Reitingas
Licencija

Nr. 1220

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

64.1% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.3% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82% Complete
4.1

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.8% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.1% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.4% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

64.5% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.5% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

17.4% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.3% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

52.9% Complete
2.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Karoliniškių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2015-08-25, 13:33 | IP: *.*.*.*

Nieko teigiamo nėra, eilės kilometrinės ne tik pas specialistus, bet ir pas šeimos gydytojus. Net sveikatos patikrinimo pažymai gauti, eilės daugiau kaip 2 savaitės.Koks darbdavys tiek lauks darbuotojo? Norint gauti išrašas forma Nr.027, reikia registruotis pas šeimos gydytoją , talonų nėra arba po mėnesio.Išrašai mokami, tačiau juos gausi geriausiu atveju po dviejų savaičių.

2015-07-27, 15:49 | IP: *.*.*.*

NEGALIU PARAŠYTI JOKIO TEIGIAMO KOMENTARO APIE ŠIĄ ĮSTAIGĄ. Pas šeimos gydytoją reikia laukti vieną mėnesį, pas kitus specialistus reikia laukti po du, tris mėnesius, belaukiant galima ir savaime pasveikti arba numirti. Dirba labai prastos kvalifikacijos gydytojai. Mūsų sveikata jiems nerupi, jie tik pastoviai laukia iš mūsų kyšių. Šioje įstaigoje didelė korupcija. Reabilitacijos skyriuje dirba korumpuoti medikai, jeigu neduosi kyšio, tai ir normalaus gydymo negausi, tai jau įsišaknijusi piktžaizdė Karoliniškių poliklinikoje. Ypatingai kyšių atviru tekstu iš ligonių reikalauja reabilitologė Malkina. Laikas susidomėti šios korumpuotos įstaigos ir jos gydytojų darbu spec. tarnyboms.

2015-07-13, 12:24 | IP: *.*.*.*

Prastai! Susimoki uz konsultacija, susiplanuoji laika, lauki virs valandos.

2015-01-22, 23:53 | IP: *.*.*.*

Tragedija

2014-11-27, 21:52 | IP: *.*.*.*

Nieko teigiamo apie šią gydymo įstaigą negaliu pasakyti, nes ji nenusipelnė nė vieno gero žodžio. Poliklinikos interjeras išgražintas, o gydytojų profesionalumas ir bendravimas su pacientais labai apgailėtinas. Jeigu nedavei kyšio , negausi paslaugos, tokia jau realybė Karoliniškių poliklinikoje. Gėda. MANE PAPIKTINO REABILITOLOGĖS GALINOS MALKINOS GYDYMO METODAS - NEDUOSI KYŠIO VISAI NEGAUSI GYDYMO PROCEDŪROS ARBA GAUSI PAČIĄ PIGIAUSIA IR NE PAGAL PASKIRTĮ. JEIGU DUOSI KYŠĮ GAUSI DAUG PROCEDŪRŲ IR NETURĖSI PROBLEMŲ. TAI PACIENTO TERORAS. KAROLINIŠKIŲ POLIKLINIKOS DIREKTORĖ Į JOKIUS SKUNDUS NEREAGUOJA. ESU ILGAMETĖ ŠIOS POLIKLINIKOS PACIENTE, BET NIEKADA ŠIOJE POLIKLINIKOJE NEBUVO TOKIO TERORO PACIENTAMS KAIP DABAR DIRBANT ŠIAI POLIKLINIKOS DIREKTOREI. MATYT, KAD TOKIA KYŠIUS REIKALAUJANTI GYDYTOJA,KAIP GALINA MALKINA, NAUDINGA IR DIREKTOREI.

;