Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.7% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.6% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.8% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.6% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

36.2% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.4% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59.1% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

48.9% Complete
2.4

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.3% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.5% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

8% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-06-18, 14:05 | 1

Pati blogiausia poliklinika Vilniaus mieste. Gydytojai į pacientą žiuri kaip į priešą. Visiškas neorganizuotumas į med. komisiją praeinantiems žmonėms.

2018-08-30, 12:34 | 1

2018-08-30 12:31:30 IP 84.15.188.203 Atsakyti
Sveiki, tragiška poliklinika. Skambučiu centras atsidaro 6.30, skambintis tenka iki 7.10. Padaryti 32 skambučiai per 2 numerius. 33 kartas nemeluoja. Pralaukus pas ausų gydytoja (gydytojas vyras), pus antros valandos. Sesutė pasako, kad gydytojas nepriims, nors like 30min iki darbo pabaigos ir abu geria kava. Man tereikia israsyti vaistu, aš net žinau kokių, pats iśsirašyčiau jei galėčiau. Kitas gydytojas pradeda darba po 1h. Pilna jaunų gydytojų, atleisti tuos senjorus kurie jau nei gali, nei nori dirbti. Kiek jau galima? Situacija nesikeičia čia metu metus

2018-05-15, 18:40 | 1

Absurdas. Kam rašytis pas papildomą daktarę, jei jos atsainumas yra aukščiausio lygio. Vylimaitienė jūsų lygis yra GĖDA. Laikas į pensiją tiesiu taikiniu, o ne aiškinti mums, ko mes čia atėjome pas jus papildomai, mat jai ir savų pacientų užtenka..! į Nusiskundimus nereaguota, niekuo nepatarta. ABSURDAS

2017-10-11, 13:14 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP, jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2,5 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpti pradėjo ir, kai apkeikiau visus tik tada sureagavo, nes kitaip jiems tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsti iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!! Niekam iš žmonių nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą..

2017-08-16, 00:26 | 1

Labai didelis minusas toks, kad sergantysis, kuris atejo su papildomu taloneliu ir 38 temperatura , turi laukti kaip minimum 3 valandas, kol kiti visi uzsirasiusieji pagal laika praeis. :) registraturoj dar priduria , kad bandyciau laime, gal priims. :)

2017-06-27, 11:47 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP, jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2,5 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpti pradėjo ir, kai apkeikiau visus tik tada sureagavo, nes kitaip jiems tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsdo iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!! Niekam iš žmonių nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą..

2017-05-30, 10:41 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro 24/7 žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpt pradėjo ir kai apkeikiau visus tik tada sureagavo nes kitaip jiem tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsdo iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!!

2016-09-29, 16:35 | IP: *.*.*.*

Į Naujininkų polikliniką patenku labai retai. Dirbu, stengiuos nesirgti. Ateinu jeigu jau labai blogai arba kai reikia vaikams praeiti med. apžiūrą. Baisu! Nuo įėjimo, nuo registratūros, kur yra visada labai daug žmonių eilėje - būtent eilėje, o ne eilėse, nes visada priima tik vienas langelis. Užsirašyti pas šeimos gydytoją gali tik po dviejų savaičių, o jeigu sergi - eik be talonelio, gal priims. Sergantys žmonės sedi prie kabineto valandų valandas, nes bobutės prie kabineto tikrai neįleis be eilės, o seselė iš kabineto nosies neparodo, nepaklausia kas ko laukia. Sergant nėra jėgų ginčytis, sėdi ir lauki valandą, dvi, būna ir ilgiau. Kai gauni nukreipimą pas kitą gydytoją eini į registratūrą, užsiregistruoji. T. y. pralaukei dvi savaites kad patekti pas šeimos gydytoją, paskui lauki du mėnesius, kad patekti pas kardiologą, o jau likus dviem dienom iki priėmimo pas kardiologą, man paskambino ir sako, kad jis negali priimti, susirgo. Aš paprašiau užregistruoti mane vėlesniai datai, bet ne!!!! Reikia vėl eiti pas savo šeimos gydytoją ir gauti siuntimą!!! Žmonės, aš gal jau mirsiu belaukiant visų šitų priėmimų! Tai yra absurdų absurdas! Ir niekas neaiškina, kad su savo siuntimu aš galiu kreiptis į bet kurią kitą gydymo įstaigą, kuri turi antrinio lygio asmens sveikatos priežiūros tam tikras paslaugos teikiančius gydytojus, kaip mano atveju - kardiologas. Tai aš sužinojau šiandien, kai skambinau į Ligonių kasas, norint sužinoti kokia stebėtojų taryba prižiūri Naujininkų polikliniką.
Aš visgi persirašysiu į kita polikliniką kartu su visa šeima. Kai aš moku mokesčius - moku jas tvarkingai ir laiku ir nesiskundžiu, tai kodėl aš negaunu kokybiškų paslaugų už tuos didžiulius pinigus, kuriuos sumokėjau per daug metų???

2016-09-21, 19:07 | IP: *.*.*.*

Vizitas pas šeimos gydytoja - 2 valandų laukimas užsirašius iš anksto, prasmės jokios, pagalbos irgi, blogai, kad pas kitus gydytojus negalima patekti tiesiai, reikia valandomis sėdėti, kad gauti vienintelį siuntimą pas kitą gydytoją arba prasitęsti kompensuojamus vaistus.

2016-07-26, 17:11 | IP: *.*.*.*

Yra įvairių gydytojų, bet dažniau tenka susidurti su piktais ir nemaloniais. Šaunu, kad viskas vienoje vietoje, jei reikia, čia pat nusiunčia ir rentgenui, ir tyrimams, bet visur eilės didžiulės, o užsirašyt pas daugumą gydytojų (ir šeimos) gali arčiausiai po mėnesio. Nemokami dantistai, bet gydo šimtmetį paprasčiausią problemą, po truputį už priemones moki moki ir galiausiai gaunasi panašiai, kiek privačiai sumokėtum. Patogu, jei šalia gyveni (bet aš negyvenu šalia) ir pataikai/pasirenki gerus gydytojus. Personalas gan nemalonus, bet ir pacientai dažnai rėksmingi ir nemandagūs, kiek teko pastebėti šioje poliklinikoje. Patinka, kad turi elektroninę sistemą, kurioje patogu užsiregistruoti arba pranešti, kad neatvyksi pas gydytojus, ir nereikia skambinėti.

2016-06-10, 15:00 | IP: *.*.*.*

Visą savo šeimą buvau užregistravusi šioje gydymo įstaigoje. Bėgant laikui, tenka iš jos bėgti. Pradžioje išrašiau vaiką, nes apart antibiotikų niekaip negydo. Kaip tik vaikas pradeda sloguoti/kosėti, taip antibiotikų dozė. Ir taip po 3/4 k. per metus dviejų metų vaikui. Persirašėme į kitą pol. - antibiotikų negėrėm nei karto per du metus. Kalbant apie suaugusiuosius: teko lankytis kelis kartus pas šeimos gydytoją, seselė pastoviai nepatenkinta, susiraukus sėdi, į kabinetą neduok Dieve įkiši galvą (nors žinau kad nieko nėra iš pacientų) atorodo kad nukąs. Apie siuntimą į aukštesnio lygio gydymo įstaigą nėra net kalbos. Pats turi maldauti, kad kraujo tyrimus darytų, kartą pasakė, kad jūs neseniai darėtės, tai kam vėl daryti? Aš juk ir einu i polikliniką tik tada kai man blogai, todėl ir noriu kad bučiau ištirta nuodugniai, o ne kad pasižiūrėjus pro langą man būtų nustatoma diagnozė. Žodžiu, žmonės, bėkite iš Naujininkų poliklinikos ir kuo skubiau, nes ten dirba nekompetetingi daktarai (arba tikrai prasti savo srities specialistai arba pensijinio amžiaus, kurie jau tikrai turi ilsėtis). galėčiau daug prirašyti tiesiog gaila laiko šiai įstaigai

2016-03-21, 11:12 | IP: *.*.*.*

Tikrai yra puikių gydytojų, tačiau įranga pasenusi, o registratūros darbas tragiškas. Tualetinis popierius wc atsiranda tik prieš patikrinimą ir po iškart dingsta - tai daug ką pasako apie įstaigos administraciją.

2016-01-25, 09:11 | IP: *.*.*.*

Tikiuosi, kad mūsų vaiko gidytoja pateisina lūkesčius... O šiaip patronažinė seselė nesigiliana į priblemą ir sako, jog gerai, kad vaikas koseja ir springsta, mat nera slogos, o nuėjus pas būdinčia vaikų gidytoja tenka pralaukti daugiau nei pusvalandį, nes ji kalba apie kompiuterius, o iejus į kabinetą nustatinėja diagnozę man (mamai) kuri yra net neteisinga, ir klausinėja į lankas, vos išeina pakalbėti apie vaiką ir dėl jos diagnozės, kad dvieju savaičių kudikis antroj savaitei bando iškosėt sukauptys neštumo metu vandenis, ko pasekoje diagnozė neteisinga, o aš su naujagimiu atsiduriame aantariškėse, nes gidytojos patarimai vaisių neduoda.

2015-06-22, 10:54 | IP: *.*.*.*

Tikrai nesuprantu teveliu, atvedanciu vaikucius pas pediatrus. Salia vaiku gydytojo kabinetu suaugusiuju: sedi seniai, besisnarglejantys, kosintys, krenksciantys, o salia vaikai begioja... Anksciau (iki remonto) vaikams buvo atskiras aukstas.

2015-05-02, 13:05 | IP: *.*.*.*

gerai,kad arti namu gydytojai pastoviai laukia kysiu, pilnos spintos prikrautos saldainiu kavu ir buteliu. uzsirasyti pas stomotologa neimanoma, reikia laukti apie 2 menesius, kol dantis galiausiai iskrenta. gydytojai labai negraziais zodziais atsiliepia apie pacientus, slepia informacija, nepasako konkrecius tyrimu atsakymus, lyg pats turetum juos ismanyti. pastoviai susirauke, pas juos atejes jautiesi lyg jiems skolingas. kur is cia pabegti, nezinau...kitose turbut tas pats.. nerimauju del vaiku, ju gydymas man darosi itartinas, jie tampa etatiniai poliklinikos pacientai.baisu

;