28, 21:16 | IP: *.*.*.*

Laiminga gyd. Lina Zabulienė spjovusi į šį darbdavį Administracija visiškai ignoruoja gydytojo etikos normas, klastoja faktus ir sveikatos dokumentus; juos komerciniais tikslais išneša iš poliklinikos. Pacientas savo pažeistas teises gintis gali tik per Valstybinę Akreditavimo Sveikatos Priežiūros Veiklai Tarnybą. Steigėjas - Vilniaus m. savivaldybė - gina poliklinikos lobistus. Nesuprantama kodel dosnius atlyginimus gauna I. Valančiėnė M. -neurologe, M. Baturienė - ginekologė, poliklinikoje nepriimančios ligonių, bet vykdančios katalikių-komjaunuoliu prievolę būti marionetėmis
GĖDA ir Vilniaus m. merui ir jo atstovaujamai partijai.

2016-03-13, 12:42 | IP: *.*.*.*

Norejau atkreiti demesi i gydytojo odontologo padejejos NATALIJOS GUJIENES darba ir chamiska elgesi. Buvau uzsirasiusi pas odontologa 13.40 valandai. Kita diena paskambino ir prisistate odontologo padejeja NATALIJA GUJIENE ir pasake, kad reikes pakeisti mano vizito laika, ir ar as galesiu atvykti VALANDAI anksciau, t.y. 12.40 val., as sutikau. Likus vienai dienai iki vizito, nezinomu numeriu man buvo paskambinta 17.54 laiku, as neturejau galimybiu pakeli rageli, taip kaip turejau kursus ir mobiliajame buvo isjungtas garsas. Kursai baigesi 18 val., pamaciau praleista skambuti, 18.01 perskambinau, niekas nepakele, poto dar perskambinau 18.38 val. - niekas nepakele. Kita diena, taip kaip turejau vizita 12.40 val., atejusi pas odontologe, paaiskejo, kad mano vizitas yra nutrauktas, taip kaip vakar man odontologes padejeja NATALIJA GUJIENE NEPRISISKAMBINO perspeti, kad vizito laika IR VEL reikes pakeisti, ir ateiti jau ne 12.40, o dar ANKSCIAU. T.y. be namo SUTIKIMO buvo pakeistas vizito laikas, ir taip kaip NATALIJA GUJIENE kaip jinai aiskinosi, NEPRISISKAMBINO (nors nam buvo paskambinta tik viena karta, 17.54 val.)., tai ne jos problema, jokiu atsiprasimu nesulaukiau del sito nesupratimo. Likau labai izeista ir nustebinta tokiu neprofesionaliu savo darbo NATALIJOS GUJIENES atlikimu bei elgesi

2016-03-10, 21:25 | IP: *.*.*.*

siaubas o ne poliklinika! Gydytojai tik vieta uzima ir alga gauna, jiems visiskai nusispjaut i pacientus ir ju pasveikima!!!

2016-02-24, 19:58 | IP: *.*.*.*

manau kad tai nenormalu, kad pas seimos gydytoja stabiliai savaitei i prieki nera taloneliu, o papildomu, kaip supratau, neisduoda ar kazkokios kitos ten registraturos problemos

2016-02-11, 17:28 | IP: 84.15.187.167

atsakineju i klausymus ir draskausi tarp suaugusiu ir vaiku poliklinikos ir aptarnavimo.Suaugusiuju tik teigiami atsiliepimai,na yra minusiuku,bet pliusiukai atsveria Vaiku poliklinika TRAGEDIJA.Papult pas daktarus uzsirasius pagal laika,turi sedeti maziausiai pusvalandi-UZSIRASIUS SU TALONELIU.Su temperatura vaikas paskambinus i registratura pareiskia -NER TALONELIU,net papildomo nepasiulys ar pas budinti gydytoja,kol pati neuzklausi.Sian vyras su vaiku uzsirase buvo 9.45h pas gydytoja,pas ji papuole 11.00h.Nes vis i prieki prasydavo praleisti tai ta tai ana,nu zinot,kam mes tada rasomes,laukiam patogaus laiko,kad suderyt su darbais,pagaliau vaiko mokykla ir pan.?Esme ,kad sutvarkykit vaiku poliklinika kaip ir suaugusiu,gal tada tokiu bardaku nebus ir mes nesiskusime kad mes uzsirasom kaip to reikalaujama o kazkas eina laimes ratu-papuls ar ne.Ir daugiau atsakomybes i sergancius vaikus su didziausia temperatura(ir nereik teisyt jog galim kviest greitaja)

;