Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2013-11-16, 18:15 | IP: *.*.*.*

Poliklinikos administracija privalo supazindinti seimos gydytojus su medicinines etikos pagrindais reikalingos bendraujant su pacientuGydytojas neturi moralines teises zeminti ,reketuoti arba kitaip emociskai paveikti ligoni.

2013-06-27, 13:01 | IP: *.*.*.*

visiskas bardakas ir gydytoju kompetencijos nebuvimas.baisu.priimamajam ir numirti gali, niekas demesio neatkreips

2013-03-25, 09:53 | IP: *.*.*.*

Truksta elementarios tvarkos prie gydytoju kabinetu. Dabar, kai pacientai rasomi pagal laika, seseles galetu pakelti uzpakalius ir pakviesti ligonius pagal laika ir eile, kad nereiketu stumdytis, aiskintis su bobulemis ir gadintis sau nervus! Kai kuriuose kabinetuose tasi daroma, bet ne visi (turiu omenyje kai kuriuos terapeutus).
Ir dar: KADA PO VELNIU BAIGSIS TIE DAKTARU KARAI, DEL IRASYMO/NEIRASYMO DUOMENU I LIGOS ISTORIJA ARBA SIUNTIMO PAS SPECIALISTUS??? KODEL NUO TO NUKENCIA LIGONIS (dazniausiai jis buna uzsipuolamas gydytojo, lyg tai jis pats pildo kortele arba sprendzia pas koki specialista jam eiti?) !!!!!!!!????

2012-12-10, 16:46 | IP: *.*.*.*

Neįmanoma prisiskambinti į registratūrą.

2012-11-24, 20:34 | IP: *.*.*.*

Poliklinika skirta bobutems vaistams israsyti , o jei esi dirbantis ir neturi laiko po kelias savaites laukti specialistu konsultacijos , o ir specialistu kabinetuose nera normalios aparaturos issitirti , eini i privacias istaigas ir moki didziulius pinigus (tukstanciais) ,nors pas mus medicina yra nemokama .

;