Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.6% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.9% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

37.2% Complete
1.9

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.3% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.4% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

36.4% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

45% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.4% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59.5% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

48.9% Complete
2.4

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.1% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5.1% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.6% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

8.4% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2011-01-21, 11:11 | IP: *.*.*.*

Per pusę metų nesugebėjo diagnozės nustatyti, vaiko konsultacijoms iš vienos ligoninės į kitą, kai sugrįžti su išvadom prie tavės pasak, kad prastas raštas, negali perskaityti ir klijuoja neskaitant į kortelę, ir vėl jokio rezultato ar gali būti baisesnių dalykų?

2010-11-16, 10:20 | IP: *.*.*.*

zuvs puna nuo galvos.direktore ne kokia,tai ir kolektyvas netikes.tik kysius ima.ypac Trusovas.direktorei-dzin.

2010-08-05, 17:18 | IP: *.*.*.*

Cia tiek gydytojai, tiek seseles- tiesiog tyciojasi is senu zmoniu - tiesiogine to zodzio prasme! Jau antra karta mano tevui vos nepaskyre operacijos kurios NEGALIMA paskirti - nes net neskaito kas uzrasyta jo korteleje!ABSURDAS - atleisti juos visus kysininkus reikia ir pakeisti naujais specialistais!

2010-05-26, 16:57 | IP: *.*.*.*

SIAUBAS!!!!!!!!!!!!!

2010-05-25, 12:17 | IP: *.*.*.*

Gera, profesionali ten dirbanti pediatrė L. IVANOVA - maloni, su vaikais švelni, mano sūnus dėl tokio gydytojos pavyzdžio visai nebijo žmonių su baltais chalatais !

Netokia jau bloga šita poliklinika, žmonės nežino ko nori... Nueini ir tau suteikia pagalbą, arba nusiunčia kur reikia, juk negali būti visos poliklinikos tokio lygio, kaip Santarriškių klinikos...

Dar teigiamas atsiliepimas apie gyd. GLADYŠEVA. Ji man padėjo pereiti skubią med. komisiją darbinantis, padėjo tikrai iš širdies, labai maloni, šiuolaikinė gyddytoja Kalbant apie odontologus, liūdna, kad dar yra gydytojų, bendravimo lygiu siekiančių 1987 metus... ir tuom gadinančių šios poliklinikos vardą... (gydytojos pavardė iš G raidės, o jos padėjėja išviso žvėris)

2010-04-16, 12:17 | IP: *.*.*.*

Pas šeimos gydytoją reikia laukiti po 2-3 valandas. Jei gauni papildomą talonelį, tai ir visas 8 val. Yra viena gydytoja, kuri labai daug laiko skiria tustiems plepalams, del to ligoniai priversti laukti labai ilgai.

2010-03-09, 15:14 | IP: *.*.*.*

Pirmiausia noriu pasisakyti apie registraturos darbuotojas- KOSMARAS!Moteriskes gyvena dar Sovietuose ir net nesistengia maloniau aptarnauti!Isivaizduoja esancios kazkokios pasaulio bambos- net juokinga:)Kalba tokiu grieztu tonu, TAIP nemaloniai, kad jautiesi kaip kaleime!Siandien prie manes- darbuotoja APREKE paciente-sena moteri, uz tai kad si priejo ne prie to langelio!Siaubas ir tiek! Apie gydytojus irgi negaliu tyleti - tokia ale isizeide pasidaro jei paklausi ar tikrai toks metodas gydymo tinka-mazdaug o kaip kitaip-juk AS rasau tau recepta, bet istikruju labai silpnai dirba!Neeisiu daugiau ten niekada ir kitiems nerekomenduoju!

2010-03-02, 10:05 | IP: 81.7.64.184

Lankausi tik pas vaiku pediatre Golovanova ir LOR gydytoja Stanciekiene, abi labai puikios gygytojos profesionales.

2010-02-25, 11:30 | IP: *.*.*.*

Labai patiko LOR gydytoja, rytais dirbanti, jaučiasi sukaupta darbo patirtis, palankiai į pacientą žiūri, asmeniškai man padėjo išgyti be jokių vokelių ir nuoširdžiai Retai lankausi poliklinikoje, prie registratūros esu mandagi, o su manim lb nemandagiai registratorės bendravo, nenoriai suteikia informaciją, nenoriai registruoja, kazkuo vis nepatenkintos..darbe tokių emocijų negalima kiekvieną kartą rodyti..

2010-01-21, 19:39 | IP: *.*.*.*

Nėra.. Nėra jokių teigiamų įspūdžių aplankius šią polikliniką, ypač akių gydytoją.

2010-01-17, 18:35 | IP: *.*.*.*

Sia istaiga reikia reorganizuoti. Neabiejuoju - 90% personalo jau seniai prarado savo igudzius ir zinias. Jie tan dirba tiesiog automatiskai. Jiem net neidomu sergi tu ar ne - jiem cia tiesiog formalumas. Israsyti pora receptu ir popieriu - visas gydimas. Nueikit i kardiogramos kabineta kur dirba bobute kuri kiek viena karta pasakoja apie savo anukus - jus busite tikrai nustebinti! CCCP - 1955.

2010-01-04, 14:18 | IP: *.*.*.*

Man beveik viskas cia blogai,dar gerai kad netenka daznai eiti.

2009-12-29, 17:37 | IP: *.*.*.*

Kodel iki siol neimanoma internetu pamatyt gydytoju darbo grafikus,laisvus tolonelius ir patiems uzsirasyt pas gydytojus??????Ti labai blogai ir sudaro rupisciu tam tikru.Jeigu neturiu laiko lakstyt i registratura,skambiniet telefonu gana brangu.tokiu polikliniku,kur negalima patiems uzsirigestrot,lyko keli.Ir visai nedziugina,kad si poliklinika viena is ju.

2009-11-12, 15:43 | IP: *.*.*.*

Dideli komplimentai vaiku gydytojai Redai Sepetienei ir seselei Liucijai,taip pat gyd.Muravskajai- labai malonios moterys. labai daznai reikia ilgai laukti prie gyd.kabinetu duru.

2009-04-08, 22:19 | IP: *.*.*.*

Butinai reikia pakeist visa registraturos personala o ypac vedeja, nes del ju nemandagumo, siaubingo aptarnavimo greit poliklinikoje neliks ne vieno pacijento, jas pamaties susirgti galima!!!! Siaubas! administracijos prasau imtis kokiu nors prienoniu, nes taip elgtis negalima!!!

;