Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2008-04-21, 13:58 | IP: *.*.*.*

Negi niekas nemato, kad ten tikras košmaras ir tai netgi poliklinika nepavadinsi!! Kur žiopso mūsų valdžia?? Gėda, kad vis dar yra tokių įstaigų ...

2008-04-15, 13:11 | IP: *.*.*.*

Medikų personalas neblogas,gydytojai ir slaugės malonios,atlieka tinkamai savo darbą. Poliklinika nepritaikyta neįgaliems žmonėms. Pabandykite su vėžimėliu užvežti neįgalųjį Jūsų išbetonuotu aukštu kalnu,vienas neįveiksite, net ir dviese neįveiksite.
Gal reikėtų kalnelį išbetonuoti nuolaidesnį?
Liftas veikia iki pietų, o Chirurginis skyrius dirba po pietų, be to šis skyrius įrengtas 3-me aukšte.
Tai visiškai nesuprantama.
Automobiliui nėra vietos, ypač jei atveži neįgalųjį.

2008-04-12, 15:53 | IP: *.*.*.*

Tik gydytoja MAZONIENE dar išlikes kaip zmogus,kaip gydytojas-specialistas o kitiems gydytojams ir darbuotojams reiketu kursus tobulinimo surengt kaip elgtis su pacientais ir klientais. KOŠMARAS.YPAC sekretorė......

2008-03-05, 17:19 | IP: *.*.*.*

Senai reikia likvidoti.

2008-03-01, 16:07 | IP: *.*.*.*

zooparke ir tai geriau atsizvelgia

;