Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-01, 09:54 | 2

Baisiausia poliklinika Vilniuje! Atėjau po operacijos, vos galėjau stovėti (sedėti negalėjau), lygiai 7 val. ryte priėjau prie registratūros langelio kur kopijuoja dokumentus ir mandagiai paprašiau darbuotojos padaryti medicininių dokumentų kopijas ir kad man sunku stovėti. Mane taip aprekė, kad pirmom minutėm net pasimečiau. Darbuotoja rėkė, kad jos darbas prasideda nuo 7 val. ir dar reikia įjungti kompiuterį, atidaryti seifa ir tt, ir jeigu aš negaliu stovėti, tai man reikia sedėti (o aš negalėjau, be to , man užrašymas pas gydytoją buvo 7.20). Ant kiek aš suprantu jos darbą: nuo 7 val. Ji PRIVALO jau aptarnauti lankytojus o nejunginėti kompiterio ir t.t., darbo vieta TURI BŪTI paruošta darbui nuo 7 val. Darbuotuoja jauna, 30 metų jaunesnė už manę, mano manymu, nerodė jokios pagarbos nei amžiui, nei ligonio būklei. Mano manymu, tokių žmonių negalima net iš tolo prileisti prie darbo su kitais žmonėmis, ypač gydymo įstaigose. Norisi tikėtis, kad poliklinkos vadovė atkreips dėmesį į šį atvejį ir ateityje tokie atvejai nesikartos...

2019-06-18, 14:05 | 1

Pati blogiausia poliklinika Vilniaus mieste. Gydytojai į pacientą žiuri kaip į priešą. Visiškas neorganizuotumas į med. komisiją praeinantiems žmonėms.

2019-01-16, 10:51 | 10

Vienintelis didelis priekaištas, kad laboratorijoje, paėmus vaikui/kudikiui kraują iš piršto, net nepasivarginama užklijuoti pleistro. Nesuvokiu, ar taupymo sumetimais, ar dėl baimės persidirbti, vaikas išleidžiamas besiblaškantis, besitaškantis krauju, vatos nenulaikysi mėnesių kudikiui. Niekur kitur tokio reiškinio neteko matyti. Stebina net. Paprašius pas laborantę pleistro, surūgęs veidas atsisako duoti arba duoda išprašius, bet su nepasitenkinimu..

2018-10-22, 20:02 | 1

Šiandieną buvau užsiregistravusi pas gydytoją L.Nichamkiną, kuri apžiūrėjusi nusprendė, kad man kairės rankos dviejų pirštų tirpimas gali būti dėl neurologinio susirgimo. Tą pačią dieną šiek tiek palaukus buvau apžiūrėta neurologės D.A.Kupriščenkienės. Buvo paskirtas gydymas. Esu maloniai nustebinta tokio operatyvumo, malonaus aptarnavimo. Manau, kad be rimto administracijos darbo su kolektyvu tokio rezultato nepasiektų. Noriu padėkoti už geras emocijas mane aptarnavusioms gydytojoms bei poliklinikos administracijai už palaikomą tvarką įstaigoje.

2018-10-12, 11:02 | 2

Sveiki, ne vieną kartą teko lankytis Naujininkų poliklinikoj, patirties ir bendravimo buvo ir blogo ir gero. Na o paskutinis apsilankymas buvo labai malonus ir neskausmingas. Noriu padėkoti gyd. D. A. Kupriščenkienei (neurologė) ir jos slaugytojai už malonų bendravimą, supratimą ir atjautą. Nuoširdus ačiū. Su pagarba V. Treninienė.

2018-08-30, 12:34 | 1

2018-08-30 12:31:30 IP 84.15.188.203 Atsakyti
Sveiki, tragiška poliklinika. Skambučiu centras atsidaro 6.30, skambintis tenka iki 7.10. Padaryti 32 skambučiai per 2 numerius. 33 kartas nemeluoja. Pralaukus pas ausų gydytoja (gydytojas vyras), pus antros valandos. Sesutė pasako, kad gydytojas nepriims, nors like 30min iki darbo pabaigos ir abu geria kava. Man tereikia israsyti vaistu, aš net žinau kokių, pats iśsirašyčiau jei galėčiau. Kitas gydytojas pradeda darba po 1h. Pilna jaunų gydytojų, atleisti tuos senjorus kurie jau nei gali, nei nori dirbti. Kiek jau galima? Situacija nesikeičia čia metu metus

2018-05-15, 18:40 | 1

Absurdas. Kam rašytis pas papildomą daktarę, jei jos atsainumas yra aukščiausio lygio. Vylimaitienė jūsų lygis yra GĖDA. Laikas į pensiją tiesiu taikiniu, o ne aiškinti mums, ko mes čia atėjome pas jus papildomai, mat jai ir savų pacientų užtenka..! į Nusiskundimus nereaguota, niekuo nepatarta. ABSURDAS

2018-04-17, 11:47 | 3

Galiu pasakyti, kad poliklinika kaip ir dauguma. Turiu toki pasiūlymą ne tik Naujininkų poliklinikai, bet ir kitoms: paskirtų pora daktaru, kurie aptarnautu tik solidaus amžiaus senjorus. Tiesa sakant, šie lankosi poliklinikoje, kad paplepėtų, pasižmonėtų ir pan.. Pvz., neseniai lankiausi pas šeimos gydytoja, o prie durų belaukiantys(čios) senučiukės ir diedukai. Keli jaunesnio amžiaus pacientai. Kadangi pas gydytoją atvykau po darbo, prie durų teko laukti netrumpai. Ir dar: išklausyti gyvenimo istorijas, "išmintį", politinius debatus, kitas nūdienos realijas. O jeigu to girdėti visai nenori? Tada tenka kankintis tikrąja ta žodžio prasme, o dar kokia nors senučiukė eina (tiksliau lenda ) į gydytojo kabinetą ne kartą ir ne du, o per duris, nors ir uždarytas, kartais išgirsti žodį kitą (tikrai netyčia), ir ką gi ... bobutė plepa apie daug ką, bet ne apie savo ligą. Patikėkit, žmonėms, kurie dirba (jie būna pavargę po darbo, nevalgę visą dieną, arba rytais ir dienos metu "ištrūkę" į poliklinikas - skuba) yra tikrų tikriausia kankynė. Senjorams kas? Jie sau sėdi, šnekučiuojasi, rodo, kur "paskauda", o kokie aršūs tampa, kai koks nors pilietis su temperatūra bando užeiti, nes sėdėti ir laukti - tikrai sunku. Nenorėjau įžeisti, paniekinti ar pasityčioti iš senatvės: suprantama, kad jiems skauda, silpna, sunku, bet juk kitiems irgi sudaromos "diskomforto" salygos... Siūlau pagalvoti apie tai. Sumažės eilės tikrai.

2018-01-15, 16:36 | 3

Teko girdėti ir skaityti ne vieną neigiamą atsiliepimą, tačiau aš gydausi šioje poliklinikoje jau ne vieną dešimtmetį ir neteko susidurti su "labai jau baisiu, abejingu ir neprofesionaliu" aptarnavimu ar nesiskaitymu su pacientu. Susirgus ar bėdai ištikus, gydytoja visada priima, išklauso, paskiria gydymą, personalas mandagus, o ir eilės prie kabineto durų "susitvarkė": dabar pacientai kviečiami pagal paskirtą laiką. O gal mes patys nežinom, ko norim? O gal čia tik man vienai taip sekasi?

2017-10-11, 13:14 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP, jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2,5 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpti pradėjo ir, kai apkeikiau visus tik tada sureagavo, nes kitaip jiems tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsti iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!! Niekam iš žmonių nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą..

2017-08-16, 00:26 | 1

Labai didelis minusas toks, kad sergantysis, kuris atejo su papildomu taloneliu ir 38 temperatura , turi laukti kaip minimum 3 valandas, kol kiti visi uzsirasiusieji pagal laika praeis. :) registraturoj dar priduria , kad bandyciau laime, gal priims. :)

2017-06-27, 11:47 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP, jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2,5 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpti pradėjo ir, kai apkeikiau visus tik tada sureagavo, nes kitaip jiems tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsdo iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!! Niekam iš žmonių nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą..

2017-05-30, 10:41 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro 24/7 žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpt pradėjo ir kai apkeikiau visus tik tada sureagavo nes kitaip jiem tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsdo iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!!

2016-09-29, 16:35 | IP: *.*.*.*

Į Naujininkų polikliniką patenku labai retai. Dirbu, stengiuos nesirgti. Ateinu jeigu jau labai blogai arba kai reikia vaikams praeiti med. apžiūrą. Baisu! Nuo įėjimo, nuo registratūros, kur yra visada labai daug žmonių eilėje - būtent eilėje, o ne eilėse, nes visada priima tik vienas langelis. Užsirašyti pas šeimos gydytoją gali tik po dviejų savaičių, o jeigu sergi - eik be talonelio, gal priims. Sergantys žmonės sedi prie kabineto valandų valandas, nes bobutės prie kabineto tikrai neįleis be eilės, o seselė iš kabineto nosies neparodo, nepaklausia kas ko laukia. Sergant nėra jėgų ginčytis, sėdi ir lauki valandą, dvi, būna ir ilgiau. Kai gauni nukreipimą pas kitą gydytoją eini į registratūrą, užsiregistruoji. T. y. pralaukei dvi savaites kad patekti pas šeimos gydytoją, paskui lauki du mėnesius, kad patekti pas kardiologą, o jau likus dviem dienom iki priėmimo pas kardiologą, man paskambino ir sako, kad jis negali priimti, susirgo. Aš paprašiau užregistruoti mane vėlesniai datai, bet ne!!!! Reikia vėl eiti pas savo šeimos gydytoją ir gauti siuntimą!!! Žmonės, aš gal jau mirsiu belaukiant visų šitų priėmimų! Tai yra absurdų absurdas! Ir niekas neaiškina, kad su savo siuntimu aš galiu kreiptis į bet kurią kitą gydymo įstaigą, kuri turi antrinio lygio asmens sveikatos priežiūros tam tikras paslaugos teikiančius gydytojus, kaip mano atveju - kardiologas. Tai aš sužinojau šiandien, kai skambinau į Ligonių kasas, norint sužinoti kokia stebėtojų taryba prižiūri Naujininkų polikliniką.
Aš visgi persirašysiu į kita polikliniką kartu su visa šeima. Kai aš moku mokesčius - moku jas tvarkingai ir laiku ir nesiskundžiu, tai kodėl aš negaunu kokybiškų paslaugų už tuos didžiulius pinigus, kuriuos sumokėjau per daug metų???

2016-09-21, 19:07 | IP: *.*.*.*

Vizitas pas šeimos gydytoja - 2 valandų laukimas užsirašius iš anksto, prasmės jokios, pagalbos irgi, blogai, kad pas kitus gydytojus negalima patekti tiesiai, reikia valandomis sėdėti, kad gauti vienintelį siuntimą pas kitą gydytoją arba prasitęsti kompensuojamus vaistus.

;