Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2016-07-26, 17:11 | IP: *.*.*.*

Yra įvairių gydytojų, bet dažniau tenka susidurti su piktais ir nemaloniais. Šaunu, kad viskas vienoje vietoje, jei reikia, čia pat nusiunčia ir rentgenui, ir tyrimams, bet visur eilės didžiulės, o užsirašyt pas daugumą gydytojų (ir šeimos) gali arčiausiai po mėnesio. Nemokami dantistai, bet gydo šimtmetį paprasčiausią problemą, po truputį už priemones moki moki ir galiausiai gaunasi panašiai, kiek privačiai sumokėtum. Patogu, jei šalia gyveni (bet aš negyvenu šalia) ir pataikai/pasirenki gerus gydytojus. Personalas gan nemalonus, bet ir pacientai dažnai rėksmingi ir nemandagūs, kiek teko pastebėti šioje poliklinikoje. Patinka, kad turi elektroninę sistemą, kurioje patogu užsiregistruoti arba pranešti, kad neatvyksi pas gydytojus, ir nereikia skambinėti.

2016-06-10, 15:00 | IP: *.*.*.*

Visą savo šeimą buvau užregistravusi šioje gydymo įstaigoje. Bėgant laikui, tenka iš jos bėgti. Pradžioje išrašiau vaiką, nes apart antibiotikų niekaip negydo. Kaip tik vaikas pradeda sloguoti/kosėti, taip antibiotikų dozė. Ir taip po 3/4 k. per metus dviejų metų vaikui. Persirašėme į kitą pol. - antibiotikų negėrėm nei karto per du metus. Kalbant apie suaugusiuosius: teko lankytis kelis kartus pas šeimos gydytoją, seselė pastoviai nepatenkinta, susiraukus sėdi, į kabinetą neduok Dieve įkiši galvą (nors žinau kad nieko nėra iš pacientų) atorodo kad nukąs. Apie siuntimą į aukštesnio lygio gydymo įstaigą nėra net kalbos. Pats turi maldauti, kad kraujo tyrimus darytų, kartą pasakė, kad jūs neseniai darėtės, tai kam vėl daryti? Aš juk ir einu i polikliniką tik tada kai man blogai, todėl ir noriu kad bučiau ištirta nuodugniai, o ne kad pasižiūrėjus pro langą man būtų nustatoma diagnozė. Žodžiu, žmonės, bėkite iš Naujininkų poliklinikos ir kuo skubiau, nes ten dirba nekompetetingi daktarai (arba tikrai prasti savo srities specialistai arba pensijinio amžiaus, kurie jau tikrai turi ilsėtis). galėčiau daug prirašyti tiesiog gaila laiko šiai įstaigai

2016-03-21, 11:12 | IP: *.*.*.*

Tikrai yra puikių gydytojų, tačiau įranga pasenusi, o registratūros darbas tragiškas. Tualetinis popierius wc atsiranda tik prieš patikrinimą ir po iškart dingsta - tai daug ką pasako apie įstaigos administraciją.

2016-01-25, 09:11 | IP: *.*.*.*

Tikiuosi, kad mūsų vaiko gidytoja pateisina lūkesčius... O šiaip patronažinė seselė nesigiliana į priblemą ir sako, jog gerai, kad vaikas koseja ir springsta, mat nera slogos, o nuėjus pas būdinčia vaikų gidytoja tenka pralaukti daugiau nei pusvalandį, nes ji kalba apie kompiuterius, o iejus į kabinetą nustatinėja diagnozę man (mamai) kuri yra net neteisinga, ir klausinėja į lankas, vos išeina pakalbėti apie vaiką ir dėl jos diagnozės, kad dvieju savaičių kudikis antroj savaitei bando iškosėt sukauptys neštumo metu vandenis, ko pasekoje diagnozė neteisinga, o aš su naujagimiu atsiduriame aantariškėse, nes gidytojos patarimai vaisių neduoda.

2015-06-22, 10:54 | IP: *.*.*.*

Tikrai nesuprantu teveliu, atvedanciu vaikucius pas pediatrus. Salia vaiku gydytojo kabinetu suaugusiuju: sedi seniai, besisnarglejantys, kosintys, krenksciantys, o salia vaikai begioja... Anksciau (iki remonto) vaikams buvo atskiras aukstas.

;