Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2018-08-30, 12:34 | 1

2018-08-30 12:31:30 IP 84.15.188.203 Atsakyti
Sveiki, tragiška poliklinika. Skambučiu centras atsidaro 6.30, skambintis tenka iki 7.10. Padaryti 32 skambučiai per 2 numerius. 33 kartas nemeluoja. Pralaukus pas ausų gydytoja (gydytojas vyras), pus antros valandos. Sesutė pasako, kad gydytojas nepriims, nors like 30min iki darbo pabaigos ir abu geria kava. Man tereikia israsyti vaistu, aš net žinau kokių, pats iśsirašyčiau jei galėčiau. Kitas gydytojas pradeda darba po 1h. Pilna jaunų gydytojų, atleisti tuos senjorus kurie jau nei gali, nei nori dirbti. Kiek jau galima? Situacija nesikeičia čia metu metus

2018-05-15, 18:40 | 1

Absurdas. Kam rašytis pas papildomą daktarę, jei jos atsainumas yra aukščiausio lygio. Vylimaitienė jūsų lygis yra GĖDA. Laikas į pensiją tiesiu taikiniu, o ne aiškinti mums, ko mes čia atėjome pas jus papildomai, mat jai ir savų pacientų užtenka..! į Nusiskundimus nereaguota, niekuo nepatarta. ABSURDAS

2018-04-17, 11:47 | 3

Galiu pasakyti, kad poliklinika kaip ir dauguma. Turiu toki pasiūlymą ne tik Naujininkų poliklinikai, bet ir kitoms: paskirtų pora daktaru, kurie aptarnautu tik solidaus amžiaus senjorus. Tiesa sakant, šie lankosi poliklinikoje, kad paplepėtų, pasižmonėtų ir pan.. Pvz., neseniai lankiausi pas šeimos gydytoja, o prie durų belaukiantys(čios) senučiukės ir diedukai. Keli jaunesnio amžiaus pacientai. Kadangi pas gydytoją atvykau po darbo, prie durų teko laukti netrumpai. Ir dar: išklausyti gyvenimo istorijas, "išmintį", politinius debatus, kitas nūdienos realijas. O jeigu to girdėti visai nenori? Tada tenka kankintis tikrąja ta žodžio prasme, o dar kokia nors senučiukė eina (tiksliau lenda ) į gydytojo kabinetą ne kartą ir ne du, o per duris, nors ir uždarytas, kartais išgirsti žodį kitą (tikrai netyčia), ir ką gi ... bobutė plepa apie daug ką, bet ne apie savo ligą. Patikėkit, žmonėms, kurie dirba (jie būna pavargę po darbo, nevalgę visą dieną, arba rytais ir dienos metu "ištrūkę" į poliklinikas - skuba) yra tikrų tikriausia kankynė. Senjorams kas? Jie sau sėdi, šnekučiuojasi, rodo, kur "paskauda", o kokie aršūs tampa, kai koks nors pilietis su temperatūra bando užeiti, nes sėdėti ir laukti - tikrai sunku. Nenorėjau įžeisti, paniekinti ar pasityčioti iš senatvės: suprantama, kad jiems skauda, silpna, sunku, bet juk kitiems irgi sudaromos "diskomforto" salygos... Siūlau pagalvoti apie tai. Sumažės eilės tikrai.

2018-01-15, 16:36 | 3

Teko girdėti ir skaityti ne vieną neigiamą atsiliepimą, tačiau aš gydausi šioje poliklinikoje jau ne vieną dešimtmetį ir neteko susidurti su "labai jau baisiu, abejingu ir neprofesionaliu" aptarnavimu ar nesiskaitymu su pacientu. Susirgus ar bėdai ištikus, gydytoja visada priima, išklauso, paskiria gydymą, personalas mandagus, o ir eilės prie kabineto durų "susitvarkė": dabar pacientai kviečiami pagal paskirtą laiką. O gal mes patys nežinom, ko norim? O gal čia tik man vienai taip sekasi?

2017-10-11, 13:14 | IP: *.*.*.*

Nėra budinčio daktaro žmogus su 39° temperatūra neprisiregistravęs gali čia net nesilankyt nebent šauktis GMP, jei nesišauksi tai leis daktarai ir numirt leis sumautai pralaukėm 2,5 valandas kol sukilo iki 40° ir kai jau tik alpti pradėjo ir, kai apkeikiau visus tik tada sureagavo, nes kitaip jiems tiesiog pohui. Pirmos pagalbos neteikia... nors praeitą kartą kai išsišaukėm GMP viską sutvarkė ir viskuo pasirūpino. Taip kad ekstra atveju tiesiog išsišaukit GMP ir niekados neikit šiaip sau nes jie daktarai nežino ką reiškia turėti aukštą temperatūrą... siųsti iš kabineto į kabinetą tik dėl antspauduko kai žmogus vos kvėpuoja nuo uždegimo iš vidaus... GĖDA!!!! Niekam iš žmonių nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą..

;